Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nέο VOLVO S60
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nέο VOLVO S60
    • 1
    • 2
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 37
    • 38
    • 18 / 38
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    100
    756
    3963
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      380 λίτρα?
      Μ' άρεσε που λιβανίζανε μερικοί μερικοί τα κουπεσεντάν μόλις δύο σελίδες πιο πριν. Το δικό μου έχει 430 λίτρα και πάλι λίγα τα θεωρώ για τετραμελή οικογένεια με μεγάλες μεταφορικές ανάγκες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        johnkyr last edited by

        Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

        το αccord έχει κάπου κοντά στα 400.

        Α4, 3, C, πόσο χώρο έχουν ?

        το βάρος δεν μου αρέσει .... 1500kg-1700kg

        A 4 = 480

        3 = 460

        C = 475

        Τότε είναι πολύ λίγα, τα 380 ......

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          volvozeus last edited by

          ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ...το μικροτερο S40 εχει 410...εχει γινει καποιο λαθος

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            volvozeus last edited by

            Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:

            • 'Αυτάκια' αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι συνεχίζω να μη βλέπω (μ' αρέσει που αναφέρει το press release ότι 'We are one of the few manufacturers to give the driver access to all infotainment functions via controls in the steering wheel' - βέβαια infotainment μάλλον δε θεωρείται η αλλαγή ταχυτήτων, αλλά και πάλι...)

            Οντως...γενικα διαρρεει παντως οτι θα εφοδιαζεται με αυτακια

            • Το αυτόματο κιβώτιο, παρότι διπλού συμπλέκτη, εξακολουθεί να δίνει χειρότερες επιδόσεις απ' το manual. Βέβαια ας είναι γρήγορο στις αλλαγές (πάνω κάτω) κι ας χάνουμε κάτι απ' το 0-100...

            Μαλλον εν αντιθεσει με το pr ειναι παλι ρυθμισμενο με γνωμονα την οικονομια και οχι τις επιδοσεις

            • Δε βλέπω να αναφέρεται eLSD, αλλά μπορεί απλά να έχει παραληφθεί απ' το press release.
            • Απ' όσο γράφει, τετρακίνηση θα έχει standard ο Τ6 (3λιτρος) και κατ' επιλογήν ο D5 (diesel). Για τις υπόλοιπες εκδόσεις δεν;

            Και απο οτι συμπεραινω μαλλον μιλαμε για το επομενο σταδιο Haldex....Το pr αναφερει την υπαρξη torque vectoring awd...και η Haldex αναφερει το εξης:
            To continue to strengthen its leading position, Haldex is also working with the next technology generation, a system for torque vectoring, known as Haldex Dual Torque Drive, which offers significant improvements with regard to vehicle dynamics, compared with traditional four-wheel drive systems....ισως δουμε λοιπον αυτη τη νεα γενια

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giwrgos_alfagt last edited by

              Πολυ ωραιο μεσα-εξω (ειδικα μεσα!) και ωραια γκαμα κινητηρων...!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                markvag last edited by

                Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

                τιμολογιακα εκτιμω οτι η βασικη εκδοση kinetic Τ3 (1.6-150) χωρις awd και powershift θα ειναι κοστιζει 26-28χιλ

                Interesting...

                επιτελους να παρεις ενα αμαξι της προκοπης...

                Όχι για μένα... ο φάδερ έχει ξεκινήσει να σκέφτεται για αντικατάσταση της μερκέντας... Αυτόν δεν θα τον πειράξει το μικρό πορτ μπαγκάζ... Για εμένα μόνο από 450 λίτρα και πάνω και απαραιτήτως με 5η πόρτα και τετράγωνο σχήμα! Αν είναι άνετο για 4-5 επιβάτες (χωρίς να σου κάνει το κούρεμα φλατ στο πίσω κάθισμα) και έχει αρκούντως άνετη ανάρτηση* και καλή ηχομόνωση, νομίζω είναι πολύ καλύ λύση γι' αυτόν.

                • Σαν volvo θα πρέπει λογικά να είναι πολύ άνετο, αλλά διαβάζω κάτι σχόλια ότι το κάνανε ζμπορ και αυτό και φοβάμαι...

                Θα τον ψήσω να κοιτάξει και το κινέζικο ( ) λοιπόν...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  volvozeus last edited by

                  Driving Scenes - Highway
                  Driving Scenes - City
                  Studio Exterior
                  Studio Interior
                  Short promo video
                  Crash Test
                  Pedestrian Detection System
                  Pedestrian Detection System - Animation
                  Pedestrian Detection System - Camera View
                  Collision Warning with Full Auto Brake animation

                  Αυτο που μου τη σπαει πιο πολυ ειναι το χρωμα...χαθηκε ενα μπλε, ενα ασημι να μας το δειξουν

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kikizas-grigoris last edited by

                    ...ενα μπλε, ενα γκρι σκουρο, ενα μαυρο, θα ειναι οτι πρεπει...
                    Παντως την καταλαβαινω την πολιτικη τους. Θελουν με αυτο το χρωμα να τονισουν περισσοτερο τις γραμμες του, με ενα φωτεινο και ιδιαιτερο χρωμα, το οποιο να μην εχει
                    ξαναπαρουσιαστει προσφατα σε καποιο νεο αυτοκινητο. Νομιζω αυτο το πετυχαν, και θα μεινει στο μυαλο μας, ασχετως αν σε αρκετους (και σε εμενα) δεν αρεσει το συγκεκριμενο χρωμα...

                    Edit: Αλλο ενα video με λιγο καλυτερη αναλυση.

                    http://www.autojunk.nl/2010/02/de-nieuwe-volvo-s60

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dstou last edited by

                      To χρώμα είναι το ίδιο με το κόνσεπτ καρ που είδαμε πέρισυ, δεν είναι τυχαίο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        panagiotis-s60 last edited by

                        Δεν ξέρω αν μεροληπτώ, όμως σχεδιαστικά προς το παρόν,είναι ότι καλύτερο στην κατηγορία του.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          johnkyr last edited by

                          δεν το είδαμε ακόμα .......από κοντά ....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            volvozeus last edited by

                            Πυκνωνουν οι αναφορες για rear wheel drive biased τετρακινηση......

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              johnkyr last edited by

                              για κάντο πιο λιανά ....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Τετρακίνηση με μεγαλύτερο ποσοστό ροπής στον πίσω άξονα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  volvozeus last edited by

                                  Αυτο ακριβως, αλλα μου φαινετε πολυ περιεργο να ισχυει κατι τετοιο....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    johnkyr last edited by

                                    Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
                                    Αυτο ακριβως, αλλα μου φαινετε πολυ περιεργο να ισχυει κατι τετοιο....

                                    και για την κίνηση πίσω θα κρατήσει το συμπλέκτη ? θα βάλει 'πραγματική' τετρακίνηση ?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      markvag last edited by

                                      Haldex δεν θα είναι;;;; Άρα μιλάμε για κατά βάση προσθιοκίνητο με δυνατότητα μεταφοράς μέχρι του 50% πίσω (ή του 100% της διαθέσιμης, που αν ο μπροστά άξονας δεν έχει πρόσφυση είναι το 50% της ολικής... ).

                                      Δε νομίζω να έχει η Volvo άλλο σύστημα και ούτε κάποιο αυτοκίνητο με εγκάρσιο κινητήρα να είχε rear biased 4wd.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        volvozeus last edited by

                                        Βασικα δεν εχω απαντησεις... Το μονο που ξερω ειναι οτι το press release μιλαει για torque vectoring awd system...που σημαινει...Torque vectoring is the next step in AWD, its contribution being that it can get power to any wheel nearly instantly without having to use the brakes or cut power.....
                                        Το μονο που βρηκα σχετικα με την Haldex Που ως γνωστο προμηθευει την Volvo ειναι οτι...To continue to strengthen its leading position, Haldex is also working with the next technology generation, a system for torque vectoring, known as Haldex Dual Torque Drive, which offers significant improvements with regard to vehicle dynamics, compared with traditional four-wheel drive systems

                                        Και μεσα σε ολα αυτα ακουγοντε ολο και περισσοτερες φημες για rear wheel drive biased..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mika_hakkinen last edited by

                                          To πάνω μέρος του ταμπλώ και τον κεντρικό αεραγωγό για τι τα έκαναν τόσο σκατά; Δεν θυμάμαι από πότε έχω να δω τόσο άσκημο αεραγωγό... Σαν αμερικανιά του 90-95 είναι. Κρίμα γιατί τα εσωτερικά των Volvo εδώ και τουλάχιστον 10 χρόνια είναι εξαιρετικά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            markvag last edited by

                                            Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
                                            Βασικα δεν εχω απαντησεις... Το μονο που ξερω ειναι οτι το press release μιλαει για torque vectoring awd system...που σημαινει...Torque vectoring is the next step in AWD, its contribution being that it can get power to any wheel nearly instantly without having to use the brakes or cut power.....
                                            Το μονο που βρηκα σχετικα με την Haldex Που ως γνωστο προμηθευει την Volvo ειναι οτι...To continue to strengthen its leading position, Haldex is also working with the next technology generation, a system for torque vectoring, known as Haldex Dual Torque Drive, which offers significant improvements with regard to vehicle dynamics, compared with traditional four-wheel drive systems

                                            Και μεσα σε ολα αυτα ακουγοντε ολο και περισσοτερες φημες για rear wheel drive biased..

                                            Λογικά θα είναι ότι φοράει και το Saab 9-3X και το Insignia, που είναι ακριβώς αυτό που περιγράφω.

                                            Στην προκειμένη περίπτωση rear-biased = 100% of available torque στις πίσω ρόδες...

                                            Τώρα αν είναι κανένα καινούριο σύστημα... μακάρι!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 18 / 38
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr