-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Και άλλο f/l; Πρόσφατα ήρθε f/l πάλι με κυριότερη αλλαγή τον κινητήρα με το valvelift.
Μάλλον πως είναι σε πανικό εξαιτίας tiguan και yeti ενώ και το CRV είναι αντικειμενικά καλύτερο αυτοκίνητο. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Και άλλο f/l; Πρόσφατα ήρθε f/l πάλι με κυριότερη αλλαγή τον κινητήρα με το valvelift.
Μάλλον πως είναι σε πανικό εξαιτίας tiguan και yeti ενώ και το CRV είναι αντικειμενικά καλύτερο αυτοκίνητο.H Toyota με τα αμάξια που έχει στην αγορά τώρα είναι πίσω παντού σε σχέση με τα 2-3 καλύτερα της κατηγορίας της (σε παρόμοιες τιμές): σε αισθητική, οδική συμπεριφορά κινητήρες ενώ και από ποιότητα, πια ελέγχεται.... Δεν έχει πουθενά αμάξι που να αγγίζει την κορυφή, πια.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Και άλλο f/l; Πρόσφατα ήρθε f/l πάλι με κυριότερη αλλαγή τον κινητήρα με το valvelift.
Μάλλον πως είναι σε πανικό εξαιτίας tiguan και yeti ενώ και το CRV είναι αντικειμενικά καλύτερο αυτοκίνητο.Το QQ το θεωρώ εκτός συναγωνισμού του Rav4. To QQ ουσιαστικά πέτυχε ως 2κίνητο και 1600άρι (και όχι ως 2λιτρο και 4κίνητο) ενώ το Rav4 είχε 2.000 κυβικά και 4κίνηση και όσο και αχρησημοποιητη και να του ήταν ... υπήρχε! Η όποια αγωνία της Toyota ήταν και πρέπει να είναι το Tiguan! Αυτό κατέβασε αρχικά την τιμή των 4wd SUV κάτω απο τα 30.000€ (τουλάχιστον στην αρχή ... χωρίς τα extra/βασικά), έδειξε ικανότητες αντίστοιχες 2λιτρου χωρίς να έχει και τα αντίστοιχα έξοδα ... προς το κράτος!
Στην ουσία το Rav4 έχασε τον θρόνο του πρώτου Suv (προτεργάτης σαν ιδέα) απο ένα άλλο που πήρε το θρόνο του ποιο 'βολικού' για την Ελλάδα -αλλά και εκτός- Suv!Περίμενα πάντως ίσως ο 1,8 του Avensis να περνούσε και στο Rav4 ... πουλώντας Optimal Drive κλπ οικολογικά βολευοντας και τα 'θεμιτά' ελληνικά δεδομένα και ίσως λόγω κρίσης και ευρωπαικά!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Το QQ το θεωρώ εκτός συναγωνισμού του Rav4. To QQ ουσιαστικά πέτυχε ως 2κίνητο και 1600άρι (και όχι ως 2λιτρο και 4κίνητο) ενώ το Rav4 είχε 2.000 κυβικά και 4κίνηση και όσο και αχρησημοποιητη και να του ήταν ... υπήρχε! Η όποια αγωνία της Toyota ήταν και πρέπει να είναι το Tiguan!
Αυτό που λες έχει κ άλλη ανάγνωση.
Οι μελλοντικοί κάτοχοι αυτοκινητου αυτής της κατηγορίας 2 ή 4κινητού, δεν τους νοιάζει μιας και το σουλούπι κοιτούν άλλωστε, προτίμησαν το καλύτερο πακέτο που προσφέρει το 1600αρι Qashqai. Η Τοyota αυτούς θα τους είχε αν διέθετε κάποια εναλλακτική όπως η Νισσαν.
Για αυτό και η απέλπιδα προσπάθεια τους να το σώσουν βγάζοντας 2κινητο στην long μορφή του μάλιστα.
-
Θα ηταν πανεμορφο αν ηταν ποιο χαμηλο...Αλλα τωρα ετσι οπως ειναι υπερυψωμενο ειναι εντελως γτπ.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Το QQ το θεωρώ εκτός συναγωνισμού του Rav4. To QQ ουσιαστικά πέτυχε ως 2κίνητο και 1600άρι (και όχι ως 2λιτρο και 4κίνητο) ενώ το Rav4 είχε 2.000 κυβικά και 4κίνηση και όσο και αχρησημοποιητη και να του ήταν ... υπήρχε! Η όποια αγωνία της Toyota ήταν και πρέπει να είναι το Tiguan!
Αυτό που λες έχει κ άλλη ανάγνωση.
Οι μελλοντικοί κάτοχοι αυτοκινητου αυτής της κατηγορίας 2 ή 4κινητού, δεν τους νοιάζει μιας και το σουλούπι κοιτούν άλλωστε, προτίμησαν το καλύτερο πακέτο που προσφέρει το 1600αρι Qashqai. Η Τοyota αυτούς θα τους είχε αν διέθετε κάποια εναλλακτική όπως η Νισσαν.
Για αυτό και η απέλπιδα προσπάθεια τους να το σώσουν βγάζοντας 2κινητο στην long μορφή του μάλιστα.
Σωστή και αυτή η ανάγνωση!
Οι 'προτάσεις' της Toyota απέναντι στο Qashqai νομίζω είναι -μέσω της θηγατρικής της που καρπώνεται και τα κέρδη- το σκληροτράχηλο Terios (για ένα μέρος του μεριδίου του QQ) και το 3άστερο εν έτη 2009 ... UrbanCruiser και αυτό -χωρίς να καταλαβαίνω τον λόγο- μόνο για 5, 6 χώρες της Ευρώπης, που εντέλη δείχνει κατώτερο και απο το 2κίνητο βασικό με 2 αερόσακους και a/c ... SX4!
Ίσως το QQ 1,6 να έχει δείξει ότι ... ένα crossover (στην ουσία ένα ελαφρώς υπερυψωμένο αμαξωμα, που να μην είναι ούτε τύπου Jeep ούτε τύπου SW, αλλά με δική του σχεδίαση/έμπνευση) έχει ουσιαστικότερο -μαλλον πιο κερδοφόρο- λόγο ύπαρξης απο ένα Suv (ή με σκληρά χαρακτηριστικά ή σκληρή εμφάνιση)!Πάντω η Toyota φαίνεται πάνω στο Rav να έκανε τα 'πειραματα' της προσφέροντας εκδόσεις χωρίς την εξωτερική ρεζερβα ή 2κίνητες εκδόσεις, διαφημίζοντας την χρήση του Rav εντός πόλης κλπ και ίσως βγαλει στο μέλλον τα αποτελεσματα της!
Θα ηταν πανεμορφο αν ηταν ποιο χαμηλο...
Αν ήταν να το χαμηλώσουν κιόλας ... ας του άλλαζαν και σχήμα και όνομα να μην θυμίζει την ιστορία του Rav4!
Το ίδιο ή ένα μικρότερο (αμερικάνικο) Venza ας έφτιαχναν καλύτερα!

-
Εγώ μια χαρά το βλέπω, ούτε κρύο, ούτε ζέστη,
αλλά εμφανισιακά-αισθητικά τουλάχιστον (γιατί αυτό βλέπω να σχολιάζεται κυρίως!),
δεν βλέπω τί παραπάνω προσφέρει το τιγου-άν ή το αντάρα ή το ανεκδιήγητο αλτέα ή το φόρεστερ ή το σανταφέ-τουσόν ή το........ εκτός ίσως του κούγκα, των premium γερμανικών (q5,x1) και της ιαπωνογαλλικής 'τριπλέτας'! -
το Αλτεα δεν είναι ΣΟΥΒ όμως.
ένα είδος κρος-οβερ είναι.
-
Το Altea είναι μια χαρά αυτοκίνητο,
κάθε χρονιά είναι είτε στην κορυφή της κατηγορίας του σε αξιοπιστία είτε στις πρώτες θέσεις
σύμφωνα με τις μετρήσεις της DEKRA,
ασφαλές με 5 άστερια στο euroncap και από τα πρώτα αυτοκίνητα με τόσο υψηλή βαθμολογία τόσο για τους επιβάτες όσο και για τους πεζούς,
με οδική συμπεριφορά από τις καλύτερες μεταξύ των πολυμορφικών,
πολλαπλούς συνδέσμους πίσω και κινητήρες TSI (από τον 1.2TSI μέχρι τον 1.8TSI με 7άρι DSG με paddles στο τιμόνι και με πετρελαιοκινητήρες τεχνολογίας common rail με ή χωρίς DSG)
ένα από τα πιο ευρύχωρα πολυμορφικά το οποίο έχει μάλιστα βραβευθεί για τη σχεδίασή του οπότε αν μη τί άλλο ενδιαφέρον και μοντέρνο,
έκδοση Ecomotive (με start-stop και σύστημα ανάκτησης ενέργειας μεταξύ άλλων) με πιστοποιημένη κατανάλωση 4,5l/100km,
και όχι απλά τίμιο αλλά υπερεπαρκώς εξολισμένο σε προσιτή τιμή...Κατά τα άλλα ανεκδιήγητο;
Μου φαίνεται είπαμε μια κουβέντα παραπάνω για να χτυπήσουμε το vag,
και σε μια συζήτηση που αφορά τζιποειδή αναφέραμε το Altea που είναι πολυμορφικό... -
ΤΟ Αλτέα είναι ιδιαίτερα αδικημένο και ειδικά στο 1.8Τ είναι από τα πλέον καλά Value/Money, ενώ σαφώς είναι πιο ωραίο από Οκτάβια ανάλογης τιμής.
-
οσο δεν μου αρεσει η ιδεα των συνεχομενων αλλαγων στο ιδιο μοντελο(που ομως συμβαινει σε ολα,με πρωτο απο ολα το δικο μου),μπορω να πω οτι μου αρεσει εμφανησιακα.αν ενδιαφερομουν για σουβλακι,ο μονος λογος που δεν θα το αγοραζα θα ηταν οτι λογικα αναμενεται καινουργιο κ επισης οτι δεν διαθετει αυτοματο στην πετρελαιοκινητη εκδοση του..
κασκαη αξιολογο,αλλα ηταν κακασχημο,το νεο ομως ειναι πολυ ωραιο..το κια σοουλ επισης μου αρεσει,αλλα δεν μου αρεσουν οι επιλογες κινητηρων που εφεραν στην ελλαδα(δεν ειναι μονο αθηνα κ θεσσαλονικη κυριοι η ελλαδα,που ειναι εκεινος ο εξαιρετικος πετρελαιοκινητηρας της χιουνται?).το χοντα πολυ καλο,αλλα αισθητικα δεν με ελκυει ιδιαιτερως..τιγκουαν μου φαινεται τραγικο κ κακασχημο απο οποια μερια κ να το δεις.q5 μου δινει την εντυπωση του new money(χωρις να σημαινει οτι ειναι οι κατοχοι του τετοιοι,προς θεου) κ ενα ακομη τιγκουαν με αλλα φωτα κ ακριβοτερη τιμη.χ1 ενω αρχικως μου αρεσε,σιγα σιγα δεν με τραβαει..μερκα γλκ,μου αρεσει πολυ,κριμα που δεν την φερνουν με τον 1.8λτ,θα τρελαινοταν σε πωλησεις..
μινι κορυφη!!! -
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
Το Altea είναι μια χαρά αυτοκίνητο,
κάθε χρονιά είναι είτε στην κορυφή της κατηγορίας του σε αξιοπιστία είτε στις πρώτες θέσεις
σύμφωνα με τις μετρήσεις της DEKRA,
ασφαλές με 5 άστερια στο euroncap και από τα πρώτα αυτοκίνητα με τόσο υψηλή βαθμολογία τόσο για τους επιβάτες όσο και για τους πεζούς,
με οδική συμπεριφορά από τις καλύτερες μεταξύ των πολυμορφικών,
πολλαπλούς συνδέσμους πίσω και κινητήρες TSI (από τον 1.2TSI μέχρι τον 1.8TSI με 7άρι DSG με paddles στο τιμόνι και με πετρελαιοκινητήρες τεχνολογίας common rail με ή χωρίς DSG)
ένα από τα πιο ευρύχωρα πολυμορφικά το οποίο έχει μάλιστα βραβευθεί για τη σχεδίασή του οπότε αν μη τί άλλο ενδιαφέρον και μοντέρνο,
έκδοση Ecomotive (με start-stop και σύστημα ανάκτησης ενέργειας μεταξύ άλλων) με πιστοποιημένη κατανάλωση 4,5l/100km,
και όχι απλά τίμιο αλλά υπερεπαρκώς εξολισμένο σε προσιτή τιμή...Κατά τα άλλα ανεκδιήγητο;
Μου φαίνεται είπαμε μια κουβέντα παραπάνω για να χτυπήσουμε το vag,
και σε μια συζήτηση που αφορά τζιποειδή αναφέραμε το Altea που είναι πολυμορφικό...........το τόνισα με bold ότι ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ δεν νομίζω πως υπάρχουν πολλά νέα ή και παλαιότερα μοντέλα που να παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον -εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων- στην κατηγορία!
Τώρα που κολλάει το ....χτύπημα στην VAG και οι πολλαπλοί, οι Tsi με common rail, τα DSG με paddles...... με την σχεδίαση που κρίνεται -και δικαίως- αδιάφορη στο 'νέο' RAV ;
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
ΤΟ Αλτέα είναι ιδιαίτερα αδικημένο και ειδικά στο 1.8Τ είναι από τα πλέον καλά Value/Money ...Αν αναφέρεσαι στο Freetrack 4x4 ... το είχαν ποτέ καμιά προσφορά?
H μεν εταιρία δεν το προώθησε σχεδόν καθόλου (δεν πρέπει να ασχολήθηκε καν μαζί του) αυτό το αυτοκίνητο ενώ και τα δε έντυπα συγκρίνοντας το με off road οχήματα (τύπου Rav κλπ) το αδίκησαν γιατί είναι crossover (θα μπορούσε να μην είναι 4κίνητο ή να θεωρηθεί η 4κίνηση ως λόγος καλύτερης οδικής συμπεριφοράς -οπως ένα Passat 4motion δηλαδή- και όχι 4κίνηση για off roading) και όχι SUV!Σχεδιαστικά πάντως δεν ήταν και το ομορφότερο, συγκρινόμενο τουλάχιστον με το παλιοτερο 4κίνητο MPV Scenic RX4!
-
To freetrack ακόμα και ως 4κίνητο δεν τα πήγε καθόλου άσχημα,
το αντίθετο μάλιστα και αυτό είναι κάτι που το είπαν και τα έντυπα.
Άλλο πράγμα αν η εταιρεία έχει τσακωθεί με το θέμα μάρκετινγκ
και δεν ξέρει να προστατεύει ή να προωθεί τα μοντέλα της.
Και για όποιον το προτιμά 2κίνητο υπάρχει η αντίστοιχη έκδοση του freetrack σε πιο χαμηλή τιμή.Αισθητικά δεν έχω πρόβλημα να πω ότι θεωρώ το freetrack ένα άσχημο υπερυψωμένο Altea XL
λόγω κυριώς των ογκωδέστατων προφυλακτήρων που είναι πραγματικά αταίριαστοι και χαλάνε το όλο σχέδιο
και προσωπικά θεωρώ ότι συγκρίνεται σε ασχήμια ακριβώς με το Scenic RX4,
αλλά και πάλι δε βρίσκω σωστό να επιβάλλω σε κάποιον τη δική μου γνώμη
και αυτό είναι κάτι που το λέω πάντα σε θέματα αισθητικής.Από την άλλη το απλό Altea στο οποίο προφανώς αναφέρεται ο φίλος kpsig ως πραγματικό value for money,
το θεωρώ πιο συμμαζεμένο, κομψό και επιτυχημένο σχέδιο και από τα δύο παραπάνω μοντέλα (Altea XL-Scenic),
το οποίο έχει καταφέρει να κρατά τις σύγχρονες γραμμές του Leon και να τις μεταφερει σε μορφή MPV.Και εδώ φτάνουμε στο σχόλιο για το ...ανεκδιήγητο περί αισθητικής.
Ενώ τα θέματα ομορφιάς υπόκεινται στον υποκειμενικό παράγοντα,
αυτό που λέω είναι ότι στο Altea λειτουργούν αντικειμενικά υπέρ του τόσα πολλά προτερήματα πέραν του αισθητικού κομματιού
που μόνο να το απαξιώσουν δεν καταφέρνουν.Αλλά και καθαρά αισθητικά πάλι μόνο ανεκδιήγητο δεν το λες
όταν ο Ευρωπαϊκός οργανισμός σχεδίασης έχει βραβεύσει το Altea με το best concept car award,
δηλαδή από τον καιρό κιόλας που πρωτοεμφανίζεται ως concept car εν έτει 2003...
http://www.carkeys.co.uk/includes/sep20 ... 6/1711.asp
http://www.newstreet.it/articolo_id_459.html
Για τον ίδιο λόγο που αισθητικά προτιμήθηκε και σε άλλες περιπτώσεις ως το αυτοκίνητο που ξεχώρισε για την εμφάνισή του
(Πολωνία, Σκόπια κα) και αυτό μόνο τυχαίο δεν είναι για ένα 'αισθητικά ανεκδιήγητο' αυτοκίνητο...
Είπαμε άλλο θέμα αν η εταιρεία δεν ξέρει να προωθήσει τα προϊόντα της. -
Όμορφες οι εξωτερικές αλλαγές! Στο εσωτερικό τα σκληρά πλαστικά φαίνεται να παραμένουν αν και η εμφάνιση παραμένει ωραία.
Στο http://www.toyota.de/cars/coming_soon/rav4/index.aspx υπάρχει και video!ΥΓ. Με λίγα νίκελ και ένα καλό σετ ... 'πενταλ γκαζιού' και 'πατακια' ... η επιτυχία του μάλλον θα συνεχιστεί!
-
Και το εσωτερικό πρέπει να είναι βελτιωμένο.
Στο αγγλικό autocar ήδη απο το minor facelift (δηλαδή την προσθήκη των νέων κινητήρων), έγραψαν για
βελτίωση του εσωτερικού πόσο μάλλον τώρα που θεωρείται και το κανονικό facelift του μοντέλου.
Άρα,πιστεύω οτι θα είναι βελτιωμένο.(Προσωπικά,δεν είχα κανένα πρόβλημα και με το υπάρχον,καθώς ναι μεν σκληρά τα πλαστικά αλλά η
συναρμογή πολύ καλή και γενικότερα ωραία η καμπίνα του.) -
Οι τιμές του νέου RAV4 (4x4) στη Γαλλία
Gamme 4 roues motrices essence :
Rav4 158 Vvt-i Life MultiDrive S : 29 900 €
Rav4 158 Vvt-i Life Edition MultiDrive S : 31 300 €
Rav4 158 Vvt-i Lounge MultiDrive S : 35 500 €
(Το 4κίνητο βενζίνης δεν βγαίνει με χειροκίνητο κιβώτιο πλέον?)Gamme 4 roues motrices diesel :
Rav4 150 D-4d LeCap : 27 200 €
Rav4 150 D-4d Life : 29 500 €
Rav4 150 D-4d Life Edition : 30 900 €
Rav4 150 D-4d Lounge : 35 100 €
Rav4 150 DCat Fap Life (Ba6) : 31 400 €
Rav4 150 DCat Fap Life Edition (Ba6) : 32 800 €
Rav4 150 DCAT Fap Lounge (Ba6) : 37 000 €
http://www.autosblog.fr/post/3801/toyota-rav4-restyle-les-tarifsΑντίστοιχα οι τιμές του προηγούμενου 4x4
5 Portes 158 VVT-i MultiDrive S Lounge 32.900,00
5 Portes 158 VVT-i MultiDrive S Life 29.700,00
5 Portes 158 VVT-i BVM6 Life 28.000,00
5 Portes 158 VVT-i BVM6 LeCap 26.000,005 Portes 150 D-4D BVM6 Lounge 32.200,00
5 Portes 150 D-4D BVM6 Life 29.000,00
5 Portes 150 D-4D BVM6 LeCap 27.000,00
http://www.toyota.fr/cars/new_cars/rav4/pricelist.aspx?sortby=price&sortorder=ascending -
οι τιμες στην Γαλλια ειναι αρκετα τσουχτερες
Toyota Rav4 f/l 2010