-
Με τιμή που ξεκινά από τα 110.000 δεν ξέρω τι πωλήσεις περιμένει να κάνει η Audi απέναντι στα M3,C63 amg και ISf.
-
Με τιμή που ξεκινά από τα 110.000 δεν ξέρω τι πωλήσεις περιμένει να κάνει η Audi απέναντι στα M3,C63 amg και ISf.
-
Με τιμή που ξεκινά από τα 110.000 δεν ξέρω τι πωλήσεις περιμένει να κάνει η Audi απέναντι στα M3,C63 amg και ISf.
-
Είναι εργαλείο και τα σπάει , προσωπικά αν τα είχα θα τα είχα δώσει χωρίς να κοιτάξω κανένα από τα άλλα που αναφέρεις .
-
Ο χρήστης harisnikolop έγραψε:
Με τιμή που ξεκινά από τα 110.000 δεν ξέρω τι πωλήσεις περιμένει να κάνει η Audi απέναντι στα M3,C63 amg και ISf.Ξεχνάς το GT-R και κάπου εδώ το 'παιχνίδι' λήγει...
-
Εδώ μιλάμε για αυτοκίνητα όχι για παιχνιδομηχανές .
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Εδώ μιλάμε για αυτοκίνητα όχι για **παιχνιδομηχανές **.Το PS μού'ρχεται στο μυαλό. Τι είναι αυτοί οι χαρακτηρισμοί ρε παιδιά, έλεος δηλαδή..
Αν εννοείς λ.χ. την πολιτισμένη ατμόσφαιρα εσωτερικού, που είναι σε θέση να προσφέρει στους επιβαίνοντές του το GT-R σε σύγκριση με τους άνωθι ανταγωνιστές του, ε δε νομίζω ότι υστερεί σε τίποτα επι της ουσίας.
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Εδώ μιλάμε για αυτοκίνητα όχι για **παιχνιδομηχανές **.
Το PS μού'ρχεται στο μυαλό. Τι είναι αυτοί οι χαρακτηρισμοί ρε παιδιά, έλεος δηλαδή..
Αν εννοείς λ.χ. την πολιτισμένη ατμόσφαιρα εσωτερικού, που είναι σε θέση να προσφέρει στους επιβαίνοντές του το GT-R σε σύγκριση με τους άνωθι ανταγωνιστές του, ε δε νομίζω ότι υστερεί σε τίποτα επι της ουσίας.
Όταν θα δούμε τι κάνει το rs5 στο δρόμο θα εκφέρω σίγουρα γνώμη , αλλά σε σχέση με την Μ3 πιστεύω ότι το gtr δν έχει αυτό το 1:1 σχέση οδηγού αυτοκινήτου που έχει η bmw .
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Εδώ μιλάμε για αυτοκίνητα όχι για **παιχνιδομηχανές **.
Το PS μού'ρχεται στο μυαλό. Τι είναι αυτοί οι χαρακτηρισμοί ρε παιδιά, έλεος δηλαδή..
Αν εννοείς λ.χ. την πολιτισμένη ατμόσφαιρα εσωτερικού, που είναι σε θέση να προσφέρει στους επιβαίνοντές του το GT-R σε σύγκριση με τους άνωθι ανταγωνιστές του, ε δε νομίζω ότι υστερεί σε τίποτα επι της ουσίας.
Όταν θα δούμε τι κάνει το rs5 στο δρόμο θα εκφέρω σίγουρα γνώμη , αλλά σε σχέση με την Μ3 πιστεύω ότι το gtr δν έχει αυτό το 1:1 σχέση οδηγού αυτοκινήτου που έχει η bmw .
Tα εχεις οδηγησει? Την M3 δυστυχως απο κοντα δεν την εχω ζησει ακομα. Με το GT-R ομως
ειχα την τυχη, και αν και συνοδηγος, ενιωθα ακομα και μονο απο την γλωσσα του σωματος του οδηγου, οτι αυτος+GT-R=1 , οποτε κρατα μια επιφυλαξη για αυτο.
Να συμπληρωσω επισης οτι λογω των συνθηκων του μετριου δικτυου που κυριως εχει η χωρα μας η πληρης εκμεταλλευση των δυνατοτητων της Μ3 ειναι σπαζοκεφαλια για τους περισσοτερους και ουσιαστικα θελει σχεδον(?) 'αγωνιστικα' χερια για να 'παει' οσο
της επιτρεπει το μοτερ της. Το Nissan ηδη μεσα απο πολλες δοκιμες που εχουν γινει απο εντυπα και ηλεκτρονικα μεσα, εχει δειξει οτι ειναι πιο αποτελεσματικο-γρηγορο και εξισου συμμετοχικο, οποτε μαλλον το νεο RS5 θα εχει ενα πλεονεκτημα πλεον που λογω διαφορετικης προσεγγισης (ελλειψη 4κινησης) η M3 δεν μπορουσε να σταθει στα ισια, τουλαχιστον σε καθημερινες συνθηκες-δρομους και οχι πιστα...
Νομιζω οτι το RS5 θα 'αναβει' τα φωτα στο GT-R ανετα. Τωρα αν θα μπορει να το 'προσπερασει' αυτο ειναι κατι που θα το διαπιστωσουμε σχετικα συντομα... -
Πολύ ειδικό αυτοκίνητο το GTR σε σχέση με τα άλλα 2...
-
................. 911
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Πολύ ειδικό αυτοκίνητο το GTR σε σχέση με τα άλλα 2...Θα συμφωνησω απολυτως, απλα αμα τη εμφανιση του RS5, εφοσον τιμολογηθει
στα ιδια περιπου με το GT-R , και βεβαια ειναι κατα τι ελαφρυτερο ενδεχομενως(?)
απο τα 1719κιλα του S5 , θα ειναι μαλλον το κοντινοτερο 'supercoupe' που
ισως 'απειλησει' σε ενα βαθμο την αποτελεσματικοτητα του Nissan παντα βεβαια
σε καθημερινες -Ελληνικες- συνθηκες/δρομους... -
Ο μόνος τρόπος να απειλήσει το GTR είναι να πάθει το Nissan λάστιχο....
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Ο μόνος τρόπος να απειλήσει το GTR είναι να πάθει το Nissan λάστιχο....Εδώ κοτζάμ Lambo R8 δεν κατάφερε πολλά, το RS5 θα το επιτύχει?
Μακάρι για την Audi.
-
Σε χρόνους oύτε το R8 V10 δεν πιάνει το GTR...
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Σε χρόνους oύτε το R8 V10 δεν πιάνει το GTR...Noμιζω το πιανει...Τουλαχιστον σε ενα προσφατο συγκριτικο στο
Αγγλικο Autocar, ετσι αφησε να εννοηθει ο δοκιμαστης.
(αν δεν ηταν κουρασμενα/μαπα τα στανταρ φρενα, και ειχε το R-tronic...) -
ναι αν ειχε τα κεραμικα, τα οποια ομως πανε μια περιουσια και το χασμα ανοιγει
βεβαια ξεχνατε ενα βασικο πραγμα, η audi οπως και η bmw και η Μβ χεστηκαν τι κανει η Nissan με το gtr
αυτοι παιζουν μπαλα μεταξυ τους και απευθυνονται σε αλλη κατηγορια αγοραστων
δηλαδη θα παψουν να βγαζουν γρηγορα και πολυτελη μεσαια ή κουπε επειδη η nissan το εβαλε σκοπο της ζωης της να περασει τη turbo και αλλα supercars με κιβωτιο που σκαει?
και η porsche που ασχοληθηκε , μ@λακια της
παντως πολλοι που λενε οτι θα επαιρναν το gtr ειμαι σιγουρος οτι αν ερχοταν η ωρα οντως να το παρουν θα πηγαιναν σε καλυτερο σημα
Ο χρήστης harisnikolop έγραψε:
Με τιμή που ξεκινά από τα 110.000 δεν ξέρω τι πωλήσεις περιμένει να κάνει η Audi απέναντι στα M3,C63 amg και ISf .υπαρχουν ατομα που αγοραζουν αυτο το πραγμα?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
...
παντως πολλοι που λενε οτι θα επαιρναν το gtr ειμαι σιγουρος οτι αν ερχοταν η ωρα οντως να το παρουν θα πηγαιναν σε καλυτερο σημα
...Έλα ρε συ Γιώργο με το σήμα...
-
καλα και γω ξερεις τι evo και s2000 ελεγα πιο παλια?
βεβαια δεν ειναι ολοι σαν κι εμενα , αλλα οι περισσοτεροι (συμφωνα με τις πωλησεις ) ειναι
ουτε καν R8, μια απλη carrera ή cayman s θα αγοραζαν οι περισσοτεροι
(που δε θελουν χωρους) -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
βεβαια ξεχνατε ενα βασικο πραγμα, η audi οπως και η bmw και η Μβ χεστηκαν τι κανει η Nissan με το gtr
αυτοι παιζουν μπαλα μεταξυ τους και απευθυνονται σε αλλη κατηγορια αγοραστων
η audi kαι η bmw παιζουν μεταξυ τους...η MB απεχει στις περισσοτερες κατηγοριες απο τη συγκριση
ΥΓ μου ελεγες και για s2000... θα βγαλει κατανα ο Shigeru Uehara να κανει χαρακιρι....ιεροσυλε
Audi RS5