Ο χρήστης cosneo έγραψε:
... Μόνο μελανό σημείο είναι ότι από τον τιμοκατάλογο της VW δεν φαίνονται οι αερόσακοι κουρτίνας....
Αν δεν κάνω λάθος οι 6 αερόσακοι (οδηγού/συνοδηγού/2 πλευρικοί εμπρός και 2 κουρτίνες-κεφαλής) -όπως και το ESP- είναι στανταρ (σε όλες τις εκδόσεις και κυβικά) απο την αρχική βασική 1,2 έκδοση με τα 70 αλογάκια!
Μάλλον έχει δίκαιο αλλά σύμφωνα με τον επίσημο τιμοκατάλογο της VW
http://www.volkswagen.gr/media/country/ ... celist.pdf
όπου
*NEO POLO 1.2 TSI 105PS HIGHLINE 5D DSG7 1200 / 105 / 77 P/S, 2A/B, S A/B, R/CD, MP3, ABS, EDS, ESP, S/S, SPORT SEATS, A/W, C/L, E/W, E/M, F/L, CLIMATIC, T/C € 16.970,00
*
στην ακριβότερη έκδοση του 1.2 TSi δεν υπάρχει το H A/B ήτοι αερόσακοι κεφαλής.
Φυσικά πολύ πιθανό να υπάρχουν standard οπότε θα πρέπει να το διορθώσουν γιατί μπερδεύουν.
Μάλλον στο κομμάτι του εξοπλισμού καθαρίζει το πράγμα
http://www.volkswagen.gr/media/country/ ... e_polo.pdf
καθώς αναφέρεται
Εμπρός πλευρικοί αερόσακοι νέου τύπου, κεφαλής/θώρακα
για όλες τις εκδόσεις και πρακτικά υπονοεί την ύπαρξη και αερόσακου κουρτίνας.
Οπότε το μελανό σημείο έφυγε και από πλευράς τιμής Αν δεν τα σκατώσουν στο service τότε η VW έχει ένα πολύ δυνατό χαρτί λαμβάνοντας υπόψη και τον κυβισμό. Το Clio πχ που έχει τον 1.2 TCE για τα ίδια χρήματα πρακτικά δεν προσφέρει στο βασικό το ESP και τους αεροσάκους κουρτίνας (που είναι στο πακέτο ασφαλείας). Το Yaris με τον αναιμικό από πλευράς ροπής κινητήρα των 100 ίππων στην έκδοση Dynamic με VSC βρίσκεται στα 14k και χωρίς αερόσακους κουρτίνας.