-
KAΛΗ ΧΡΟΝΙΑ,σε ολουs ΜΕ ΥΓΕΙΑ.θα ελεγα δεν τρελλαινομαι για μοτοσυκλετεs,αλλα για τα γνωστα,κυκλοφοριακο-παρκινγκ-δουλεια κεντρο,kαι λογω του οτι μενω αργυρουπολη,πολυ κοντα στο βουνο.αγορασα ενα serow,απο αγγελια 750 euro,με μιζα και πισω ταμπουρο.εριξα αλλα 250euro,λαστιχα-μπαταρια-service-κλπ.και το εκανα αστερι.ΜΕΧΡΙ,τοτε ειχα ενα kawasaki kmx 200 διχρονο,ειχα κανει μαζι του πανω απο 29000 χλμ.και εκτοs απο ανορθωτη ρευματοs που αλλαξα στα 26000 χλμ,δεν μου ειχε ζητησει το παραμικρο.μονο βενζινη-λαδι-μπουζι τιποτε αλλο .αλλα μυριζαν τα ρουχα,μετα απο καθε βολτα.ετσι λοιπον πηγα στο serow 225.το πηρα με 39000 χλμ,τωρα γραφει κοντερ 53000χλμ.ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ,ειμαι πολυ ευχαριστημενοs γενικα,φοβερα οικονομικο,με βενζινη super την απλη, με 1litro βγαζει 27-28 χλμ με νορμαλ οδηγηση.βαζω αυτη τη βενζινη για καλυτερη λιπανση βαλβιδων.ΕΙΝΑΙ φοβερα ευκολοδηγητο,ιδανικο για αρχαριουs-για κοπελεs κλπ.εχει φοβερη ροπη-σχετικα καλο κιβωτιο ταχυτητων-καλο μπροστινο δισκοφρενο μετριο πισω ταμπουροφρενο.μετριο προs καλο κρατημα πολυ καλο για βολτεs πολυ κοντινεs και ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ.για ταξειδακι,δεν το συνιστω,καμμια προστασια απο αερα,το πολυ 100 χλμ,τελικη αλλα κουραζει.εχει καλα φωτα,δυνατη κορνα,προστασια αλλουμινενια κατω απο μηχανη για πετρεs,κλπ.ανεβαινει πεζοδρομια ανετα,στο βουνο πηγαινω πολυ συχνα [ΑΓΙΑ ΕΙΡΗΝΗ-ΚΕΡΑΙΕΣ] εκει υπαρχει ενα μαυρο μπουλντγκ,το οποιο το βγαζει μια κυρια βολτα μαζι με 4 αλλα σκυλια μαζι και αν τυχει να συναντηθουμε ενω το εχει δεμενο αυτο τρελλαινεται κυριολεκτικα ενω μια φορα γλυτωσα στο παρα πεντε,τι να πω ειναι πολυ επικινδυνο,εχω ενημερωσει αστυνομια-δημο αργυρουποληs για αυτο το θεμα,γιατι ανεβαινει πολυs κοσμοs πανω ειδικα καλοκαιρι-πολλοι ποδηλατεs κλπ. για απλεs βολτεs,παντα ΥΜΗΤΤΟ. TA ΥΠΕΡ του[ πολυ ευκολοδηγητο-πολυ ροπη-φθηνο και απλο service 2βαλβιδο γαρ-φοβερα οικονομικο-ανταλλακτικα βρισκω τα παντα απο μηχανικα. πλαστικα μονο μετ/να -λαστιχα φθηνα εμπροσ-πισω γυρω στα 120 euro.ωραιοs μπασοs ηχοs απο εξατμιση motosport εχω βαλει.σιδερενια σχαρα πισω πολυ γερη.TA KATA.[παντα τσοκ οταν ειναι κρυο-δεν κανει για ταξειδι-δυσκολη εκκινηση με μανιβελλα αρκετη συμπιεση γαρ ,προτιμηστε με μιζα-αεροψυκτο οποτε αλλαγη λαδιων 1200 με 1500 χλμ.] παντωs το προτεινω για αγορα-αφου το ελεγξει πρωτα μαστοραs-.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ serow σου δινω ελαχιστα μου δινειs ΠΟΛΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ,θα χαιρομουν αν υπηρχαν και αλλοι κατοχοι serow εδω και μου απαντουσαν,με τιs δικεs τουs ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ απο αυτο το μηχανακι. και παλι ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
-
KAΛΗ ΧΡΟΝΙΑ,σε ολουs ΜΕ ΥΓΕΙΑ.θα ελεγα δεν τρελλαινομαι για μοτοσυκλετεs,αλλα για τα γνωστα,κυκλοφοριακο-παρκινγκ-δουλεια κεντρο,kαι λογω του οτι μενω αργυρουπολη,πολυ κοντα στο βουνο.αγορασα ενα serow,απο αγγελια 750 euro,με μιζα και πισω ταμπουρο.εριξα αλλα 250euro,λαστιχα-μπαταρια-service-κλπ.και το εκανα αστερι.ΜΕΧΡΙ,τοτε ειχα ενα kawasaki kmx 200 διχρονο,ειχα κανει μαζι του πανω απο 29000 χλμ.και εκτοs απο ανορθωτη ρευματοs που αλλαξα στα 26000 χλμ,δεν μου ειχε ζητησει το παραμικρο.μονο βενζινη-λαδι-μπουζι τιποτε αλλο .αλλα μυριζαν τα ρουχα,μετα απο καθε βολτα.ετσι λοιπον πηγα στο serow 225.το πηρα με 39000 χλμ,τωρα γραφει κοντερ 53000χλμ.ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ,ειμαι πολυ ευχαριστημενοs γενικα,φοβερα οικονομικο,με βενζινη super την απλη, με 1litro βγαζει 27-28 χλμ με νορμαλ οδηγηση.βαζω αυτη τη βενζινη για καλυτερη λιπανση βαλβιδων.ΕΙΝΑΙ φοβερα ευκολοδηγητο,ιδανικο για αρχαριουs-για κοπελεs κλπ.εχει φοβερη ροπη-σχετικα καλο κιβωτιο ταχυτητων-καλο μπροστινο δισκοφρενο μετριο πισω ταμπουροφρενο.μετριο προs καλο κρατημα πολυ καλο για βολτεs πολυ κοντινεs και ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ.για ταξειδακι,δεν το συνιστω,καμμια προστασια απο αερα,το πολυ 100 χλμ,τελικη αλλα κουραζει.εχει καλα φωτα,δυνατη κορνα,προστασια αλλουμινενια κατω απο μηχανη για πετρεs,κλπ.ανεβαινει πεζοδρομια ανετα,στο βουνο πηγαινω πολυ συχνα [ΑΓΙΑ ΕΙΡΗΝΗ-ΚΕΡΑΙΕΣ] εκει υπαρχει ενα μαυρο μπουλντγκ,το οποιο το βγαζει μια κυρια βολτα μαζι με 4 αλλα σκυλια μαζι και αν τυχει να συναντηθουμε ενω το εχει δεμενο αυτο τρελλαινεται κυριολεκτικα ενω μια φορα γλυτωσα στο παρα πεντε,τι να πω ειναι πολυ επικινδυνο,εχω ενημερωσει αστυνομια-δημο αργυρουποληs για αυτο το θεμα,γιατι ανεβαινει πολυs κοσμοs πανω ειδικα καλοκαιρι-πολλοι ποδηλατεs κλπ. για απλεs βολτεs,παντα ΥΜΗΤΤΟ. TA ΥΠΕΡ του[ πολυ ευκολοδηγητο-πολυ ροπη-φθηνο και απλο service 2βαλβιδο γαρ-φοβερα οικονομικο-ανταλλακτικα βρισκω τα παντα απο μηχανικα. πλαστικα μονο μετ/να -λαστιχα φθηνα εμπροσ-πισω γυρω στα 120 euro.ωραιοs μπασοs ηχοs απο εξατμιση motosport εχω βαλει.σιδερενια σχαρα πισω πολυ γερη.TA KATA.[παντα τσοκ οταν ειναι κρυο-δεν κανει για ταξειδι-δυσκολη εκκινηση με μανιβελλα αρκετη συμπιεση γαρ ,προτιμηστε με μιζα-αεροψυκτο οποτε αλλαγη λαδιων 1200 με 1500 χλμ.] παντωs το προτεινω για αγορα-αφου το ελεγξει πρωτα μαστοραs-.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ serow σου δινω ελαχιστα μου δινειs ΠΟΛΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ,θα χαιρομουν αν υπηρχαν και αλλοι κατοχοι serow εδω και μου απαντουσαν,με τιs δικεs τουs ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ απο αυτο το μηχανακι. και παλι ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
-
KAΛΗ ΧΡΟΝΙΑ,σε ολουs ΜΕ ΥΓΕΙΑ.θα ελεγα δεν τρελλαινομαι για μοτοσυκλετεs,αλλα για τα γνωστα,κυκλοφοριακο-παρκινγκ-δουλεια κεντρο,kαι λογω του οτι μενω αργυρουπολη,πολυ κοντα στο βουνο.αγορασα ενα serow,απο αγγελια 750 euro,με μιζα και πισω ταμπουρο.εριξα αλλα 250euro,λαστιχα-μπαταρια-service-κλπ.και το εκανα αστερι.ΜΕΧΡΙ,τοτε ειχα ενα kawasaki kmx 200 διχρονο,ειχα κανει μαζι του πανω απο 29000 χλμ.και εκτοs απο ανορθωτη ρευματοs που αλλαξα στα 26000 χλμ,δεν μου ειχε ζητησει το παραμικρο.μονο βενζινη-λαδι-μπουζι τιποτε αλλο .αλλα μυριζαν τα ρουχα,μετα απο καθε βολτα.ετσι λοιπον πηγα στο serow 225.το πηρα με 39000 χλμ,τωρα γραφει κοντερ 53000χλμ.ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ,ειμαι πολυ ευχαριστημενοs γενικα,φοβερα οικονομικο,με βενζινη super την απλη, με 1litro βγαζει 27-28 χλμ με νορμαλ οδηγηση.βαζω αυτη τη βενζινη για καλυτερη λιπανση βαλβιδων.ΕΙΝΑΙ φοβερα ευκολοδηγητο,ιδανικο για αρχαριουs-για κοπελεs κλπ.εχει φοβερη ροπη-σχετικα καλο κιβωτιο ταχυτητων-καλο μπροστινο δισκοφρενο μετριο πισω ταμπουροφρενο.μετριο προs καλο κρατημα πολυ καλο για βολτεs πολυ κοντινεs και ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ.για ταξειδακι,δεν το συνιστω,καμμια προστασια απο αερα,το πολυ 100 χλμ,τελικη αλλα κουραζει.εχει καλα φωτα,δυνατη κορνα,προστασια αλλουμινενια κατω απο μηχανη για πετρεs,κλπ.ανεβαινει πεζοδρομια ανετα,στο βουνο πηγαινω πολυ συχνα [ΑΓΙΑ ΕΙΡΗΝΗ-ΚΕΡΑΙΕΣ] εκει υπαρχει ενα μαυρο μπουλντγκ,το οποιο το βγαζει μια κυρια βολτα μαζι με 4 αλλα σκυλια μαζι και αν τυχει να συναντηθουμε ενω το εχει δεμενο αυτο τρελλαινεται κυριολεκτικα ενω μια φορα γλυτωσα στο παρα πεντε,τι να πω ειναι πολυ επικινδυνο,εχω ενημερωσει αστυνομια-δημο αργυρουποληs για αυτο το θεμα,γιατι ανεβαινει πολυs κοσμοs πανω ειδικα καλοκαιρι-πολλοι ποδηλατεs κλπ. για απλεs βολτεs,παντα ΥΜΗΤΤΟ. TA ΥΠΕΡ του[ πολυ ευκολοδηγητο-πολυ ροπη-φθηνο και απλο service 2βαλβιδο γαρ-φοβερα οικονομικο-ανταλλακτικα βρισκω τα παντα απο μηχανικα. πλαστικα μονο μετ/να -λαστιχα φθηνα εμπροσ-πισω γυρω στα 120 euro.ωραιοs μπασοs ηχοs απο εξατμιση motosport εχω βαλει.σιδερενια σχαρα πισω πολυ γερη.TA KATA.[παντα τσοκ οταν ειναι κρυο-δεν κανει για ταξειδι-δυσκολη εκκινηση με μανιβελλα αρκετη συμπιεση γαρ ,προτιμηστε με μιζα-αεροψυκτο οποτε αλλαγη λαδιων 1200 με 1500 χλμ.] παντωs το προτεινω για αγορα-αφου το ελεγξει πρωτα μαστοραs-.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ serow σου δινω ελαχιστα μου δινειs ΠΟΛΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ,θα χαιρομουν αν υπηρχαν και αλλοι κατοχοι serow εδω και μου απαντουσαν,με τιs δικεs τουs ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ απο αυτο το μηχανακι. και παλι ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
-
Χμ..Στα 16 μου ενας γείτονας στο χωριο ψώνισε ενα 225 (κατοπιν δικης μου προτροπης) και μου το έδινε συχνα,με αποτέλεσμα να μάθω το εντούρο πάνω σαυτο.Θυμάμαι είχα εντυπωσιαστει απο τις δυνατότητες ενος ....οφ ροουντ εργαλείου,πράγμα που μου χάραξε πορεία μετέπειτα.
Οσον αφορά τις κανονικές δυνατότητες του σεροου λογικά είναι οπως αναφέρθηκαν πιο πάνω.
-
Εδω ειμαι και εγω. Αρχικα κατοχος ενος Serow με ταμπουρο πισω παραεισαγωγης και απο το 2003 κατοχος ενος Serow αντιπροσωπειας με δισκο πισω.
Οτι και να πω για αυτο το μηχανακι ειναι λιγο. Εχω γυρισει ολα τα νησια του Αιγαιου με αυτο, καθως και ολη την Κρητη, φορτωμενος.
Το κινω πια μονο τον Αυγουστο το καλοκαιρι στις διακοπες, για την πολη εχω αποκτησει σκουτερ.
Στην πολη με κουραζει. λογω ταχυτητων και συμπλεκτη.
Το στοιχειο του ειναι ο επαρχιακος δρομος, ο χωματοδρομος και ο βραχοδρομος.
Για παραδειγμα τον Αυγουστο στον αυτοκινητοδρομο της Κρητης, πηγαινα μια χαρα φορτωμενος απο Ηρακλειο μεχρι Κισσαμο με 110 χιλιομετρα και καποιες φορες 120, για αποσταση 200 χιλιομετρων περιπου. Στη συνεχεια μπηκα στον δυσκολο επαρχιακο δρομο των Χανιων, κανοντας αλλα 100 χιλιομετρα για Παλαιοχωρα-Σουγια. Και συνεχισα γυριζοντας ολο το νησι.
Οπως αναφερθηκε δεν καιει πολυ.
Σαν συμπερασμα εχω να πω οτι ειναι ελαφρυ μηχανακι που παει παντου, αλλα αυτο εχει το τιμημα του, διοτι η στενη σελα κουραζει (αν και την συνηθισα), πιο πολυ ομως με κουραζει ο συμπλεκτης.
Ειμαι βεβαια και καλομαθημενος πια απο το σκουτερ που δεν παιζεται σε ποιοτητα κυλισης, σελα κ.λ.π.
Αν το αλλαζα θα επαιρνα μονο ATV, αλλα πιανει πιο πολυ χωρο, πιο αργο σε ταξιδια, ασε που ειναι και ακριβο το ρημαδι της KAWASAKI.
Ειναι κριμα γιατι οι εταιρειες κατασκευης μοτοσυκλετων δεν φτιαχνουν ενα παρομοιο μηχανακι πια, φανταζομαι λογω κοστους, διοτι ενα ΧΤ660 θα κανει ελαχιστα παραπανω απο ενα Serow 250.
Γενικα αυτη η κατηγορια ειναι εντελως παραμελημενη και ειναι κριμα γιατι υπαρχουν καποιοι σαν και εμενα που θελουμε ενα 250αρι τυπου Serow, εξελιγμενης τεχνολογιας, χαμηλο σε υψος και ελαφρυ και οχι ενα 600-650 που σιγουρα ειναι αρκετα πιο βαρυ και πιο ψηλο και σιγουρα δεν μπορει να παει εκει που παει το Serow, η τουλαχιστον με την ιδια ανεση, π.χ. σε σαθρο κοτρονοχωματοδρομο πολυ κατηφορικο, ασε που πρεπει να εισαι και πολυ καλος αναβατης και πολυ μπρατσαρας για να το κρατησεις! -
Kατι τέτοιο σκέφτομαι για πρώτο όταν (όχι αν) επιτέλους αποφασίσω να ασχοληθώ με το άθλημα.
στ' αρκούδια σας, άλλο ένα χρήσιμο ποστ
-
Παρόλαυτα δε βρίσκω το λόγο γιατι να μη προτιμήσεις ενα ωραιότατο XR 250R εφόσον σκοπεύεις να 'ασχοληθείς με το αθλημα'.Εφόσον 'αθλημα' εννοείς την εισαγωγή στον κόσμο της χωμάτινης ...περιήγησης.
-
Ο χρήστης offset έγραψε:
Παρόλαυτα δε βρίσκω το λόγο γιατι να μη προτιμήσεις ενα ωραιότατο XR 250R εφόσον σκοπεύεις να 'ασχοληθείς με το αθλημα'.Εφόσον 'αθλημα' εννοείς την εισαγωγή στον κόσμο της χωμάτινης ...περιήγησης.γενικότερα των 2 τροχών θα λεγα, τουλάχιστον για αρχή
-
250άρια endurακια πιστεύω είναι ότι καλύτερο για νέο αναβάτη.
-
κι εγώ είχα για ένα διάστημα το serow με το ταμπούρο πίσω. Πραγματικά πού εύχρηστο με τη χαμηλή σέλα και την ευελιξία του, ότι πρέπει για την πόλη και δύσκολους δρόμους. Οικονομικό, περίπου 3,5-4 λίτρα / 100 χιλιόμετρα, δηλ. λίγο περισσότερο από 125αρι παπί. Το είχα πάρει μεταχειρισμένο και δυστυχώς μου έβγαλε προβλήματα, τα μεγαλύτερα με τη μίζα και διαρροές λαδιού που με υποχρέωσαν τελικά να το δώσω σε πολύ χαμηλή τιμή
-
geia sas, eimai neos odhgos k agorasa ena serow tou '98. leitourgei apoga o kinhtiras alla otan einai anamenos dn mpenei stn nekra, einai provlima auto h to exoun ola ta serow??
-
Ο χρήστης xasma666 έγραψε:
geia sas, eimai neos odhgos k agorasa ena serow tou '98. leitourgei apoga o kinhtiras alla otan einai anamenos dn mpenei stn nekra, einai provlima auto h to exoun ola ta serow??Καλοριζικο φιλε μου. Μπαινει η νεκρά, πιθανως θελει λιγο καιρο για να το μαθεις, και εμενα με δυσκολευει καποιες φορες, θα το βρεις μην ανησυχεις.
-
Ίσως χρειάζεται ρύθμιση η ντίζα του συμπλέκτη.
-
μια ερωτηση
αν και ξερω οτι το serrow ειναι σχετικα χαμηλο και ελαφρυ επειδή δεν το εχω τσεκαρει για τα μετρα μου αλλα μου το προτινε φιλος, **οταν λεμε χαμηλο τι εννοουμε? **
για να καταλαβαινομαστε ψαχνομαι να ασχοληθω με τους δυο τροχους αλλα δεν εχω οδηγικη εμπειρια. Οποτε, ...για αρχη, το θελω για μετακινησεις της ταξης των 20 χλμ σε εθνικη οδο επι δυο φορες την ημερα + μετακινησεις εντος του κεντρου της αθηνας και αμα καταφερω να του παρω τον αερα βγαινω και παραεξω. Αλλα εχουμε δρομο μπροστα μας καθως ακομα ειμαι στις συζητησεις...)
Επανερχομαι λοιπον στο θεμα μου. Στο serow αλλαζει η σελα ή ζηταω πολλά? Μιλάμε για υψος 1.60 Οποτε θα ειμαι τσιμα τσιμα? Εχω ξαναρωτησει πριν λιγο καιρο εδω μεσα αλλα τωρα εχω καταληξει οτι θελω κατι εντουροειδές και σχετικα ελαφρύ. Εμαθα οτι το serrow ειναι και οικονομικο.
-
Η σελα δεν νομιζω να αλλαζει, παντως ειναι ευκολοδηγητο και σχετικα ελαφρυ. Τωρα καλυτερα καβαλησε το να δεις την αποσταση απο το εδαφος. Ειμαι 1,70 και παταω και με τα δυο ποδια κατω. Περισυ το καλοκαιρι πηγα φορτωμενος απο Αθηνα - Αγ. Κωνσταντινο - Βολο - Θεσσαλονικη - Καβαλα και ενα σωρο αλλα μερη. Για μεσα στην πολη με κουραζει ο συμπλεκτης και εχω σκουτερ. Ειναι οντως οικονομικο και να ξερεις οτι παει παντου. Νομιζω οτι πιο χαμηλη σελα δεν υπαρχει σε εντουρακι η κατι παρομοιο. Αλλες επιλογες ειναι το suzuki dt 200, το ειχα λιγες μερες πριν απο πολλα χρονια, αλλα το serrow το θεωρω πολυ καλυτερο. Επισης αν κατεβεις κυβικα και χασεις σε επιδοσεις, υπαρχει και το Honda XR125, το οποιο δεν το εχω οδηγησει και υπαρχει ενα χαμηλοσελο μηχανακι που σιγουρα θα πατας και με τα δυο σου ποδια κατω, το οποιο ειναι το YAMAHA TW 125.
-
σε ευχαριστω πολυ. θα τα ψαξω το συντομοτερο δυνατο τωρα εχω καθιλωθει λογω προσφατου διαστρεματος (γαμω την τυχη μου γαμω) και μαλλον γι αυτο εχει αρχισει να μου γινεται εμμονη. Εχω πετυχει κατι πολυ χαμηλα εντουρακια (εντυπωσιακα χαμηλα) αλλα να καβαλαω ξενα μηχανακια στα πεζοδρομια σα την τρελη...ε, ειπαμε.
Γνωμες καραευπροσδεκτες
ΥΓ: παντως πώς καταφερνουν κατι ατομα θεοκοντα ( φανταστειτε 1.60 σε αντρα) να οδηγουν κατι θηρια δε θα το καταλαβω ποτε.
-
Ο χρήστης marcia έγραψε:
αν και ξερω οτι το serrow ειναι σχετικα χαμηλο και ελαφρυ επειδή δεν το εχω τσεκαρει για τα μετρα μου αλλα μου το προτινε φιλος, **οταν λεμε χαμηλο τι εννοουμε? **Το ύψος της σέλας από το έδαφος. Να ξέρεις όμως ότι σημαντικό παίζει ρόλο και το πλάτος της.
Αν δεν φτάνεις να πατήσεις κάτω, υπάρχουν διάφορες επιλογές. Μπορείς (εύκολα και φτηνά σε έναν ταπετσέρη) να βγάλεις λίγο από το αφρώδες υλικό της σέλας για να τη χαμηλώσεις. Έτσι όμως θα γίνει και πιο άβολη.
Μπορείς επίσης να ρυθμίσεις το ύψος της ανάρτησης, χαμηλώνοντας ολόκληρη τη μηχανή. Στη μπροστά ανάρτηση είναι πανεύκολο, στην πίσω χρειάζεται συνήθως αλλαγή σε 2 μικρές δοκούς που εδράζεται η βάση του αμορτισέρ. Φυσικά έτσι μειώνεται η απόσταση από το έδαφος (σε εντουράκια όπως το Serow δεν πειράζει τόσο, έχεις μεγάλο περιθώριο) και αλλάζει κάπως η οδική συμπεριφορά της μηχανής.Να έχεις επίσης υπόψη σου ότι δεν είναι απαραίτητο να πατάς με τα πέλματα και των 2 ποδιών. Λχ. σε σοβαρά εντούρο που έχουν σέλα 90+ cm είναι πρακτικά αδύνατον. Είναι τόσο ελαφριές όμως που πατάς απλώς με το ένα πόδι.
Ένα μικρό (~250άρι) εντουράκι είναι ΙΜΟ η καλύτερη λύση για πρώτη μηχανή. Αν παρ'όλα αυτά όμως, ακόμα και το Serow σου φαίνεται πολύ, μπορείς να στραφείς στα street 250άρια. Τα 125άρια on-off (όπως το XR125) δεν σου κάνουν, αφού χρειάζεσαι να οδηγείς και στην εθνική. Υπάρχουν αρκετές επιλογές, όπως το Honda CBF250, Yamaha YBR250 (καλύτερο αλλά πιο δυσεύρετο), Honda VTR250 (κουκλάκι, καλοφτιαγμένο, αλλά πανάκριβο), Kawasaki Ninja 250 (το μόνο δικύλινδρο και ντυμένο από αυτά).
-
[quote]Το ύψος της σέλας από το έδαφος. Να ξέρεις όμως ότι σημαντικό παίζει ρόλο και το πλάτος της.
quote]καλα βρε ειπαμε, ασχετη ειμαι ΑΚΟΜΑ αλλα οχι κι απο αλλο πλανητη. Λεγοντας 'τι εννοειτε χαμηλη' εννοουσα 'πως αντιλαμβανεστε το χαμηλο' Δηλαδη μπορει και το ΧΤ 660 να θεωρειται οκ για σας σε σχεση με το υψος της σελας του. Ε, οταν το πηρε ενας φιλος μου απογοητευτηκα. Γενικα, αν δεν ειχα το θεμα με τους δρομους που κινουμαι +απειρια+το υψος μου δε θα εψαχνα απο τωρα. Ουτε μαθημα δεν εχω κανει ακομα...
Επισης, για **street που λες **δεν πολυψηνομαι γιατι δεν αισθανομαι καλα να πεφτει το σωμα μου τοσο κάτω. Σε ενα μικροσωμο ανθρωπο γινεται δυσκινητο το κεφαλι νομιζω. Αλλα μπορει να λεω και υπερβολες. Θα δουμε...
σας εβγαλα λιγο ε. Σορρυ.
-
3erei kaneis poso aera 8eloun ta lastixa tou serow??? dn exw t manual k psaxnomai... einai montelo t 98...
-
επισης το 250αρι ξερει κανεις αν και πότε σκοπεύει η yamaha να το κυκλοφορησει ελλαδα. Το 225 το εχει διακοψει απο το 04 και ψαχνοντας λιγο για μεταχειρ. ειδα 10ετιας στην καλυτερη περιπτωση.
Λεει?
SEROW 225 YAMAHA εμπειριεs...