-
Συγκάτοικοι γεια σας.
Θα ήθελα τη γνώμη σας και την εμπειρία σας για το παρακάτω θέμα.
Σκέφτομαι να αγοράσω μεταχειρισμένο 4χ4, και προσανατολίζομαι είτε σε Jimny είτε σε Feroza.
Εμπειρία έχω λίγο από ένα Jimny νοικιάρικο σε νησί, με το οποίο έμεινα ευχαριστημένος ειδικά από στα εκτός δρόμου κομμάτια.
Από Feroza δεν έχω ιδέα μόνο ότι έχω διαβάσει σε διάφορα sites. Μου αρέσει απέξω και το ότι είναι 1600cc νομίζω ότι θα έχει καλύτερη αίσθηση από το Jimny.
Το θέμα είναι ότι το Feroza έχει σταματήσει ωε μοντέλο, οπότε ανυσηχώ για ανταλλακτικά αλλά και σε τι κατάσταση θα το βρω αφού στην καλύτερη περίπτωση θα έιναι του 1977.
Οποιος έχει εμπειρία και απόψη σε κάτι από τα παραπάνω αν θέλει ας αφήσει μύνημα σε αυτό το topic. Περιτό να πω ότι αν ξέρει κανείς κάτι καλό να πουλιέται ή έχει να προτείνει κάτι διαφορετικό (στην περιοχή τιμής μεταχειρισμένων των παραπάνω) είναι καλοδεχούμενο. Θέλω οπωσδήποτε Air conditioner και προαιρετικά ABS.Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη συνεισφορά σας.
-
Συγκάτοικοι γεια σας.
Θα ήθελα τη γνώμη σας και την εμπειρία σας για το παρακάτω θέμα.
Σκέφτομαι να αγοράσω μεταχειρισμένο 4χ4, και προσανατολίζομαι είτε σε Jimny είτε σε Feroza.
Εμπειρία έχω λίγο από ένα Jimny νοικιάρικο σε νησί, με το οποίο έμεινα ευχαριστημένος ειδικά από στα εκτός δρόμου κομμάτια.
Από Feroza δεν έχω ιδέα μόνο ότι έχω διαβάσει σε διάφορα sites. Μου αρέσει απέξω και το ότι είναι 1600cc νομίζω ότι θα έχει καλύτερη αίσθηση από το Jimny.
Το θέμα είναι ότι το Feroza έχει σταματήσει ωε μοντέλο, οπότε ανυσηχώ για ανταλλακτικά αλλά και σε τι κατάσταση θα το βρω αφού στην καλύτερη περίπτωση θα έιναι του 1977.
Οποιος έχει εμπειρία και απόψη σε κάτι από τα παραπάνω αν θέλει ας αφήσει μύνημα σε αυτό το topic. Περιτό να πω ότι αν ξέρει κανείς κάτι καλό να πουλιέται ή έχει να προτείνει κάτι διαφορετικό (στην περιοχή τιμής μεταχειρισμένων των παραπάνω) είναι καλοδεχούμενο. Θέλω οπωσδήποτε Air conditioner και προαιρετικά ABS.Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη συνεισφορά σας.
-
Συγκάτοικοι γεια σας.
Θα ήθελα τη γνώμη σας και την εμπειρία σας για το παρακάτω θέμα.
Σκέφτομαι να αγοράσω μεταχειρισμένο 4χ4, και προσανατολίζομαι είτε σε Jimny είτε σε Feroza.
Εμπειρία έχω λίγο από ένα Jimny νοικιάρικο σε νησί, με το οποίο έμεινα ευχαριστημένος ειδικά από στα εκτός δρόμου κομμάτια.
Από Feroza δεν έχω ιδέα μόνο ότι έχω διαβάσει σε διάφορα sites. Μου αρέσει απέξω και το ότι είναι 1600cc νομίζω ότι θα έχει καλύτερη αίσθηση από το Jimny.
Το θέμα είναι ότι το Feroza έχει σταματήσει ωε μοντέλο, οπότε ανυσηχώ για ανταλλακτικά αλλά και σε τι κατάσταση θα το βρω αφού στην καλύτερη περίπτωση θα έιναι του 1977.
Οποιος έχει εμπειρία και απόψη σε κάτι από τα παραπάνω αν θέλει ας αφήσει μύνημα σε αυτό το topic. Περιτό να πω ότι αν ξέρει κανείς κάτι καλό να πουλιέται ή έχει να προτείνει κάτι διαφορετικό (στην περιοχή τιμής μεταχειρισμένων των παραπάνω) είναι καλοδεχούμενο. Θέλω οπωσδήποτε Air conditioner και προαιρετικά ABS.Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη συνεισφορά σας.
-
Φίλε vmantas, και τα δύο 4Χ4 που αναφέρεις είναι πολύ καλά και αξιόπιστα με το Jimny να υπερτερεί σε εκτός δρόμου ικανότητες και το Feroza σε δύμαμη. Όμως, η αλήθεια είναι ότι το Feroza είναι παλιό μοντέλο. Πρόβλημα με τ΄ ανταλλακτικά δεν θα έχεις αλλά αυτό δεν λέει τίποτα. Εν έτη 2004 δύσκολα αγοράζεις αυτοκίνητο έστω και του 1997 και μάλιστα 10.000€ και 11.000€ που ζητάνε. Επίσεις, για το Feroza δεν βρίσκεις καθόλου εύκολα after market καλούδια κάτι που για το Jimny μπορείς να βρεις και στα περίπτερα.
Προσοχή:
Και τα δύο αυτοκίνητα, είναι η χαρά των ενοικιαστών. Θα σου έλεγα ν' αποφύγεις ένα πρώην ενοικιαζόμενο.
-
Σοφώς εμίλησες Taz
-
Simfwnw me taz, to Jimny ine poly ikano kai auto xaris kiros to ameliteo praktika varos tou!
borei na kinite fadastika ektos dromou opows kai o prokatoxos tou to Samurai giati den to periorizei to varos kai se laspi/ammo klp exei pleonektima, me ena kalo lastixi tja ise arxodas.To mono provlima pou exei to Jimny kai to xerw apo filo mou pou exei ine pws parolo pu in mono 1.3 litra KEEI TON K*** TOY!.
gia parnasso ekege oso kew kai egw sxedon me Terrano 2 2.4... ( pio ligo alla pali poly ).
-
Ο χρήστης 3600S έγραψε:
To mono provlima pou exei to Jimny kai to xerw apo filo mou pou exei ine pws parolo pu in mono 1.3 litra KEEI TON K*** TOY!.gia parnasso ekege oso kew kai egw sxedon me Terrano 2 2.4... ( pio ligo alla pali poly ).
Πες στο φίλο σου να το πάει για σέρβις Μην ήμαστε υπερβολικοί, το Jimny δεν έχει τόσο μεγάλη κατανάλοση, εκτός αν το πας με 160! Αλλά δεν είναι σχεδιασμένο για ταχύτητα... Αν το πάει με 160 ας το πουλήσει να πάρει κανένα Punto...
Όσο αφορά το Jimny ή Feroza συμφωνώ με τους προλαλήσαντες.
Έχω οδηγήσει Feroza 2-3 φορές, αλλά με Rocky που είναι σχεδόν ίδιο έχω κάνει αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα.
Πριν πάρω Jimny πέρσι το καλοκαίρι γλυκοκοίταζα προς Rocky-Feroza, αλλά απογοητεύτηκα για τους εξής λόγους:
Λόγω του ότι είναι πολύ καλά αυτοκίνητα κανείς που το έχει σωστά συντηρημένο δεν το πουλά. Παρ΄ όλο που είχαν πολλές πωλήσεις δύσκολα βρίσκεις κάποιο για αγορά. Ότι κυκλοφορεί προς πώληση μάλλον δεν είναι άξιο λόγου. 3 από αυτά που είδα είχαν πάρει σασί... Τα δε άλλα τα πιο πολλά πρωην νοικιάρικα.
Ανταλακτικά όχι και τόσο εύκολα και πολύ περισσότερο καθόλου φτηνά!
Αν βρεις κάποιο σε άριστη κατάσταση να το πάρεις! Διαφορετικά πάρε Jimny, αλλά να σε προβληματίσουν μόνο οι χώροι του. -
Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για τη συμβολή σας.
Και για να περάσει και λόγο η ώρα ακούστε τι είδα στην αγορά.
Για FEROZA δεν γίνεται κουβέντα καθώς ζήτάνε περίπου 7500-8000 για αυτοκίνητα με άπειρα jeepένια χιλιόμετρα και συνήθως πάνω από δεκαετία. Δεν λέω μπορεί να κρατάνε ακόμα αλλά σε δέκα χρόνι από τώρα μάλλον ούτε για γλάστρα δεν θα κάνει.
Ακόμη χειρότερα είναι τα πράγματα στο Jimny. 3ετίας αυτοκίνητα όπου πλέον είναι εκτός εγγύησης, δεν βρίσκεις κάτω από 10-11000. Δηλαδή με άλλα 3-4000 το παίρνεις καινούργιο, έχεις και εγγύηση και ξέρεις το του κάνεις. Βέβαια επειδή όταν θα πας να το πάρεις καινούργιο θα μπεις στον πειρασμό να το πάρεις ολοκληρωμένο, δηλ. ABS και ίσως μερικά ακόμη καλούδια, οπότε βγαίνει το αυτοκίνητο κοντά στα 16500-17000, και στο τέλος έχεις πάρει ένα Jimny.
Εχω μπερδευτεί κάπως.. οπότε συνεχίζω το συλλογισμό και λέω αν είναι να τα σκάσεις δεν πας να πάρεις ένα Grand Vitara εκεί στα 22-23000 και να μπορείς να τραβάς και κανά φουσκωτό μετά από μερικά χρονάκια?
Οπότε ψάχνομαι προς αυτήν την κατεύθυνση, όπου βρήκα ένα used με 9000 χλμ, από γυναικείο!! χέρι, και αν μου κάτσει εκεί στα 18000 το τσίμπησα αλλιώς πάω για καινούργιο όπου σκέφτομαι πολύ σοβαρά την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο, λόγω αθήνας φυσικά.Εχει κανείς εμπειρία από αυτόματο σε GV?
Ευχαριστώ και πάλι καθώς η ανταλλαγή απόψεων που γίνεται γενικότερα στο forum είναι πολύ χρήσιμη.
-
Mου αρέσει που εξηγείς τον τρόπο σκέψης σου αλλά είναι και πολλά που δεν μας έχεις πει. Το θες για πόλη οπότε θες μικρό ή για ταξίδια οπότε θες καλή τελική, για σένα μόνο ή για οικογένεια.....κλπ.
Ίσως στην φτηνή κατηγορία μεταχειρισμένων (υποθέτω) βρίσκεται και το Sportage που είναι πιο καινούργιο από το Feroza με δυνατότερη μηχανή και νομίζω καλές εκτός δρόμου προδιαγραφές.
Επίσης η αγορά ενός Niva και μάλιστα καινούργιου να συμφέρει. Θα έχεις καινούργιο αυτοκίνητο σκυλί και άνεση χρηματική για να εξαλείψεις τυχόν αρχικά προβληματάκια και κατασκευαστικές ατέλειες.
Από τη στιγμή όμως που άρχισες να ξεφεύγεις σε κονδύλι πρέπει να ξεκαθαρίσεις/επανακαθορίσεις τι ζητάς. Καινούργιο ή μεταχειρισμένο, μικρό ή μεγάλο, τζιπ ή SUVοειδές (μήπως τελικά βολεύεσαι και με Ignis?), αυτόματο ή όχι (που αυτομάτως περιορίζει τα μοντέλα) κλπ. Τουλάχιστον θέσε όριο σε κονδύλι, πάντα πληρώνοντας περισσότερο θα βρίσκεις κάτι καλύτερο, χρησιμότερο, με αντοχή στο χρόνο ακόμα κι όταν θα έχεις εγγόνια οπότε δεν θα καταλήξεις πουθενά.... -
Onyx σωστός!
Το αμάξι γενικά θα είναι δεύτερο στην οικογένεια, να με πηγαίνει στη δουλειά αλλά θέλω να έχω και τη δυνατότητα για μικρές αποδράσεις με τη γυναίκα σήμερα αντε και κανά παιδί αύριο σε τίποτα κοντινά.
Γενικά είναι αυτό που λέει το τραγούδι...'πάντα ονειρευόμουνα ένα μικρό τζιπάκι'. Από την άλλη το θέμα των χρημάτων με προβληματίζει κυρίως ως προς το value for money. Βέβαια οι κύριοι μαρκετίστες΄κατάφεραν έτσι την κλιμάκωση όπου σε οδηγεί κάθε 2000 περίπου προς τα πάνω σε καλύτερο αυτοκίνητο..και εκεί την πατάς.
Πριν δυο χρόνια πήρα μια 156, έδωσα 23000 και τώρα την έδωσα για 14000. Οπως καταλαβαίνεις έχασα αλλά καθώς η γυναίκα μου έχει εταιρικό 147 και σε λίγο το νέο S40, δεν ήθελα να υπάρχουν δύο ίδιου χαρακτήρα αυτοκίνητα στην οικογένεια. Οπότε βολεύει να πάρω έγω ένα τζιπάκι για τους λόγους που είπα παραπάνω.
Αυτό που μου καίει κυρίως είναι η αξιοπιστία. Αν ήθελα να διαθέσω πολλά θα έπαιρνα toyota και θα ησύχαζα. Ομως πάει πολύ για δεύτερο ακόμη και μεταχειρισμένο, εκτός αν πάω σε δεκαετίας RAV που όμως κουβαλάν πολλά χιλιόμετρα, σπάνια τα βρίσκεις πρώτο χέρι, και σίγουρα μετά από πέντε χρόνια θα ζητάει πολλά αλλά και θα κουράζει οπτικά.
Το Niva δεν το συζητάω γιατί δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ με τα διάφορα που θα ζητήσει.
Επειδή ότι πάρω το βλέπω να βγάζει τουλάχιστον δεκαετία, πρέπει να είναι μοντέλο τελευταίας σοδειάς, και πάνω από όλα μη ζημιαρικό. Ακόμη και το GV με αυτά που βλέπω εδώ μέσα για ρήγμα στο καπάκι και τριγμούς δεν σου κρύβω ότι με προβληματίζει.
Το ignis είναι καλή ιδέα, και στην έκθεση που έγινε το Νοέμβρη το οδήγησα εκεί στα διαφημιστικά και θα έλεγα ότι είχε καλό κράτημα σε μια απότομη επιτόπου που του έκανα (τετρακίνηση γαρ) και ομολογώ πολύ καλά φρένα. Εχεις ακούσει τίποτα για τριξίματα ή άλλα προβληματάκια. Επίσης το ίδιο αυτοκίνητο από το ίδιο εργοστάσιο βγαίνει και σε subaru justy, με κινητήρα 1500, που ακούγεται καλό αλλά δεν έχω ακούσει αν θα έρθει στην Ελλάδα και πότε.Το θέμα με το ignis είναι ότι σίγουρα πρέπει να συμβιβαστώ σε off-road, όχι ότι θέλω να κάνω τίποτα τρελά, αλλά ξέρεις είναι η ιδέα που έχεις με ένα πιο τζιπ ότι μπορείς να πας πιο μακριά. Εχει ο πατέρας μου ένα rav και έχω νοιώσει αυτήν την ελευθερία που λένε.
Αστα άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου, τα γράφω έτσι αναλυτικά για να τα ακούω και εγώ μπας και βγάλω άκρη.
Και για το τελείωμα το αυτόματο με τσιγκλάει καθώς η κίνηση στην πόλη είναι αφόρητη. Χάνεις βέβαια σε ροπή αλλά είναι άνεση. Γι'αυτό θα μου άρεσε κάτι που έχει αυτόματο αλλά και αργά όπως GV ή Pinin, το τελευταίο βέβαια ξεφεύγει σε τιμή και μικρό είναι και παλιό σχεδιασμό εσωτερικά τουλάχιστον έχει.
Ας σταματήσω για σήμερα εδώ την ψυχανάλυση για να μη σας πρήζω άλλο.
Με ενδιαφέρει να μοιραστώ μαζί σας τις εμπειρίες από αυτοκίνητα που έχετε ζήσει γιατί μόνο έτσι μπορεί να κανείς να καταλάβει αν του ταιριάζει το ένα ή το άλλο μοντέλο.
Α και για να είμαι σωστός, το ιδανικό budget είναι γύρω στα 15000, και μόνο για κάτι πολύ καλό και καινούργιο θα έκανα την υπέρβαση μέχρι τα 20-22000.
Ευχαριστώ. -
Από 17000 Vitara cabrio καινούργιο και 20500 GVitara cabrio καινούργιο.
Και παίρνεις και τζιπάκι και ανοιχτό (προσθέτει είδος αυτοκινήτου στην οικογένεια)! Πόσο παραπάνω πάει το αυτόματο δεν ξέρω.... και μάλλον διατίθεται μόνο στο κλειστό.
Επίσης αυτόματο βγαίνει και το HRV με καλύτερους χώρους και συμπεριφορά στο δρόμο αλλά θέλει λίγο μεγαλύτερη θέση για παρκάρισμα και είναι ακριβότερο. Σαν μεταχειρισμένο ίσως? -
Και για την ιστορία RAV4 5D 2002!
-
Το Φερόζα έχει πιο 'ασφάλτινο' τιμόνι. Δεν έχει τόσο τζόγο, και στην άσφαλτο δίνει καλύτερη άισθηση και έλεγχο. Από την άλλη όμως στο χώμα μπορεί να κουράσει.
Σε χώρους καλύτερο το Φερόζα, ενώ το Τζίμνι λόγω διαστάσεων και αντοχής πρέπει να είναι το υπέρτατο σίτικαρ για την Αθήνα...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
... το Τζίμνι λόγω διαστάσεων και αντοχής πρέπει να είναι το υπέρτατο σίτικαρ για την Αθήνα...Ακριβώς με αυτό το σκεπτικό, μικρό για ευελιξία, παρκάρισμα, ψηλό για ορατότητα και τζιποειδές για πεζοδρόμια και παραλίες το πήρε πρόσφατα φίλος μου που διαθέτει και Passat. Περιμένω τις εντυπώσεις του μετά από λίγο καιρό κυρίως σε τομείς που υστερεί όπως άνεση, κατανάλωση κλπ.
FEROZA ή JIMNY