-
Οποτε εδω αναπληρωνουν αυτα που χανουν εκει.
-
Ο χρήστης rokko74 έγραψε:
Τότε γιατί στην Αμερική ξεκινάει από $17.000 και όχι από $40.000? Το πουλάνε σε όλο το κόσμο κάτω από το κόστος?
Και στην Αμερική κάτω του κόστους πουλάνε τα XBOX. Το ίδιο γίνετε και σε άλλα προϊόντα...
το xbox γινοταν ψησταρια σιγα μην αξιζε 400 ευρω
εκτος αν εννοεις και αυτα που εχασαν απο τις εγγυησεις αφου ειχαν 100% βλαβες
ισως απο τα λιγα προιοντα στον κοσμονα μου πεις για το ps3 να καταλαβω
στο πρωτο xbox πουλουσαν κατω του κοστους για να καθιερωθουν στην αγορα , στο 2ο αποφασισαν να βγαλουν λεφτα
(για αυτο και θα μεινει τοσα χρονια στην αγορα)και μη μου συγκρινεις κονσολες με αυτοκινητα, αυτοι θα βγαλουν τα κερατα τους απο τα παιχνιδια (ειδικα στο ps3 πχ που υπαρχει μηδενικη πειρατεια)
τα αυτοκινητα που θα τα βγαλουν απο τα service? μιλαμε για χιλαρικα.. -
Ο χρήστης corollake35 έγραψε:
Καλά ρε μάγκες κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας τώρα?
Ε όσο να πεις μια 'ψιλοδιαφορά' την έχει η Dodge από τη Nissan.
Πώς το είπες αυτό? Η μία βγάζει GTR και η άλλη αγροτικά? Καλά λες το ταχύτερο αυτοκίνητο της πίστας του Νιρμπουργκριν μέχρι και το καλοκαίρι του 2009 , Dodge Viper SRT10 , και μένα για αγροτικό μου κάνει , θα το πάρω για το αμπελάκι του παππού μου... χα χα χα ,
Το μικρότερο Dodge (Caliber) είναι όσο το μεσαίο SUV της Νισσάν , το X-TRAIL.
Δίκιο έχεις , δεν έχει βγάλει ούτε Micra ,ούτε Note, αλλά ούτε Tidda (Παναγία μου !!!). Ας σοβαρευτούμε .
Μη μου πείτε ότι το Badge δε σας νοιάζει , και από τις αντιδράσεις που βλέπω το μικρό Dodge , έχει αυτό το κάτι που με κάνει να νιώθω μερικούς πόντους ψηλότερος (το ότι πολλοί ιδιοκτήτες Skoda αφαιρούν τα σηματάκια από τη μάσκα ή το ότι δε κυκλοφορεί ούτε για πλάκα καπελάκι 'Σκόντα' στις παραλίες δεν είναι ενδεικτικό ότι το Badge μετράει ε?) .
Προς Θεού μη παρεξηγηθώ, δεν έχω κάτι με τη Nissan , ίσα ίσα που είναι από τις πιο αξιόλογες εταιρείες αλλά όπως και νά'χει αλλιώς είναι να κυκλοφορείς με Νισσάν και αλλιώς με Dodge.
Γιατί αξίζει το Dodge 30.000 ? γιατί έχει κατασκευή ενός καλοφτιαγμένου SUV πολύ απλά , με ότι συνεπάγεται αυτό .
Και μη το συγκρίνεται με τα μικρομεσαία , είναι πολύ μεγαλύτερο , και δε το λέω εγώ το λένε οι διαστάσεις του , γιατί μερικοί παρουσίασαν σαν εναλλακτικές αυτοκίνητα σαν το Yeti ή το Fiat sedici (Suzuki SX4). Είναι το Jeep Compass - Patriot σε δικίνητη έκδοση με τα 'ρουχαλάκια' της Dodge που εμένα προσωπικά μου αρέσουν πολύ.κοιτα φιλε το οτι εβγαλε το viper η dodge δεν την κανει ιδια με τη nissan σε καμια περιπτωση.. κοιτα την υπολοιπη της γκαμα και κοιτα τι ειναι για τους αμερικανους η dodge
κατα τα αλλα το να λες οτι νιωθεις αλλιως με το σηματακι της dodge ειναι λιγο περιεργο
παρε και ενα βιντεακι
http://www.youtube.com/watch?v=4M58VZPp1O4
(τον ιαπωνα στο τελος δες ) -
Ο χρήστης rokko74 έγραψε:
Αν άξιζε 30.000Ε θα το έδιναν 30.000Ε.
Τόσο απλά.**Μέγα λάθος.!! **
π.χ. Το xbox όταν το έβγαλαν οι Αμερικάνοι κόστιζε κατασκευή 399$ και η τιμή πώλησης ήταν 299$. Ξέρεις γιατί? Για να μπορέσει να χτυπήσει τον ανταγωνισμό και το brand name του Playstation. Ακόμα και τώρα το ΧΒΟΧ 360 πωλείτε 100 δολάρια κάτω του κόστους κατασκευής. Οι Αμερικάνοι δεν μασάνε σε κάτι τέτοια. Όταν μιλάνε για προσφορές, εννοούν προσφορές και όχι κουραφέξαλα...
Σκέψου μόνο ότι το caliber ήταν η πρώτη προσπάθεια της αμερικάνικης εταιρείας να μπει στον 'ευρωπαϊκό' ανταγωνισμό/αγορά που είναι μεγάλος/η και με 'περίεργες' αντιλήψεις του τύπου: 'τα ιταλικά είναι χάλια ηλεκτρικά', 'τα γερμανικά καίνε λάδια', 'τα γιαπωνέζικα είναι σκυλιά' και άλλα τέτοια ωραία των Ελληνάρων που δεν κοιτάνε την δουλειά τους αλλά πως θα θάψουν τους γύρω τους...
Για να μην πω και για όλους αυτούς τους 'μάστορες' που κυκλοφορούν και τα ξέρουν όλα χωρίς καν να έχουν κάνει ένα test drive του κώλου...υγ
Τα caliber που βλέπω πλέον είναι πολλά, πάρα πολλά.... Στη γειτονιά μου μόνο υπάρχουν 3!!! Είναι έξυπνη αγορά και γι'αυτό το προτιμάει ο κόσμος.τι καλοί που είναι οι αμερικάνοι...
μπαίνουν μέσα για να πουλήσουν φθηνά στον κοσμάκι... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Και στην Αμερική κάτω του κόστους πουλάνε τα XBOX. Το ίδιο γίνετε και σε άλλα προϊόντα
το xbox γινοταν ψησταρια σιγα μην αξιζε 400 ευρωεκτος αν εννοεις και αυτα που εχασαν απο τις εγγυησεις αφου ειχαν 100% βλαβες
ισως απο τα λιγα προιοντα στον κοσμο...
το δικό μου είναι από τα πρώτα , και τσιπαρισμένο...
και δουλεύει τον κώλο του...το ξεχνάω και συνέχεια αναμμένο
που θα μου κατηγορήσεις εσύ τους αμερικάνους....σκάρλετ-iphone-new york
-
καλα καλα .. αμα ειναι απο τα πρωτα ειδικα ειναι ωρολογιακη βομβα
και δεν αστειευομαι -
Τα έχω και τα δύο xbox και παίζουν άψογα. Ειδικά το πρώτο το έχω κάνει media center με το XBMC και παίζει τα πάντα νεράκι...
Τώρα τι μου λες εσύ
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Τότε γιατί στην Αμερική ξεκινάει από $17.000 και όχι από $40.000? Το πουλάνε σε όλο το κόσμο κάτω από το κόστος?
Και στην Αμερική κάτω του κόστους πουλάνε τα XBOX. Το ίδιο γίνετε και σε άλλα προϊόντα...
το xbox γινοταν ψησταρια σιγα μην αξιζε 400 ευρω
εκτος αν εννοεις και αυτα που εχασαν απο τις εγγυησεις αφου ειχαν 100% βλαβες
ισως απο τα λιγα προιοντα στον κοσμονα μου πεις για το ps3 να καταλαβω
στο πρωτο xbox πουλουσαν κατω του κοστους για να καθιερωθουν στην αγορα , στο 2ο αποφασισαν να βγαλουν λεφτα
(για αυτο και θα μεινει τοσα χρονια στην αγορα)και μη μου συγκρινεις κονσολες με αυτοκινητα, αυτοι θα βγαλουν τα κερατα τους απο τα παιχνιδια (ειδικα στο ps3 πχ που υπαρχει μηδενικη πειρατεια)
τα αυτοκινητα που θα τα βγαλουν απο τα service? μιλαμε για χιλαρικα..Μάλιστα... Και ειδικός στο xbox εκτός των άλλων...
-
ξαναλεω τι σχεση εχουν οι κονσολες με τα αυτοκινητα?
το αν ξερω απο κονσολες ή οχι ασε με να το ξερω καλυτερα.. ειδικα σαν κατοχος καμμενου xbox και οντας σε κυκλο ατομων που παιζουμε απο μικροι νομιζω οτι δικαιουμαι να μιλαωαν θες να μιλησουμε για κονσολες υπαρχει και το αντιστοιχο θεμα
viewtopic.php?f=13&t=32695&start=765 -
Ο χρήστης rokko74 έγραψε:
Αν άξιζε 30.000Ε θα το έδιναν 30.000Ε.
Τόσο απλά.**Μέγα λάθος.!! **
π.χ. Το xbox όταν το έβγαλαν οι Αμερικάνοι κόστιζε κατασκευή 399$ και η τιμή πώλησης ήταν 299$. Ξέρεις γιατί? Για να μπορέσει να χτυπήσει τον ανταγωνισμό και το brand name του Playstation. Ακόμα και τώρα το ΧΒΟΧ 360 πωλείτε 100 δολάρια κάτω του κόστους κατασκευής. Οι Αμερικάνοι δεν μασάνε σε κάτι τέτοια. Όταν μιλάνε για προσφορές, εννοούν προσφορές και όχι κουραφέξαλα...
Σκέψου μόνο ότι το caliber ήταν η πρώτη προσπάθεια της αμερικάνικης εταιρείας να μπει στον 'ευρωπαϊκό' ανταγωνισμό/αγορά που είναι μεγάλος/η και με 'περίεργες' αντιλήψεις του τύπου: 'τα ιταλικά είναι χάλια ηλεκτρικά', 'τα γερμανικά καίνε λάδια', 'τα γιαπωνέζικα είναι σκυλιά' και άλλα τέτοια ωραία των Ελληνάρων που δεν κοιτάνε την δουλειά τους αλλά πως θα θάψουν τους γύρω τους...
Για να μην πω και για όλους αυτούς τους 'μάστορες' που κυκλοφορούν και τα ξέρουν όλα χωρίς καν να έχουν κάνει ένα test drive του κώλου...υγ
Τα caliber που βλέπω πλέον είναι πολλά, πάρα πολλά.... Στη γειτονιά μου μόνο υπάρχουν 3!!! Είναι έξυπνη αγορά και γι'αυτό το προτιμάει ο κόσμος.Τι σχέση έχει η βιομηχανία των videogames με την αυτοκινητοβιομηχανία;
Στο Xbox θα βγάλουν τα χαμένα από τα περιφερειακά, τα παιχνίδια, τα royalties.
Στο Caliber από που θα βγάλουν;
Επίσης η Microsoft έχει αρκετά λεφτά για να χάνει από το Xbox. Πιστεύεις ότι ισχύει το ίδιο για τη Dodge;
Πραγματικά πιστεύεις ότι πουλάνε το Caliber κάτω από το κόστος;ΥΓ: Σε σχέση με τα Xbox.
To πρώτο ήταν πολύ αξιόπιστο και αθόρυβο. Αντίθετα το δεύτερο εκτός του ότι κάνει πολύ θόρυβο λόγω κακού σχεδιασμού τα πρώτα καιγόντουσαν σαν τρελά. Αυτό είναι γεγονός που το έχει αποδεχτεί και η ίδια η Microsoft. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
κοιτα φιλε το οτι εβγαλε το viper η dodge δεν την κανει ιδια με τη nissan σε καμια περιπτωση.. κοιτα την υπολοιπη της γκαμα και κοιτα τι ειναι για τους αμερικανους η dodgeTι είναι για τους Αμερικάνους η Dodge?
Ρωτάω γιατί στην Αμερική που έχω πάει, έχω μια άποψη. Και την ιστορία, τα αυτοκίνητα της και τις τωρινές πωλήσεις της. Το βιντεάκι με τον Αλ Μπάντυ μόνο ως -πετυχημένο- χιούμορ το εκλαμβάνω.
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Το βιντεάκι με τον Αλ Μπάντυ μόνο ως -πετυχημένο- χιούμορ το εκλαμβάνω.αυτο για μενα ειναι το πιο σημαντικο
ομως αφου πηγες στην αμερικη, τη dodge την εχουν για μαρκα κυρους? σε σχεση με αλλες αμερικανικες ?
οσο για τα nissan αυτα ειμαι σχεδον βεβαιος οτι οι αμερικανοι τα εχουν του πεταματου
αλλα για μενα δεν ειναι εκει το θεμα.. γενικα μου φαινεται καπως να λεει ο οποιοσδηποτε οτι του δινει κυρος το σημα του αυτοκινητου του (δε πα να ναι και ferrari) , αλλα μου φαινεται ακατανοητο επιπλεον να το λεει για dodge
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Το βιντεάκι με τον Αλ Μπάντυ μόνο ως -πετυχημένο- χιούμορ το εκλαμβάνω.
αυτο για μενα ειναι το πιο σημαντικο
ομως αφου πηγες στην αμερικη, τη dodge την εχουν για μαρκα κυρους? σε σχεση με αλλες αμερικανικες ?
οσο για τα nissan αυτα ειμαι σχεδον βεβαιος οτι οι αμερικανοι τα εχουν του πεταματου
αλλα για μενα δεν ειναι εκει το θεμα.. γενικα μου φαινεται καπως να λεει ο οποιοσδηποτε οτι του δινει κυρος το σημα του αυτοκινητου του (δε πα να ναι και ferrari) , αλλα μου φαινεται ακατανοητο επιπλεον να το λεει για dodge
που να δείς τι άποψη έχουν οι ολλανδοί για τα όπελ...
-
??
-
Όσο λειτουργούσε το εργοστάσιο εκεί ή μετα ... ή γενικά?
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Όσο λειτουργούσε το εργοστάσιο εκεί ή μετα ... ή γενικά?γενικά...
όπως θεωρούσαμε εμείς τα κια πρωτης άντε δευτερης γεννιάς...
-
Η Dodge έχει χάσει πολύ από την παλιά της αίγλη. Δεν είναι στην κορυφή των αμερικανικών προτιμήσεων, αλλά αν κρίνω από τις πωλήσεις της, την έχουν σε αρκετά καλό επίπεδο. Μη ξεχνάμε πως τα κυβικά και η νοοτροπία διαφέρει με του Ιάπωνα και του Ευρωπαίου, πόσω μάλλον με τον Έλληνα που ψάχνει 1000ράκι έως 1600 πλέον. Άρκετοί κοιτάνε 1800 και πολύ λίγοι από 2λιτρα και πάνω.
Το Caliber είναι η πρώτη προσπάθεια για είσοδο στην Ευρώπη, προσφέροντας 1800cc και 2000cc σε πολύ καλή τιμή. Για μένα, όπως είπα και στο αρχικό μου ποστ, είναι ΠΟΛΥ ΤΙΜΙΑ λύση.
Έχω κόλλημα με το Dodge, αλλά σε καμία περίπτωση δε θα μου δώσει κύρος ένα αυτοκίνητο, είτε Λαμποργκίνι, είτε Τραμπάντ.
By the way, η Νissan βγάζει Ζ, GTR, Χ-Τrail και Pathfinder. Κορυφαία αυτοκίνητα.
-
Εγω που ζω στην Αμερικη βλεπω τα Dodge σαν ψιλοπαρεξηγημενα αυτοκινητα απο αρκετους. Οι αποψεις των περισσοτερων ειναι 'ακραιες'. Εχεις ανθρωπους που κυριολεκτικα τα λατρευουν και αλλους που δεν θελουν ουτε να τα δουνε. Πχ. εχω ενα γαλλο συνεργατη (με διδακτορικα και εξαψηφιο εισοδημα, ο τυπος μπορει να αγορασει οτιδηποτε) ο οποιος οδηγει μονο Dodge (εχει ενα Charger SRT8). Παλιοτερα ειχε ενα Magnum, υστερα αγορασε ενα Grand Cherokee το οποιο δεν του αρεσε και επεστρεψε στα Dodge. Αλλα αυτοκινητα δεν τον ενδιαφερουν. Ενας γειτονας μου οδηγει μονο Dodge, επιχειρησε να οδηγησει Honda, αλλα στο εξαμηνο δεν το 'αντεχε αλλο' (οπως μου ειπε) και το πουλησε για να ξαναγορασει Dodge. Εγω ενα Charger θα το αγοραζα ανετα, αλλα δεν με αφηνει η γυναικα μου ...
Τα Caliber αμφιβαλλω οτι πωλουνται κατω απο το κοστος, αλλα πιστευω οτι βοηθαει και η ισοτιμια $/Ε. Σιγουρα δεν εχουν μεγαλο περιθωριο κερδους. Παντως ειναι εξαιρετικα value for money.
-
Ειλικρινά , θαυμάζω όσους δεν τους ενδιαφέρει το 'σηματάκι' του αυτοκινήτου τους.
Πρόκειται πραγματικά για ανώτερους ανθρώπους και θα ήθελα να είμαι και εγώ ένας από αυτούς .
Δεν τα λέω ειρωνικά αυτά , μάγκες , αλλά ομολογώ ότι εμένα με νοιάζει το σηματάκι και αλλιώς βλέπω κάποιον που οδηγεί μία Ferrari και αλλιώς έναν που οδηγεί ένα Yugo. Δε λέω ότι είναι ωραίο , αλλά είναι μια πραγματικότητα που οφείλω να ομολογήσω.
Όσο για το παράδειγμα είναι ακραίο αλλά το έθεσα έτσι για να εξηγήσω καλύτερα τι εννοώ.
Με το Dodge νιώθω να είμαι στη πλευρά της Ferrari και όχι στην απέναντι, σε σχέση βέβαια με ότι κυκλοφορεί συνήθως στους δρόμους μας.
Τώρα ή είμαι ο μόνος κατώτερος άνθρωπος σ'αυτό το φόρουμ , ή μερικοί κάνουν τον Κινέζο .
Ντροπή μου λοιπόν ...
Πάντως άν κρίνω από τις αντιδράσεις στο πέρασμα , στο παρκάρισμα , σε κουβέντες κλπ i'm not alone out there ... -
το σημα ειλικρινα δε λεει τιποτα.. ισως λεει μεχρι ενα σημειο (πχ να πει καποιος: δε θα δωσω 50 χιλιαρικα να παρω οπελ) αλλα απο κει και περα το βλεπω χαζο να αντιμετωπιζουμε ενα ατομο διαφορετικα λογω σηματος
μπορει να εχει το καλυτερο σημα , τα ακριβοτερα ρουχα κτλ και να ειναι ο μεγαλυτερος μ@λακας του κοσμου, ή να ειναι λαμογιο ή δε ξερω κι εγω τι..
δεν τους ενδιαφερει ολους η εικονα που βγαζουν προς τα εξω (και για τα αυτοκινητα ειδικα ειναι λαθος σκεψη πιστευω, μιας και πρεπει να ειναι καθαρα προσωπικη επιλογη που ικανοποιει πρωτα απο ολα εσενα) και εγω προσωπικα προσπαθω να μην κρινω τους ανθρωπους απο αυτο
Αγορά Dodge Caliber