-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
κοιτα γρηγορη η αληθεια ειναι μια, μαλλον θα ανατιναχτουμε ολοι πολυ συντομα
και εσυ μαζι μας που θελεις να παρεις ροκκοΚαλα αμα μεχρι να μαζεψω το μαρουλι δεν εχει βγει κατι αλλο αξιολογο,
rocco θα παρω και ο θεος βοηθος... -
σκεψου τουλαχιστον οτι θα χεις καπου να λες τον πονο σου..
σε ατομα που σε καταλαβαινουν γιατι εχουν παθει τα ιδιααλλιως παρε μιτο και αν θες να πεις καπου το πονο σου θα μπαινεις εδω http://www.alfisti.gr/forum/index.php και θα σου λενε οτι δεν υπαρχει κανενα προβλημα, ειναι ολα στη φαντασια σου
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@JDLΕιναι ακριβως το ιδιο συστημα PCV και στους Twincharger?
Aν ναι εχουν τα ιδια περιθωρια-ανοχες με τα μεγαλυτερα tfsi σε αυτο το θεμα
αλλα και σε τυχον προληπτικη αλλαγη στο 'ποτηρακι' υψηλης?φίλε έβαλα τον τεχνικό σύμβουλο σήμερα το πρωί που άφησα το αυτοκίνητο για την αλλαγή, να κάνει live τεχνική επερώτηση μέσω του συστήματος που έχουν σύνδεση με Γερμανία οι εδώ αντιπρόσωποι. Το μεσημέρι, περίπου στις 2 έλαβε ο τ.ς. την απάντηση την οποία με έβαλε να την δω με τα μάτια μου στον υπολογιστή του... normal wear and tear Επίσης μου διευκρίνησε ο τ.ς. ότι αν υπήρχε ζήτημα σοβαρής ζημιάς ή ανάκλισης ή τέλος πάντων υπόδειξης για έλεγχο με προσοχή, θα υπήρχε γραμμένο και θα συνοδευόταν από αντίστοιχα έγγραφα και οδηγίες προς τους τεχνικούς...
αρα.
επίσημα δεν υπάρχει τίποτα το μεμπτό στην συγκεκριμένη φθορά. Μάλλον μόνο αυτά τα αυτοκίνητα που έχουν αλλαμένη την τρόμπα βενζίνης μπορεί να έχουν μεγαλύτερη φθορά κι αυτό από ότι μας λένε οι εδώ φίλοι γιατί αν το βασίζουν στην αχρωμάτωση του μεταλλικού πάτου, κάτι εντελώς φυσιολογικό κατεμέ, αφού μιλάμε για μια επίστρωση σε πάχος μικρών, τότε είναι λάθος συμπέρασμα. Επίσης από ότι έψαξα και βρήκα σαν αποτέλεσμα μιας υπεβολικής φθοράς θα είναι η μερική φθορά του ενός εκκεντροφόρου και όχι η ανατίναξη του κινητήρα... συμβάν που μέχρι τώρα, όπως έχω ξαναπει δεν υπάρχει επίσημα καταγεγραμμένο στην Audi...
τι να πω?
καλή τύχη στους άτυχους...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
κοιτα γρηγορη η αληθεια ειναι μια, μαλλον θα ανατιναχτουμε ολοι πολυ συντομα
και εσυ μαζι μας που θελεις να παρεις ροκκοΚαλα αμα μεχρι να μαζεψω το μαρουλι δεν εχει βγει κατι αλλο αξιολογο,
rocco θα παρω και ο θεος βοηθος...τουλάχιστον πριν, να σκηνοθετήσουμε μια μετωπική σύγκρουση για να πάρουμε τα λεφτά μας από μια εκ των ασφαλιστικών εταιριών, δήθεν για τρακάρισμα... τώρα η ανατίναξη θα τους βοηθήσει να βγάλουν τα αυτοκίνητα άχρηστα και άρα θα μας πάρουν δυο καινούργια, ξανά με δυο χρόνια εγγύηση... έτσι, σιγά σιγά, θα περάσουν τα χρόνια και για τουλάχιστον 4 χρόνια θα έχουμε ένα S3 και ένα Scirocco
not bad που λένε κι οι αμερικλάνοι...
-
δεν εχεις προβλημα εσυ με τους εκκεντροφορους , αρα μη μασας
οποτε τσαμπα μπηκες στον κοπο με λιγα λογια
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
συμβάν που μέχρι τώρα, όπως έχω ξαναπει δεν υπάρχει επίσημα καταγεγραμμένο στην Audi...τι να πω?
καλή τύχη στους άτυχους...
Ρε είσαι παιδί με σπουδές, είναι σαν να ρωτάς αν ο Χριστοφοράκος χρημάτισε έλληνες υπουργού****ς, επισήμως κανέναν και ποτέ.
Εγω ξέρω όχι μια αλλά τέσσερις περιπτώσεις, τι γίνεται όμως, καταγράφονται με άλλα αίτια ιδιαιτέρως όταν από πίσω βρίσκονται μεγάλες γερμανικές εταιρείες βελτίωσης.
Τι να κάνω που δεν μπορώ να μιλήσω δημόσια γιατί θα εκθέσω ανθρώπους που και δεν θέλω αλλά και δεν γουστάρω να το κάνω γιατί είναι γνωστοί και φίλοι.
Στα τέσσερα συμπεριλαμβάνονται, δύο S3, ενα GTi και ενα Cupra.
Για να μην μασάς όμως με τις μαλακίες τις επίσημης αντιπροσωπείαςενα θα σου πω, κολλητός άλλαξε πριν 10 μέρες όλο το μοτέρ και το κιβώτιο σε ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ χωρίς να έχει τίποτα το αυτοκίνητο απλά είχε γράψει 1200000 χιλιόμετρα και όταν το ανοίξανε ήταν πιο μαύρο απο τον ΑΔΗ, για να μην μπλέκουνε λοιπόν και ένα μόλις μήνα πριν λήξει η τετραετής εγγύηση (αφού πήραν όμως και το λαδάκι τους ύψους 1500 Ευρώ) το έβγαλαν στον δρόμο έκαναν δυο κατεβάσματα τρίτης πρώτης στέλνοντας τις βαλβίδες στην στρατόσφαιρα και του πέρασαν σε εγγύηση ολόκληρο μοτέρ και κιβώτιο.
normal wear and tear..... -
εγω ξερω οτι για να τα σπασεις ολα πρεπει να περασεις τις 9000 σαλ και αυτο το καταγραφει ο εγκεφαλος και τοτε η εγγυηση σου δεν ισχυει
(το μοτερ δε ζητησαν οι γερμανοι να το δουν? ή να τους το στειλουν? )αν και η εγγυηση αυτη ηταν της allianz (τα + 2 χρονια) , τοσο ασχετοι ειναι αυτοι οι τυποι? δεν εχουν πραγματογνωμονα ?
στις 8200-8500 αν δεν κανω λαθος κανεις ζημια, αλλα οχι τοσο μεγαλη
ας μου θυμησει ο vellerefontis που ξερει καλυτερα
-
ρε παδιια μαλλον στους μικρους tsi δν ισχυει....
αυτο για το pcv πως το λενε... αλλιως το σωληνακι αναθυμιασεων π κατεληγε στο φιλτρο ειναι διακοσμητικοσωληνακι για αναθυμιασεις εχει και στο 160....
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εγω ξερω οτι για να τα σπασεις ολα πρεπει να περασεις τις 9000 σαλ και αυτο το καταγραφει ο εγκεφαλος και τοτε η εγγυηση σου δεν ισχυει
(το μοτερ δε ζητησαν οι γερμανοι να το δουν? ή να τους το στειλουν? )αν και η εγγυηση αυτη ηταν της allianz (τα + 2 χρονια) , τοσο ασχετοι ειναι αυτοι οι τυποι? δεν εχουν πραγματογνωμονα ?
στις 8200-8500 αν δεν κανω λαθος κανεις ζημια, αλλα οχι τοσο μεγαλη
ας μου θυμησει ο vellerefontis που ξερει καλυτερα
ούτε και στις 9 κάνεις... δεν σπάει τίποτα, απλά τινάζονται οι ασφάλειες από τα κοκοράκια των εκκεντροφόρων οπότε και σταματάει να δουλέυει ο κινητήρας... μάλιστα αν σπάσει το πρώτο σε σειρά λό γο χρονισμού των κυλίνδρων ο εγκέφαλος βάζει τον κινητήρα σε safe mode και δεν παθαίνει εκτενέστερη ζημιά... βέβαια όλα αυτά καταγράφονται από τον εγκέφαλο και φυσικά η Allianz βασίζεται ναι μεν στον Τεχνικό Σύμβουλο του συνεργείου για να βγάλει συμπέρασμα αλλά όταν με το καλό πάει Γερμανία το μοτέρ (*δεν έχει σχέση η Audi με το όλο θέμα αφού δεν παρέχει η ίδια την εγγύηση) θα ειδοποιήσει τον εδώ αντιπροσωπο και τον επίσημο επισκευαστή για ανάρμοστη συμπεριφορά... εαν τυχόν το μάθει αυτό η Allianz (εκτός αν έχει συμφωνήσει σιωπηλά που δεν το νομίζω να χαρίζει λεφτά οποιαδίποτε ασφαλιστική) θα τους πάρει τα βρακιά σε μυνήσεις και αγωγές (ως γνωστόν μερικές ασφαλιστηκές έχουν αρχιδάτους νομικούς συμβούλους και αρκετούς πρόθυμους δικηγόρους) οπότε η ιστορία σου JDL θέλει συζήτηση από κοντά...
όσο για την Audi Γερμανίας, για αυτό τον λόγο δεν το έχει καταγεγραμμένο αφου τον κινητήρα τον σπάσανε όπως ισχυρίζεσαι φίλε... βεβαια εγώ μιλούσα αν πρόσεξες για το καπελάκι κι όχι για τις αναθυμιάσεις... οπότε το σχόλιο σου ήταν άτοπο. τσπ. μιλάμε από κοντά γιατί, όπως λες κι εσύ, θα θείξουμε καμιά καλή οικογένεια εδώ μέσα...
αυτά από το σπουδαγμένο παιδί...
-
Ο χρήστης JDL έγραψε:
συμβάν που μέχρι τώρα, όπως έχω ξαναπει δεν υπάρχει επίσημα καταγεγραμμένο στην Audi...
τι να πω?
καλή τύχη στους άτυχους...
Ρε είσαι παιδί με σπουδές, είναι σαν να ρωτάς αν ο Χριστοφοράκος χρημάτισε έλληνες υπουργού****ς, επισήμως κανέναν και ποτέ.
Εγω ξέρω όχι μια αλλά τέσσερις περιπτώσεις, τι γίνεται όμως, καταγράφονται με άλλα αίτια ιδιαιτέρως όταν από πίσω βρίσκονται μεγάλες γερμανικές εταιρείες βελτίωσης.
Τι να κάνω που δεν μπορώ να μιλήσω δημόσια γιατί θα εκθέσω ανθρώπους που και δεν θέλω αλλά και δεν γουστάρω να το κάνω γιατί είναι γνωστοί και φίλοι.
Στα τέσσερα συμπεριλαμβάνονται, δύο S3, ενα GTi και ενα Cupra.
Για να μην μασάς όμως με τις μαλακίες τις επίσημης αντιπροσωπείας εναδεν ήταν απάντηση της επίσημης αντιπροσωπείας αλλά από την Γερμανία μέσω του συστήματος, λες να μην έχει συμβεί τίποτα στην Γερμανία σε ένα τουλάχιστον από τις μυριάδες S3 κλπ αυτοκίνητα πειραγμένα??? μόνο εδώ χαλάνε??? ή και εκεί τα κουκουλώνουν??? φίλε μάλλον κάτι λείπει από την ιστορία σου...
θα σου πω, κολλητός άλλαξε πριν 10 μέρες όλο το μοτέρ και το κιβώτιο σε ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ χωρίς να έχει τίποτα το αυτοκίνητο απλά είχε γράψει 1200000 χιλιόμετρα και όταν το ανοίξανε ήταν πιο μαύρο απο τον ΑΔΗ, για να μην μπλέκουνε λοιπόν και ένα μόλις μήνα πριν λήξει η τετραετής εγγύηση (αφού πήραν όμως και το λαδάκι τους ύψους 1500 Ευρώ) το έβγαλαν στον δρόμο έκαναν δυο κατεβάσματα τρίτης πρώτης στέλνοντας τις βαλβίδες στην στρατόσφαιρα και του πέρασαν σε εγγύηση ολόκληρο μοτέρ και κιβώτιο.
normal wear and tear.....απάντησα πιο πάνω... αλλά και μέσα στο κείμενο σου για να δεις την ειδοποίηση... μιλάμε από κοντά.
μια ερώτηση, αυτές οι μεγάλες εταιρίες βελτίωσης εξ Γερμανίας τι θέση πήρανε???
-
στο θεμα του λαθος κατεβασματος που ειχαμε συζητησει παντως , επειδη την εχουν παθει αρκετοι (απο οτι εχω διαβασει σε σχετικο φορουμ) , νομιζω οτι καρφωνουν βαλβιδες σε πολυ υψηλες στροφες
δεν ξερω αν εφταιγε οτι ειχαν προγραμμα ή αν δουλεψαν ή οχι οι δικλειδες ασφαλειας
το θυμαμαι παντως οτι στις 9000 παυεις να εχεις εγγυηση και ξερω οτι καταγραφει ο εγκεφαλος την υπερστροφια
επισης απο σενα βελε ξερω οτι και στις 8000+ δεν αχρηστευεις το μοτερ σου, αρα πρεπει να ναι εξαιρετικα δυσκολο να κανεις τη βλακεια
αλλα οπως και να χει το θεωρω δεδομενο σε μια τετοια περιπτωση να δουν τι στροφες επιασες
και αν προκειται μονο για καλυψη απο audi , καταλαβαινω το κουκουλωμα..
αλλα απο ασφαλιστικη δεν παιρνεις ετσι ευκολα λεφτα και μαλιστα τοσα πολλα
εδω σου κανουν γυφτιες για να γλιτωσουν τα 100 ευρω
-
Πάω να φτιάξω θρεντ για το θεματάκι γιατί απασχολεί πολλούς στα τεχνικά. Όσοι πιστοί προσέλθετε, θα ακολουθήσει λαχειοφόρος αγορά με πλούσια, πολύ πλούσια δώρα ...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
στο θεμα του λαθος κατεβασματος που ειχαμε συζητησει παντως , επειδη την εχουν παθει αρκετοι (απο οτι εχω διαβασει σε σχετικο φορουμ) , νομιζω οτι καρφωνουν βαλβιδες σε πολυ υψηλες στροφεςδεν ξερω αν εφταιγε οτι ειχαν προγραμμα ή αν δουλεψαν ή οχι οι δικλειδες ασφαλειας
το θυμαμαι παντως οτι στις 9000 παυεις να εχεις εγγυηση και ξερω οτι καταγραφει ο εγκεφαλος την υπερστροφια
επισης απο σενα βελε ξερω οτι και στις 8000+ δεν αχρηστευεις το μοτερ σου, αρα πρεπει να ναι εξαιρετικα δυσκολο να κανεις τη βλακεια
αλλα οπως και να χει το θεωρω δεδομενο σε μια τετοια περιπτωση να δουν τι στροφες επιασες
και αν προκειται μονο για καλυψη απο audi , καταλαβαινω το κουκουλωμα..
αλλα απο ασφαλιστικη δεν παιρνεις ετσι ευκολα λεφτα και μαλιστα τοσα πολλα
εδω σου κανουν γυφτιες για να γλιτωσουν τα 100 ευρω
εμένα είχε φτάσει πολύ ψηλά πάντως γιατί από τρίτη σχεδόντερματισμένη έβαλα δευτέρα... κάπου εδώ μέσα το έχω αναφέρει το νούμερο, δεν θυμάμαι πια... κοντά 8000 ήτανε...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
εμένα είχε φτάσει πολύ ψηλά πάντως γιατί από τρίτη σχεδόντερματισμένη έβαλα δευτέρα... κάπου εδώ μέσα το έχω αναφέρει το νούμερο, δεν θυμάμαι πια... κοντά 8000 ήτανε...
2α προς 3η σου έχουν λόγο 1.42:1 (π.χ. 7000 στροφές με 2α είναι λίγο κάτω από 5000 με 3η).
Θεωρητικά, αν καταφέρεις να περάσεις σε 2α από σκασμένη 3η (7000 ??) χωρίς να φρενάρεις καθόλου, θα πρέπει να φτάσεις σχεδόν 10.000 σ.α.λ.
Κάπου 8500 με 2α θα πάει αν με 3η είσαι στις 6000 όταν κατεβάσεις (ή είσαι 6000+ αλλά ταυτόχρονα φρενάρεις, οπότε μέχρι να κουμπώσεις 2α θα έχεις επιβραδύνει).
-
το καταγραφει ο εγκεφαλος τι εκανες, απλα μπορει να μη θυμαται ουτε κι εγω θυμαμαι, ομως μου ειχε πει συγκεκριμενο νουμερο οταν ηταν φρεσκο το γεγονος
αντεξε ομως το κτηνος
ξεφτιλοζημια εκανε
-
απο τριτη τερματισμενη δεν μπαινει η 2ερα οσο και να χοροπηδας.
μηπως εβαλες 4αρτη και δεν το καταλαβες;
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
απο τριτη τερματισμενη δεν μπαινει η 2ερα οσο και να χοροπηδας.μηπως εβαλες 4αρτη και δεν το καταλαβες;
ιταλακια εχουν σπασει ατομα τα μοτερ τους ετσι..
κατι παθαινουν πολλοι στο νεο σ3 και ενω ορκιζονται οτι εβαλαν την αμεσως μεγαλυτερη ταχυτητα , τελικα κατεβαζουν
προσωπικα δε μου εχει τυχει, αλλα ειναι γεγονος και εχει απασχολησει πολλους κατι πρεπει να εχει γινει με της διαδρομες του λεβιε δεν το χω ψαξει
οσο για το αν μπαινει 2α ή οχι , ο,τι θελεις μπαινει αρκει να βαλεις δυναμη..
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
οσο για το αν μπαινει 2α ή οχι , ο,τι θελεις μπαινει αρκει να βαλεις δυναμη..
ρε συ...όταν κάποιοι τις 'καρφώνουν' και καλά γιατί την έχουν δει 'γλήγολοι' (και θα κερδίσουν 0,3sec στην αλλαγή και θα κάνει τη διαφορά ) σίγουρα μπορείς να καταστρέψεις πολλά πράματα και όχι μόνο το μοτέρ βάζοντας λάθος ταχύτητα...Ακόμα και βάζοντας σωστή ταχύτητα, αν το κάνεις αυτό συνέχεια, κάποια στιγμή θα πάρεις στο χέρι (στη 'μασχάλη' για κάποιους άλλους ) διάφορα πράματα... (βλέπε δίσκο-πλατό-ρουλεμάν, βλέπε καβούκι σασμάν, βλέπε γρανάζια ταχυτήτων, βλέπε βάσεις μηχανής και η λίστα μεγαλώνει )
-
το ξερω και επειδη εχω μαθει καλα το μαθημα μου στο παρελθον, το τωρινο μου κιβωτιο μου δουλευει τελεια
παρολα αυτα το συγκεκριμενο το εχουν παθει πολλοι και μαλιστα οχι στα πρωτα πρωτα s3 , σαν το δικο μου
στα f/l αλλαξαν ενα εξαρτημα στη βαση του λεβιε και το εκαναν πλαστικο και μερικοι λενε οτι φταιει αυτο
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
κατι παθαινουν πολλοι στο νεο σ3 και ενω ορκιζονται οτι εβαλαν την αμεσως μεγαλυτερη ταχυτητα , τελικα κατεβαζουν
προσωπικα δε μου εχει τυχει, αλλα ειναι γεγονος και εχει απασχολησει πολλους κατι πρεπει να εχει γινει με της διαδρομες του λεβιε δεν το χω ψαξει
Το πιο εύκολο λάθος σε γρήγορη οδήγηση θα έλεγα πως είναι 3η αντί 5η από 4η, αν από βιασύνη δε σπρώξεις το λεβιέ αρκετά δεξιά. Το '2α αντί 4η από 3η', όπου ενώ το μόνο που είχες να κάνεις ήταν να τον σπρώξεις προς τα πίσω, εσύ τον τράβηξες και διαγώνια προς το μέρος σου, είναι πολύ πιο δύσκολο λάθος [και ταυτόχρονα πιο επικύνδυνο αν είσαι ψηλά στο στροφόμετρο, εξαιτίας του λόγου των σχέσεων υποπολλαπλασιασμού].
AUDI S3