-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
η συγκεντρωση ολων αυτων των επιμερους χαρακτηριστικων σε ενα τετοιο πακετο), ή δεν σε 'γεμιζει' (στην θεωρια, γιατι στην πραξη ποτε δεν ξερεις, εκτος αν εχεις μπει σε S3...), δεν σημαινει οτι δεν αποτελει επιτυχημενη και ιδανικη επιλογη για καποιους, που συμφωνα και με τις πωλησεις στην χωρα μας, ειναι αρκετοι...
Έγραψα κάπου ότι δεν αποτελεί ιδανική επιλογή για κάποιους;
Σίγουρα διάβασες τα posts μου;-
Οχι επειδη δεν σου αρεσει εμφανισιακα, αλλα επειδη δεν σου αρεσει
η φιλοσοφια κατασκευης και στο τι προσφερει. Αυτο αφηνεις να εννοηθει και ουσιαστικα επικρατει στις συνολικες τοποθετησεις σου, ακομα και αν το γραφεις με διαφορετικες φρασεις... -
Nαι, και εχεις ενα μεμονωμενο τροπο σκεψης, ο οποιος δεν σου επιτρεπει να δεις πιο σφαιρικα την πραγματικοτητα, ακομα και μετα την αναλυση περι χαρακτηριστικων
που εκανα πριν. -
Aυτες οι προτασεις για εσενα θεωρουνται αντιστοιχες, στην ουσια ομως δεν ειναι. Εχουν καποια κοινα ισως επιμερους χαρακτηριστικα αλλα οχι τοσα ωστε να θεωρηθουν πραγματικα αντιστοιχες και πληρως ανταγωνιστικες.
Με τα προαναφερθεντα, απαντω και στην τελευταια ερωτηση σου...
-
Δηλαδή ακόμα και αν γράφω κάτι άλλο εννοώ κάτι διαφορετικό; Απο που βγάζουμε αυτό το συμπέρασμα.
Δεν αφήνω να εννοηθεί τίποτα. Εξήγησα ακριβώς γιατί πιστεύω ότι είναι ακριβό. -
Ε;;; Κάπου σε έχασα.
-
Άρα το S3 είναι μια κατηγορία μόνο του. Κάτι σαν τη Brera δηλαδή.
Και για να τελειώσουμε την κουβέντα. Αν σας φαίνονται λίγα 44.000Ε για ένα Cupra R με καλά πλαστικά, ηχομόνωση και τετρακίνηση(που η Audi χρεώνει κάτω από 2.000Ε) δεν έχω πρόβλημα.
Εμένα μου φαίνεται ακριβό.End of story.
-
-
@Αngel
- Δεν γραφεις κατι διαφορετικο. Το ιδιο πραγμα λες, απλα αναφερεις και αλλες φρασεις οπως υπερτιμημενο πχ, και καταληγεις στο οτι ειναι ακριβο.
Τουλαχιστον ετσι καταλαβα απο τα γραφομενα σου. - Το τι θεωρεις εσυ ως ανταγωνιστικο, ή που να αξιζει ή οχι τα χρηματα του
για αυτο που πρεσβευει/που προσφερει ενα αυτοκινητο, δεν σημαινει οτι ισχυει κιολας, και σου εξηγησα παραπανω το γιατι.
3)Σχεδον ναι. Αν θεωρεις για τα Ελληνικα δεδομενα-τιμες-συνθηκες δικτυου, καποιο
ανταγωνιστικο μοντελο που να προσφερει ολα αυτα τα επιμερους χαρακτηριστικα που εχει το S3 ως πακετο, δωσε ενα παραδειγμα, γιατι προσωπικα περαν του Golf R20, δεν εχω βρει καποιο αλλο.
Αν θεωρεις το S3 ενα 'μεταμφιεσμενο' Cupra εισαι αρκετα εκτος πραγματικοτητας, και
επιβεβαιωνομαι με τα λεγομενα μου, περι μη σφαιρικης αντιληψης των λεγομενων σου, μιας και αν τα εχεις δει απο μεσα εν κινησει και τα δυο, θα καταλαβαινες οτι ειναι εντελως διαφορετικα αυτοκινητα οχι μονο σε εμφανιση μεσα-εξω αλλα και στην γενικοτερη αισθηση που αφηνουν σε οδηγο-επιβατες.Τελος και απο εμενα.
- Δεν γραφεις κατι διαφορετικο. Το ιδιο πραγμα λες, απλα αναφερεις και αλλες φρασεις οπως υπερτιμημενο πχ, και καταληγεις στο οτι ειναι ακριβο.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Γρηγόρη η γραφή μπλε χρώματος είναι λόγω R-line?Έχει αρχίσει να 'αλλαξοπιστεί' μου φαίνεται...Ε Γρηγόρη?
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Γρηγόρη η γραφή μπλε χρώματος είναι λόγω R-line?, καλο! Οχι ειναι για να ξεχωριζει το post μου και να διακρινεται, οταν απαντω σε πολλα σημεια αλλου post, και επειδη το κοκκινο ειναι σημα κατατεθεν των mods, χρησιμοποιω αυτο...
To R γενικως στην Vag μαλλον θελει αρκετη 'δουλιτσα' ακομη ως project για να φτασει να ειναι πραγματικα αυτο που διαφημιζει οτι ειναι... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Αν θεωρεις το S3 ενα 'μεταμφιεσμενο' Cupra εισαι αρκετα εκτος πραγματικοτητας, και
επιβεβαιωνομαι με τα λεγομενα μου, περι μη σφαιρικης αντιληψης των λεγομενων σου, μιας και αν τα εχεις δει απο μεσα εν κινησει και τα δυο, θα καταλαβαινες οτι ειναι εντελως διαφορετικα αυτοκινητα οχι μονο σε εμφανιση μεσα-εξω αλλα και στην γενικοτερη αισθηση που αφηνουν σε οδηγο-επιβατες.Τελος και απο εμενα.
OK.
Είμαι εκτός πραγματικότητας, το S3 είναι το απόλυτο hatch που κανένα άλλο δεν μπορεί να το ανταγωνιστεί και φυσικά καμία σχέση δεν έχει με άλλα αυτοκίνητα του ομίλου.Και ζήσαμε εμείς καλά και αυτοί καλύτερα...
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Αν θεωρεις το S3 ενα 'μεταμφιεσμενο' Cupra εισαι αρκετα εκτος πραγματικοτητας, και
επιβεβαιωνομαι με τα λεγομενα μου, περι μη σφαιρικης αντιληψης των λεγομενων σου, μιας και αν τα εχεις δει απο μεσα εν κινησει και τα δυο, θα καταλαβαινες οτι ειναι εντελως διαφορετικα αυτοκινητα οχι μονο σε εμφανιση μεσα-εξω αλλα και στην γενικοτερη αισθηση που αφηνουν σε οδηγο-επιβατες.Τελος και απο εμενα.
OK.
Είμαι εκτός πραγματικότητας, το S3 είναι το Εdit: πιο ολοκληρωμενο (απόλυτο λες εσυ...) hatch που κανένα άλλο δεν μπορεί να το ανταγωνιστεί και φυσικά καμία σχέση δεν έχει με άλλα αυτοκίνητα του ομίλου.Εχει καποια στοιχεια, αλλα οχι στον βαθμο της απλης εξωτερικης μεταμφιεσης που εσυ θεωρεις...
Και ζήσαμε εμείς καλά και αυτοί καλύτερα...
Xαιρομαι που τελικα το καταλαβες...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Αν θεωρεις το S3 ενα 'μεταμφιεσμενο' Cupra εισαι αρκετα εκτος πραγματικοτητας, και
επιβεβαιωνομαι με τα λεγομενα μου, περι μη σφαιρικης αντιληψης των λεγομενων σου, μιας και αν τα εχεις δει απο μεσα εν κινησει και τα δυο, θα καταλαβαινες οτι ειναι εντελως διαφορετικα αυτοκινητα οχι μονο σε εμφανιση μεσα-εξω αλλα και στην γενικοτερη αισθηση που αφηνουν σε οδηγο-επιβατες.Τελος και απο εμενα.
OK.
Είμαι εκτός πραγματικότητας, το S3 είναι το Εdit: πιο ολοκληρωμενο (απόλυτο λες εσυ...) hatch που κανένα άλλο δεν μπορεί να το ανταγωνιστεί και φυσικά καμία σχέση δεν έχει με άλλα αυτοκίνητα του ομίλου.Εχει καποια στοιχεια, αλλα οχι στον βαθμο της απλης εξωτερικης μεταμφιεσης που εσυ θεωρεις...
Και ζήσαμε εμείς καλά και αυτοί καλύτερα...
Xαιρομαι που τελικα το καταλαβες...
-
Όταν γράφω απόλυτο εννοώ αυτό ακριβώς που έγραψα. Δηλαδή απόλυτο. Αν ήθελα να γράψω το πιο ολοκληρωμένο θα έγραφα το πιο ολοκληρωμένο.
-
Κάνε μου παράθεση το σημείο που λέω ότι έχει μόνο εξωτερικές διαφορές με το Cupra R.
-
-
1)Για αυτο σου ξεκαθαριζω, γραφοντας 'ολοκληρωμενο sporthatch', γιατι αυτο ειναι,και οχι 'απολυτο hatch' οπως λες.
2)Εννοω οτι επι της ουσιας δεν ειναι απλως ενα Cupra με καλυμμα S3 οπως λες.
Μοιραζονται καποια επιμερους τεχνικα χαρακτηριστικα, οχι ομως σε βαθμο
που να τα κανει εφαμιλλα σε οδηγικη αισθηση. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
1)Για αυτο σου ξεκαθαριζω, γραφοντας 'ολοκληρωμενο sporthatch', γιατι αυτο ειναι,και οχι 'απολυτο hatch' οπως λες.
2)Εννοω οτι επι της ουσιας δεν ειναι απλως ενα Cupra με καλυμμα S3 οπως λες.
Μοιραζονται καποια επιμερους τεχνικα χαρακτηριστικα, οχι ομως σε βαθμο
που να τα κανει εφαμιλλα σε οδηγικη αισθηση.-
Για σένα. Για μένα είναι το απόλυτο hatch που ντροπιάζει κάθε ανταγωνιστικό. Μέχρι βέβαια το επόμενο benchmark από τον αγαπημένο μας όμιλο.
-
Άρα δεν έγραψα πουθενά αυτό που είπες.
Πέρα από την τετρακίνηση και τα πίσω φρένα ποια είναι τα άλλα τεχνικά που δε μοιράζονται;
-
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
...Πέρα από την τετρακίνηση και τα πίσω φρένα ποια είναι τα άλλα τεχνικά που δε μοιράζονται;Συγνώμη...αλλά θες κι άλλα? Η τετρακίνηση μόνο είναι το μισό αμάξι.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
...Πέρα από την τετρακίνηση και τα πίσω φρένα ποια είναι τα άλλα τεχνικά που δε μοιράζονται;
Συγνώμη...αλλά θες κι άλλα? Η τετρακίνηση μόνο είναι το μισό αμάξι.
Την έχω γράψει από την αρχή αυτή τη διαφορά και κατηγορήθηκα ότι είπα πως έχουν μόνο εξωτερικές διαφορές.
Επίσης ο Γρηγόρης διαφώνισε μαζί μου άρα θα έχει υπόψη του και άλλες διαφορές που εγώ δε γνωρίζω και θα ήθελα να της μάθω.
Επίσης η όλη κουβέντα έγινε για την τιμή. Αυτή την τετρακίνηση η Audi τη χρεώνει κάτω από 2.000Ε. Τα υπόλοιπα λεφτά της διαφοράς που είναι;Πραγματικά αναρωτιέμαι αν διαβάζετε τα posts μου.
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
1)Για αυτο σου ξεκαθαριζω, γραφοντας 'ολοκληρωμενο sporthatch', γιατι αυτο ειναι,και οχι 'απολυτο hatch' οπως λες.
2)Εννοω οτι επι της ουσιας δεν ειναι απλως ενα Cupra με καλυμμα S3 οπως λες.
Μοιραζονται καποια επιμερους τεχνικα χαρακτηριστικα, οχι ομως σε βαθμο
που να τα κανει εφαμιλλα σε οδηγικη αισθηση.- Για σένα. Για μένα είναι το απόλυτο hatch που ντροπιάζει κάθε ανταγωνιστικό. Μέχρι βέβαια το επόμενο benchmark από τον αγαπημένο μας όμιλο.
Δεν ειναι το απολυτο hatch. Το απολυτο hatch συμφωνα με τις προδιαγραφες και εντυπωσεις ξενων δοκιμαστων ειναι αυτη την στιγμη μαλλον το Megane RS 250, ενω πριν απο αυτο, ισως το Focus RS.
Eιναι το πιο ολοκληρωμενο sporthatch. Exω αναφερει προηγουμενως γιατι, αλλα
ειτε δεν θελεις, ειτε δεν μπορεις να το καταλαβεις.- Άρα δεν έγραψα πουθενά αυτό που είπες.
Ποιο ακριβως ? Σε εχασα εγω τωρα...
Πέρα από την τετρακίνηση και τα πίσω φρένα ποια είναι τα άλλα τεχνικά που δε μοιράζονται;
Tην στιβαροτητα πλαισιου και βεβαια τις προυποθεσεις που χρειαζεται στην σχεδιαση αλλα και περαιτερω ενισχυση πατωματος για να δεχτει ενα πλαισιο την 4κινηση. Την καλυτερη απτη αλλα και ποιοτητα συναρμογης, την πιο ξεχωριστη σχεδιαση του εσωτερικου.
Τα 2κ που βλεπεις εσυ ως τελικη τιμη για την εξτρα 4κινηση, ειναι απλα τα εξαρτηματα, δεν μπορεις ομως πχ να τα βαλεις σε ενα σχεδιασμενο για προσθιοκινηση οπως ειναι το Leon, αρα δεν βλεπεις και το εξτρα κοστος που ετσι κι αλλιως απο την βασικη του γκαμα το απλο ακομα Α3 εχει υποστει ωστε να δεχεται μια τετοια μεταδοση.
Αυτα ειναι τα βασικοτερα, και σιγουρα θα υπαρχουν κι αλλες λεπτομερειες τις οποιες δεν γνωριζω περαιτερω. -
Εγώ πάντως Γρηγόρη, καθότι μη premium άνθρωπος( ), θα διάλεγα το Cupra R.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εγώ πάντως Γρηγόρη, καθότι μη premium άνθρωπος( ), θα διάλεγα το Cupra R.Περι ορεξεως,... κολοκυθοπιτα Αλεξανδρε. Και εμενα προσωπικα η εξωτερικη εμφανιση του
3πορτου ειδικα S3 δεν μου λεει απολυτως τιποτα, και μαλλον στα λεφτα αυτα θα πηγαινα σε μτχ Cayman για να το ξεχειλωσω και εγω λιγο περισσοτερο , αλλα δεν μπορω να μην παραδεχτω την ολοκληρωμενη προσεγγιση που εχει (απο)δειξει το S3.
Oσο βεβαια για το Cupra R ισως σε ξενα εδαφη να παταει καλυτερα, στο δικο μας δικτυο ομως πολυ σπανιο να παταει σωστα και να βγαζει τα 265αλογα μονο απο τους εμπρος τροχους, ακομα και με το XDS...
Επιπροσθετως, η premiumσυνη εχει και μια θεση καποια στιγμη σε ΟΛΟΥΣ οταν ειναι να παμε στο ταμειο. Οπως και να το κανουμε ειναι διαφορετικη η αισθηση οχι μονο σε ψυχολογικο επιπεδο αλλα και σε χαρακτηριστικα που ανεφερα πριν.
Κλεινοντας, οκ καποιοι 'πυροβολημενοι' (και το σεβομαι αυτο) προτιμουν καθαροαιμη αισθηση πχ, ή λιγα επιμερους στοιχεια εναντι Premium κατασκευης πχ, αλλα αληθεια
ποσοι υπαρχουν που να προτιμουν ενα ταχυτατο και κατα τα αλλα ευχαριστο Seat με +33κ που θα κοστιζει περιπου -αν δεν κανω λαθος- η συγκεκριμενη εκδοση του Leon?
Eλαχιστοι εως μετρημενοι στα δαχτυλα του ενος χεριου, ειναι η δικη μου διαπιστωση σε σχεση με τα S3, τουλαχιστον κινουμενος καθημερινα σε διαφορες περιοχες του λεκανοπεδιου της Αττικης, και μιλωντας βεβαια για το 'απλο' Cupra το οποιο εχει ηδη διαφορα περιπου 13κ ΛΙΓΟΤΕΡΑ χοντρικα, και παραυτα δεν το προτιμουν... -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
...Πέρα από την τετρακίνηση και τα πίσω φρένα ποια είναι τα άλλα τεχνικά που δε μοιράζονται;
Συγνώμη...αλλά θες κι άλλα? Η τετρακίνηση μόνο είναι το μισό αμάξι.
Την έχω γράψει από την αρχή αυτή τη διαφορά και κατηγορήθηκα ότι είπα πως έχουν μόνο εξωτερικές διαφορές.
Επίσης ο Γρηγόρης διαφώνισε μαζί μου άρα θα έχει υπόψη του και άλλες διαφορές που εγώ δε γνωρίζω και θα ήθελα να της μάθω.
Επίσης η όλη κουβέντα έγινε για την τιμή. Αυτή την τετρακίνηση η Audi τη χρεώνει κάτω από 2.000Ε. Τα υπόλοιπα λεφτά της διαφοράς που είναι;Πραγματικά αναρωτιέμαι αν διαβάζετε τα posts μου.
Για να γράφεις το παραπάνω προφανώς και δεν έχεις οδηγήσει κανένα από τα δύο. Αν τα οδηγήσεις και ζήσεις λίγο μαζί τους τότε θα καταλάβεις που βρίσκεται η διαφορά πέρα από το haldex.
Για να μη μπούμε στη κουβέντα των υλικών και συναρμολόγησης που στο S3 είναι ΑΡΚΕΤΑ καλύτερα από το Seat.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Δεν ειναι το απολυτο hatch. Το απολυτο hatch συμφωνα με τις προδιαγραφες και εντυπωσεις ξενων δοκιμαστων ειναι αυτη την στιγμη μαλλον το Megane RS 250, ενω πριν απο αυτο, ισως το Focus RS.
Eιναι το πιο ολοκληρωμενο sporthatch. Exω αναφερει προηγουμενως γιατι, αλλα
ειτε δεν θελεις, ειτε δεν μπορεις να το καταλαβεις.Θα προσπεράσω όλα τα άλλα γιατί μάλλον γράφω περίεργα και δε με καταλαβαίνει κανείς ή κανείς δε διαβάζει αυτά που γράφω αλλά θα σταθώ λίγο σε αυτό το σημείο.
Έγραψα ότι για μένα είναι το απόλυτο hatch πλέον. Πρόσεξε τις λέξεις που έβαλα.** ΓΙΑ ΜΕΝΑ.**
Δηλαδή για τον εαυτό μου. Πραγματικά δεν μπορώ να το πω πιο απλά.Ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι είναι τουλάχιστον αστείο να προσπαθείς να αλλάξεις την γνώμη κάποιου στο τι είναι και πως ορίζει ο ίδιος το απόλυτο.
-
@Angel
Με την τελευταια σου τοποθετηση ουσιαστικα αναιρεις τις προηγουμενες, **αν **δηλαδη πραγματικα πιστευεις οτι ειναι για εσενα το απολυτο hatch, και δεν το ειρωνευεσαι, αυτοματως ειτε το εχεις καταλαβει ειτε οχι, απαντας μονο σου στο ερωτημα, στην αμφιβολια και στο οτι ειναι αδικαιολογητα(?) ακριβο-υπερτιμημενο οπως αρχικα ειχες αναφερει.
Δυστυχως -για εσενα- προσπερνας γενικως αυτα που γραφω και εγω αλλα και αλλοι χρηστες επι του συγκεκριμενου, και οντως γραφεις περιεργα εδω, με την εννοια οτι αυτο-αναιρεισαι με τα λεγομενα σου... -
το σ3 ηταν και το απολυτο χατς σε επιδοσεις οταν βγηκε
το φοκους rs δε θα λεγα οτι το ξεπερασε με τα τσαρουχια , αυτα που ερχονται τωρα λογικο ειναι να ειναι γρηγοροτερα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το σ3 ηταν και το απολυτο χατς σε επιδοσεις οταν βγηκετο φοκους rs δε θα λεγα οτι το ξεπερασε με τα τσαρουχια , αυτα που ερχονται τωρα λογικο ειναι να ειναι γρηγοροτερα
Γιωργο μιας και βλεπω οτι το θεμα εχει αναψει να πουμε εδω οτι περα των φρενων και του haldex η διαφορα υπαρχει και στο μοτερ το , s3 εχει μεγαλυτερο ιντερκουλερ και βεβαια εχει ρυθμιστει να αποδιδει σχεδον 36 κιλα ροπη την στιγμη που το cupra μενει στα σχεδον 30.
το R βεβαια δεν το εχω οδηγησει , αλλα το απλο cupra που το ξερω πολυ καλα οσο και το ΤΤ μου αφου το εχει αδερφικος φιλος , και επειδη εχω βαλει στο χερι και s3, θα πω αυτο που ξερετε ολοι σας οτι ναι μεν προκειται για δυο πολυ ταχυτατα αυτοκινητα , και απο τα δυο θα κατεβω κατω με χαμογελο εχοντας κανει την αγαπημενη μου διαδρομη και οχι μονο , αλλα με ισαξιους οδηγους ακομα και αν δεχτουμε οτι θα εχουμε καλο οδοστρωμα , το s3 σιγα σιγα θα κανει διαφορα και σε ευθεια και σε στροφες , οσο ποιο γλυστερο ειναι το οδοστρωμα τοσο ποιο γρηγορα.
δεν μπαινω στο θεμα στης ποιοτητας αλλωστε η διαφορα χρηματων ειναι μεγαλη, δεν βρισκω το κουπρα φτηνιαρικο στο θεμα των πλαστικων οπως λενε αλλοι , απλα δειχνουν φτηνα στην οψη και οχι σε αντοχη, αλλα στον δρομο διαφορα υπαρχει σε ολα τα επιπεδα.
τωρα το r λογω του ιδιου ακριβως μοτερ σε ασφαλτο γυαλοχαρτο πιστευω οτι θα πηγαινουν μαζι , αλλα στην πλειονοτητα της ελληνικης ασφαλτου απο μετρια εως γλυστερη καμια σχεση βεβαια.
αλλα αυτα τα ξερετε -
ΤΥPER και ξερώ ψωμί ,πριν 2 χρόνια είχα σκεφτεί το s3 που το πήρε φίλος μου 2 χρόνια μετά είμαι ακόμα πορωμένος με το R,o άλλος το s3 το έχει βαρεθεί,αμαξάρες και τα δύο βέβαια
AUDI S3