-
Ο χρήστης alfa147 έγραψε:
Αυτές είναι η καινούριες μου ζάντες TOORA COMPETIZIONE
Κώστα ( kyan)πέρνα όποτε θες να πάρεις της ζάντες σου
ΦΟΒΕΡΕΣ... ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ...
ΠΟΣΟ ::::::
-
Θες να σε φτιάξω τώρα?????
Ήμουν πολλή τυχερός
Είχα παραγγείλει κάποιες άλλες αλλά όταν της είδα από κοντά δεν μου άρεσε καθόλου ο αφαλός
Και σε μια φάση βλέπω κάτι 15αρες oz
Και ρωτάω τα παιδιά αν υπάρχει καμία 17αρα σε λευκό
Και μου φέρνει τις TOORΑ τι οποίες τις είχε πάρει για το δικό του αυτοκίνητο(156 γκρι χρώμα) αλλά όταν τις έβαλε δεν του άρεσαν και έβαλε άλλες
1300 με λάστιχα good year F1
καλά δεν είναι?????? -
Ο χρήστης alfa147 έγραψε:
Θες να σε φτιάξω τώρα?????
Ήμουν πολλή τυχερός
Είχα παραγγείλει κάποιες άλλες αλλά όταν της είδα από κοντά δεν μου άρεσε καθόλου ο αφαλός
Και σε μια φάση βλέπω κάτι 15αρες oz
Και ρωτάω τα παιδιά αν υπάρχει καμία 17αρα σε λευκό
Και μου φέρνει τις TOORΑ τι οποίες τις είχε πάρει για το δικό του αυτοκίνητο(156 γκρι χρώμα) αλλά όταν τις έβαλε δεν του άρεσαν και έβαλε άλλες
1300 με λάστιχα good year F1
καλά δεν είναι??????Πολύ καλά , αν σκεφτείς ότι το αντίστοιχο σχέδιο σε 16' από την Alfa Romeo (P/N: 686520), μου είπαν 1136 euro χωρίς λάστιχα...
-
Παιδιά χαιρετώ! Είμαι καινούριος στο Forum, μέχρι χθες δεν ήξερα ότι υπάρχει και αισθάνομαι απίστευτα καυλω**νος που μοιράζομαι την ίδια πόρωση για την 147 μαζί με άλλους τόσους: εσάς. Είμαι νέος οδηγός, ενδεικτικά αναφέρω ότι εδώ και 4 μέρες μόνο οδηγώ με το δίπλωμα στα χέρια την 156 του πατέρα μου, και σκεφτόμαστε να αγοράσουμε 2ο αμάξι και για μένα. Όλοι στη παρέα μου είναι φιλογιαπωνέζοι σε ότι αφορά τα αυτοκίνητα, και κοντεύουν να μου κάνουν πλύση εγκεφάλου... Όχι πως υποτιμώ τα ιάπωνικά αυτοκίνητα, απλά μου μιλάνε με λόγια του στυλ 'Ιαπωνικό: δε σπάει δε χαλάει...Τι το θες το ιταλικό; Για 5 χρόνια;;' κι έχω αρχίσει και απογοητεύομαι. Ισχύουν άραγε όλα αυτά;;
Έλα όμως που με Alfa Romeo μεγάλωσα και δε λέω να αλλάξω μάρκα! Σκέφτομαι λοιπόν να αγοράσω μία 147, και θέλω πολύ να ακούσω απόψεις όλων όσων έχετε το αυτοκίνητο, ιδιαίτερα εκείνων που την αγόρασαν και όταν πρωτοκυκλοφόρησε (4 χρόνια πριν νομίζω; ) που μπορούν να μου πουν αν τους δημιούργησε διάφορα προβλήματα αυτά τα χρόνια. Έλεγα για την 1,6 στα 120 άλογα, Distinctive πεντάθυρη. Το αμάξι με 0 χλμ πιθανώς να το βρω απο 21.000 Ευρώ στα 17.500 Ευρώ λόγω γνωστου στην Alfa. Κι εδώ χρειάζομαι προτάσεις:
Δεδομένου ότι είμαι νέος οδηγός, που σημαίνει ότι το αμάξι ίσως να μη το χρησιμοποι'ώ όπως του αξίζει και το βγάλω OFF πριν την ώρα του (και η οικογένεια επιμένει ότι 120 άλογα είναι πολλά για μένα, παρά την ευκαιρία στην τιμή), αλλά και ότι σε 15 μέρες (30 Ιουνίου) βγαίνει καινούρια Alfa 147 στην Ιταλία (face-lift έχω ακούσει΄, έτσι δεν είναι;;; ), πιστέυετε ότι παρ'ολα αυτά αξίζει να την αγοράσω;;
Συγνώμη για την πάρλα, αλλά ειλικρινά δεν έχω γνωστό που να έχει το αμάξι και ήθελα με κάποιον να το συζητήσω, να ακόυσω συμβουλές. Σας ευχαριστώ προκαταβολικά!! Γιώργος από Βυρωνα
-
Ο χρήστης george_t16 έγραψε:
Έλα όμως που με Alfa Romeo μεγάλωσα και δε λέω να αλλάξω μάρκα! Σκέφτομαι λοιπόν να αγοράσω μία 147, και θέλω πολύ να ακούσω απόψεις όλων όσων έχετε το αυτοκίνητο, ιδιαίτερα εκείνων που την αγόρασαν και όταν πρωτοκυκλοφόρησε (4 χρόνια πριν νομίζω; ) που μπορούν να μου πουν αν τους δημιούργησε διάφορα προβλήματα αυτά τα χρόνια. Έλεγα για την 1,6 στα 120 άλογα, Distinctive πεντάθυρη. Το αμάξι με 0 χλμ πιθανώς να το βρω απο 21.000 Ευρώ στα 17.500 Ευρώ λόγω γνωστου στην Alfa. Κι εδώ χρειάζομαι προτάσεις:
Δεδομένου ότι είμαι νέος οδηγός, που σημαίνει ότι το αμάξι ίσως να μη το χρησιμοποι'ώ όπως του αξίζει και το βγάλω OFF πριν την ώρα του (και η οικογένεια επιμένει ότι 120 άλογα είναι πολλά για μένα, παρά την ευκαιρία στην τιμή), αλλά και ότι σε 15 μέρες (30 Ιουνίου) βγαίνει καινούρια Alfa 147 στην Ιταλία (face-lift έχω ακούσει΄, έτσι δεν είναι;;; ), πιστέυετε ότι παρ'ολα αυτά αξίζει να την αγοράσω;;
Δεν έχω Alfa Romeo, δεν 'ανήκω' σ'αυτό το φόρουμ, όμως νομίζω ότι πάει πολύ για νέο οδηγό αυτοκίνητο με 120 άλογα. Αν μάλιστα δεν σου τρέχουν τα λεφτά από τα μπατζάκια, μην πάρεις καινούριο και ακριβό αμάξι, προτίμησε ένα πιο φθηνό, με φθηνότερα ανταλλακτικά και όχι μεγάλη ιπποδύναμη. Ως νέος οδηγός θα κάνεις λάθη αλλά θα δυσκολευτείς να τα διορθώσεις όταν τα αλογάκια θα σε σπρώχνουν. Καλύτερα να ξεκινήσεις μ'ένα γαϊδουράκι και αργότερα συνεχίζεις με τα καθαρόαιμα.
-
Ο χρήστης george_t16 έγραψε:
Δεδομένου ότι είμαι νέος οδηγός, που σημαίνει ότι το αμάξι ίσως να μη το χρησιμοποι'ώ όπως του αξίζει και το βγάλω OFF πριν την ώρα του (και η οικογένεια επιμένει ότι 120 άλογα είναι πολλά για μένα, παρά την ευκαιρία στην τιμή), αλλά και ότι σε 15 μέρες (30 Ιουνίου) βγαίνει καινούρια Alfa 147 στην Ιταλία (face-lift έχω ακούσει΄, έτσι δεν είναι;;; ), πιστέυετε ότι παρ'ολα αυτά αξίζει να την αγοράσω;;Αρχικά μην ξεχνάς ότι τα 120 άλογα της 147 έχουν να κινήσουν 1200 κιλά, οπότε μην περιμένεις να είναι γρηγορότερη από τα καλά 1600άρια με 110 ίππους. Είναι απλώς σβέλτη.
Δεύτερον: τα άλογα είναι περισσότερο ασφάλεια παρά οτιδήποτε άλλο, ναι μερικές φορές θα παρασυρθείς και από τον ήχο του κινητήρα ψηλά και θα το πατήσεις λίγο παραπάνω, αλλά φρένα - πλαίσιο θα σε βγάλουν από την -υποτιθέμενη- δύσκολη θέση.
Για το facelift τα έχουμε ξαναπεί πρόσφατα, δεν υπάρχει κάτι έτοιμο και μάλλον θ'αργήσει. Μην πολυβασίζεσαι στις φήμες, βέβαια ποτέ δεν ξέρεις -είναι τρελοί οι Ιταλοί - άσε που αν βγει το facelift αποκλείεται να το πάρεις με ίδιο εξοπλισμό και 17500
Για προβλήματα, -νεότητας περισσότερο- υπήρχαν... Ένας θόρυβος από την ανάρτηση, το variator -ένας diesel θόρυβος για 2-3 δευτερόλεπτα όταν έβαζες μπρος, ίσως το πιο συνηθισμένο- τα οποία τα τακτοποιούν οι αντιπροσωπίες στην εγγύηση . Τίποτα το ανησυχητικό ή το αποτρεπτικό. Βέβαια υπάρχει και ο παράγοντας τύχη ή... ατυχία...Η άποψη του manosk δεν είναι λάθος σχετικά με το πρώτο αυτοκίνητο, πάντως η τελική απόφαση δική σου...
-
Σημερα θεωρησα λογικο πριν οποια βελτιωση η ΖουΖουΝα μου να ανεβει στο Δυναμομετρο.
Πηγαμε λοιπον μαζι με Larini στη και τα αποτελεσματα μετα απο 4 δυναμομετρησεις ηταν ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΑ!!!!
Κατι παραπανω απο 105 αλογα 108 για την ακριβεια.
Αμεσως επεσαν τα σχετικα δουλεματα
Ρε με τα 105 ειναι κλπ,κλπ.
Τα αποτελεσματα θα δημοσιετουν αργοτερα.
Το προβλημα οφειλετω στο χαλασμενο εδω και 50.000 χλμ
Μεταβλητο.
Ακουτε ΩΡΕ σε οσους χτυπαει!!!! Να πατε να τ'αλλαξετε!
Αμεσως μετα το αμαξι φορεσε εκκεντροφορους διλιτρης και καινουργιο μεταβλητο.
Στο δυναμομετρο δεν προλαβαμε να το ξαναβαλουμε να δουμε διαφορα αλλα η διαφορα πιστεψτε με ηταν Αισθητη!!!!
Ο Felleas Καταφερε επιτελους να παρει μια κοντρα!
Το θυμα ηταν ενα καινουργιο Golf 1.6 FυSαΙ
Στο κατεβασμα μεσογειων με 2ες ανοιγμα μαζι τον περναω ''καρφωνω'' Ιταλικη 3η (Οχι Ιαπονεζικη ακους Τζιμηηηηηη - ΟΧΙ ΕΤΣΙ ΡΕ!!!) και μια καροτσα διαφορα ηταν ειδη αρκετη για να τα παρατησει ο τυπακος!
Μα τι εκανα τοσο καιρο ο βλαμενος!!!
Τωρα σειρα εχει το προγραμμα να ρυθμισει τον κινητηρα να δουλευει με τα 2λιτρα εκκεντρα.
Ευχαριστω τον Larini για το απειρο τρεξιμο για την παρτυ μου.
Ευχαριστω και τον Ηρακλη (ΡΕ ΠΑΡΤΗΝ ΜΠΟΥΡΟΥΧΑ ΑΠΟΔΩ) που κραταγε μονος του μαγαζι οσο ειχα απαγαγει τον συναιτερο του.
Ευχαριστω και τον μηχανικο της R-Spec για την αμμεση και καλη εξυπηρετηση. -
Ο χρήστης felleas έγραψε:
Κατι παραπανω απο 105 αλογα 108 για την ακριβεια.Μιλάμε για στρόφαλο έτσι?
Στον τροχό τι έδειξε? -
Μιλαμε για στροφαλο.
Στον τροχο εχει καποιες απωλειες και ιδιαιτερα το δικο μου με το κουρασμενο συστημα μεταδοσης μετα απο 75.000χλμ.
10-15 % αποτι μου ειπαν. -
Αν έχεις το διάγραμμα και είναι εύκολο κάνε ένα post σε παρακαλώ
Ροπη θυμάσαι? Πάντως γενικά είναι πολύ χαμηλά, -ίσως λόγω Variator όπως λες- το πιο νορμάλ για μοντέλα μετά τον 6/2002 είναι γύρω στα 115+ -
Να ζητησω συγνωμη πρωτα για τις μεγαλες σε μεγεθος εικονες, αλλα ηταν αναγκαιο για να ειναι ευκρινεις.
Το πρωτο δειχνει της 2, καλυτερη και χειροτερη δυναμομετρηση απτις 4 που εγιναν.
Η διαφορα μεταξυ τους ηταν Resset του εγκεφαλου.
Αποτελεσματα τα οποιοα δειχνουν την καταστροφη και μη σωστη λειτουργια του μεταβλητου.
Η 2 εικονα δειχνει συγκριση της χειροτερης μου δυναμομετρησης με ενα 147 με εκκεντρα και προγραμμα.
Στοχος που θετω.
-
Αν θέλεις την συμβουλή μου άλλαξε και τον μεταβλητό μαζί με την μετατροπή. Τα αποτελέσματα θα είναι πολύ καλύτερα + 5 με 6 άλογα περίπου.
Τι έτους είναι το αυτοκίνητο σου? -
Φιλε droemmen εννοειτε οτι αλλαχτηκε και το μεταβλητο καθως τοποθετηθηκαν και οι εκκεντροφοροι.
Η Διαφορα ηταν Μερα-Νυχτα!!!!
Τωρα τα αποτελεσματα της επομενης δυναμομετρησης θα γινουν πριν και μετα την τοποθετηση προγραμματος -
Φίλοι μου,
Είμαι προβληματισμένος με το θέμα του variator.
Δεν είμαι καν σίγουρος ότι η κούκλα μου υποφέρει από αυτό. Σε κάποιες εκκινήσεις ακούγεται ένας περίεργος έντονος μπάσος ήχος για 1 με 2 δευτερόλεπτα αλλά σε άλλες δεν ακούγεται απολύτως τίποτα. Στην αρχή πίστευα ότι έχει να κάνει με τον καιρό (κρύο, υγρασία κλπ) αλλά μετά κατάλαβα ότι ανεξάρτητα από τον καιρό ακόμα και όταν είναι ζεστή η μηχανή ο ήχος αυτός, κάποιες φορές ακούγεται.
Από την άλλη μεριά, σήμερα που πήγα για κάρτα καυσαερίων, ο τεχνικός που του ανέφερα το θέμα (χωρίς να δει κάτι πάνω στη κούκλα μου) μου είπε ότι αν θέλω, μπορεί να μου αλλάξει το variator με ανακατασκευασμένο με 120 euro ή με καινούριο με 200 euro (στις τιμές περιλαμβάνεται και η εργασία).
Υπάρχει κάποιος τρόπος να εξακριβώσω αν όντως έχω πρόβλημα ;
Από εσάς που το έχετε ήδη αλλάξει, η τιμές που μου έδωσε είναι καλές; -
Το πρόβλημα είναι με το που παίρνει μπρος το αυτοκίνητο και αφού σταθεροποιηθεί το ρελαντί, ακούγεται ένας ήχος για 2-3 δευτερόλεπτα σαν diesel. Προκαλεί απώλεια ισχύος και αλαφρά αυξημένη κατανάλωση.
Προκύπτει συνήθως μετά από 1.5 με 2 χρόνια και αλλάζεται και μέσα στην εγγύηση
Φίλε adim αν είσαι μεσ'την εγγύηση πες τους να το αλλάξουν, αν όχι προσπάθησε ν'ακούσεις ένα περίεργο θόρυβο μετά την εκκίνηση του κινητήρα, πρόσεξε γιατί δεν ακούγεται πάντα. Αν και μάλλον ο μπάσος ήχος που περιγράφεις αυτό είναι... -
Ο χρήστης adim έγραψε:
Φίλοι μου,
Είμαι προβληματισμένος με το θέμα του variator.
Δεν είμαι καν σίγουρος ότι η κούκλα μου υποφέρει από αυτό. Σε κάποιες εκκινήσεις ακούγεται ένας περίεργος έντονος μπάσος ήχος για 1 με 2 δευτερόλεπτα αλλά σε άλλες δεν ακούγεται απολύτως τίποτα. Στην αρχή πίστευα ότι έχει να κάνει με τον καιρό (κρύο, υγρασία κλπ) αλλά μετά κατάλαβα ότι ανεξάρτητα από τον καιρό ακόμα και όταν είναι ζεστή η μηχανή ο ήχος αυτός, κάποιες φορές ακούγεται.
Από την άλλη μεριά, σήμερα που πήγα για κάρτα καυσαερίων, ο τεχνικός που του ανέφερα το θέμα (χωρίς να δει κάτι πάνω στη κούκλα μου) μου είπε ότι αν θέλω, μπορεί να μου αλλάξει το variator με ανακατασκευασμένο με 120 euro ή με καινούριο με 200 euro (στις τιμές περιλαμβάνεται και η εργασία).
Υπάρχει κάποιος τρόπος να εξακριβώσω αν όντως έχω πρόβλημα ;
Από εσάς που το έχετε ήδη αλλάξει, η τιμές που μου έδωσε είναι καλές;H τιμη του σαν ανταλλακτικο χωρις ΦΠΑ ειναι 106 ευρω.
Ποσα θελει για εργατικα???????
Δεν χρειαζεται πανω απο μια ωρα δουλεια στην χειροτερη.
Ωστοσο οταν ταλλαξεις πες στο μαστωρα να κοιταξει και το ''τρελλο'' ρουλεμαν των λουριων γιατι αυτα συνηθως πανε πακετο. -
Παιδια τι γινεται, καιρο εχουμε να τα πουμε. Δεδομενου οτι σχεδον ολοι εχουμε το ιδιο προβλημα με τον variator και επειδη το κοστος απ'οτι βλεπω δεν ειναι αμελητεο μηπως οσοι εχουμε βγει απο την εγγυηση να πηγαιναμε τις 'ομορφες' καπου ολοι μαζι μπας και γλιτωσουμε τιποτα? Οσον αφορα την εγγυηση σε δυο εξουσιοδοτημενα που τους ειχα ζητησει να το φτιαξουμε μεσα στην εγγυηση μου ειπαν οτι δεν γινοταν και οτι θα επρεπε να περιμενουμε το service των 60000 χλμ για να αλλαχτει μαζι με ιμαντες κτλπ
-
Ο χρήστης ekvus έγραψε:
Οσον αφορα την εγγυηση σε δυο εξουσιοδοτημενα που τους ειχα ζητησει να το φτιαξουμε μεσα στην εγγυηση μου ειπαν οτι δεν γινοταν και οτι θα επρεπε να περιμενουμε το service των 60000 χλμ για να αλλαχτει μαζι με ιμαντες κτλπΔεν υπάρχει δεν γίνεται... Καλύπτεται κύριοι ως μηχανικό πρόβλημα? Ναι? ε τότε αλλάξτε το ΤΩΡΑ! Απλά πρέπει να τους τρίξεις λίγο τα δόντια και να βάλεις μερικές φωνές μέσα στην έκθεση που περιμένουν οι υποψήφιοι πελάτες... Να δεις τότε για πότε το αλλάζουν... Τουλάχιστον αυτό χρειάστηκε σε γνωστή αντιπροσωπεία στο γέρακα...
Αυτό με τους ιμάντες ισχύει μόνο για τη δική τους ευκολία, κόστος εργασίας κλπ
-
Προσοχή θέλει το ανταλλακτικό γιατι απο ότι έμαθα κυκλοφορούν αρκετές αναβαθμισμένες εκδόσεις.
' The reason for this is many cold starts and driving short distances.
This is because the variator need oil to get its work done, but after
a cold start it takes some time to get the oil in this variator. This is
a poorly constructed part and has been replaced by a new part with
the part number: 60666199.All new Alfa's since April 2000 have this new variator. The 'old' one came
from 2 sub suppliers of which 1 made a bad product. Anyway, your dealer
should know; is was one of there nightmares in 1999/2000.'Ενα πολύ καλό site που έχει φωτογραφίες απο το ανταλλακτικό και ηχογραφημένη εκκίνηση για σύγκριση ειναι το:
http://www.alfa155.com/155/Technical/Ca ... riator.htm
που όμως δεν ανοίγει σήμερα... (όποιος τα θέλει του τα στέλνω με e-mail). Aπο ότι θυμάμαι, το νέο ανταλλακτικό είναι λευκού χρώματος.Εδώ υπάρχει και όλη η διαδικασία αλλαγής:
http://home.hccnet.nl/jaap.bouma/PhaseVariator.htm -
Ο χρήστης felleas έγραψε:
Ωστοσο οταν ταλλαξεις πες στο μαστωρα να κοιταξει και το ''τρελλο'' ρουλεμαν των λουριων γιατι αυτα συνηθως πανε πακετο.Ναι. Όταν άλλαξα variator μετά από λίγο καιρό χρειάστηκε να αλλάξω και δύο τροχαλίες του ιμάντα χρονισμού γιατί οι τριβείς (ρουλεμάν) τους είχαν αρχίσει να κάνουν θόρυβο.
Alfa 147 forum