-
Ο χρήστης Harris Emiliou έγραψε:
den mporo na anebaso fotografiesΧάρη για να σε βοηθησω να ανεβάσεις φωτο κανε τα εξεις :
- Αφου αποθηκευσεις την φωτο στον pc
- πας εδώ: http://my.imageshack.us πατάς το 'browse...' και βρίσκεις την φωτό στο pc σου, μετά 'άνοιγμα' από το παράθυρο κάτω και στη συνέχεια το 'upload'. Θα σου εμφανίσει μια σειρά από Links (παίρνει λίγη ώρα ανάλογα τη σύνδεση), επιλέγεις εκείνο που λέει 'forums' και το κάνεις copy-paste στη δημοσίευσή σου. Καλή επιτυχία
-
-
Ο χρήστης jimstag έγραψε:
κανένα λαθος συνάδερφε... κ εγώ σε τέτοιες καταναλώσεις κυμαίνομαι... Ταξίδια σε Εθνική 10,8-12 λτ/100 χλμ (έχω κάνει κ χαλαρό Αθήνα-Λευκάδα όπως κ Ηπειρο - Αθήνα με 9,5, αλλά κ πατημένο -εκεί έμαθα την τελική- Αθήνα - Θεσαλλονίκη με 14,8) και αστικά 12,4 - 13,8 χλμ/100...
οκ, οκ.. ίσως το πατάω λίγο παραπάνω και πεινάει, αλλά τα νούμερα από τους τσιπαρισμένους φίλους είναι πολύ ενδιαφέροντα.. ειδικά με τις νέες τιμές της γκασολίνας
και επειδή είχα χαθεί αρκετό καιρό (αν κ σας διάβαζα καθημερινά), να ευχηθώ καλοτάξιδο το αμάξι σε όλους τους νέους φίλους και υπομονή στους λίγους που ακόμη περιμένουν... Τελικά πολλοί μαζευτήκαμε, αλλά έτσι έχω την ευκαιρία να το οδηγώ και να χαίρομαι και την εξωτερική του ομορφιά ταυτόχρονα...Και ένα update για τα δικά μου στοιχεία:
- το τρέμουλο μου το διόρθωσαν με τα γνωστά ανταλλακτικά στην Καρέντα στο Μαρούσι και όλα είναι άψογα... το ίδιο κ εξάρτημα που αφορούσε 'πιθανό τραυματισμό από άνοιγμα αερόσακου κολώνας Α'.. φυσικά χωρίς κόστος και μέσα σε μισό πρωινό...
- από λάδι δεν έχω παράπονα... ότι γράφουν κ οι λοιποί φίλοι... κάθε 5-6.000 θέλει περίπου 700ml συμπλήρωμα..
- για όσους πατάνε αραιά και που σε χιόνια, αγόρασα από AUTOPLUS τις 'αλυσίδες'(πολυκάτι ελαστικές είναι, με εγκυβωτισμένα καρφάκια) BIATHLON (500€ για τις 17άρες που φοράω), τις φόρεσα πίσω σε δρόμο με λίγο αλλά και με πολύ χιόνι και οδήγησα εντελώς άνετα... ευχάριστη εμπειρία... καμία σχέση με την ανασφάλεια που είχα άλλες φορές, χωρίς αυτές που σε κατηφόρες έστριβα κέρμα.. (ακόμη και ΑΚΙΝΗΤΟΣ σε φρακάρισμα από χιονοτρακάρισμα, άρχισα να κυλάω στο πλάι!!!!) Σχετικά εύκολες στην τοποθέτηση (μετά την πρώτη φορά 2 λεπτάκια η κάθε μία, χωρίς λερώματα κλπ), με ένα μείον.. σε ασφαλτολάστιχα εμφανίζουν το εξής ελάττωμα: επειδή δεν δένουν στην ζάντα, αλλά 'σφίγγουν' το ελαστικό, σε ένα σημείο που από το πολύ χιόνι κόλλησα (χιονοτοίχος) δεν μπορούσα να κάνω μανούβρα γιατί οι BIATHLON είχαν κολλήσει στο χιόνι με τα καρφιά κ η ρόδα γύριζε σαν τρελή μέσα τους... ξεκόλλησα με 'συχρονισμένη ταλάντωση' -aka σπρώξιμο με το ΠΑΜΕ!!.
Συγνώμη άμα κούρασα...
περιμένω περισσότερα από τους τσιπαρισμένους (κ πολλοί ακόμη εδώ μέσα υποψιάζομαι!!!)Καλημερα φιλε,
Θελω να σε ρωτησω τις αλυσιδες αυτες τις εβαλες πισω φανταζομαι, στην κατηφορα ΕΙΧΕΣ ΤΙΜΟΝΙ ??? ΦΡΕΝΑΡΕΣ ΑΝΕΤΑ ??
Εχεις βαλει ποτε καλτσες μονο μπροστα ?? Αν ναι πως ειναι η αισθηση σε σχεση με τις αλυσιδες ??Ευχαριστω
-
Gouzo τι γινεται ?? θα κανουμε καμμια βολτα ?
-
Ο χρήστης aris07 έγραψε:
Μην με χτυπήσετε αλλά εχω 11.000 και δεν εχω συμπληρώσει.Στην ψηφιακή ένδειξη εχει κατέβει η στάθμη 2 γραμμέςΔεν προκειται να σε βαρεσει κανεις ..... μη φοβασαι
ομως πρεπει να ξερουν τα παιδια και καποια επιπλεον πραγματα για σενα για να μην υπαρξουν παρανοησεις. Και εξηγουμαι :
ΠΩΣ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΕΡΜΟ ΤΟ ΛΑΔΙ οταν :- οταν ξεκινας το αυτοκινητο εισαι ικανος να περιμενεις και 30λεπτα στο ρελαντι για να ζεσταθει το τουρμπο.
- βαλε και αλλα 30 λεπτα για να κρυωσει .....
- λιγο πριν να σβησεις τη μηχανη το βραδυ , το χαιδευεις απαλα και του λες γλυκολογα
- αν και παρ ολα αυτα πεσει μια μπαρα το λαδι , το φοβεριζεις λεγοντας του οτι θα το αλλαξεις με το φιατ του ΠΑΣΧΟΥ
- Δεν κανεις ποτε ΚΟΝΤΡΕΣ με Μ3 (ε46) και αλλα αθωα πραγματα ......
-
+το ευχέλαιο κάθε εβδομάδα...
Που είναι ίσως και το σημαντικότερο
-
Ο χρήστης kratis76 έγραψε:
έχω γίνει πλέον επίσημο μέλος του forum αυτού
είναι απίθανο με όλα τα gadget που έχω βάλει είναι φανταστικόΧΑΡΗ ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ
ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΑΡΑΓΕΙΛΕΙ TDI ΠΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗthanksssssss
άσε να κάνω λίγα ταξιδάκια το σαββατοκύριακο και θα σου πω ....
πάντως για τα λίγα χιλιόμετρα που έχω γράψει από την μετά που το πήρα 350 μια χαρά είναι η κατανάλωση του νομίζω αλλα άσε να το σιγουρέψω
-
ΚΑΛΗΜΕΡΑ σε ολους κ καλες βολτες. Ευχαριστω για τις πληροφοριες σχετικα με αφτερμαρκετ GPS.Εχει τοποθετησει καποιος? κ σε ποιον με συμβουλευεται να απευθυνθω? Επισης για τον jimstag κ εγω δεν καταλαβα σε ποιους τροχους ( πισω η μπροστα?) εβαλε τις αλυσιδες.
-
ξεκινάω προσκυνώντας τον leftgalan!! είσαι ο σύγχρονος ήρωάς μου! η αφίσσα από το Μπλέικ! χα χα χα! πραγματική αγάπη!
Για τις αλυσίδες, το έγραψα νομίζω('τις φόρεσα πίσω'), οπότε, ναι, πίσω τις έβαλα... μπροστά χωράνε μόνο 'κάλτσες' και τύπου 'spikes spider' (που είναι ακόμη ακριβότερες, κάποια μοντέλα τους δεν βγαίνουν για την διάστασή μας, και μάλλον είναι υπερβολικά χιόνινες για τα Ελληνικά δεδομένα... τι εννοώ: έχουν σταθερά μέρη πλαστικού, αλλά μεταξύ τους 'τρέχει' μια αλυσίδα με λαμάκια κάθετα στο ελαστικό.. Σε δρόμους χωρίς πολύ χιόνι (σαν αυτούς που συνήθως συναντάμε στη χώρα μας, που συχνά θα βρούμε κ σχεδόν καθαρή άσφαλτο) αυτές οι λάμες διαλύουν το ελαστικό... κάλτσες έχω οδηγήσει με άλλο αυτοκίνητο, ήταν συμπαθέστατες, αλλά μέσα σε 3 1/2 χιλιόμετρα που είχε διαρκώς εναλλάξ χιόνι 7-10 cm και καθαρή ασφαλτο (κάτι ρυάκια έλιωναν το χιόνι στα ηλιόλουστα τμήματα της διαδρομής) η μία κάλτσα διαλύθηκε τελείως... με χαμηλή ταχύτητα... 120 € για 3,5 χιλιόμετρα είναι ακριβή αναλογία...
Με τις Biathlon ήταν πολύ εύκολη η οδήγηση, ένιωθα σταθερότητα, το πάτησα όσο πήγαινε, αλλά όχι πάνω από την οδηγία του κατασκευαστή (50 χαω) όχι από ανασφάλεια, αλλά για να μην τις χαλάσω (???).. το φρενάρισμά μου ήταν άψογο (όλη η διαδρμή ήταν κατάβαση με φουρκέτες από ένα αποκλεισμένο χωριό στην Ηπειρο) και τιμόνι είχα κανονικά, ίσως με μία αίσθηση πισωκίνητου, αλλά όχι κάτι που θα άγχωνε κάποιον άπειρο οδηγό... παρόλαυτά, ακόμη δεν θέλω να πάρω κάποιον στο λαιμό μου και να τις προτείνω ανεπιφύλακτα, γιατί είναι κατασκευασμένες από κάποιο συνθετικό υλικό (ελαστομερές.!?!) του οποίου δεν ξέρω την συμπεριφορά στο χρόνο.. μου είπαν ότι δεν είναι πολυμερές για να αποπολυμεριστεί (='ξεραθεί'), και γνώρισα κάποιον που τις είχε 2 χρόνια κ τις είδα κ ήταν σαν καινούριες... έτσι κ αλλιώς ο χιονιάς χειμώνας μάλλον μας τελείωσε (κλαψ κλαψ) οπότε θα τις παρακολουθήσω κ θα σας ενημερώσω την επόμενη χρονιά... -
Ευχαριστουμε για την αμεση κ σωστη ενημερωση κ η AUDI αποτι θυμαμαι λεει για πισω τοποθετηση , απο την στιγμη που δεν εχεις προβλημα με το τιμονι ειναι μια χαρα.
-
Jimstag με τι λάστιχα δεν είχες πρόβλημα με το τιμόνι;
Με της μαμάς ή με χειμερινά; -
Ο χρήστης GPAIGIO έγραψε:
Μην με χτυπήσετε αλλά εχω 11.000 και δεν εχω συμπληρώσει.Στην ψηφιακή ένδειξη εχει κατέβει η στάθμη 2 γραμμές
Αν θυμαμαι καλα ο ΣΤΕΦΑΝ ( αληθεια που χαθηκε αυτος? μαλλον θα πηζει το αρουρι σε καμια σκοπια) ειχε αναφερει ποσο λαδι αντιστοιχει σε καθε γραμμη .Βεβαια ειναι κ 'ΚΡΥΦΟΙΤΑΛΑΚΙΑΣ' αυτος αλλα σε καθε περιπτωση καπου το ειχε αναφερει για το λαδι.Τελικα κανeνα νεο για GPS k εαν μπορει να τοποθετηθει αφτερμαρκετ κ που? ( καθενας με τον πονο του θα μου πειτε)!!
Στρατιώτης Υλικού Πολέμου παρόν!! Όχι και πήζω με 5ήμερη αδεια ορκωμοσίας και καπάκια 1 μέρα μετά την επιστροφή ΠΣΚ εξόδους από τις 12 το μεσημέρι!!
Τη Δευτέρα πήγα και γω ΚΑΡΕΝΤΑ για την ανάκληση της κολώνας και άλλαξα και δεύτερη φορά λάδια (21.000χλμ). Εκεί λοιπόν από τις σπάνιες φορές πέτυχα γνώστη άνθρωπο (τεχνικός σύμβουλος - δυστυχώς δεν θυμάμαι όνομα!!) και μου είπε ότι το λάδι δεν παίζει να σταματήσει να καταναλώνεται γιατί το εν λόγω μοτέρ έχει εσκεμμένα μεγάλες ανοχές που εγκλωβίζουν το λάδι και το καίνε. Αντίθετα με ότι συνέβαινε με παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα τα TFSI (σύμφωνα με τα λεγόμενά του πάντα) είναι πιθανό να σταματήσουν να καίνε όταν φτάσουν 100.000χλμ+.
Επίσης οφείλω να αναφέρω ότι έκανα και 3 updates και πλεόν έχει εξαφανιστεί το πρόβλημα με τις στροφές ενώ βλέπω μεγάλη βελτίωση στην ομαλότητα του s-tronic. Πραγματικά η πιο αποδοτική επίσκεψη στην Καρεντα μέχρι στιγμής...Edit: όλη η γραμμή ένδειξης λαδιού είναι 1 λίτρο περίπου.
-
Ο χρήστης leftgalan έγραψε:
Gouzo τι γινεται ?? θα κανουμε καμμια βολτα ?Πεμπτη. Ειναι ηδη καρεντα.
-
Ο χρήστης aris07 έγραψε:
Jimstag με τι λάστιχα δεν είχες πρόβλημα με το τιμόνι;
Με της μαμάς ή με χειμερινά;Καλη ερωτηση .?
-
αγαπητε Αρη07
σε χαιρετουμε απο το φτωχικο προαστειο του πανοραματος ... με δυο Q5
παρκαρισμενα εξω απο το σπιτι μου ..... (leftgalan)
καταλαβαινεις φυσικα ποιο ειναι απο πισω!!χρηστος -
το ΚΑΘΑΡΜΑ .... συμπληρωσε το προηγουμενο mail μου
-
παιδιά, με τα μαμά λάστιχα κ μάλιστα σχεδόν σλικ.. είχα 22.000 χλμ με άσχημη συμπεριφορά (καθότι ήταν τα πρώτα κ ήθελα να το χαρώ το αμαξάκι)... είπαμε, είναι σαν πισωκούνα.. εκεί τόσα χρόνια που έβαζα αλυσίδες βρε παιδιά? πίσω και πήγαιναν μια χαρά... όλοι οι γερμανοί (που έχουν κ μπόλικο χιόνι) αυτό αντιμετώπιζαν... το τιμόνι στο χιόνι απλά δείνει την διεύθυνση.. τίποτα άλλο.. θέλει απαλό πόδι και ήρεμη οδήγηση (οδηγώ χιόνι 10 χρόνια, ίσως να περιγράφω ως απλό κάτι που θέλει αρκετή πείρα...)
πάντως με απλά ελαστικά το αμάξι θέλει ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ αλυσίδες -όταν μιλάμε για οδήγηση σε αληθινά χειμερινές συνθήκες! αυτό ισχύει για όλα τα 4Χ4.. ότι άλλο διαβάζεται είναι επιπόλαιο κ αποτελεί ανούσια επίδειξη με επικίνδυνες ίσως συνέπειες - για το αμάξι μας, εμάς και (για εμένα το κυριότερο) τους γύρω μας... Έχω ξαναγράψει πως το προηγούμενο αμάξι μου ήταν ένα Land Cruiser (βγαίνει άπειρα χρόνια Νο1 σε συμπεριφορά σε χιόνι) και όταν του φόρεσα λάστιχα 85-15 (παρόμοια δηλαδή με αυτά που φοράμε) το αμάξι ήταν χάρος... εξαιρετικά επικίνδυνο.. ακόμη κ στάσιμο, οι 2,2 tn του το καθιστούσαν έλκηθρο χωρίς τιμόνι... αντίθετα, με κάτι χειμρινά ελαστικά Cooper 60-40 έκανα όργια κ διαδρομές πολλών χιλιομέτρων σε λίμνες, απάτητα (οκ, οκ, καφρίλα κ φυσιολατρικό έγκλημα.. ήμουν μικρός κ άμυαλος), χιονισμένους δρόμους κλπ... ένα λάθος ελαστικό δεν μπορεί να σώσει ένα τέλειο αμάξι... αντίθετα ένα χειμερινό ελαστικό μπορεί να αναδείξει ακόμη κ ένα 1000αράκι μπροστοκίνητο του '90 σε σίφουνα! Το χιόνι και ο πάγος θέλουν προσοχή και σεβασμό κάθε στιγμή... κ ειδικά όσοι ζούμε μακριά από χειμερινά θέρετρα, καλό είναι να έχουμε τον σωστό εξοπλισμό στο πορτ μπαγκαζ (αφού είναι στο 99% του χρόνου μας αχρείαστος για μόνιμα στη ζάντα) όταν κάνουμε τις εξορμήσεις στα χιονοδρομικά και στα ηπειρωτικά μέρη! -
συγνωμη, για να καταλαβω, εβαζες αλυσιδες πισω σε προσθιοκινητο αυτοκινητο?
-
έβαλα τις αλυσίδες πίσω σε αμάξι 4Χ4, στο Q5 μου δηλαδή.. και λέω ότι το τιμόνι συμπεριφέρετε όπως και σε ένα πισωκίνητο (που προφανώς θα είχε τις αλυσίδες πίσω) αλλά με ακόμη πιο υπάκουο τιμόνι λόγω κίνησης ΚΑΙ στις μπροστα ρόδες...
-
Γεια χαρα σε ολους. Εχω το Audi A5 αλλα με τον ιδιο κινητηρα με τους περισσοτερους απο εσας δλδ 2.0 TFSI quattro stronic. Σημερα και ενω ειχα κανει συνολικα 1250 χιλιομετρα μου χτυπησε σημα οτι χρειαζεται λαδι ( ειχα προσπαθησει να το τσεκαρω μονος μου για να δω ποσο εχω αλλα μου το εδειχνε αδειο , 3 μερες πριν, και πιστεψα οτι εκανα κατι λαθος.) Ελεγε οτι χρειαζεται συμπληρωμα 1 λιτρο. Επειδη ημουν στο δρομο για ταξιδι σταματησα σε μια shell και εβαλα το πιο ακριβο, δλδ ενα ultra synthetic 5-30?? δε θυμαμαι καλα. Καταρχην ειναι δυνατον τοσο λαδι σε τοσο λιγα χιλιομετρα να εκαψε? Εκανα καλη επιλογη με αυτο το λαδι?
Ευχαριστω.
AUDI Q5