-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Μα ‘τι είναι ο κάβουρας τι είναι το ζουμί του’!.
17ε ανωτάτη τιμή το 10-40 5 λίτρα!!…
βγάλε και τα μεταφορικά του 2%, βγάλε και τα τραπεζικά, άστα φίλε μου, οι εποχές είναι των ισχνών αγελάδων!.
Antonis-team.Βρε εγω να τα βαλω, απλα θελω να πω οτι αγορασα απο γνωστο το GM 10-40, 7€ με αποδειξη, σφραγισμενο κτλ. Αρα δε μιλαμε για 60%, αλλα περιπου 150% πανω...
-
7 το πεντάλιτρο? Πιό φτηνό και απο νερό
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
7 το πεντάλιτρο? Πιό φτηνό και απο νερόKαι ομως δεν κανει πλακα!! Και ειναι πολυ καλων προδιαγραφων.
Ποσο το δινουν αυτο μεσα στο εξουσιοδοτημενο της οπελ? 7 το λιτρο? -
Τι δουλειά έχει ημισυνθετικό λάδι σε σύγχρονο κινητήρα της Opel;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Τι δουλειά έχει ημισυνθετικό λάδι σε σύγχρονο κινητήρα της Opel;Kανε ενα τηλ στις αντιπροσωπειες να σου πουνε. Αυτοι το προτεινουν.
-
Κουφό. Στα astra με ίδιο κινητήρα βάζουν φουλ συνθετικό.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
3) Παντός εγώ θα σεβόμουνα, το πολυπληθέστατο τμήμα μελετών του εργοστάσιου που κατασκεύασε το αυτοκίνητο μου.
4)όπως αντιλαμβάνεσαι λιπών, για να συμβουλεύσω εδώ μέσα, πρέπει να το κάνω υπεύθυνα, και όχι αερολογώντας.
5)και τέλος ποστάροντας επάνω σου, μπορεί και να μου διορθώσεις κάποιο ορθογραφικό λάθος!!!!.
Φιλικά ΑΝΤΩΝΗΣ.- Μα αυτό λέω κι εγώ, δεν προτείνω κάτι άλλο εκτός προδιαγραφών και αν περιλαμβάνεται το 5-30 θα το προτιμήσω από το 10-40....
- η υπευθυνότητα και οι αερολογίες είναι κάτι πολύ σχετικό και πολύ συζητήσιμο όταν μιλάμε κάθε καρυδιάς καρύδι σε ένα forum.... ποιος θα κρίνει ποιον και από τί...
- αυτό ήταν από τα προσεγμένα σχετικά σου γραπτά.... ή αρχίζω να συνηθίζω τα πιο συχνά λάθη σου.... όπως τον πληθυντικό του λίπους, λιπών αντί για λοιπόν...
(επίσης, το έχω ξαναπεί, η Αλεξανδρούπολη δεν είναι και τόσο κρύο μέρος... γενικά είναι σαν δροσερά προάστια Αθήνας-Θεσ/κης με ελάχιστες εξαιρέσεις όπως πρόσφατα)
-
Ε ναι η Αλεξ/πολη έχει θάλασσα και όσο να'ναι κόβει το κρυο. Ο βόρειος Έβρος είναι που σε παγώνει.
Το 10W40 είναι μια χαρά για έως 10,000 χλμ . Από εκεί και πάνω παίζουν τα συνθετικά. Συνάδελφος με Opel Astra (10ετίας όμως), 10W40 έβαζε στην αντιπροσωπεία της Αλεξ/πολης. -
από onyx ! » 12/02/10 23:30 \ αυτό ήταν από τα προσεγμένα σχετικά σου γραπτά.... ή αρχίζω να συνηθίζω τα πιο συχνά λάθη σου.... όπως τον πληθυντικό του λίπους, λιπών αντί για λοιπόν...
Δεν νομίζω ότι συνηθίσαμε στα λάθη του, αλλά ότι βελτιώνεται συνεχώς στην ορθογραφία. Φαίνεται ότι η σχεδόν καθημερινή του αλληλογραφία με τα μέλη του forum τον βοηθά.
-
Αγαπητέ antonis-team , η παρατήρησή μου δεν είχε καθόλου ειρωνικη χροιά ώστε να μου ανταπαντήσεις με τόσα 'λάθει'.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
ερωτώ: Λένε ότι όταν στρώνεις ένα αυτοκίνητο «δεν πρέπει να το πηγαίνεις με σταθερή ταχύτητα πχ Αθηνά Θεσσαλονίκη». Υπάρχει λογική εξήγησης, η άλλη τεκμηρίωσης του θέματος, για του λόγου το αληθές?.υποτιθεται οτι πρεπει να στρωσεις και το κιβωτιο.. αμα κανεις ταξιδι θα εχεις συνεχεια μια ταχυτητα, αρα θα στρωσεις μονο το μοτερ
εγω τα πρωτα 1500 χλμ τα εκανα σε μια βδομαδα μεσα σε πολη παντως και φυσικα εκανα και την καθιερωμενη βολτα προς σουνιο που πιστευω οτι επιβαλλεται οταν αγορασεις καινουριο αυτοκινητο
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
ερωτώ: Λένε ότι όταν στρώνεις ένα αυτοκίνητο «δεν πρέπει να το πηγαίνεις με σταθερή ταχύτητα πχ Αθηνά Θεσσαλονίκη». Υπάρχει λογική εξήγησης, η άλλη τεκμηρίωσης του θέματος, για του λόγου το αληθές?.
Φιλικά
Antonis-team.Μη νομίζεις ότι το σύστημα λίπανσης των (σύγχρονων) βενζινοκινητήρων είναι εξελιγμένο. Καλή λίπανση μεταξύ κυλίνδρου και ελατηρίου πιστονιού επιτυγχάνεται μέσω της υποπίεσης του κυλίνδρου (στην κυριολεξία 'ρουφάει' λάδι).
Μεγάλη υποπίεση = παίρνεις το πόδι από το γκάζι για μερικά δευτερόλεπτα.
Στο στρώσιμο κάθε 2-3 λεπτά.
Σε στρωμένο κινητήρα κάθε 15 λεπτά.
Βέβαια και να μη το κάνεις θα σου βγάλει 200.000 χλμ. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
ερωτώ: Λένε ότι όταν στρώνεις ένα αυτοκίνητο «δεν πρέπει να το πηγαίνεις με σταθερή ταχύτητα πχ Αθηνά Θεσσαλονίκη». Υπάρχει λογική εξήγησης, η άλλη τεκμηρίωσης του θέματος, για του λόγου το αληθές?.
Φιλικά
Antonis-team.Μη νομίζεις ότι το σύστημα λίπανσης των (σύγχρονων) βενζινοκινητήρων είναι εξελιγμένο. Καλή λίπανση μεταξύ κυλίνδρου και ελατηρίου πιστονιού επιτυγχάνεται μέσω της υποπίεσης του κυλίνδρου (στην κυριολεξία 'ρουφάει' λάδι).
Μεγάλη υποπίεση = παίρνεις το πόδι από το γκάζι για μερικά δευτερόλεπτα.
Στο στρώσιμο κάθε 2-3 λεπτά.
Σε στρωμένο κινητήρα κάθε 15 λεπτά.
Βέβαια και να μη το κάνεις θα σου βγάλει 200.000 χλμ.Από που το ρουφάει το λάδι ? Όταν ανεβαίνει το έμβολο το ρουφάει από το κάρτερ, ή όταν κατεβαίνει το ρουφάει από που ? Κάπου σε έχασα.
-
αυτο δεν το ηξερα ειναι δηλαδη καλο να παιρνεις το ποδι συχνα απο το γκαζι? γιατι εγω αυτο το κανω συνεχεια ( σε σημειο που ανακατεβω τους επιβατες μου )
-
πάαατααααατοοοοοοο ρεεεεεεεεεεεεεέ!
άκου αφήνεις γκάζι... στρώσιμο.... τί είναι αυτά παιδί μου...
-
εσυ δεν το εστρωσες?
οσο για το αφημα , ετσι οδηγω στο χαλαρο μου δινω γκαζι και μετα το αφηνω να ακουσω τα τσαφ τσουφ
δε μπορω να εχω συνεχεια το ποδι μου σταθερα πατημενο
-
Η μεγάλη υποπίεση στον κύλινδρο ρουφάει το λάδι από το κάτω/τελευταίο ελατήριο που δουλειά του είναι να καθαρίζει τον κύλινδρο από το πολύ λάδι. Έτσι περνάει περισσότερο λάδι προς τα πάνω ελατήρια της συμπίεσης.
Σε άλλα αμάξια το λάδι 'ρουφιέται' από μικρές τρύπες κατευθείαν στα ελατήρια συμπίεσης - είναι θέμα συστήματος λίπανσης αλλά το αποτέλεσμα της μεγάλης υποπίεσης στον κύλινδρο είναι παρόμοιο.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Η μεγάλη υποπίεση στον κύλινδρο ρουφάει το λάδι από το κάτω/τελευταίο ελατήριο που δουλειά του είναι να καθαρίζει τον κύλινδρο από το πολύ λάδι. Έτσι περνάει περισσότερο λάδι προς τα πάνω ελατήρια της συμπίεσης.Σε άλλα αμάξια το λάδι 'ρουφιέται' από μικρές τρύπες κατευθείαν στα ελατήρια συμπίεσης - είναι θέμα συστήματος λίπανσης αλλά το αποτέλεσμα της μεγάλης υποπίεσης στον κύλινδρο είναι παρόμοιο.
Οι στροφαλοθάλαμοι είναι ανοικτού τύπου έχοντας αναπνοή με σύστημα μονόδρομων βαλβίδων, και δεν έχουν υποπίεση τόση που να ρουφήξει λάδι να το ανεβάσει επάνω, κλειστού τύπου στροφαλοθάλαμο έχουν οι δίχρονοι κινητήρες, αν γινότανε όπως λες δεν θα έβαζαν μπέκ να ψεκάζουν λάδι στο κάτω μέρος του εμβόλου. ( όχι σε όλα τα μοτέρ, ούτε όλοι οι κατασκευαστές )
Οι τρύπες που έχει το κάτω ελατήριο ( η ξύστρα ) και το λούκι του κάτω ελατηρίου είναι για την παροχέτευση στο μέσα μέρος του εμβόλου του λαδιού που μαζεύει η ξύστρα ανεβαίνοντας το έμβολο για να μη περάσει στο θάλαμο καύσης, γιαυτό υπάρχει και λούκι στη μέση του ελατηρίου, στην προς τα κάτω κίνηση το λάδι στραγγίζει από τα τοιχώματα των κυλίνδρων και χτυπάει επάνω στον στρόφαλο δημιουργώντας νέφος λαδιού το οποίο είναι πτητικό και λόγω της θερμοκρασίας.
Αν πέρναγε λάδι στο ελατήριο της συμπίεσης και από εκεί στο χώρο καύσης θα έβγαζε γαλάζιο καπνό το μοτέρ αφού θα έκαιγε το λάδι.
Τα λούκια των ελατηρίων συμπίεσης δεν έχουν περιμετρικά τρύπες, ούτε και τα ελατήρια, το μόνο λούκι με τρύπες είναι το κάτω, της ξύστρας.Ο πείρος του εμβόλου λιπαίνεται από το νέφος του λαδιού που υπάρχει στο στροφαλοθάλαμο το οποίο δημιουργείται από το χτύπημα του λαδιού καθώς αυτό στραγγίζει επάνω στις κιθάρες του στροφάλου, και από το σχήμα του κάρτερ που αφήνει το λάδι να ταξιδεύει στις στροφές και να το χτυπάνε οι κιθάρες.
Επειδή όμως το νέφος αυτό δεν είναι αρκετό για τη σωστή λίπανση του πείρου του εμβόλου ειδικά σε γρήγορα μοτέρ όπου ο πείρος είναι full float, δηλαδή παίζει και στο έμβολο και στην μπιέλα, οι κατασκευαστές βάζουν μπέκ που ψεκάζουν λάδι στο κάτω μέρος του εμβόλου λιπαίνοντας καλύτερα τους πείρους στα έμβολα ψύχοντας τα ταυτόχρονα, τα έμβολα αυτά είναι με τα μπέκ ελαιοψυχόμενα και λειτουργούν σε χαμηλότερες θερμοκρασίες έχοντας μεγαλύτερη αντοχή.
-
Quadra ωραιος!! Επομένως γιατι χρειαζεται να αφηνουμε γκαζι με ταχυτητα μεσα? Το χω ακουσει απο πολλους οτι κανει καλο στον κινητητρα, αλλα σε τι πραγμα?
-
Είσαι λάθος. Ισχύουν αυτά που έγραψα.
Αν δεν θέλεις μη τα πιστεύεις.
Στρώσιμο Νέου Αυτοκινήτου.....