-
τα θερμαινομενα σε καμια περιπτωση δεν ειναι αχρηστα..το χειμωνα μεχρι να ζεσταθει ο κινητηρας κ να ανοιξω τη θερμανση,ειναι οτι πρεπει.επισης,οντας ανοιχτο,μπορεις να εχεις τα θερμαινομενα για να μη κρυωνεις,αν αποφασισεις να το ανοιξεις π.χ. ανοιξη η φθηνοπωρο που μπορει να εχει λιγη ψυχρα..
αυτο που λες για τα φρενα οτι με φθηνες λυσεις μπορει να διορθωθει,δεν με καλυπτει επ ουδενι..οταν δινεις κοντα 70κ,για ενα wannabe sport αυτοκινητο,περιμενεις να εχει κατα κυριο λογο ενα δυνατο συστημα πεδησης..τις επιπλεον λυσεις τις απορριπτω..
τεσπα,ολα αυτα θα τα δω κ απο κοντα με μια δοκιμη..προς το παρον κ με βαση τα λεγομενα σας,παραμενω στην ιδεα οτι ισως δεν αξιζει τα λεφτα που κοστιζει.. -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
τα θερμαινομενα σε καμια περιπτωση δεν ειναι αχρηστα..το χειμωνα μεχρι να ζεσταθει ο κινητηρας κ να ανοιξω τη θερμανση,ειναι οτι πρεπει.επισης,οντας ανοιχτο,μπορεις να εχεις τα θερμαινομενα για να μη κρυωνεις,αν αποφασισεις να το ανοιξεις π.χ. ανοιξη η φθηνοπωρο που μπορει να εχει λιγη ψυχρα..
αυτο που λες για τα φρενα οτι με φθηνες λυσεις μπορει να διορθωθει,δεν με καλυπτει επ ουδενι..οταν δινεις κοντα 70κ,για ενα wannabe sport αυτοκινητο,περιμενεις να εχει κατα κυριο λογο ενα δυνατο συστημα πεδησης..τις επιπλεον λυσεις τις απορριπτω..
τεσπα,ολα αυτα θα τα δω κ απο κοντα με μια δοκιμη..προς το παρον κ με βαση τα λεγομενα σας,παραμενω στην ιδεα οτι ισως δεν αξιζει τα λεφτα που κοστιζει..όταν φτάνεις σε τέτοιο ποσό , σου κλείνει το μάτι η cayaman...
δεν έχω όδηγίσει την new z4 , αλλά ...όπως και να το κάνεις ,άλλο πράγμα το πορσικό... -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
τα θερμαινομενα σε καμια περιπτωση δεν ειναι αχρηστα..το χειμωνα μεχρι να ζεσταθει ο κινητηρας κ να ανοιξω τη θερμανση,ειναι οτι πρεπει.επισης,οντας ανοιχτο,μπορεις να εχεις τα θερμαινομενα για να μη κρυωνεις,αν αποφασισεις να το ανοιξεις π.χ. ανοιξη η φθηνοπωρο που μπορει να εχει λιγη ψυχρα..
αυτο που λες για τα φρενα οτι με φθηνες λυσεις μπορει να διορθωθει,δεν με καλυπτει επ ουδενι..οταν δινεις κοντα 70κ,για ενα wannabe sport αυτοκινητο,περιμενεις να εχει κατα κυριο λογο ενα δυνατο συστημα πεδησης..τις επιπλεον λυσεις τις απορριπτω..Δεν είναι track-car...ούτε αυτοκίνητο που ενδείκνυται για τέτοια χρήση. Είναι roadster/GT. Θέλεις πιο hardcore χαρακτήρα με καλύτερα φρένα? Πάρε μια 135i που έχει 6πίστονα στάνταρ.
Αν αλλάξεις όμως τακάκια και υγρά φρένων (γιατί αυτά βράζουν...δε φταίει το σύστημα, αλλά κυρίως τα υγρά) είσαι μια χαρά. Σε σκληρή χρήση κρατάνε...σε ΠΟΛΥ σκληρή χρήση σαπουνιάζουν, τουλάχιστον τα δικά μου.
τεσπα,ολα αυτα θα τα δω κ απο κοντα με μια δοκιμη..προς το παρον κ με βαση τα λεγομενα σας,παραμενω στην ιδεα οτι ισως δεν αξιζει τα λεφτα που κοστιζει..
Αυτό από που το συμπέρανες?
-
στην καυμαν κλεινω εγω τα ματια..παρολο που ειναι ενα πολυ καλο αυτοκινητο,απλως δεν με ελκυει..περαν του οτι για να την κανεις οπως θελεις,δεν σου φτανουν τα 70..σε καμια περιπτωση..κ επιπλεον δεν εχει την επιλογη σκληρης ηλεκτρικα ανοιγομενης οροφης..
επισης τα σερβις αν δεν λανθανω κοστιζουν κ υπερβολικα.οκ,κ στην μπεμπα θα κοστιζουν,αλλα δεν νομιζω να φτανει τοσο ψηλα..οπως κ να εχει,απο τη στιγμη που δεν με ελκυει,δεν την εχω ψαξει καθολου..νικο,συμπεραινω οτι ισως δεν αξιζει τοσα χρηματα,γιατι στα 70κ που οπως σου ειπα υπολογιζω οτι κοστιζει,δεν θα ηθελα να αλλαξω τακακια κ υγρα για να μην κουραζονται.ηδη χωρις να γνωριζω οτι δεν ειναι στο ιδιο επιπεδο τα φρενα,μου φαινεται λιγο ακριβη για αυτα που παρεχει.τωρα μου φαινεται λιγο περισσοτερο..απλο ειναι,δεν ειπα κατι κακο..με ιταλικες τιμες παντως ειναι μια χαρα..οπως θα την ηθελα,60κ..εκει κατι γινοταν..τωρα με βλεπω να απομακρυνομαι,αν δεν με πεισει ιδιαιτερως μια δοκιμη..
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
στην καυμαν κλεινω εγω τα ματια..παρολο που ειναι ενα πολυ καλο αυτοκινητο,απλως δεν με ελκυει..περαν του οτι για να την κανεις οπως θελεις,δεν σου φτανουν τα 70..σε καμια περιπτωση..κ επιπλεον δεν εχει την επιλογη σκληρης ηλεκτρικα ανοιγομενης οροφης..
επισης τα σερβις αν δεν λανθανω κοστιζουν κ υπερβολικα.οκ,κ στην μπεμπα θα κοστιζουν,αλλα δεν νομιζω να φτανει τοσο ψηλα..οπως κ να εχει,απο τη στιγμη που δεν με ελκυει,δεν την εχω ψαξει καθολου..νικο,συμπεραινω οτι ισως δεν αξιζει τοσα χρηματα,γιατι στα 70κ που οπως σου ειπα υπολογιζω οτι κοστιζει,δεν θα ηθελα να αλλαξω τακακια κ υγρα για να μην κουραζονται.ηδη χωρις να γνωριζω οτι δεν ειναι στο ιδιο επιπεδο τα φρενα,μου φαινεται λιγο ακριβη για αυτα που παρεχει.τωρα μου φαινεται λιγο περισσοτερο..απλο ειναι,δεν ειπα κατι κακο..με ιταλικες τιμες παντως ειναι μια χαρα..οπως θα την ηθελα,60κ..εκει κατι γινοταν..τωρα με βλεπω να απομακρυνομαι,αν δεν με πεισει ιδιαιτερως μια δοκιμη..
το φέρνεις με πλάγιο τρόπο στον εαυτό σου...
θες s2000 και τίποτα άλλο...
πάρε ένα ελαφρεώς μτχ σε άσπρο(επετ έκδοση)
αν πάρεις την z4 θα το σκυλομετανιώσεις που άφησες τον έρωτα για την πανάκριβη λογική... -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
.οκ,κ στην μπεμπα θα κοστιζουν,αλλα δεν νομιζω να φτανει τοσο ψηλα..Ακριβώς...καμία σχέση τα service μεταξύ τους. Στη BMW σε γενικές γραμμές είναι κανονικά τα service. Τώρα τα ανταλλακτικά είναι ακριβά καθώς και η εργασία. Πας όμως τα λαδάκια σου εσύ και τέλος.
νικο,συμπεραινω οτι ισως δεν αξιζει τοσα χρηματα,γιατι στα 70κ που οπως σου ειπα υπολογιζω οτι κοστιζει,δεν θα ηθελα να αλλαξω τακακια κ υγρα για να μην κουραζονται.ηδη χωρις να γνωριζω οτι δεν ειναι στο ιδιο επιπεδο τα φρενα,μου φαινεται λιγο ακριβη για αυτα που παρεχει.τωρα μου φαινεται λιγο περισσοτερο..απλο ειναι,δεν ειπα κατι κακο..με ιταλικες τιμες παντως ειναι μια χαρα..οπως θα την ηθελα,60κ..εκει κατι γινοταν..τωρα με βλεπω να απομακρυνομαι,αν δεν με πεισει ιδιαιτερως μια δοκιμη..
Εξαρτάται τι χρήση θα του κάνεις. Αν σκοπεύεις να του κάνεις σκληρή χρήση και σου αρέσει το Ζ4 και πως το 'νιώθεις' στο δρόμο και έχεις τα 70Κ να σκάσεις...δίνεις άλλα 2 και βάζεις τα BMW Performance φρένα. Αλλά μη νομίζεις ότι στο πρώτο φρενάρισμα θα μείνεις από φρένα
Στο λέω επειδή χωρίς να την έχεις οδηγήσει λες ότι είναι ακριβή γιαυτό που προσφέρει. Ακριβή είναι...70 χιλιάρικα κάνει...οδήγησέ την όμως και θα δεις αν σε καλύπτει.
Βεβαίως στα 70 βρίσκεις Μ3 μεταχειρισμένη (Ε92)...προσωπικά αυτό θα κοιτούσα...αλλά αυτό είναι δική μου σκέψη.
-
αυτο το σ2000 ηδη κοιταω..αλλα εχει κ αυτο τα αρνητικα του.οπως πχ οτι θα ειναι μεταχειρισμενο.οτι δεν ξερω τι εγγυησεις θα εχω,το τελωνειο,το ευρο 4,η μαλακη οροφη,το χειροκινητο(οκ,ειναι θεικο,αλλα μονο για το σ2000 κ το ταπερ θα ξαναοδηγουσα χειροκινητο) κτλ.
νικο εχεις δικιο οτι δεν την εχω οδηγησει.απλως οταν ξερω οτι στην ιταλια κανει 60 οπως την θελω κ στην ελλαδα ξεκιναει απο 63,οπως κ να το κανουμε,μου φαινεται οτι ειναι κομματακι ακριβη για αυτα που δινει.σιγουρα θα εχει επιδοσεις,σιγουρα θα ειναι ποιοτικη,αλλα 63 βασικης εκδοσης τα θεωρω ελαφρως πολλα..
τεσπα,καλα να ειμαστε κ βλεπουμε,δοκιμαζουμε κ αποφασιζουμε..
η μ3,δεν με ελκυει επισης.κ απο την αλλη δεν μου αρεσουν τα μεταχειρισμενα.(να γιατι κολλαω για το σ2000).βασικα ξεφυγαμε απο το θεμα..οποτε ζητω συγνωμη.. -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
νικο εχεις δικιο οτι δεν την εχω οδηγησει.απλως οταν ξερω οτι στην ιταλια κανει 60 οπως την θελω κ στην ελλαδα ξεκιναει απο 63,οπως κ να το κανουμε,μου φαινεται οτι ειναι κομματακι ακριβη για αυτα που δινει.σιγουρα θα εχει επιδοσεις,σιγουρα θα ειναι ποιοτικη,αλλα 63 βασικης εκδοσης τα θεωρω ελαφρως πολλα..
τεσπα,καλα να ειμαστε κ βλεπουμε,δοκιμαζουμε κ αποφασιζουμε..Κοίτα...αν θα πιεστείς για τα 70, τότε άστο γιατί αυτό καταλαβαίνω. Αν τα έχεις, πάρτο. Θα σε εκπλήξει με το πόσο ελαστικό είναι το μοτέρ, πόσο χαμηλή κατανάλωση για 300 άλογα που έχει και πόσο στιβαρό είναι το πλαίσιο. Είναι πιο βαριά από τη προηγούμενη, αλλά το μοτέρ είναι διαμάντι! Αν το οδηγήσεις θα το καταλάβεις. Αυτή η αίσθηση του πίσω μέρους στη πλάτη σου είναι ανεπανάληπτη. Αυτό γουστάρω τρελά κι αν είχα τα 70Κ θα το χτύπαγα.
Τώρα το θέμα τιμών στην Ευρώπη είναι άλλη κουβέντα...άστα...όσο πήρα το δικό μου αγόραζα μτχ Μ3 στην Γερμανία...άστο...εδώ είναι Ελλάντα δυστυχώς και είναι όλα πανάκριβα.
-
δεν ειναι θεμα αν θα πιεστω η οχι.ειναι οτι απο τη στιγμη που ξερω οτι το ιδιο ακριβως αυτοκινητο στην ιταλια κοστιζει 10κ κατω,νιωθω(κ ετσι ειναι) οτι αυτα τα λεφτα δεν πανε στην αξια του αυτοκινητου,αλλα στο κρατος.αυτο εννοω κυριως οταν λεω οτι δεν αξιζει τοσα.
στα υπολοιπα συμφωνω.οσο για την ωθηση στην πλατη,δεν ξερω κατα ποσο ειναι ιδια,αλλα την εχω ζησει με ζ4μ..που επισης μου αρεσε,αλλα ηταν λιγο στενοχωρη στο εσωτερικο της κ δεν ημουν ανετα..(οχι οτι στο σ2000 ειμαι ανετα..αλλα ειπαμε ) -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
δεν ειναι θεμα αν θα πιεστω η οχι.ειναι οτι απο τη στιγμη που ξερω οτι το ιδιο ακριβως αυτοκινητο στην ιταλια κοστιζει 10κ κατω,νιωθω(κ ετσι ειναι) οτι αυτα τα λεφτα δεν πανε στην αξια του αυτοκινητου,αλλα στο κρατος.αυτο εννοω κυριως οταν λεω οτι δεν αξιζει τοσα.Α αυτό εννοείς? Καλά...αν ήταν έτσι κανένα αυτοκίνητο πάνω από 2000 κυβικά δεν αξίζει γιατί όλα πάνε στο κράτος. Δε θες να ξέρεις πόσο κάνει μια 130i στη Γερμανία και πόσο εδώ...
Μεγάλη κουβέντα...αλλά τόσο το τιμολογούν εδώ...
-
μα δε ειπα οτι δεν αξιζει,ειπα οτι δεν αξιζει τοσα.εχει διαφορα..σαφως κ ειναι ενα πολυ καλο αυτοκινητο κ καλο all around..
γιαυτο αλλωστε κ το κοιταω.. -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
στα υπολοιπα συμφωνω.οσο για την ωθηση στην πλατη,δεν ξερω κατα ποσο ειναι ιδια,αλλα την εχω ζησει με ζ4μ..)απίστευτο αυτοκίνητο...
εχω ταξιδεύσει με το πλαί και με m3 e46 csl...
είναι να απορείς πως ένας τόσο ξενερωτός λαός φτιάχνει τέτοια πράγματα... -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
μα δε ειπα οτι δεν αξιζει,ειπα οτι δεν αξιζει τοσα.εχει διαφορα..σαφως κ ειναι ενα πολυ καλο αυτοκινητο κ καλο all around..
γιαυτο αλλωστε κ το κοιταω..Ναι βρε...το κατάλαβα ...το ίδιο πράγμα λέμε.
-
-
viewtopic.php?f=15&t=21470&start=13800
-
Σας ευχαριστώ παίδες
Σχετικά με το SMG,ούτε κρύο ούτε ζέστη
Πάντως για αυτοκίνητο σχεδόν 10 ετών όσο λιγότερος εξοπλισμός,τόσο καλύτερα.
Προσωπικά απολαμβάνω πιο πολύ τα manual κιβώτια.Αυτό που με τρελαίνει βέβαια στο smg είναι αυτή η αλητοξερογκαζιά ......
Πριν κανα εξάμηνο ήμουν με 'navouxodonosor' και πήραμε βόλτα μια Μ3c smg ενός φίλου στον παράδρομο της ε.ο...........αυτή η 'αλητοξερογκαζιά' ...μας είχε πάρει τα μυαλά -
Ο χρήστης pad έγραψε:
Σας ευχαριστώ παίδεςΣχετικά με το SMG,ούτε κρύο ούτε ζέστη
Πάντως για αυτοκίνητο σχεδόν 10 ετών όσο λιγότερος εξοπλισμός,τόσο καλύτερα.
Προσωπικά απολαμβάνω πιο πολύ τα manual κιβώτια.Αυτό που με τρελαίνει βέβαια στο smg είναι αυτή η αλητοξερογκαζιά ......
Πριν κανα εξάμηνο ήμουν με 'navouxodonosor' και πήραμε βόλτα μια Μ3c smg ενός φίλου στον παράδρομο της ε.ο...........αυτή η 'αλητοξερογκαζιά' ...μας είχε πάρει τα μυαλάΑυτη η ξερογκαζιά είναι το blip που έλεγα.
-
C.L.A.B. το τι αξίζει και πόσο είναι σχετικό και ξεχωριστό για τον καθένα... είδικά σε αυτή την κατηγορία αυτοκινήτων που η επιλογή γίνεται περισσότερο συναισθηματικά και λιγότερο οικονομοτεχνικά...
Για κάποιον η νέα Ζ μπορεί να αξίζει περισσότερο απ'οσο κοστίζει γιατί την βλέπει και λιώνει και ταυτόχρονα να μην έδινε ούτε 5Κ για ένα S2000... (και τούμπαλιν φυσικά).Βέβαια όπως καταλαβαίνεις κι'εσυ τα δυο αυτοκίνητα δεν συγκρίνονται επ'ουδενί... ατμοσφαιρικός υψηλόστροφος δίλιτρος, manual κιβώτιο, softop, ελαφρύ αμάξωμα, σπαρτιάτικο εσωτερικό, μεταχειρισμένο, με range τιμής 15-35Κ απο την μία... και διπλοτούρμπινος τρίλιτρος, διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο, hardtop, βαρύτερο αμάξωμα, πολυτελές εσωτερικό, καινούριο, με range τιμης 65-85Κ απο την άλλη... καμία σχέση.
Το S2K είναι κελεπούρι και οικονομοτεχνικά αξίζει κάθε ευρώ απο τα 15-35Κ που θα δώσεις υπο την προϋπόθεση οτι θα είσαι συνέχεια (ή τουλάχιστον τις περισσότερες φορές) στην τσίτα... εαν όχι, τότε δεν αξίζει ούτε τα μισά απο αυτά...
Απο την άλλη, δύσκολα θα μπείς στο εσωτερικό της νέας Ζ435 και θα αρχίσεις τα καφριλίκια... όχι πως δεν υπάρχουν κάποιοι που θα το κάνουν, αλλά ως επι το πλείστον αυτο θα γίνει (αν γίνει) με τον καιρό και όχι με το καλημέρα, για διάφορους λόγους...@Mango
Ναι, με M-Adaptive & DCT... και έτσι την ακούς ακόμα καλύτερα μεταξύ των προγραμμάτων normal, sport και sport+ αφού η μεταβολές είναι ακόμα πιο αισθητές...
Η μοναδική μου ένσταση είναι το θέμα επιλογής προγράματος εαν απενεργοποιήσεις το DSC... -
συμφωνω απολυτως με τα λεγομενα σου μορφεα.παντως οποιο κ απο τα 2 να επελεγα,δεν θα ειχα σκοπο τα καφριλικια.νομιζω το δηλωσα κ ανωτερω..σκοπος μου θα ηταν η απολαυση στροφοδιαδρομων μονος μου κ χωρις να συναγωνιζομαι καποιον στον δρομο..απλως το ζ σου προσφερει κ ανεση εκτος στροφοδιαδρομων(ειδικα με το αυτοματο),ενω το ς σου προσφερει χαμηλοτερη τιμη(κ γενικοτερη οικονομια απο αποψη καταναλωσης,φορων,συντηρησης κτλ)..
τεσπα,αρκετα με τα δικα μου τα χαζα,
ευχαριστω κ παλι για τις απαντησεις σας.. -
Παντως εμενα την σκεψη μου απο το s2000 μονο 2 Μ μοντελα πηραν και η λοτους ελιζ(για πολυ λιγο)....καλοριζικο
BMW FORUM