Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Scirocco
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Scirocco
    • 1
    • 2
    • 291
    • 292
    • 293
    • 294
    • 295
    • 406
    • 407
    • 293 / 407
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    8134
    99369
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • giuseppe-busso
      giuseppe-busso last edited by

      Ο χρήστης dimgster έγραψε:

      ...και εμενα μαλακα μου φανηκαν , αλλα μ' αρεσε που το πισω μερος συμμετειχε
      οσο επρεπε για να μπει γρηγορα στην στροφη. Ηταν και οι στροφες συνεχομενες , με σωστη αλλα σχετικα εντονη κλιση αν προσεξες...

      Ρε Γρηγόρη που είδες οτι το πίσω μέρος συμμετείχε;

      Εγώ το βλέπω βιδωμένο στο δρόμο, ούτε υποψία για γλύστρημα....

      Και τα παραπάνω τα έχω διαπιστώσει οδηγώντας στις ίδιες διαδρομές το GTI με 160 rocco.

      Είναι λογικό σε τεστ ελαστικών να μην γίνεται καγκουροοδήγηση.
      Με το οδηγικό στυλ που έχουν στο βίντεο οι τέστερς δεν είχαν σκοπό τις υπερστροφές.
      Παρολαυτά αν ήθελαν με κατάλληλη τοποθέτηση πριν τη στροφή και χειρισμό στο τιμόνι θα πετύχαιναν πιο εντυπωσιακή οδήγηση. Ο σκοπός δεν ήταν αυτός όμως.
      Εγώ βλέπω ένα αυτοκίνητο με ψιλόσπορτίφ χαρακτηριστικά, που στρίβει ασφαλέστατα και υποδειγματικά.
      Και αυτό οφείλει να το κάνει στο δρόμο. Να αναφέρω ότι οι εκθειασμοί που γίνονται γύρω από ακραίες κατασκευές όπως εκδόσεις Cup κλπ όσο ευχάριστα είναι σε περιβάλλον πίστας, άλλο τόσο επικίνδυνα μπορεί να είναι σε δημόσιους δρόμους. Γιατί ο δημόσιος δρόμος θέλει υποχώρηση στην απολυτότητα και ανοχές του πλαισίου....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimgster last edited by

        Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

        ...και εμενα μαλακα μου φανηκαν , αλλα μ' αρεσε που το πισω μερος συμμετειχε
        οσο επρεπε για να μπει γρηγορα στην στροφη
        . Ηταν και οι στροφες συνεχομενες , με σωστη αλλα σχετικα εντονη κλιση αν προσεξες...

        Ρε Γρηγόρη που είδες οτι το πίσω μέρος συμμετείχε;

        Εγώ το βλέπω βιδωμένο στο δρόμο, ούτε υποψία για γλύστρημα....

        Και τα παραπάνω τα έχω διαπιστώσει οδηγώντας στις ίδιες διαδρομές το GTI με 160 rocco.

        Δεν ειπα 'γλυστραγε'...Στο 0:13 φαινεται στην τελευταια δεξια στροφη με το μπλε
        σχετικα μακρια αλλα αυτο ειναι συμμετοχη της ουρας.

        Γρηγόρη το δικό σου** όσο θα έπρεπε** ειναι καθόλου, ως τίποτα.
        Για να μην σε πάω αλλού στο GTI μπορώ να γλυστρήσω 10-20 φορές περισσότερο (για να μιλήσω συγκριτικά με αυτό που βλέπω) μεχρι να μπούν τα ηλεκτρονικά.

        Ρε μπας και εχω driftαμαξο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimgster last edited by

          Ο χρήστης drdino έγραψε:
          Μπα, μάλλον έχουμε άλλα μέτρα για την έννοια του συμμετοχικού...

          +999

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kikizas-grigoris last edited by

            @dimgster
            Καθολου δεν ειναι, 'καθολου ως τιποτα', οσο και αν δεν το πιστευεις. Το ανεφερα και πριν
            σε δρομο γλυστερο, οχι με πολλα χλμ ξεκολλαει αν θες ΓΛΥΚΑ και ΛΙΓΟ η ουρα, ΜΕΧΡΙ να 'αισθανθουν' τα ηλεκτρονικα αναποδο τιμονι. Εκει επεμβαινουν...
            Τωρα προφανως εσυ αν την εννοια 'συμμετοχικο' την αντιλαμβανεσαι ως 'πορτες'
            αυτο ειναι αλλο θεμα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimgster last edited by

              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
              @dimgster
              Καθολου δεν ειναι, 'καθολου ως τιποτα', οσο και αν δεν το πιστευεις. Το ανεφερα και πριν
              σε δρομο γλυστερο, οχι με πολλα χλμ ξεκολλαει αν θες ΓΛΥΚΑ και ΛΙΓΟ η ουρα, ΜΕΧΡΙ να 'αισθανθουν' τα ηλεκτρονικα αναποδο τιμονι. Εκει επεμβαινουν...
              Τωρα προφανως εσυ αν την εννοια 'συμμετοχικο' την αντιλαμβανεσαι ως 'πορτες'
              αυτο ειναι αλλο θεμα...

              Είδες πουθενά στο βίντεο που έβαλες να κάνει έστω και 1 μοιρα ανάποδο???

              Με αυτά που μου λες, μαλλον πορτες μπαίνει το GTI.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                neos last edited by

                Παίδες το Golf V σε όλες του τις εκδόσεις (και το Golf VI αλλά σε λιγότερο έντονο βαθμό) έχει ελαφρά υπερστροφική συμπεριφορά και ο πισινός τσουλάει εύκολα όταν χρειάζεται. Το Scirocco έχω την εντύπωση ότι είναι πολύ πιο 'φυτεμένο' στο δρόμο και πιο ουδέτερο, χωρίς το άνοιγμα της ουράς για τοποθέτηση που υπάρχει στο Golf. Στο βίντεο φαίνεται κάποιες στιγμές να μετατοπίζεται ελάχιστα το πίσω μέρος αλλά το κάνει ακολουθώντας πιστά την κατεύθυνση του τιμονιού.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimgster last edited by

                  Ο χρήστης Neos έγραψε:
                  Παίδες το Golf V σε όλες του τις εκδόσεις (και το Golf VI αλλά σε λιγότερο έντονο βαθμό) έχει ελαφρά υποστροφική συμπεριφορά και ο πισινός τσουλάει εύκολα όταν χρειάζεται. Το Scirocco έχω την εντύπωση ότι είναι πολύ πιο 'φυτεμένο' στο δρόμο και πιο ουδέτερο, χωρίς το άνοιγμα της ουράς για τοποθέτηση που υπάρχει στο Golf.

                  Μην εχεις την αίσθηση.

                  Να έχεις την βεβαιότητα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    neos last edited by

                    Διόρθωσα το υποστροφική σε υπερστροφική, μη το δει κανείς στο quote σου και με πάρει με τις πέτρες

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kikizas-grigoris last edited by

                      Ο χρήστης dimgster έγραψε:

                      @dimgster
                      Καθολου δεν ειναι, 'καθολου ως τιποτα', οσο και αν δεν το πιστευεις. Το ανεφερα και πριν
                      σε δρομο γλυστερο, οχι με πολλα χλμ ξεκολλαει αν θες ΓΛΥΚΑ και ΛΙΓΟ η ουρα, ΜΕΧΡΙ να 'αισθανθουν' τα ηλεκτρονικα αναποδο τιμονι. Εκει επεμβαινουν...
                      Τωρα προφανως εσυ αν την εννοια 'συμμετοχικο' την αντιλαμβανεσαι ως 'πορτες'
                      αυτο ειναι αλλο θεμα...

                      Είδες πουθενά στο βίντεο που έβαλες να κάνει έστω και 1 μοιρα ανάποδο???

                      Με αυτά που μου λες, μαλλον πορτες μπαίνει το GTI.

                      Mιλησα εγω για αναποδο στο video? Ειπα για συμμετοχικη ουρα οσο πρεπει.
                      Συμμετοχικη δεν σημαινει απαραιτητα οτι κανεις αναποδο, αλλα οτι ΒΟΗΘΑΕΙ το εμπρος μερος να μπει καλυτερα στην στροφη ανοιγοντας ΟΣΟ πρεπει την τροχια της και παντα υπο τον ελεγχο του ESP.
                      To τι κανει το GTI VI δεν γνωριζω, το GTI V ομως παρολο που διαπιστωσα και ο ιδιος οτι μπορει να μπαινει και 'πορτες' (αρκει να μην τσιμπησεις φρενο πανω στην κορυφη...),
                      εχει σαφως χαμηλοτερα ορια απο το rocco, και εκει ειναι το ζητουμενο (τα υψηλοτερα ορια που εχει το rocco δηλαδη) εφοσον ζητας σπορτιφ χαρακτηριστικα με ασφαλεια.
                      Αν θελεις driftchallenge υπαρχουν αλλα αυτοκινητα για αυτο...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        neos last edited by

                        Βασικά το rocco είναι πολύ δυνατό στο να κυνηγάει χρόνους και να είναι αποτελεσματικό, αλλά ως προς τον ορισμό του σπορ μάλλον το GTI είναι πιο κοντά, γιατί είναι πιο 'ζωηρό'.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimgster last edited by

                          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                          Mιλησα εγω για αναποδο στο video? Ειπα για συμμετοχικη ουρα οσο πρεπει.
                          Συμμετοχικη δεν σημαινει απαραιτητα οτι κανεις αναποδο, αλλα οτι ΒΟΗΘΑΕΙ το εμπρος μερος να μπει καλυτερα στην στροφη ανοιγοντας ΟΣΟ πρεπει την τροχια της και παντα υπο τον ελεγχο του ESP.

                          Εγ'ω το μονο που βλέπω, ειναι μια ουρά που πάει ακριβώς όπου πάει η μούρη.
                          Τώρα τι συμμετοχή βλέπεις εσύ, είναι ένα θέμα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spiros last edited by

                            Ο χρήστης dimgster έγραψε:

                            Mιλησα εγω για αναποδο στο video? Ειπα για συμμετοχικη ουρα οσο πρεπει.
                            Συμμετοχικη δεν σημαινει απαραιτητα οτι κανεις αναποδο, αλλα οτι ΒΟΗΘΑΕΙ το εμπρος μερος να μπει καλυτερα στην στροφη ανοιγοντας ΟΣΟ πρεπει την τροχια της και παντα υπο τον ελεγχο του ESP.

                            Εγ'ω το μονο που βλέπω, ειναι μια ουρά που πάει ακριβώς όπου πάει η μούρη.
                            Τώρα τι συμμετοχή βλέπεις εσύ, είναι ένα θέμα.

                            +1

                            πιστευω οτι ουτε καν το ESP δεν μπαινει πουθενα. Το αυτοκινητο παει απολυτως με γραμμες, για να μην πω για τις μικρες τασεις υποστροφης (αναμενομενο).

                            δεν ειναι κακο, αλλα απεχει πολυ απο το να χαρακτηριστει συμμετοχικο. Το Golf GT V μπροστα του, θυμιζει RX-7 III σε βρεγμενο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mamias last edited by

                              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                              Scirocco (μαλλον 160αρια...) υπο πιεση με τα νεα Michelin Pilot Sport 3...

                              Youtube Video

                              στη σελιδα που παραπεμπει στο youtube μαλλον τα σιροκο που συμμετεχουν στο τεστ ειναι diesel

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kikizas-grigoris last edited by

                                Nα το γραψω με κεφαλαια?
                                ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΝΑΠΟΔΟ ΤΙΜΟΝΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ!
                                Μπορει να γλυστραει λιγο, πολυ, μπορει απλα να 'ελαφρωνει' σε αποτομες διαδοχικες στροφες, και αυτο υπο πιεση κρατοντας γραμμες, μπορει να το κανει.

                                Επειδη ομως φαινεται οτι η προσωπικη διαπιστωση μου δεν πειεθει...

                                Μηπως και ο Tim Shricκ εχει ψευδαισθησεις με την ουρα του Scirocco?
                                (Ακομα και για Abt 2λιτρο/240ps με 20αρες ζαντες σε βρεγμενο
                                δρομο 'γυαλοχαρτο' με καλοκαιρινα ελαστικα...Εχει αναρτηθει και παλαιοτερα το συγκεκριμενο Video)
                                Απο το 2:50-4:50 αναφερεται αναλυτικα στην οδικη του συμπεριφορα...

                                Youtube Video

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spiros last edited by

                                  Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                                  ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΝΑΠΟΔΟ ΤΙΜΟΝΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ!
                                  Μπορει να γλυστραει λιγο, πολυ, μπορει απλα να 'ελαφρωνει' σε αποτομες διαδοχικες στροφες, και αυτο υπο πιεση κρατοντας γραμμες, μπορει να το κανει.

                                  αυτο το κανουν το 99% των αυτοκινητων που εχω οδηγησει, και δε σημαινει τιποτα. Σε λιγο το ελαφρωμα του πισω μερους με αποτομα αφημα του γκαζιου θα θεωρειται υπερστροφη διαρκειας.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kikizas-grigoris last edited by

                                    Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                    ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΝΑΠΟΔΟ ΤΙΜΟΝΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ!
                                    Μπορει να γλυστραει λιγο, πολυ, μπορει απλα να 'ελαφρωνει' σε αποτομες διαδοχικες στροφες, και αυτο υπο πιεση κρατοντας γραμμες, μπορει να το κανει.

                                    αυτο το κανουν το 99% των αυτοκινητων που εχω οδηγησει, και δε σημαινει τιποτα. Σε λιγο το ελαφρωμα του πισω μερους με αποτομα αφημα του γκαζιου θα θεωρειται υπερστροφη διαρκειας.

                                    Οτι γλυστραει -εστω και λιγο- το πισω μερος, αυτο ειναι γεγονος, το ποσο ευκολα ή δυσκολα γινεται, αυτο ειναι αλλο θεμα.
                                    Το αναφερει και ο δοκιμαστης στο παραπανω Video, ΞΕΚΑΘΑΡΑ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      highfidelity last edited by

                                      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                      ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΝΑΠΟΔΟ ΤΙΜΟΝΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ!
                                      Μπορει να γλυστραει λιγο, πολυ, μπορει απλα να 'ελαφρωνει' σε αποτομες διαδοχικες στροφες, και αυτο υπο πιεση κρατοντας γραμμες, μπορει να το κανει.

                                      αυτο το κανουν το 99% των αυτοκινητων που εχω οδηγησει, και δε σημαινει τιποτα. Σε λιγο το ελαφρωμα του πισω μερους με αποτομα αφημα του γκαζιου θα θεωρειται υπερστροφη διαρκειας.

                                      Οτι γλυστραει -εστω και λιγο- το πισω μερος, αυτο ειναι γεγονος, το ποσο ευκολα ή δυσκολα γινεται, αυτο ειναι αλλο θεμα.
                                      Το αναφερει και ο δοκιμαστης στο παραπανω Video, ΞΕΚΑΘΑΡΑ.

                                      Το τελευταίο θα μπορούσε να λέγεται για κάθε αυτοκίνητο που έχει παραχθεί!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimgster last edited by

                                        Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                                        ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΝΑΠΟΔΟ ΤΙΜΟΝΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ!
                                        Μπορει να γλυστραει λιγο, πολυ, μπορει απλα να 'ελαφρωνει' σε αποτομες διαδοχικες στροφες, και αυτο υπο πιεση κρατοντας γραμμες, μπορει να το κανει.

                                        αυτο το κανουν το 99% των αυτοκινητων που εχω οδηγησει, και δε σημαινει τιποτα. Σε λιγο το ελαφρωμα του πισω μερους με αποτομα αφημα του γκαζιου θα θεωρειται υπερστροφη διαρκειας.

                                        Οτι γλυστραει -εστω και λιγο- το πισω μερος, αυτο ειναι γεγονος, το ποσο ευκολα ή δυσκολα γινεται, αυτο ειναι αλλο θεμα.
                                        Το αναφερει και ο δοκιμαστης στο παραπανω Video, ΞΕΚΑΘΑΡΑ.

                                        Το τελευταίο θα μπορούσε να λέγεται για κάθε αυτοκίνητο που έχει παραχθεί!

                                        +2

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          jdl last edited by

                                          Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                          ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΝΑΠΟΔΟ ΤΙΜΟΝΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ!
                                          Μπορει να γλυστραει λιγο, πολυ, μπορει απλα να 'ελαφρωνει' σε αποτομες διαδοχικες στροφες, και αυτο υπο πιεση κρατοντας γραμμες, μπορει να το κανει.

                                          αυτο το κανουν το 99% των αυτοκινητων που εχω οδηγησει, και δε σημαινει τιποτα. Σε λιγο το ελαφρωμα του πισω μερους με αποτομα αφημα του γκαζιου θα θεωρειται υπερστροφη διαρκειας.

                                          Έλιωσα ρε φίλε να είσαι καλά....

                                          Το συμμετοχικό επιδέχεται πολλούς ορισμούς και η μάνα μου κάθε Κυριακή συμμετέχει στην Θεία λειτουργεία αλλά αυτό δεν την κάνει εξ'ορισμού Fun to drive.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            professeur last edited by

                                            Nομίζω ότι υπερβάλλετε. Όταν ένα προσθιοκίνητο μπορεί να διώξει τον πισινό του ελαφρώς ΚΑΙ ελεγχόμενα ΚΑΙ όταν του ζητηθεί (είτε με esp off είτε με esp on, λιγότερο στην τελευταία) για να σε βοηθήσει στην τοποθέτηση ή απλά να σε διασκεδάσει τότε ΝΑΙ μπορείς να το πεις συμμετοχικό. Επίσης αυτό δεν μπορείς να το πεις υπερστροφή ισχύος αλλά μπορείς να το πεις υπερστροφή αδράνειας. Και αυτή ανάποδο θέλει όπως και η 'γνήσια' απλά λιγότερο και μικρότερη διάρκειας.

                                            Το νόημα ποιο είναι όμως? Ότι το Σιρόκο είναι ξενέρωτο?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 291
                                            • 292
                                            • 293
                                            • 294
                                            • 295
                                            • 406
                                            • 407
                                            • 293 / 407
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr