-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
το evo δε νομιζω οτι γυριζει ή ανοιγει την ουρα του οπως ενα πισωκινητο ή ενα καρτ
(δυστυχως δεν ειχα τη τυχη να οδηγησω)το evo δεν γυρίζει με το γκάζι όπως ενα πισωκίνητο
αλλα οταν το γυρίσεις ΜΕΝΕΙ γυρισμένο με το γκάζι (γιατί προφανώς δίναι παραπάνω πίσω), σε αντίθεση με το S3 που το γκάζι θα το ισιώσειθα το ισιωσει αν σημαδεψεις ισια και θα γυρισει (μεχρι ενα σημειο , οχι καθολου) αν στριψεις τους τροχους
δεν ισχυριζομαι οτι ειναι πιο διασκεδαστικο ή πιο υπερστροφικο απο ενα εβο, απο τη στιγμη ειδικα που δε μπορω να ξερω, αλλα μην τα παραλεμε
αν ηταν ετσι το αυτοκινητο δε θα εστριβε καθολου, εχει ομως επιδοσεις, αρα του πουστη κατι κανει και αυτο το κωλοχαλντεξ, δεν ειναι μονο για να μη σπιναρεις και να ανεβαινεις γλιστερες ανηφορες
-
Από την άλλη, κάτι πρέπει να έχουν παραπάνω τα κεντρικά διαφορικά, αλλιώς αν το Haldex τα κάνει όλα εξίσου καλά τότε είναι χαζοί Mitsu-Subaru και η ίδια η Audi (στα ακριβότερα μοντέλα, μην το ξεχνάμε αυτό ) που τα χρησιμοποιούν ?
Η διαφορά είναι πως με τα Evo μπορείς να επιλέξεις να χρησιμοποιήσεις είτε το εμπρός είτε το πίσω μέρος του αυτοκινήτου για να στρίψεις (είτε και τα δύο), σε αντίθεση με τα Haldex-οειδή που είναι και οδηγούνται σαν προσθιοκίνητα και μόνο επικουρικά μπαίνει στη μάχη το πίσω. Και αυτό είναι μεγάλη διαφορά για πολλούς.
Ακόμα και σε οδήγηση με γραμμές πάω στοίχημα πως ένα Evo θα είναι ταχύτερο από ένα S3 ιδίως αν γλυστράει ή αν έχει πολύ στροφιλίκι (και ας είναι σα φορτηγό )
-
κοιτα το κεντρικο διαφορικο ειναι απαραιτητο απο καποια αλογα και μετα, οταν εχεις τη μηχανη μπροστα
αλλιως θα εχουμε φαινομενα ttrs το οποιο ειναι κυριως μπροστοκουνητο με 340 αλογα και αυτο ενοχλει
οπως και γω αν παω το αυτοκινητο μου 400+ αλογα θα ειναι παραξενο, το δικο σου θα ειναι πολυ πιο νορμαλνα στο πω κι εγω αλλιως.. γιατι δε βαζουν κεντρικο διαφορικο στα ζουπερκαρς?
τι να την κανει τη 'πισωκινητη' 4κινηση ενα μπροστοβαρο μικρομεσαιο αυτοκινητο που βασιζεται στο golf , το οποιο σχεδιαστηκε για να ειναι μπροστοκινητο? και τι να κανει την 'πραγματικη' 4κινηση ενα supercar του οποιου η ροπη φευγει απο πισω?
καθε πραγμα πρεπει να το κοιταμε για αυτο που ειναι και οχι για αυτο που θα θελαμε να ειναι
και γω θα θελα ενα evo με χλιδατο σαλονι, αλλα αυτη η επιθυμια ειναι εκτος πραγματικοτητας
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
γιατι αν δε ξεκολλαει τι?αυτό δεν το κατάλαβα
και στο κατω κατω ποσο κερδιζει το evo απο την τοοοοσο ψαγμενη του 4κινηση? ποσο κερδιζει το sti?
σε διασκέδαση, απλά δεν έχουν καμία σχέση
εσενα το προβλημα σου ειναι η διασκεδαση και οχι η αποτελεσματικοτητα, αλλιως το αυτοκινητο σου με γραμμες κανει παπαδες
το θεμα ειναι οτι το EVO χωρίς να χάνει σε αποτελεσματικότητα κερδίζει και σε διασκέδαση
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
κωσταντινε εγω οταν μιλουσα για υποστροφη στο οριο , μιλουσα για οταν θα εχεις πρακτικα ξεπερασει το οριο και το αυτοκινητο θα βγαλει μουτρα
και οπως και να το κανουμε δεν ειναι αυτοκινητο που δεν πεταει κωλο οταν δε θες και πρεπει να ξερεις να του πεταξεις οταν θεςεγώ πάντως δεν εχω δει** ουτε ενα** S3 να στριβει γυρισμένο με το γκάζι οπουδήποτε
εντάξει, εντάξει, δεν πετάει κώλο, δεν κάνει, δεν δείχνει, δεν γέρνει, δεν δεν δεν...
μπούρδες... πάλι.
το τι έχεις ή δεν έχεις δει δεν είναι απόδειξη... το τι μπορεί ή δεν μπορεί ο καθένας εδώ μέσα επίσης.... οπότε αν μπορεί κάποιος λογικός, γιατί δεν θεωρώ ότι οδηγώ τρελά, να πετάει κώλο σχεδόν όποτε θέλει, περισσότερο δε με το εργοστασιακό πρόγραμμα από ότι τώρα που όταν το κάνει το κάνει γρήγορα λόγο αυξημένης ροπής και εμπλοκής του πίσω άξονα αμεσότερα, μάλλον γίνεται εύκολα... όλα τα Haldex δε, όπως και το πρώτο TT, και με άφημα γκαζιού πετούσαν κώλο... σε μεγάλες σχετικά ταχύτητες... γενικότερα οι απόλυτοι χαρακτηρισμοί στιλ το αυτοκίνητο είναι πεθαμένο, δεν είναι παιχνιδιάρικο, δεν δεν δεν προσθέτουν κάτι παρά αφαιρούν από την γενικότερη εμπειρία που έχετε μάλλον... δεν μπορώ πια να σκεφτώ κάτι άλλο, δεν γνωρίζετε πως να το κάνετε? φοβάστε? δεν ξέρω... κάτι πάντως που δεν έχει να κάνει μόνο με το αυτοκίνητο γιατί, όπως όλα, έτσι κι αυτό το μαθαίνεις και πέρα από τις υπερβολές του στιλ δεν έχει αίσθηση, δεν είναι τα γκάζι και το φρένο αρκέτα ρυθμίσιμα κλπ, τα οποία, επαναλαμβάνομαι, είναι ΜΠούρδες, μπορείς να κάνεις ΟΤΙ ΘΕΣ, ΟΠΟΤΕ ΘΕΣ...
φίλε κιούση, όταν ένα αυτοκίνητο ξεπεράσει το όριο, το κάνει με κάποιον τρόπο, υπο/υπερστροφή, με τα τέσσερα κλπ.... Όταν λοιπόν το S3 μπορεί κανείς να το κάνει να περάσει τα όρια του με όλους τους παραπάνω τρόπους δεν βλέπω εγώ που είναι λάθος αυτό που λέω... είναι ΚΑΙ παιχνιδιάρικο ΚΑΙ ρυθμίσιμο και αρκετά καλύτερα ζυγισμένο από πολλά άλλα δήθεν καθαρόαιμα που, δήθεν πάλι, δεν σου υποδεικνύουν τρόπο οδήγησης...
η υποστροφή είναι ένα γενικό χαρακτηριστικό, ακόμη και αυτοκινήτων πίσω-κίνητων στα λίγα χιλιόμετρα... όλες οι νέες ΜΒ και BMW έχουν αυτό το στοιχείο... μετά από πίεση βγαίνει ο αληθινός τους χαρακτήρας... έτσι κι ένα τετρακίνητο, ψεύτικο ή μη, όταν κινείται με λίγα χιλιόμετρα και κακή άσφαλτο, βγάζει μούρη εύκολα(απόδειξη τα S3, STi που όντας διαφορετικά σε μετάδοση δεν θα έπρεπε) μετά, όταν πιέσεις βλέπεις άλλα...
άσε που το σύνηθες σχόλιο του κιούση περί γραμμών με το S3, είναι ένας γενικός κανόνας των τετρακίνητων εάν κάποιος θέλει να κινηθεί σβέλτα... αλλά εύκολα... δεν σημαίνει αυτό όμως ότι δεν μπορεί να κινηθεί και διαφορετικά...
οπότε, ελάτε να πάμε μια βόλτα να δείτε ότι το S3 γυρνάει... με το δικό σου κιούση για να μην μου λέτε περί αναβάθμισης κλπ
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Για να γυρνάει με το γκάζι μιλάμε ΜΟΝΟ για πισωκίνητα. είναι νομίζω προφανές. Το αν μπορεί κάποιο προσθιοκίνητο, ένα s3 ή ένα Εβο να πετάξει λίγο κώλο είτε για διασκέδαση είτε για καλύτερο μπάσιμο σίγουρα το κάνει 'εκτός προδιαγραφών χρήσης'. Σίγουρα βέβαια έχει και αυτό τη γοητεία του αλλά σίγουρα δεν είναι το δυνατό του σημείο.
Aν και την έχουμε ξανακάνει την κουβέντα παλαιότερα, επίτρεψέ μου να διαφωνήσω κάθετα για μία ακόμη φορά. Ένα Evo γυρνάει με το γκάζι όσο θες, εσύ καθορίζεις την γωνία και την διάρκεια,...
Εδώ εννοείς να ρυθμίσεις να πηγαίνει πίσω η περισσότερη ροπή (νομίζω η επιλογή snow δεν είναι αυτή?) ? Σύμφωνοι, απλά το 'μετατρέπεις' σε ελαφρώς πισωκίνητο για να κάνεις τη δουλειά που θα μπορούσες να κάνεις πιο 'απλά' με ένα πισωκίνητο. ΚΑι εγώ έχω δει Εβο να σβουρνάνε ισάξια με Μ3 γύρω γύρω στην πλατεία στο Μαρκόπουλο. Μπορούν αλλα δεν είναι αυτή η δουλειά τους. Νομίζω και ο 'καταραμένος' θα μπορούσε να μας βοηθήσει σε αυτή τη συζήτηση!
Ένα evo που δεν θα είχε τη δυνατότητα -στην οποία πολύ μεγάλο ρόλο παίζει το πίσω ενεργό διαφορικό- να ανοίξει γωνία, τι θα έκανε στην πολύ κλειστή ανηφορική φουρκέτα; Ή χειρόφρενο ή κράτει στο γκάζι ή γκάζι και μούτρα = απώλεια χρόνου ή ενδεχόμενη έξοδος στο τελευταίο.
Με αυτό τον τρόπο όμως βελτιστοποιούμε το yaw και με την ελάχιστη δυνατή απώλεια σε χρόνο.Συμφωνώ (περίεργο εεε ). Το θέμα όμως έχει πάει (άσχετα με το ότι και εγώ της 'ελάχιστης δυνατής απώλειας σε χρόνο' σχολής είμαι!) όχι με το τι είναι πιο 'Γρήγορο' ή πιο αποδοτικό αλλά με ποιο 'διασκεδάζεις'. Φυσικά είμαστε στο φορουμ του S3 αλλά δε βαριέσαι! Αν όπως αναφέρεις βάλουμε δίπλα (στο πολλαπλώς ρυθμιζόμενο εβο) ένα Α4 με τα τρία διαφορικά θεωρείς ότι θα έχουμε την ίδια με το έβο παιχνιδιάρικη συμπεριφορά? Εννοώ (και ρωτάω) το έβο γίνεται παιχνιδιάρικο λόγω του γιόου κοντρολ (αν το λέω σωστά). Το μη ρυθμιζόμενο Α4 τι κάνει? Αλλα και πάλι (εδώ διαφωνώ λίγο ) το Έβο 'υποκρίνεται' το πισωκίνητο για να γίνει διασκεδαστικό (και φυσικά όπως αναφέρεις για να πλασαριστεί σωστά εκεί που χρειάζεται). Οπότε κάποιος που ψάχνει τη διασκεδαση (και δεν το απασχολούν οι χρόνοι) γιατί να πάρει ένα έβο, ένα S3 (αυτό το έβαλα για να μην είμαστε οφτόπικ ) , ένα τετρακίνητο Α4 και να μην πάρει κατευθείαν έαν πισωκίνητο και να γλυτώσει βάρος/κατανάλωση/ζύγισμα/απώλειες ?
Τα πράγματα είναι λίγο πιο σύνθετα από το κάνει πάντες/δεν κάνει.
Συμφωνώ και πάλι (αυτό πρέπει να το κοιταξω! ) αλλά νομίζω ότι για τις 'πάντες' είχαμε τη συζήτηση για αυτό και εγώ εστίασα εκεί.
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
το τι έχεις ή δεν έχεις δει δεν είναι απόδειξη... το τι μπορεί ή δεν μπορεί ο καθένας εδώ μέσα επίσης.... κλπβάζω το μυαλό μου και σκέφτεται πως δουλεύει το σύστημα...
ακούω τι λένε άυτοί που το έχουν (άλλοι έτσι και άλλοι αλλιώς)...
ψαχνω να δω τι συμβαίνει εκει έξω...
ψάχνω στο net βιντεάκια...
προσπαθώ να διαπιστώσω ο ίδιος οδηγώντας...αρα εξακολουθώ να πιστεύω τα ίδια...
...όλα τα Haldex δε, όπως και το πρώτο TT, και με άφημα γκαζιού πετούσαν κώλο... σε μεγάλες σχετικά ταχύτητες...
Κωνσταντίνε δε μιλάμε με άφημα του γκαζιού. Μιλάμε τι κάνει με το γκάζι.
οπότε, ελάτε να πάμε μια βόλτα να δείτε ότι το S3 γυρνάει... με το δικό σου κιούση για να μην μου λέτε περί αναβάθμισης κλπ
εγώ μέσα δε μπαίνω για τέτοια βόλτα
αλλα πολυ θα ήθελα να μου υποδείξεις μια στροφή να κάτσω και να σε δω **να γυρνάς με το γκάζι **το S3 -
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
γιατι αν δε ξεκολλαει τι?
αυτό δεν το κατάλαβα
και στο κατω κατω ποσο κερδιζει το evo απο την τοοοοσο ψαγμενη του 4κινηση? ποσο κερδιζει το sti?
σε διασκέδαση, απλά δεν έχουν καμία σχέση
εσενα το προβλημα σου ειναι η διασκεδαση και οχι η αποτελεσματικοτητα, αλλιως το αυτοκινητο σου με γραμμες κανει παπαδες
το θεμα ειναι οτι το EVO χωρίς να χάνει σε αποτελεσματικότητα κερδίζει και σε διασκέδαση
φίλε, προτείνω εσύ να ξεκολλήσεις γενικώς... εννοείται ότι υπερβάλλεις... τα παραλές, η διαφορά τους, EVO και S3, δεν είναι τόσο δραματική όπως την παρουσιάζεις, άσε που δεν συμφωνώ ότι το τελευταίο είναι πιο απολαυστικό από το δικό μου, η γενικότερη αίσθηση που μου άφησε ήταν πολύ λιγότερη...
επίσης, στο εξήγησα και πιο πάνω και με ανγόησες παντελώς, απαντώντας άσχετα και απλά βαρέθηκα να εξηγούμε ξανά και ξανά...
μια τελευταία φορά,
έχεις φάει κόλλημα, θεωρείς την διασκέδαση με το αυτοκίνητο μονοσήμαντη! λες κι αν ένα αυτοκίνητο έχει ESP ή δεν πετάει κώλο όπως τον θες εσύ, δεν σε διασκεδάζει... ΜΠΟΥΡΔΕΣ!
σου έδωσα το παράδειγμα με τις Porsche και:
πρώτον: μου απάντησες άσχετα, λέγοντας ότι οι γνωστοί σου δεν έχουν αντιληφθεί κάτι με το μη απανεργοποιήσιμο σύστημα ευστάθειας, ΜΑΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ.... ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ GT3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΔΕΎΤΕΡΟΝ: ENNOEITAI OTI TO ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΙς ΠΟΡΣΕ ΕΊΧΕ ΩΣ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΟΥΝ
ΜΕ
ΑΝΟΙΧΤΟ
ΤΟ
esp
οπότε, απλά, ξεκόλλα! έχεις ένα γαμάτο αυτοκίνητο το οποίο πριν λιγο καιρό το έθαψες σχεδόν με τα σχόλια σου όσον αφορά την διασκεδαση που σου προσφέρει... μάλλον εσύ κολλάς σε ένα του σημείο και δεν μπορείς να διασκεδάσεις αρκετά εύκολα...
το δικό μου επίσης είναι ΠΑΡΑ, μα ΠΑΡΑ πολύ καλό για αυτά που πληρώνει κανείς και διασκεδάζει κόσμο και κοσμάκι εδώ και χρόνια...
ΔΕΝ είναι όλα τα αυτοκίνητα LOTUS ή EVO MAKINEN...
τι να κάνουμε τώρα...
πούλησε το και πάρε ένα ποδήλατο...
με αγάπη, ο αυστηρός πλην τίμιος φίλος σου...
Υ.Γ.: είδα το τελευταίο ποστ σου φεύγει και με γκάζι ο κώλος, τι να κάνουμε τώρα ....ξεκόλλα!
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
(...)Προφεσέρ, εγώ δεν αναφέρθηκα καν στον όρο 'διασκέδαση', που για τον καθένα έχει διαφορετικό σημαινόμενο. Ο καθένας ό,τι γουστάρει παίρνει, και ούτε είναι απαραιτήτως ένα πισωκίνητο de facto πιο 'διασκεδαστικό' από ένα τυχαίο 4κίνητο, ακόμα και σε ίδιες μεταδόσεις υπάρχουν ΧΑΩΔΕΙΣ διαφορές σε δυναμικά χαρακτηριστικά. Γιατί είναι το σύνολο αυτό που κάνει τις τελικές διαφορές, και η μετάδοση είναι μέρος του συνόλου.
Κατά τη γνώμη μου, το evo είναι ένα εξαιρετικά μελετημένο sport αυτοκίνητο, και καθόλου τυχαίο δεν είναι ότι μπορεί να στρίψει και με αυτόν τον τρόπο. Ούτε να 'υποκριθεί το πισωκίνητο' πασχίζει, ούτε τίποτα τέτοιο...BTW, τον καταραμένο πού τον θυμήθηκες και σε τι θα μπορούσε να συνεισφέρει στην κουβέντα μας;
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
(...)
Προφεσέρ, εγώ δεν αναφέρθηκα καν στον όρο 'διασκέδαση', που για τον καθένα έχει διαφορετικό σημαινόμενο. Ο καθένας ό,τι γουστάρει παίρνει, και ούτε είναι απαραιτήτως ένα πισωκίνητο de facto πιο 'διασκεδαστικό' από ένα τυχαίο 4κίνητο, ακόμα και σε ίδιες μεταδόσεις υπάρχουν ΧΑΩΔΕΙΣ διαφορές σε δυναμικά χαρακτηριστικά. Γιατί είναι το σύνολο αυτό που κάνει τις τελικές διαφορές, και η μετάδοση είναι μέρος του συνόλου.
Συμφωνώ.
Κατά τη γνώμη μου, το evo είναι ένα εξαιρετικά μελετημένο sport αυτοκίνητο, και καθόλου τυχαίο δεν είναι ότι μπορεί να στρίψει και με αυτόν τον τρόπο.
Συμφωνώ επίσης.
Ούτε να 'υποκριθεί το πισωκίνητο' πασχίζει, ούτε τίποτα τέτοιο...
Κατάλαβες πως το έγραψα, υπερβολικά ελαφρώς. οπότε θα συμφωνήσω και πάλι! Και τώρα μετά από τρεις 'συμφωνίες' κλείνω το πισι και φεύγω για Ραβινέ στο Κολωνάκι που είναι και μαζεμένοι οι ψυχίατροι εκεί γύρω! Δε μπορώ τόσες συμφωνίες !
BTW, τον καταραμένο πού τον θυμήθηκες και σε τι θα μπορούσε να συνεισφέρει στην κουβέντα μας;
Τον συζητούσα για ένα άσχετο θέμα με ένα φίλο πρόσφατα και αφού εδώ λέγαμε για Εβο και ταρζανιές στους δρόμους το συνδύασα.
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
EVO και S3, δεν είναι τόσο δραματική όπως την παρουσιάζεις, άσε που δεν συμφωνώ ότι το τελευταίο είναι πιο απολαυστικό από το δικό μουόλοι όσοι τα έχουν οδηγήσει...και εγώ προσωπικά θεωρώ πως ενα EVO ειναι πολυ απολαυστικό στην οδήγησή του απο ενα S3
έχεις φάει κόλλημα, θεωρείς την διασκέδαση με το αυτοκίνητο μονοσήμαντη! λες κι αν ένα αυτοκίνητο έχει ESP ή δεν πετάει κώλο όπως τον θες εσύ, δεν σε διασκεδάζει... ΜΠΟΥΡΔΕΣ!
δε με διασκεδάζει...κακό ειναι
εσένα μπορεί να σε διασκεδάζει, **εμένα **η έλλειψη παιχνιδιού και η μονοδιάστατη συμπεριφορά ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙμου απάντησες άσχετα, λέγοντας ότι οι γνωστοί σου δεν έχουν αντιληφθεί κάτι με το μη απανεργοποιήσιμο σύστημα ευστάθειας, ΜΑΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ.... ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ GT3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΔΕΎΤΕΡΟΝ: ENNOEITAI OTI TO ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΙς ΠΟΡΣΕ ΕΊΧΕ ΩΣ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΟΥΝ
ΜΕ
ΑΝΟΙΧΤΟ
ΤΟ
esp
Δεν έχω φίλους που έχουν porsche. Είπα οτι απο αυτά που διαβάζω (και εδώ) δεν έχει αναφέρει ΚΑΝΕΙΣ κάτι τέτοιο. Αν μας διαβάζει κα΄ποιος και ξέρει, ας το επιβεβαιώσει ή ας το διαψεύσει.
Επίσης άσχετα με το τι επιλέγει η porsche δεν βλέπω που ειναι το πρόβλημα να ζητάω σαν καταναλωτής αμάξια με πλήρως απενεργοποιούμενο το esp.
οπότε, απλά, ξεκόλλα! έχεις ένα γαμάτο αυτοκίνητο το οποίο πριν λιγο καιρό το έθαψες σχεδόν με τα σχόλια σου όσον αφορά την διασκεδαση που σου προσφέρει... μάλλον εσύ κολλάς σε ένα του σημείο και δεν μπορείς να διασκεδάσεις αρκετά εύκολα...
έχω ενα αυτοκίνητο που δε με αφήνει να το οδηγήσω όπως θέλω...
και δεν με διασκεδάζει...
ποιός λέει οτι ειναι γαμάτο? ΕΜΕΝΑ δεν με καλυπτειτο δικό μου επίσης είναι ΠΑΡΑ, μα ΠΑΡΑ πολύ καλό για αυτά που πληρώνει κανείς και διασκεδάζει κόσμο και κοσμάκι εδώ και χρόνια...
πολύ χαίρομαι που κόσμος διασκεδάζει με το S3
είναι κακό που ΕΜΕΝΑ δεν με καλύπτει?ΔΕΝ είναι όλα τα αυτοκίνητα LOTUS ή EVO MAKINEN...
και επειδή δεν ειναι ολα τα αυτοκίνητα lotus και makinen πρέπει να αποδώσω στο s3 ιδιότητες που δεν έχει?
πούλησε το και πάρε ένα ποδήλατο...
ευτυχώς που μπορώ να διασκεδάσω και με ενα τέτοιο...
έχω πάρει προσφατα ενα KONAφίλε, προτείνω εσύ να ξεκολλήσεις γενικώς... εννοείται ότι υπερβάλλεις
μήπως να ξεκολλήσεις και εσύ λίγο και να μη θεωρείς οτι το S3 είναι η καλυτερη αγορά για ΟΛΟΥΣ τους ανθρώπους;
με αγάπη, ο αυστηρός πλην τίμιος φίλος σου...
Υ.Γ.: είδα το τελευταίο ποστ σου φεύγει και με γκάζι ο κώλος, τι να κάνουμε τώρα ....ξεκόλλα!
επειδή μόνο στα λόγια το ακούω αυτό, θα μου επιτρέψεις μεχρι να το δώ ζωντανά να έχω διαφορετική άποψη
-
Στο S3 ξεκολλαει ο κωλος με 1η ή 2ερα.Το εχω δει Live.Ειδικα σε γλιστερο οδοστρωμα ξεκολλαει πολυ ανετα.Μετα ομως δεν ξερω τι γινεται με το ESP.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Και για ποιο λόγο η έλλειψη σωστού κρατήματος στον πίσω άξονα είναι καλή;εκεί είναι το ζητούμενο, προσπαθώ κι εγώ ότι το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό είναι πλεονέκτημα γιατί και ανοίγει πορεία ο κώλος άμα θες αλλά και κρατάει αρκετά την πορεία που εσύ, ο οδηγός, επιλέγεις με το τιμόνι...
βέβαια και ΔΕΝ είναι σωστό να φεύγει με το παραμικρό το πίσω μέρος ενός αυτοκινήτου, συμφωνώ απόλυτα. Για αυτό άλλοστε δεν μου άρεσαν πολλές BMW όταν τις οδηγούσα γιατί μου έδιναν την εντύπωση ότι ήταν ρυθμισμένες να φεύγουν κι όχι για να κρατάνε... το πίσω μέρος τους στην πορεία.
Τώρα, γούστα είναι αυτά θα μου πεις, άλλος θεωρεί διασκέδαση να φεύγει ο κώλος με το πρώτο χιλιοστό γκαζιού άνευ ύπαρξης ESP, κι άλλος το βλέπει ως ατέλεια...
-
Ο χρήστης JDL έγραψε:
This message is fully approved by Vel.
Έλιωσα ρε Γιώργο να το καθιέρωσουμε...
άνετα...
Απλά δεν βλέπω τον βελερεφόντη να τσιμπάει...
Μάλλον εκστασιάστηκε με τα όσα γράφονται παραπάνω και παρακάτω και δεν βλέπει τίποτε άλλο.Θα συμφωνήσω ότι υπερβάλετε λίγο στο θέμα 'διασκέδαση' και θα συμφωνήσω με τον Velerefontis.Δε λέω ότι το αμάξι (S3) είναι το ιδανικό αμάξι για κάθε άνθρωπο, αλλά για τα λεφτά του δεν υπάρχει (κατ'εμέ) καλύτερο όχημα που να προσφέρει περισσότερα. Άμα δώσω κι εγώ 100.000€, σίγουρα θα βρω 10 καλύτερα αμάξια από το S3.Πάμε και συγκρίνουμε το EVO-STI με το S3 όταν τα μεν κάνουν 50.000+€ και το S3 40.000€.Εκτός κι αν για μερικούς τα 10.000€ είναι ψίχουλα...οπότε πάω πάσο.
Δημήτρη (dimgster), μάλλον (όπως ξαναέγραψα και πιο πίσω) πρέπει να σε πάει βόλτα ο Βελερεφόντης. Κι εγώ έχω δει αρκετούς άμπαλους στο youtube με S3 κτλ-κτλ.Δε σημαίνει όμως και ότι το αμάξι είναι αυτό που βλέπεις στο video, όπως ένα αμάξι δεν είναι μόνο τα νούμερα που γράφει στην πίστα ή στα 0-100, 0-160 κτλ.
Παρεπιπτόντως για τα λεφτά του (το τονίζω αυτό) το αμάξι σου είναι γαμάτο και προσφέρει όσα δεν προσφέρουν πολλά άλλα αμάξια.Είναι ό,τι πιο allarround μπορείς να αγοράσεις.Τώρα αν αρχίσουμε τις θυσίες, μπορείς να βρεις αμάξι που να είναι πιο παιχνιδιάρικο αλλά σίγουρα όχι all-arround. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Πάμε και συγκρίνουμε το EVO-STI με το S3 όταν τα μεν κάνουν 50.000+€ και το S3 40.000€.Εκτός κι αν για μερικούς τα 10.000€ είναι ψίχουλα...οπότε πάω πάσο.Παρεπιπτόντως για τα λεφτά του (το τονίζω αυτό) το αμάξι σου είναι γαμάτο και προσφέρει όσα δεν προσφέρουν πολλά άλλα αμάξια.Είναι ό,τι πιο allarround μπορείς να αγοράσεις.Τώρα αν αρχίσουμε τις θυσίες, μπορείς να βρεις αμάξι που να είναι πιο παιχνιδιάρικο αλλά σίγουρα όχι all-arround.
To S3 ξεκινάει από 44.400Ε το 3θ(+1000Ε το 5Θ)
Το STi με 500cc παραπάνω(και χωρίς να μοιράζεται μέρη με άλλα 3852 μοντέλα) ξεκινάει από 41700Ε.
Για το Evo κάπου είχα διαβάσει μια προσφορά που έριχνε την τιμή κάτω από 45.000Ε.
Και η 135i με τα 3000cc της και τα 2 της turbo ξεκινάει από τις 51.000Ε περίπου.
Δε θα έλεγα ότι είναι και ιδιαίτερα φθηνό το S3.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
This message is fully approved by Vel.
Έλιωσα ρε Γιώργο να το καθιέρωσουμε...
άνετα...
Απλά δεν βλέπω τον βελερεφόντη να τσιμπάει...
Μάλλον εκστασιάστηκε με τα όσα γράφονται παραπάνω και παρακάτω και δεν βλέπει τίποτε άλλο.μόνο, πέρα από την πλάκα, μη μπει κανενός η ιδέα να γίνω moderator...
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Πάμε και συγκρίνουμε το EVO-STI με το S3 όταν τα μεν κάνουν 50.000+€ και το S3 40.000€.Εκτός κι αν για μερικούς τα 10.000€ είναι ψίχουλα...οπότε πάω πάσο.
Παρεπιπτόντως για τα λεφτά του (το τονίζω αυτό) το αμάξι σου είναι γαμάτο και προσφέρει όσα δεν προσφέρουν πολλά άλλα αμάξια.Είναι ό,τι πιο allarround μπορείς να αγοράσεις.Τώρα αν αρχίσουμε τις θυσίες, μπορείς να βρεις αμάξι που να είναι πιο παιχνιδιάρικο αλλά σίγουρα όχι all-arround.
To S3 ξεκινάει από 44.400Ε το 3θ(+1000Ε το 5Θ)
τι να κάνουμε, δεν ξεπουλάει η Αουντι....
Το STi με 500cc παραπάνω(και χωρίς να μοιράζεται μέρη με άλλα 3852 μοντέλα) ξεκινάει από 41700Ε.
αρχικά κόστιζε πέρα από 55!!! και ΝΑΙ μοιράζεται με άλλα αυτοκίνητα της εταιρίας μέρη και ανταλλακτικά...
Για το Evo κάπου είχα διαβάσει μια προσφορά που έριχνε την τιμή κάτω από 45.000Ε.
50 το πλήρες, 43 το γυμνό...
Και η 135i με τα 3000cc της και τα 2 της turbo ξεκινάει από τις 51.000Ε περίπου.
περίπου, γιατί αν βάλεις το ένα και το άλλο, πάει στον ύψιστο!
Δε θα έλεγα ότι είναι και ιδιαίτερα φθηνό το S3.
εννοείται, δεν είναι και δεν θα έπρεπε να είναι φτηνό!
μου θυμίζει το γνωστό όσα δεν πιάνει η Αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια! να χαμηλώσουμε την τιμή να το παίρνουμε κι εμείς και μετά να μας αρέσει...
αφού πουλάει ακόμη, και καλά, σημαίνει ότι μάλλον οι άλλοι δεν έχουν πετύχει την συνταγή τους στα λεφτά που κινούνται ενώ η Αουντι έχει πετύχει σε εκτιμήσεις...
τσπ
όλα καλά όλα ωραία...
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
To S3 ξεκινάει από 44.400Ε το 3θ(+1000Ε το 5Θ)
Το STi με 500cc παραπάνω(και χωρίς να μοιράζεται μέρη με άλλα 3852 μοντέλα) ξεκινάει από 41700Ε.
Για το Evo κάπου είχα διαβάσει μια προσφορά που έριχνε την τιμή κάτω από 45.000Ε.
(...)
Δε θα έλεγα ότι είναι και ιδιαίτερα φθηνό το S3.με τις εκπτώσεις/προσφορές που κάνει ο 'Σ' με -10.000€ προφανώς οι τιμές είναι εκεί. Γιατί η κανονική του τιμή δεν είναι εκεί.
Δε λέω ότι το S3 είναι ευκαιρία (edit:δεν μου ερχόταν η ελληνική λέξη ), αλλά για τα λεφτά του και γι'αυτά που προσφέρει ΔΕΝ είναι ακριβό.Για να πάρεις δυνατότητες (δύναμη, στρίψιμο κτλ) και 'κυρίλα' ταυτόχρονα, εκτός από το S3, πρέπει να 'ανέβεις' πολύ στον οικονομικό τομέα και να έχεις βλέψεις για 335xi,Μ3, C350 4motion, s4 κτλ.
Ακόμα και τα evo-sti που αναφέρατε (επειδή έχει τύχει να πάω ταξίδι και βόλτα με evo ΙΧ), να αναφέρω ότι σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να φτάσεις 'ατσαλάκωτος' στον προορισμό σου είτε πας νορμάλ είτε γρήγορα (πείτε το 'μαλθακότητα' αλλά αυτό προσπαθεί να προσφέρει το s3: ταχύτητα και άνεση και 'κυρίλα' και φυσικά κάπου θα έχει κι αυτό ελαττώματα.Κανένα αμάξι δεν είναι 100% τέλειο).ΥΓ:το κακό ότι μοιράζεται με άλλα μοντέλα το πάτωμα και τα φρένα και τα ηλεκτρονικά (πχ με r32, TTS, TTRS κτλ) που είναι το κακό?Ότι δεν είναι 'exlusive'? Το θετικό του κομμάτι που σημαίνει ότι η συντήρησή του θα είναι νορμάλ επίπεδα, υποθέτω ότι όλοι είμαστε large και το παραβλέπουμε (να θυμηθώ το γνωστό μου με το evo? Τον άλλο που είχε Focus I RS?Αν είναι να πάω για service και με κάτω από 700€ να μην φεύγω, ας μοιράζεται το αμάξι μου κομμάτια με άλλα 3.000.000 αμάξια!Χέστηκα.Το αποτέλεσμα μετράει για μένα).
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
τι να κάνουμε, δεν ξεπουλάει η Αουντι....
αρχικά κόστιζε πέρα από 55!!! και ΝΑΙ μοιράζεται με άλλα αυτοκίνητα της εταιρίας μέρη και ανταλλακτικά...
50 το πλήρες, 43 το γυμνό...
περίπου, γιατί αν βάλεις το ένα και το άλλο, πάει στον ύψιστο!
εννοείται, δεν είναι και δεν θα έπρεπε να είναι φτηνό!
μου θυμίζει το γνωστό όσα δεν πιάνει η Αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια! να χαμηλώσουμε την τιμή να το παίρνουμε κι εμείς και μετά να μας αρέσει...
όλα καλά όλα ωραία...
Τα διάβασες και τα 2 posts;
Είπα πουθενά ότι πρέπει να ξεπουλήσει;
Απλά διόρθωσα τις τιμές που έχει βάλει ο Κάβουρας.Δε με νοιάζει πόσο κόστιζε αρχικά. Με νοιάζει πόσο κάνει τώρα.
Δεν είπα ότι δε μοιράζεται με άλλα μοντέλα. Μοιράζεται, αλλά δεν πλησιάζει καθόλου τον αριθμό των μοντέλων με τα οποία μοιράζεται το Α3.Γιατί στο S3 αν βάλεις το ένα και το άλλο δεν ανεβαίνει η τιμή του; Προνόμιο της 135 είναι αυτό;
Γιατί δε θα έπρεπε να είναι πιο φθηνό; Θα έπεφτε η μούρη του;
Από που σου θυμίζει το όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια; Είδες πουθενά να θέλω να το πάρω και να παραπονέθηκα για την τιμή; Διόρθωση στις τιμές του Κάβουρα έκανα.
Γενικότερα μου είναι αδιάφορο σαν όχημα.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
ΥΓ:το κακό ότι μοιράζεται με άλλα μοντέλα το πάτωμα και τα φρένα και τα ηλεκτρονικά (πχ με r32, TTS, TTRS κτλ) που είναι το κακό?Ότι δεν είναι 'exlusive'? Το θετικό του κομμάτι που σημαίνει ότι η συντήρησή του θα είναι νορμάλ επίπεδα, υποθέτω ότι όλοι είμαστε large και το παραβλέπουμε (να θυμηθώ το γνωστό μου με το evo? Τον άλλο που είχε Focus I RS?Αν είναι να πάω για service και με κάτω από 700€ να μην φεύγω, ας μοιράζεται το αμάξι μου κομμάτια με άλλα 3.000.000 αμάξια!Χέστηκα.Το αποτέλεσμα μετράει για μένα).
Είπα κάπου ότι είναι κακό;
Απλά τα άλλα μοντέλα αντίθετα με το S3 δεν μοιράζονται μέρη με τόσα μοντέλα ώστε να μπορέσουν να ρίξουν την τιμή όσο θα μπορούσε η Audi.
AUDI S3