-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Δε βαζεις ενα video με τον ηχο να το ακουσουμε?? Στο psclub τι λενε τα παιδια? Ειναι κοινο το θεμα αυτο??Δύο θέματα με το ίδιο πρόβλημα:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=18421
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=14897
Έτσι ακούγεται με τον ελαττωματικό τεντωτήρα :
http://www.youtube.com/watch?v=oUZqJyf1 ... re=relatedΈτσι ακούγεται φυσιολογικά (αν εξαιρέσεις την αηδία της forge) :
Youtube Video -
Ρε storm, ασχέτως με το πρόβλημα σου, το οποίο εμένα προσωπικά θα μου είχε σπάσει τα νεύρα, όταν λες ότι τη δουλειά σου μπορείς να την κάνεις με ένα νταεβου, μάλλον παρασύρθηκες όταν αγόραζες αμάξι
προσοχή, δεν σχολιάζω το γεγονός του ότι το αμάξι έχει βγει λεμόνι, απλά το ότι δεν σου ταιριάζει
-
Μεταξυ μας , αν διαβασει κανεις τι εχει γραψει ο φιλος στορμ απο την αρχη που πηρε το αμαξι...θα μπερδευτει το λιγοτερο που μπορω να πω. Καθε βδομαδα αλλαζε και αποψη, πολες μεταπτωσεις βρε καλε μου ΄. Δεν εχω καταλαβει αν τελικα σου αρεσει βρε στορμ ή οχι το 207, τα τελευταια σου γραφομενα δειχνουν απογοητευση μαλλον..
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Ρε storm, ασχέτως με το πρόβλημα σου, το οποίο εμένα προσωπικά θα μου είχε σπάσει τα νεύρα, όταν λες ότι τη δουλειά σου μπορείς να την κάνεις με ένα νταεβου, μάλλον παρασύρθηκες όταν αγόραζες αμάξιπροσοχή, δεν σχολιάζω το γεγονός του ότι το αμάξι έχει βγει λεμόνι, απλά το ότι δεν σου ταιριάζει
Το 207 είναι απλά ένα καλό αυτοκίνητο. Απλώς καλό. Και σίγουρα υπερτιμημένο, χωρίς κανένα ιδιαίτερο λόγο, γιατί πάσχει σε αρκετά σημεία και για κάποια σημεία υπάρχει και παραπληροφόρηση (που εγώ την θεωρώ κοροϊδία).
Πριν ένα χρόνο περίπου αναζητούσα μερικά συγκεκριμένα πράγματα. Αυτά ήθελα.
Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
(viewtopic.php?f=15&t=33724).Για διαφόρους λόγους τότε κατέληξα στο Γαλλικό. Αυτό πήρα, με αυτό θα ζήσω.
Είναι δύσκολο πλέον να 'πετάξω' τα 22500euro, ασχέτως αν χαλιέμαι ή όχι.Αυτά
-
Ο χρήστης sofia78 έγραψε:
Μεταξυ μας , αν διαβασει κανεις τι εχει γραψει ο φιλος στορμ απο την αρχη που πηρε το αμαξι...θα μπερδευτει το λιγοτερο που μπορω να πω. Καθε βδομαδα αλλαζε και αποψη, πολες μεταπτωσεις βρε καλε μου ΄. Δεν εχω καταλαβει αν τελικα σου αρεσει βρε στορμ ή οχι το 207, τα τελευταια σου γραφομενα δειχνουν απογοητευση μαλλον..Για μένα ένα αυτοκίνητο δεν είναι μόνο τιμόνι και φρένο.
Είναι και άλλοι παράμετροι. Κάποιοι με ενδιέφεραν εντόνως όταν αναζητούσα αυτοκίνητο. Στην πορεία χρήσης διαπιστώθηκε ότι αυτοί οι παράμετροι δεν καλύπτονται από αυτό το αυτοκίνητο.Αυτά.
-
Γαλλικα μπουρδελα Εγω αυριο θα σκασω μια 700ρα περιπου για 2-3 πραγματακια στο σασμαν!
Ειχε φαγωθει το ρουλεμαν στο κοκορετσι (5δαχτυλο ή οπως το ξερει ο καθενας τεσπα), ε μια που το ανοιγουμε...αλλαξε ολα τα ρουλεμαν ρε μαστορη του λεω. Περιπου 150 τα ρουλεμαν και καπου 250 ανεβα κατεβα ανοιγμα σασμαν. Κατα το ανοιγμα ειδαμε και 1-2 πραγματακια ακομα, ο πυρος του διαφορικου - το ρουλεμαν του αμπραγιαζ κλπ κλπ Ε βαλε και καινουριες βαλβολινες φυσικα 600 με 700 γιουργια το κοβω....σε 3 μηνες πρεπει να αλλαξω, ιμαντες, αντλια βενζινης, δισκους και τακακια (200 € τα 2 τελευταια) αλλα 600 κατοσταρικα εκει.....με τις υγειες μουΧωρις πλακα τωρα, για τη ζημια στο σασμαν μονο το αμαξακι μου δεν φταιει
Καλα να ειμαστε να γαμιωμαστε στη δουλεια να τα σκαμε! -
Γιατί δεν βάζεις ΠΣ πράματα μέσα να ξενοιάσεις; Δίσκο θα αλλάξεις μιας και κατεβάζεις σασμάν;
Για αναλώσιμα κλπ μιλα με ντινο εδω πανω
-
Με τα πς συνχρονιζε υπηρχε μαι δυσλειτουργεια παλαιοτερα απο οτι ειχα ακουσει.
Τελικα αλλαξα τα ρουλεμανακια, και 2 συνχρονιζε (2ρας 3ης) τα οποια δεν ηταν αμεση η αναγκη, αλλα μιας και εδωσα τοσα χρηματα για ανεβα κατεβα, τα αλλαξα να τελειωνουμε. 645 € συνολικα μαζι με τα υπολοιπα που ειπα. Δισκο πλατο δεν αλλαξα μιας και ηταν σε παρα πολυ καλη κατασταση, και ας εχει 50-60κ χλμ. Τουλαχιστον για ολα αυτα που εκανα θεωρω αρκετα καλη την τιμη.
-
Πρεπει να μετακομισω Αθηνα και να ανοιξω συνεργειο ρε γμτο...
250Ε εργατικα για ανεβα-κατεβα σασμαν...Εγω θελω μια βδομαδα για να βγαλω τοσα.
Τι λετε ρεεεεεεεεε!!! -
Και λαστιχάδικο μπορείς, μιλάμε για καπέλα διαστάσεων σομπρέρο τσε βάλε.
Σκύλε, ελπίζω να τσεκάρατε και άξονες/γρανάζια στα αντίστοιχα των συγχρονιζέ που αλλάξατε.
-
Nαι ρε, όλα τα τσεκαραμε.
Συγνωμη ρε συ, αλλα κατεβασμα, ανοιγμα λύσιμο ολοκληρο, αλλαγη στα χαλασμενα κοματια, δεσιμο, και ανεβα, σου φαινοντε πολλα τα 250?
Εδω και 3 χρονια η τιμη μονο για ανεβα κατεβα και αλλαγμα δισκοπλατου ηταν 150....ταριφα σε ολα τα γαλλικα συνεργεια. -
Εδω το ανεβα-κατεβα ειναι στα 100Ε.
Τωρα για εργασια,αναλογα με το τι θα προκυψει...
Οταν ομως με 400Ε παιρνεις 'φρεσκο' μαμα σασμαν(εννοω ρουλεμαν/συγχρονιζε,δοντια παρα πολυ σπανιο να σπασει γιατι μετα δεν επισκευαζεται),βαλε και τα 100Ε της τοποθετης,πας 500Ε.
Αλλα 20Ε η βαλβολινη και 15Ε το ρουλεμαν του δισκου.
Ε,που τα 550Ε σου λεω εγω,που τα 650Ε. -
Στην Θεσσαλονίκη πού θα βρούμε elf nfp;
-
Ο Ντινος?
-
Ελφ βαλβολίνες δεν φέρνει καθόλου, μόνο τις τοταλ...
-
Το ιδιο ειναι ρε...Total ειναι η μαμα εταιρια.
Δοκιμασε στον Παπαθανασιου,Νεστωρος Τυπα,50 μετρα πιο κατω απο το συνεργειο του Στοικου. -
Το ξέρω, αλλά φέρνει μόνο τον απλό τύπο των τοτάλ...
Θέλω την nfp που αντικατέστησε την trp, η οποία είναι πολύ καλύτερη από τις μαμά που βάζει η πεζό...Θα δω και εκεί που λες, αλλιώς πρέπει να βρω άκρη με Αθήνα.
-
Εντάξει ρε παιδια, τι να κάνουμε εδω εχουν μεταπτυχιακο οι μηχανικοι μας και χρεωνουν ακριβοτερα
-
100Ε ανα κεφαλι...Ουτε διδακτορικο στο MIT να ηταν ρε...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ελφ βαλβολίνες δεν φέρνει καθόλου, μόνο τις τοταλ...ποιες βαζεις στο 307?
PEUGEOT FORUM