-
Αυτές οι ζάντες δε θα γεράσουν ποτέ? Ας τις αλλάξουν επιτέλους...τόσα χρόνια οι ίδιες...
Γενικώς καλό...ωραία τα εμπρός LED.
-
Συμφωνώ. Τα LED ωραία είναι.
Είναι το μόνο ωραίο πράγμα πάνω σε αυτό τον κουβά.
Ειδικά για την ελληνική αγορά, η τιμή θα κρατηθεί κάτω από τα 25 χιλιάρικα!
Κουβάς value for money!
-
Μου αρεσε παρα πολυ...ομορφο και αγριο οσο πρεπει...
Α εχει και ηλεκτρονικο διαφορικο...δν σχολιασε κανεις.....οταν ειχε βαλει η Μιτο μας ειχαν γινει τα @@ αεροστατα
-
Tα περισσοτερα εχουν το EDL...το XDS ειναι ενα πιο ''αγριο'' διαφορικο που εξοπλιζουν τα γληγορα,το εχει και το κουπρα...Μου αρεσει!...η τιμη του πιστευω θα ειναι στα +1500 απο το κουπρα.
Πραγματικα ομως ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ οπως το περιμεναμε Εχουν καταντησει προβλεψιμοι -
Να φανταστω οτι και αυτο θα βγαινει μονο με DSG οπως και το cupra ή κανω λαθος ?
Επισης θα συμφωνησω με τον Νικο για τις ζαντες...Τοσο δυσκολο ειναι να σχεδιασουν καινουριες ? -
Στη τόοοοοοοοση διακριτικότητα του GTi από την VW μόνο το χρώμα (ασπρο, μαυρο ή κόκκινο), το κόκκινο σιρίτι στη μάσκα και οι ζάντες είναι αυτά που το ξεχωρίζουν απο τις απλούστερες εκδόσεις! Οι όποιες άλλες διαφορές σε φωτα και προφυλακτήρες μόνο δίπλα αν βρεθούν με απλές εκδοσεις μπορούν να γίνουν αντιληπτές.
Οπότε μάλλον καλά έπραξαν και δεν άλλαξαν ζάντες, ούτε στο f/l Golf GTi ούτε τώρα στο Polo GTi. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/247585/Tωρα που θα βγαινει και 5πορτο, οπως το θελεις, θα μπορεσεις και εσυ να 'μπεις'
στην ελιτ των VAGελληδων...Άτιμη κενωνία, με ζμπρώχνεις στο πρίμιουμ λαοαυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
έχει και πισινή φωτό εδώ!!! εμένα μου αρέσει πάντως! μη σας πω και περισσότερο από τον μεγάλο αδελφό!
το πρώτο στάδιο θα το κατεβάζει στα 6.5 δεύτερα αφού από μαμά έχει 6.9 τα 0-100!!!!! και 242 τελική σε ένα πόλο! ουααααάουυυ!
χάρηκα τώρα. Εμφανώς
που είδες τα 0-100 και τις τελικές??
υπεραισιόδοξα μου φαίνονται...μου αρέσει που με ρωτάς κάτι το οποίο είδη έχεις στο κείμενο μου! μετά την επίσκεψη στο σχετικό Link για δες αν είναι το 6.9 0-100χλμ/ώρα ή 0-60μίλια/ώρα, για την τελική δεν παίζει κάτι, γιατί 242μίλια την ώρα λίγο δύσκολο για ένα ταπεινό πόλο!
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Μου αρεσε παρα πολυ...ομορφο και αγριο οσο πρεπει...Α εχει και ηλεκτρονικο διαφορικο...δν σχολιασε κανεις.....οταν ειχε βαλει η Μιτο μας ειχαν γινει τα @@ αεροστατα
σε παρακαλώ πως εκφράζεσαι έτσι!?
οι Ιταλοί αποτελούν ανώτερη θεότητα στην αυτοκίνηση κι όταν κάτι κάνουν πάντα είναι το καλύτερο και φυσικά το έχουν κάνει πρώτοι!
-
πότε ερχετε ελλάδα? μηπως υπαρχουν πληροφορίες για εξοπλισμό?
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/247585/
Tωρα που θα βγαινει και 5πορτο, οπως το θελεις, θα μπορεσεις και εσυ να 'μπεις'
στην ελιτ των VAGελληδων...Άτιμη κενωνία, με ζμπρώχνεις στο πρίμιουμ λαοαυτοκίνητο.
...έτσι μπράβο...μπαίνεις στο σωστό δρόμο...άκου Μίτο και Bravo και βλακείες
-
παιδες τελικα διαβασα στο autobilt οτι ερχετε ελλαδα τον ιουνιο...Υπαρχουν ομως και δυσαρεστα στο περιοδικο γράφει οτι είναι DSG και θα ξεκιναει απο 24.000.... ουτε 20 όυτε καν 21..
-
Ο χρήστης kostaras84 έγραψε:
παιδες τελικα διαβασα στο autobilt οτι ερχετε ελλαδα τον ιουνιο...Υπαρχουν ομως και δυσαρεστα στο περιοδικο γράφει οτι είναι DSG και θα ξεκιναει απο 24.000.... ουτε 20 όυτε καν 21..24κ? Καλες πωλησεις στους Dealer...
Δηλαδη το premium ( ) S1 με manual κιβωτιο ποσο θα εχει? 30κ?
-
Ο χρήστης kostaras84 έγραψε:
παιδες τελικα διαβασα στο autobilt οτι ερχετε ελλαδα τον ιουνιο...Υπαρχουν ομως και δυσαρεστα στο περιοδικο γράφει οτι είναι DSG και θα ξεκιναει απο 24.000.... ουτε 20 όυτε καν 21..24Κ€???
Και αν αυξηθεί ο ΦΠΑ και ο ΕΦΚ (αναμενόμενα και τα δύο) πόσο θα πάει 30Κ€?? -
Κι εμενα μου φανηκε εξωφρενικη αυτη η τιμη στην αρχη αλλα και το ibiza cupra 22.700 κοστιζει οποτε δεν ειναι και τοσο τραγικη τιμη σε συγκριση παντα με το 'ξαδερφακι'... Αν ειναι κ τα δυο υπερτιμημενα,αυτο ειναι αλλο θεμα....
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Κι εμενα μου φανηκε εξωφρενικη αυτη η τιμη στην αρχη αλλα και το ibiza cupra 22.700 κοστιζει οποτε δεν ειναι και τοσο τραγικη τιμη σε συγκριση παντα με το 'ξαδερφακι'... Αν ειναι κ τα δυο υπερτιμημενα,αυτο ειναι αλλο θεμα....Αυτη την στιγμη που μιλαμε, το cupra προσφερεται στα 20.700 με την εκπτωση της Ελληνικης αντ/σωπειας, και θεωρω οτι ειναι μια τιμια και value for money τιμη.
Στα 23κ προσωπικα με τετοιο ανταγωνισμο στην κατηγορια, το θεωρω υπερτιμημενο, ποσο
μαλλον και για το Polo, την στιγμη που ερχεται η 'ψαγμενη' Mito QV στα 21.5κ με πολυ καλο στανταρ εξοπλισμο, το ξαδερφακι GP Abarth Εvo το οποιο φημολογειται γυρω στα 21κ
με καποια εκπτωση της Fiat, αλλα και το αποτελεσματικοτερο ολων για τον μεχρι στιγμης υπαρκτο ανταγωνισμο, 207 RC στα 22κ.
Οποτε δυσκολα τα βλεπω τα πραγματα για το Polo αν εχει 24κ... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Κι εμενα μου φανηκε εξωφρενικη αυτη η τιμη στην αρχη αλλα και το ibiza cupra 22.700 κοστιζει οποτε δεν ειναι και τοσο τραγικη τιμη σε συγκριση παντα με το 'ξαδερφακι'... Αν ειναι κ τα δυο υπερτιμημενα,αυτο ειναι αλλο θεμα....
Αυτη την στιγμη που μιλαμε, το cupra προσφερεται στα 20.700 με την εκπτωση της Ελληνικης αντ/σωπειας, και θεωρω οτι ειναι μια τιμια και value for money τιμη.
Στα 23κ προσωπικα με τετοιο ανταγωνισμο στην κατηγορια, το θεωρω υπερτιμημενο, ποσο
μαλλον και για το Polo, την στιγμη που ερχεται η 'ψαγμενη' Mito QV στα 21.5κ με πολυ καλο στανταρ εξοπλισμο, το ξαδερφακι GP Abarth Εvo το οποιο φημολογειται γυρω στα 21κ
με καποια εκπτωση της Fiat, αλλα και το αποτελεσματικοτερο ολων για τον μεχρι στιγμης υπαρκτο ανταγωνισμο, 207 RC στα 22κ.
Οποτε δυσκολα τα βλεπω τα πραγματα για το Polo αν εχει 24κ...Δεν πειράζει, θα είναι και σπάνιο το Πολάκι μου!
-
δεν ξέρω ρε παιδια εκτός αν εννοούν οτι εχει τετια τιμη με το dsg αλλα μπορει να δινετε και με χειροκινητο ωστε να ερχετε φθηνοτερα.. δεν διαυκρινησαν κατι τετιο. υπομονη το μαρτι θα μαθουμε!
-
Μην ξεχνάμε πως αν τοποθετηθεί αρκετά υψηλά τιμολογιακά το Polo GTI, αρχίζει να μπαίνει στα επίπεδα του Scirocco 160ps όπως και του Golf 1.4 160ps DSG, δημιουργώντας έναν αρκετά έντονο εσωτερικό ανταγωνισμό μεταξύ των μοντέλων της, που δεν νομίζω να είναι κάτι το επιθυμητό.
Το τελευταίο πάντως πλασάρισμα του Scirocco R έγινε σε πολύ καλή τιμή με βάση την κατηγορία και τον κυβισμό του. Φαίνεται πως έχουν πάρει το μήνυμα της αγοράς, οπότε υπάρχει και μια αισιοδοξία πως και το Polo GTI θα τιμολογηθεί σωστά σε μια πιο προσιτή (από την αναμενόμενη) τιμή.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Μην ξεχνάμε πως αν τοποθετηθεί αρκετά υψηλά τιμολογιακά το Polo GTI, αρχίζει να μπαίνει στα επίπεδα του Scirocco 160ps όπως και του Golf 1.4 160ps DSG, δημιουργώντας έναν αρκετά έντονο εσωτερικό ανταγωνισμό μεταξύ των μοντέλων της, που δεν νομίζω να είναι κάτι το επιθυμητό.Το τελευταίο πάντως πλασάρισμα του Scirocco R έγινε σε πολύ καλή τιμή με βάση την κατηγορία και τον κυβισμό του. Φαίνεται πως έχουν πάρει το μήνυμα της αγοράς, οπότε υπάρχει και μια αισιοδοξία πως και το Polo GTI θα τιμολογηθεί σωστά σε μια πιο προσιτή (από την αναμενόμενη) τιμή.
+1
VW Polo GTI (2010)