-
H νέα Lotus, τέλειο livery.Aπό http://f1enigma.wordpress.com/ όπου υπάρχει και φωτογραφία της νέας Red Bull (δεν κάνει hotlink)
-
Ferrari F10 Secret :
http://xs.to/image-103E_4B7272F0.jpg -
Πολύ κοντή δεν είναι η μύτη της Lotus, ή ιδέα μου είναι;;
εκτός κι αν φόρεσαν κάτι ...πρόχειρο για το σέικνταουν. Παρασκευή κοντή γιορτή. -
Ο χρήστης D1FF έγραψε:
Ferrari F10 Secret :
http://xs.to/image-103E_4B7272F0.jpgΓράφει ότι το μοτέρ είναι σε κλήση...αυτό πρακτικά όμως τι σημαίνει?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Ferrari F10 Secret :
http://xs.to/image-103E_4B7272F0.jpgΓράφει ότι το μοτέρ είναι σε κλήση...αυτό πρακτικά όμως τι σημαίνει?
Μεγαλύτερο 'κανάλι' για το δεύτερο επίπεδο του διαχύτη λογικά!
(και τους tifosi να πανηγυρίζουν στο τέλος της σεζόν ) -
Yποθέτω ότι σημαίνει πως λόγω της κλίσης που έχει ο κινητήρας προς το εμπρός μέρος του μονοθεσίου, δημιουργείται χώρος για περισσότερο αέρα κάτω από το πάτωμα του μονοθεσίου (προς το πίσω μέρος του κινητήρα) τον οποίο εκμεταλεύεται το diffuser για περισσότερο downforce.
(Με πρόλαβε ο D1FF )
-
-
Το σημαντικοτερο ειναι οτι αν αυτο που εκανε η φεραρι ειναι killer ιδεα, ειναι πρακτικα αδυνατο να αντιγραφτει απο τον ανταγωνισμο κατα τη διαρκεια της χρονιας.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Το σημαντικοτερο ειναι οτι αν αυτο που εκανε η φεραρι ειναι killer ιδεα, ειναι πρακτικα αδυνατο να αντιγραφτει απο τον ανταγωνισμο κατα τη διαρκεια της χρονιας.... έτσι , να του δίνουμε τις σωστες διαστάσεις
Αν ειναι έτσι , τότε θα ξαναδούμε την περσινη χρονια ( με άλλους πρωταγωνιστες )
-
Επίσης δεν ξέρουμε αν όντως ισχύει κάτι τέτοιο, απλά φήμες νομίζω είναι προς το παρόν, όπως επίσης δεν ξέρουμε αν το έχει υιοθετήσει και κάποιος άλλος αν όντως ισχύει.
-
... εμενα αυτο που με κάνει επιφυλακτικό ειναι το γεγονός ότι η συγκεκριμενη λεπτομέρεια ( 3.5 μοίρες κλίσης του κινητηρα από το πάτωμα του μονοθεσίου ) δεν μπορεί να είναι ορατή 'εξωτερικά' , και θα μπορούσε μην αποκαλυφθεί ποτέ ( εντάξει ας μην πούμε ποτε αλλά όχι και στο 1ο τεστ ... ).
Μου ειναι εξαιρετικά παράξενη η απόκάλυψη του ( όποιου ) θέματος ...
-
Μια τυχαια επαφουλα με αλλο μονοθεσιο θελουμε, να ερθει τουμπα μια Φεραρι
-
Γι αυτό και εγώ λέω να κρατάμε μικρό καλάθι. Μπορεί όντως να είναι έτσι, μπορεί να είναι παπάτζα κάποιου δημοσιογράφου για να γίνει σούσουρο, μπορεί να το έχει διαρρεύσει η ίδια η Ferrari για να πάρει την προσοχή του κόσμου από κάποιο άλλο σημείο στο οποίο πραγματικά παίζεται όλο το παιχνίδι (παλιά της τέχνη κόσκινο).
-
Οι εξατμίσεις είναι διαφορετικές πάντως: http://www.formula1.com/news/technical/2010/0/716.html
-
Καλά, αυτό έχει να κάνει με τη μορφοποίηση των σωλήνων, δεν λέει κάτι για την κλίση με την οποία είναι τοποθετημένος ο κινητήρας.
-
παντως αυτος που υπογραφει το αρθρο δεν ειναι τυχαιος ειναι ο τεχνικος αναλυτης της Formula στηv Rai και ειναι μηχανικος...
πολυ εγκυρος και ποτε δεν εχει πει κουταμαρες οσα χρονια τον παρακολουθω απλα ειναι λιιιιιιιιγο υπερβολικος στο τι μπορει να κανει το καθετι...
-
απορώ που σας έχουν απορροφήσει 3,5 μοίρες ...λόξας στο μοτέρ της Ferrari και όχι οι ασύλληπτες καμπύλες της Red Bull!!!
-
Οι ποιές της Red Bull?
-
Η είδηση για την γωνία 3.5 μοιρών στην F10 έρχεται απο τον Piola. Συνήθως είναι μέσα. Μου είπε ότι πιστεύει ότι είναι αλήθεια το όλο concept. Μίλησα και με άλλους μηχανικούς που είπαν ότι μπορεί να παίξει. Αλλά δεν μου είπε ότι είναι 100% εξακριβωμένο.
-
Ο χρήστης f1enigma έγραψε:
Η είδηση για την γωνία 3.5 μοιρών στην F10 έρχεται απο τον Piola. Συνήθως είναι μέσα. Μου είπε ότι πιστεύει ότι είναι αλήθεια το όλο concept. Μίλησα και με άλλους μηχανικούς που είπαν ότι μπορεί να παίξει. Αλλά δεν μου είπε ότι είναι 100% εξακριβωμένο.Έχει ρίσκα η γωνία όμως. Για να δούμε, θα έχουμε σπασμένο μοτέρ εφέτος?...
Μονοθεσια 2010