-
Ναι αλλα για υποτιθεται low budget λυση τι τα θελει καποιος τα δερματα; λογω της τιμης που προκυπτει πιστευω οτι μαλλον ειναι καλυτερο αυτοκινητο απ οτι περιμεναμε και πιο προσεγμενη κατασκευη σιγουρα...
-
Στο Megane Ι f/l το 2000 πάντως θυμάμαι τα γαλλικής κατασκευής (το Coupe και αν δεν κάνω λάθος το 5θυρο) με τα τούρκικης κατασκευής (4θυρο Classic) να μην έχουν διαφορά στη τιμή και στα πακέτα εξοπλισμού (Dynamic/Previlege κλπ).
-
Όποιος το δει θα καταλάβει ότι μονο φθηνή κατασκευή δεν είναι
-
Ο χρήστης surudos έγραψε:
Όποιος το δει θα καταλάβει ότι μονο φθηνή κατασκευή δεν είναιΤο πιστεύω!
Το μόνο 'ελάττωμα' που έχει σε σχέση με το 3θυρο, 5θυρο και Scenic ... δεν έβαλαν την ίδια η παρόμοια πρόσοψη και τίποτα περι low cost, low badget, ... low ΙQ ... δεν θα ίσχυε!
Αν έβαζαν και τον TCE ... εδώ στο 'state of art' Jetta έβαλαν Tsi! -
Ο χρήστης surudos έγραψε:
Όποιος το δει θα καταλάβει ότι μονο φθηνή κατασκευή δεν είναιε ναι εκει καταληγουμε ολοι, οτι τα περι low cost κατασκευης ηταν στη σφαιρα της φαντασιας των δημοσιευματων...
Ειναι μια μικρομεσαια limo και δεν ξερω κατα ποσο μια αρκετα καλη εμπορικη της επιτυχια θα επηρεασει τη τυχη της μελλοντικης laguna...
-
Σε διαφημιστικό που περιλαμβανόταν στην 1η επιστολή από την PGA αναφέρεται ότι πέρα από τις εκδόσεις 1.6 110 άλογα θα διατίθεται και 1.6 αυτόματο με 105 άλογα, καθώς επίσης και με τον πετρελαιοκινητήρα 1.5 dci!
-
πέρα από τις εκδόσεις που έχουν αναφέρθεί:
1.6 Privilege Auto: 19.900
1.5 Dci 105 hp: 20.700 -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
πέρα από τις εκδόσεις που έχουν αναφέρθεί:1.6 Privilege Auto: 19.900
1.5 Dci 105 hp: 20.700Ακριβό ακούγεται, ιδιαίτερα το 1.6, για ένα αυτοκίνητο που κατασκευάζεται Τουρκία. PGA
-
Ο χρήστης typeA έγραψε:
πέρα από τις εκδόσεις που έχουν αναφέρθεί:
1.6 Privilege Auto: 19.900
1.5 Dci 105 hp: 20.700Ακριβό ακούγεται, ιδιαίτερα το 1.6, για ένα αυτοκίνητο που κατασκευάζεται Τουρκία. PGA
η corolla δηλαδη τι ειναι?
-
Δεν νοήται ένα αυτοκίνητο που κατασκευάζεται στην Τουρκία, που είναι όντως αισθητά σαν κατασκευή φτηνότερο από το Megane και απευθύνεται -κυρίως- σε αγορές αναπτυσσόμενων χωρών να έχει τιμή ίδια με του Megane. Χίλιες φορές κάποιος να προτιμήσει το πεντάθυρο Megane η να δώσει κάτι παραπάνω (κάπου 2.000Ε) και να αγοράσει την αδικημένη Laguna. Η Corolla sentan νομίζω παράγεται ακόμη στην Ιαπωνία, και είναι αισθητά καλύτερη από άποψη ποιότητας τουλάχιστον, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα. Το θέμα είναι η τιμολόγησή του σε σύγκριση με το -μακράν καλύτερο- Megane. Γι' αυτό PGA
-
Ο χρήστης typeA έγραψε:
Δεν νοήται ένα αυτοκίνητο που κατασκευάζεται στην Τουρκία, που είναι **όντως αισθητά σαν κατασκευή φτηνότερο **από το Megane και απευθύνεται -κυρίως- σε αγορές αναπτυσσόμενων χωρών να έχει τιμή ίδια με του Megane.Απο που βγαίνει αυτό το συμπέρασμα? Λόγω χώρας κατασκευής γενικά ή συγκεκριμένες προσωπικές διαπιστώσεις?
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Δεν νοήται ένα αυτοκίνητο που κατασκευάζεται στην Τουρκία, που είναι **όντως αισθητά σαν κατασκευή φτηνότερο **από το Megane και απευθύνεται -κυρίως- σε αγορές αναπτυσσόμενων χωρών να έχει τιμή ίδια με του Megane.
Απο που βγαίνει αυτό το συμπέρασμα? Λόγω χώρας κατασκευής γενικά ή συγκεκριμένες προσωπικές διαπιστώσεις?
Στις ίδιες διαπιστώσεις, που υπαγορεύουν ότι τα ουγγρικά Suzuki είναι %$^ελα έναντι των εξ Ιαπωνίας εισαγώμενων. Κολλημένα μυαλά.
Οπότε εξ'ορισμού οι τούρκικες μερτσέντες και Ρενώ είναι για τα σκουπίδια.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Δεν νοήται ένα αυτοκίνητο που κατασκευάζεται στην Τουρκία, που είναι **όντως αισθητά σαν κατασκευή φτηνότερο **από το Megane και απευθύνεται -κυρίως- σε αγορές αναπτυσσόμενων χωρών να έχει τιμή ίδια με του Megane.
Απο που βγαίνει αυτό το συμπέρασμα? Λόγω χώρας κατασκευής γενικά ή συγκεκριμένες προσωπικές διαπιστώσεις?
Το δεύτερο, αν και ο τύπος (?) νομίζω τα ίδια λέει!
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Δεν νοήται ένα αυτοκίνητο που κατασκευάζεται στην Τουρκία, που είναι **όντως αισθητά σαν κατασκευή φτηνότερο **από το Megane και απευθύνεται -κυρίως- σε αγορές αναπτυσσόμενων χωρών να έχει τιμή ίδια με του Megane.
Απο που βγαίνει αυτό το συμπέρασμα? Λόγω χώρας κατασκευής γενικά ή συγκεκριμένες προσωπικές διαπιστώσεις?
Στις ίδιες διαπιστώσεις, που υπαγορεύουν ότι τα ουγγρικά Suzuki είναι %$^ελα έναντι των εξ Ιαπωνίας εισαγώμενων. Κολλημένα μυαλά.
Οπότε εξ'ορισμού οι τούρκικες μερτσέντες και Ρενώ είναι για τα σκουπίδια.
Αγαπητέ το θέμα με την Τουρκία δεν έχει τόσο με την ποιότητα αλλά με το κόστος παραγωγής που είναι σίγουρα μικρλοτερο από το να κατασκευάζονταν στην Ισπανία σαν τα περισσότερα Megane Οπότε θα έπρεπε να πωλήται φτηνότερα, αυτό πιστεύω, και δεν περιμένω κανένα να το ασπαστεί.
-
Ο χρήστης typeA έγραψε:
Δεν νοήται ένα αυτοκίνητο που κατασκευάζεται στην Τουρκία, που είναι **όντως αισθητά σαν κατασκευή φτηνότερο **από το Megane και απευθύνεται -κυρίως- σε αγορές αναπτυσσόμενων χωρών να έχει τιμή ίδια με του Megane.
Απο που βγαίνει αυτό το συμπέρασμα? Λόγω χώρας κατασκευής γενικά ή συγκεκριμένες προσωπικές διαπιστώσεις?
Στις ίδιες διαπιστώσεις, που υπαγορεύουν ότι τα ουγγρικά Suzuki είναι %$^ελα έναντι των εξ Ιαπωνίας εισαγώμενων. Κολλημένα μυαλά.
Οπότε εξ'ορισμού οι τούρκικες μερτσέντες και Ρενώ είναι για τα σκουπίδια.
Αγαπητέ το θέμα με την Τουρκία δεν έχει τόσο με την ποιότητα αλλά με το κόστος παραγωγής που είναι σίγουρα μικρλοτερο από το να κατασκευάζονταν στην Ισπανία σαν τα περισσότερα Megane Οπότε θα έπρεπε να πωλήται φτηνότερα, αυτό πιστεύω, και δεν περιμένω κανένα να το ασπαστεί.
ετσι οπως το θετεις καλυτερα να μιλησουμε για την υπεραξια και το οικονομικο μας συστημα
στο θεμα
δεδομενου οτι τα meganeII sedan που βγαινανε απο την Τουρκια τελικα ηταν πολύ πιο αξιοπιστα απο τα 5θυρα που ερχοντουσαν απο Ισπανια και Γαλλία, θα προτιμούσα ενα renault απο την Τουρκια -
Ο χρήστης rafi έγραψε:
... στο θεμα
δεδομενου οτι τα meganeII sedan που βγαινανε απο την Τουρκια τελικα ηταν πολύ πιο αξιοπιστα απο τα 5θυρα που ερχοντουσαν απο Ισπανια και Γαλλία, θα προτιμούσα ενα renault απο την ΤουρκιαΚαι επειδή το ίδιο έβλεπα να συμβαίνει και με το Megane I Classic σε σχέση με τα υπόλοιπα της γκάμας ... και εγώ!
-
Απλά με το renault fluence εχει γινει η εξης παραπλανηση: ολα τα σχετικα αρθρα πριν ερθει το αυτοκινητο αναφερανε οτι προκειτε για ενα low budget αυτοκινητο με ποιοτητα χειροτερης του megane και ολα τα σχετικα. Ομως τωρα που εχει ερθει και το ειδανε μερικοι φιλοι απ το forum αναφερουν οτι ειναι μια χαρα αυτοκινητο με παρομοια ποιοτητα του megane οποτε μαλλον η τιμη του ειναι λογικη.
Εξαλλου η χωρα κατασκευης δεν αποτελει κριτηριο για τη τιμη του αυτοκινητου. Μπορει στην Τουρκια να υπαρχουν φτηνοτερα εργατικα χερια ομως μπορει να ειναι υπερσυγχρονο απο αποψη μηχανηματων και αυτοματου ελεγχου...
Εξαλλου αν ισχυε το παραπανω μερικα μοντελα θα πρεπε να κυκλοφορουν με διαφορετικους τιμοκαταλογους αφου κατασκευάζονται σε περισσοτερες απο μια χωρες. -
Τελικά το Fluence βασίζεται στο κορεάτικο SM3, δλδ στο προηγούμενο Megane?
-
Ποιά αγορά πάει να χτυπήσει? Octavia/Cruze/Corolla, ή ακόμη παραπάνω?
-
Ο χρήστης typeA έγραψε:
Τελικά το Fluence βασίζεται στο κορεάτικο SM3, δλδ στο προηγούμενο Megane?Το προηγούμενο SM3 βασιζόταν στο τελευταίο Almera που κυκλοφορούσε και εδώ.
Το νέο SM3/Fluence -θεωρητικά ως Renault- βασίζεται στο MeganeII όπως και το MeganeIII και το Qashqai.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_C_platform.
Renault Fluence