-
Έχεις δοκιμάσει τα Yokohana AVS sport ?
http://www.tirerack.com/tires/BigPic.js ... =AVS+Sport
http://www.google.gr/search?sourceid=na ... kohama+avs
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Λοιπόν.... επανέρχομαι κι εγώ στο θέμα για τα λάστιχα....
Ρώτησα σε γνωστό βουλκανιζατέρ στην Βουλιαγμένης , κοντά στο σπίτι μου...Μάλλον στον Ζανιά πήγες, καλύτερα μακρυά.
Είχε και τα Michelin Pilot Sport 3 στα 350... Δελεαστικό επίσης...
Pilot Sport 3??? Που τα βρήκες? Δώσε πληροφορίες!!!
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
σε λιγες μερες αλλαζω λαστιχα.
καιρος ηταν αφου περασαν 5.5 χρονιαΛιγα ειναι 6 χρονακια εγω
-
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Είχε και τα Michelin Pilot Sport 3 στα 350... Δελεαστικό επίσης...
Pilot Sport 3??? Που τα βρήκες? Δώσε πληροφορίες!!!
Δεν υπάρχουν ακόμα στην δική σου διάσταση, από χειμώνα
Κρίμα πάντως να μην ψήνεσαι για Vredestein SportRAC 3, έχουν και σκληρά πλαινά (HTS) με μαλακό πέλμα και στo δείκτη V το ADAC τους δίνει την καλύτερη επίδοση στο βρεγμένο.
-
Εικάζω ότι τα Vredestein θα γίνουν 'premium' αργά ή γρήγορα (εννοώ αντίστοιχης εμβέλειας με Continental, Michelin, Pirelli). Τα καινούρια τους λάστιχα Quatrac3, Wintrac4, Sportrac3 και Ultrac Sessanta έχουν αποσπάσει κριτικές που τα θέλουν να κοντράρουν ευθέως τα καλύτερα του ανταγωνισμού, σε όλες τις κατηγορίες.
Αν λάβουμε υπ όψη και το 'μόνιμο' συμβόλαιο συνεργασίας με την Giugiaro που ανέλαβε τον σχεδιασμό του πέλματός τους, μάλλον μιλάμε για ένα σημαντικό παίκτη για τις κορυφαίες θέσεις -
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
Κρίμα πάντως να μην ψήνεσαι για Vredestein SportRAC 3, έχουν και σκληρά πλαινά (HTS) με μαλακό πέλμα και στo δείκτη V το ADAC τους δίνει την καλύτερη επίδοση στο βρεγμένο.
Τα φοβάμαι δυστυχώς. Μακάρι στο μέλλον να αποδειχθώ λάθος και να υπάρχει ένας ακόμα σοβαρός ανταγωνιστής.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Τα φοβάμαι δυστυχώς. Μακάρι στο μέλλον να αποδειχθώ λάθος και να υπάρχει ένας ακόμα σοβαρός ανταγωνιστής.Δεν πειράζει, θα τα βάλω εγώ το επόμενο φθινόπωρο. Έχει καταντήσει αστείο με τα E3A, τσιμπάω ίσα ίσα το γκάζι σε βρεγμένη στροφή και μπαίνει το traction control λες και έχω 300 άλογα.
Και το Goodyear optigrip είναι καλό για βρόχινες υποθέσεις.
-
Καλημέρα,
Εχθές είδα τα Dunlop SP Sport 01 RFT να βάζουν σε λειτουργία σχετικά εύκολα το αντισπίν, πρώτη φορά έως τώρα......τα ελαστικά έχουν 18000ΚΜ μόλις (με αλλαγή στις 15000ΚΜ εμπρός-πίσω).....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
@ highfidelityγια τι όχημα μιλάμε και από όσο καταλαβαίνω το πας με την ταυτότητα στο στόμα ή όχι?
Τα Rosso είναι καλά ελαστικά αλλά στο όριο απότομα. Θέλει χέρια δηλαδή η δουλειά. Τώρα για τα Dunlop τα Sport Maxx είναι πολύ καλά ακόμα και στο Ελληνικό γυαλόχαρτο.
Για την BMW 120i. 170 (θεωρητικοί... ) ίπποι, Μ ανάρτηση, 225/40/18.
Δεν θα το έλεγα πως την πάω διαρκώς όπως λες, αλλά μερικές φορές την τρέχω όντως! Ε, βγάζω και καμιά φορά τα ηλεκτρονικά...Έχεις δοκιμάσει τα Yokohana AVS sport ?
http://www.tirerack.com/tires/BigPic.js ... =AVS+Sport
http://www.google.gr/search?sourceid=na ... kohama+avs
Είχα σκεφτεί για λίγο τα Parada, αλλά είναι τραγικά στο βρεγμένο (λογικό, μοιαζουν με semi...). Αλλά γενικά τα Yoko δεν έχουν φήμη πολύ σκληρών και κακών επιδόσεων στο βρεγμένο;
Λοιπόν.... επανέρχομαι κι εγώ στο θέμα για τα λάστιχα....
Ρώτησα σε γνωστό βουλκανιζατέρ στην Βουλιαγμένης , κοντά στο σπίτι μου...Μάλλον στον Ζανιά πήγες, καλύτερα μακρυά.
Είχε και τα Michelin Pilot Sport 3 στα 350... Δελεαστικό επίσης...
Pilot Sport 3??? Που τα βρήκες? Δώσε πληροφορίες!!!
Το πέτυχες! Προφανώς και δεν θα ξαναπατήσω εκεί...
PS3 για την διάστασή μου υπάρχουν παντού.Κρίμα πάντως να μην ψήνεσαι για Vredestein SportRAC 3, έχουν και σκληρά πλαινά (HTS) με μαλακό πέλμα και στo δείκτη V το ADAC τους δίνει την καλύτερη επίδοση στο βρεγμένο.
Σκέφτηκα κι εγώ να δοκιμάσα τα Sessanta, τα έχει πάμφηνα το Camskill, αλλά τα φοβήθηκα κι εγώ...
Πάντως κριτικές ακούω πολύ καλές... -
Tα PS3 όντως κυκλοφορούν από τα τέλη Δεκέμβρη. Όπως είδα εγώ τα αυλάκια, μου είπε ο λαστιχάς αλλά και φαίνεται σε αυτή τη φωτό :
προσπάθησαν να τα βελτιώσουν στο βρεγμένο. Εγώ αυτό το είδα από τα αυλάκια που μου φάνηκαν (στο μάτι) πιο πλατιά από το συνηθισμένο. Προσωπικά, με ενδιαφέρει πιο πολύ το στεγνό καθώς στο βρεγμένο ούτως η άλλως προσέχω πιο πολύ την πρόσφυση μου λόγω των καρόδρομων που έχουμε.
Οι τιμές τους είναι ΠΟΛΥ συγκρατημένες και μου έκανε εντύπωση. Η κρίση έφτασε ΚΑΙ στα λάστιχα! Σε 225/45/17 τα βρήκα 530-550 όταν τα προηγούμενα στην αρχή της ζωής τους δεν πέφτανε κάτω από 650+ και μετά σιγά πέσανε στα 600 και λίγο πριν την απόσυρση γύρω στα 580.
Νομίζω για all around ελαστικό είναι μια καλή πρόταση και πλέον value for money (Ποιος θα το περίμενε για Μισελεν!).
-
@ highfidelity
Λογικά τα Rosso είναι καλή επιλογή. Δεν θα έλεγα όχι και στα PS3 όμως ειδικά για συγκεκριμένο όχημα.
-
@Ηighfidelity
Απο camskill, πως μπορεις να περασεις τα λαστιχα στο τελωνειο?
Δεν πληρωνεις εκει? -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
@ highfidelityΛογικά τα Rosso είναι καλή επιλογή. Δεν θα έλεγα όχι και στα PS3 όμως ειδικά για συγκεκριμένο όχημα.
@ highfidelity Τα Nero γιατί τα απέκλεισες??
@Ηighfidelity
Απο camskill, πως μπορεις να περασεις τα λαστιχα στο τελωνειο?
Δεν πληρωνεις εκει?Δεν υπάρχει τελωνείο, είναι εντός Ε.Ε
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@Ηighfidelity
Απο camskill, πως μπορεις να περασεις τα λαστιχα στο τελωνειο?
Δεν πληρωνεις εκει?Όχι βέβαια! Ευρωπαϊκή Ένωση είναι και οι Αγγλάρες, αλίμονο αν πλήρωνες τελωνείο για ενδοκοινοτικό εμπόριο!
@ highfidelity
Λογικά τα Rosso είναι καλή επιλογή. Δεν θα έλεγα όχι και στα PS3 όμως ειδικά για συγκεκριμένο όχημα.
Κι εγώ...τα ίδια λέω!
Αλλά περιμένω εντυπώσεις από...χρήστες!@highfidelity
Τα Nero γιατί τα απέκλεισες??Έχω ακούσει (δις ) πως είναι πιο σκληρά και λιγότερο προοδευτικά στην βροχή. Και γενικά, όσοι προτιμούν Pirelli, για τα Rosso λένε καλά λόγια...
-
@Highfidelity
Ειχα την αισθηση οτι κατι παιζει με 'ανωτατο επιτρεπτο βαρος'
οσον αφορα εισαγωγη ελαστικων.
Υπαρχει δηλαδη καποιος που εχει παραγγειλει ελαστικα
απο Camskill και του ηρθαν κατευθειαν σπιτι?
(αν και ειχα ψαχτει με την διασταση μου, μου ερχεται στα ιδια, δεδομενου
οτι πρεπει να πληρωσεις εδω και την τοποθετηση-ζυγοσταθμιση, αλλα σε διαστασεις
17ιντσων και πανω πρεπει να συμφερει...)P.S
Για pirelli που συζητατε, τα nero εχω ακουσει απο αρκετους οτι ειναι
το ιδανικο 'πολιτικο' λαστιχο για track days, και ακομα καλυτερα, αλλα ακριβοτερα,
και με χαμηλοτερο treadwear ειναι τα σκετα pzero.
Για βροχη σιγουρα ιδανικα θα ειναι τα PS3 αλλα και τα φθηνοτερα Exalto2 τα οποια φοραω στο δικο μου σε 205/55/16 συμπεριφερονται παρα πολυ καλα στο βρεγμενο και μαλιστα
μετα απο καποια χρονια φθορας... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Υπαρχει δηλαδη καποιος που εχει παραγγειλει ελαστικα
απο Camskill και του ηρθαν κατευθειαν σπιτι?Εγώ.
Πληρώνεις 9.5 λίρες μεταφορικά / λάστιχο +τοποθέτηση +ζυγοστάθμιση (30-50ε). -
Σχετικά με τον δείκτη ταχύτητας, άλλο ένα μέιλ από πιρέλλι:
Ερώτηση:
Hi there,
I own a 1.8lt mx5 and I'm searching for my next set of tires. I was almost sure of using p zero nero until the time I saw that at 205/50/16 have Y speed rate. For my car, mazda recommends tires with V speed rate. I want you to tell me if those Y tires could come to working temperature within city boarders at the same time as it would be if they were at V speed rate. I know that as the speed rate increases, the structure of the tire is becoming stiffer, so the tire moves less and cannot achieve working temperature when in a light and not very powerful car like mine. Is my thought correct?
I would also like to know if the tread used at p zero neros is the same for tires with different speed rates and finally which is the most suitable tire for my car. (Bear in mind that I want performance at wet surfaces and I use my car inside the city daily so the working temperature is crucial).Thank you in advance,
XenophonΑπάντηση:
Hi Xenophon.
Yes you are absolutely right about the speedcodes. P Zero Nero is a Ultra High Perfomance tyre wiyh focus on speed and performance, if you want a V tyre
in that dimension I would suggest you the P7 Cinturato, It's a new developed High Performance tyre with a high level of comfort (very quiet)with very good performance on wet.There is V rated Nero tyres, unfortunatly not in 205/60R16.
Regards
Joakim Palin -
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Σχετικά με τον δείκτη ταχύτητας, άλλο ένα μέιλ από πιρέλλι:[/quote]
Διευκρινίζουν ποιο δείκτη ταχύτητας έχει το κάθε λάστιχο - δεν αναφέρονται (στο λάθος) για το ζέσταμα ανάλογα με τον δείκτη ταχύτητας. -
Νομίζω ότι κολλάει εδώ:
Ο χρήστης xenos έγραψε:
I know that as the speed rate increases, the structure of the tire is becoming stiffer, so the tire moves less and cannot achieve working temperature when in a light and not very powerful car like mine. Is my thought correct?Απάντηση:
Yes you are absolutely right about the speedcodes.
Λες ότι αυτοί αναφέρονται στο ότι τα 205/50/16 είναι πράγματι V?
(όταν λες 'στο λάθος' τι εννοείς?)
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]