Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    NEO HONDA CR-Z
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. NEO HONDA CR-Z
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 52
    • 53
    • 9 / 53
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    15
    1060
    3762
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mika_hakkinen last edited by

      Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
      Το όχημα θα είναι στην καλύτερη περίπτωση 2+2. Στα χαρτιά μπορεί να είναι και ομολογκαρισμένο για 4 άτομα στην πράξη όμως....

      Προφανώς. Το θέμα όμως είναι να έρθει στην Ευρώπη με καθισματάκια πίσω, έστω και ανάγκης, και όχι με τον αναδιπλούμενο αποθηκευτικό πάγκο που είδαμε στις φωτος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Εννοείται! Δεν περίμενα χώρους Civic πίσω, αλλά να μπορείς να στριμώξεις κανα παιδί ή γυναίκα περιορισμένων διαστάσεων..
        Ανυπομονώ, πάντως, να το δω αν και το πίσω, κυρίως, μέρος του με προβληματίζει λίγο...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          coyote last edited by

          Ο χρήστης Νεκταριος έγραψε:

          να μπορείς να στριμώξεις γυναίκα περιορισμένων διαστάσεων..

          τι εννοείς ακριβώς?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Q
            qsisvts last edited by

            Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
            ωραιο βιντεο
            Εσωτερικα ειναι τρομερο
            O Γιαπωνεζουλης με αυτα που λεει απαξιωνει τα μοντελα που εχει βγαλει η HONDA και το setup που εχουν κανει

            ''- We therefore wanted to realise the agile handling of the Mini

            • During the development of the CR-Z we driven and we bought several cars for comparison and benchmarking,
              the Mini,the Scirroco and the Elise .
            • The performance of Elise kept on inspiring us throughout the whole development process ''
            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης coyote έγραψε:

              να μπορείς να στριμώξεις γυναίκα περιορισμένων διαστάσεων..

              τι εννοείς ακριβώς?

              Σίγουρα δεν εννοώ αυτό που εννοείς, αλλά έχει ενδιαφέρον ο τρόπος που σκέφτεσαι...
              Απλά στην παρούσα φάση στριμώχνω (κυριολεκτικά) δύο δεσπονίδες (με τα παιδικά κα8ισματάκια τους) και ορισμένες φορές και τη 'μαμά' στο πίσω μέρος ενός Υαρις οπότε έχω μια ιδιαίτερη ευαισθησία σε τέτοια θέματα...
              Έγραψες, πάντως!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                j-marr last edited by

                http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... ype_r.html

                και το απαραίτητο photojob

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ελπίζω το μαύρο χρώμα στο καπο να είναι ένα κακόγουστο (καγκουρο)αστείο...

                  Κατα τ'αλλα, καλώς να ορίσει...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    christos-dimou last edited by

                    150 άλογα + 50 ηλεκτρικά.... ας ορίσει....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      georgetz last edited by

                      θα δουλέψουν δηλαδή στο 1500άρη που Ιαπωνία βγαίνει μέχρι 120/6600?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cosneo last edited by

                        Στο τρέχον ελληνικό Autobild (και πριν λίγες μέρες στο γερμανικό) παρουσιάζουν ως ευρωπαική έκδοση το παρακάτω της φωτογραφίας. Χωρίς τον πίσω -αντιαισθητικό- υαλοκαθαριστήρα και με πίσω -υποτυπώδες- κάθισμα αντί για 'παγκο' αποθηκευτικό χώρο!

                        http://www.autobild.de/artikel/honda-cr-z_1120762.html

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          driv3r last edited by

                          Πανέμορφο. Ειδικά για μας με τα παλιά αυτοκίνητα (όπως έχω γράψει έχω ένα escort του 93) είναι σα να μπαίνουμε με χρονομηχανή απευθείας στο μέλλον. Εσωτερικό, τιμόνι, επιθετικό σχήμα τι να πρωτοθαυμάσω!!! Προσωπικά μιας και θα αλλάξω σύντομα αυτοκίνητο είμαι ανάμεσα σε αυτό και το 308 RZC.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            christos-dimou last edited by

                            Ας το δούμε πρώτα από κοντά καθώς η λύση του ήπιου υβριδικού δεν με τραβά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              audipassion last edited by

                              Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                              Ας το δούμε πρώτα από κοντά καθώς η λύση του ήπιου υβριδικού δεν με τραβά...

                              Είναι τεχνολογία που αξίζει ροπή από το ρελαντί μέχρι τον κόφτη λόγο vtech και οικονομία καυσίμου αν κάνει όσο το 120άρι scirocco θα αξίζει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                c-l-a-b last edited by

                                θα εφοδιαζεται κ με αυτοματο κιβωτιο η αποκλειστικα με χειροκινητο?το λεω αυτο γιατι βρισκομαστε στην εποχη των αυτοματων..πιστευω ενα υβριδικο αυτοματο χοτ χατς οπως αυτο το χοντα,θα ηταν πολυ καλος αντιπαλος για το αλλο δυνατο χοτ χατς,το ροκκο..θα ειχαν περιπου τα ιδια αποτελεσματα μεσω διαφορετικων μεθοδων..αν θα ειναι αποκλειστικα χειροκινητο,το θεωρω πισωγυρισμα,εκτος κ να ειναι μονο για ενα υποτιθεμενο μελλοντικο ταπερ μοντελο..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coyote last edited by

                                  δεν εχει θέσεις όμως.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    gusgus last edited by

                                    Ο χρήστης coyote έγραψε:
                                    δεν εχει θέσεις όμως.

                                    Επίσης δεν έχει και καμία τρελή ροπή από ότι είδα - αντίστοιχη με ατμοσφαιρικό 1800άρι, και μάλιστα δεν αποδίδεται και χαμηλά (η συμβολή του ηλεκτροκινητήρα είναι οριακή). Όσο για την τιμή, η Honda δεν μας έχει συνηθίσει σε κινήσεις γεναιοδωρίας...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      coyote last edited by

                                      αμα είχες και εσύ 3 παιδιά να μεγαλώσεις...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 1
                                        106_4_ever last edited by

                                        Ο χρήστης Driv3r έγραψε:
                                        Πανέμορφο. Ειδικά για μας με τα παλιά αυτοκίνητα (όπως έχω γράψει έχω ένα escort του 93) είναι σα να μπαίνουμε με χρονομηχανή απευθείας στο μέλλον. Εσωτερικό, τιμόνι, επιθετικό σχήμα τι να πρωτοθαυμάσω!!! Προσωπικά μιας και θα αλλάξω σύντομα αυτοκίνητο είμαι ανάμεσα σε αυτό και το 308 RZC.



                                        και τα δυο εχουν πολυ ωραιες γραμμες με διαφορετικο στυλ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cosneo last edited by

                                          Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                          Ας το δούμε πρώτα από κοντά καθώς η λύση του ήπιου υβριδικού δεν με τραβά...

                                          Θα φανώ κακός και 'αιρετικός' αλλά αυτό το αμάξι το ήθελα μια 'μικρή και προσιτή (όσο επιτρέπει η Honda και ο 'Σ') βολίδα' χωρίς οικολογικά κουραφέξαλα και ημίμετρα! Καλά τα οικογενειακά υβριδικά για όσους έχουν αντίστοιχες ανυσηχίες αλλά σε 2θυρο κουπέ θέλω και τα ανάλογα σπορτιβ 'χαρίσματα' -που έως τώρα δεν έχω διαβάσει. Απόγονο του CRX το ήθελα και όχι 2θυρη έκδοση του 4θυρου Insight ή απόγονου του πρώτου Insight (που αν θυμάμαι απο τα τότε τεστ έλεγαν για οδική συμπεριφορά βάρκας)!
                                          Την προυπηρεσία η Honda την έχει, ομορφο, ιδιαίτερο και διαφορετικό είναι εμφανησιακά, θα μπορούσε άνετα να σταθεί δίπλα σε Scirocco, 308RZC, TT κλπ!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            funkyreverend last edited by

                                            Noμίζω ότι είσαι κακός και αιρετικός.

                                            Εμένα μου αρέσει πολύ η ιδέα ενός cool 2θέσιου, χωρίς τρελές επιδόσεις ή τρελά μπαντιλίκια. Πάντα με τη σκέψη ότι οι πρώτες εφαρμογές έχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης. Το υβριδικό S2001 θα έρθει λίγο αργότερα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 9 / 53
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr