-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Σε παλιά αυτοκίνητα υπήρχε η ντίζα με αναδιπλούμενο κάλυμμα του ψυγείου.... τότε όμως δεν είχαν θερμοστάτες...Στις θερμοκρασίες της Ελλάδας δεν χρειάζεται.
Πάντως τα Στάγιερ του στρατού είχαν. -
Μόλις επέστρεψα από ταξίδι στον Αθανάσιο Διάκο, στα Βαρδούσια (είναι μετά τη Παύλιανη).
Συνολικά, 508χμ πήγαινε-έλα, κλιματισμό, 4 άτομα (με εμένα) και γεμάτο πορτ-μπαγκάζ.
Ελέω αγροτών όταν πηγαίναμε, μέχρι το Κάστρο πήγαινα 160-180. Από τη παράκαμψη του Κάστρου, μας πήγαν προς Λιβαδειά (άρα έριξα πολύ τους ρυθμούς υποχρεωτικά), μετά Αμφίκλεια, ανεβήκαμε από Κάτω Μπράλο προς Παύλιανη, Οίτη και μετά Αθ. Διάκο. Στις στροφές πήγαινα αρκετά σβέλτα (απόλαυση ήταν ) αλλά λίγο πριν τη Παύλιανη και μετά έκοψα αρκετά γιατί είχε χιόνι στην άκρη, αλλά όχι στο δρόμο.
Στην επιστροφή κατεβήκαμε από Μπράλο, Θερμοπύλες, παράκαμψη Κάστρου και πίσω Αθήνα. Στους επαρχιακούς σβέλτα, στην Εθνική 170-180.
Κατανάλωσε συνολικά 58.66 λίτρα για 508χμ. Μέση: 11,54λτ/100κμ. Αν πήγαινα νορμάλ θα έκαιγε περίπου 9-10.
-
48 λίτρα βενζίνης (100άρα) έβγαλαν 530χλμ στο 140άρι tsi
δηλαδή μέση κατανάλωση 9λίτρα/100χλμ
χρήση 50-50 σε εθνική και πόλη, χωρίς οικονομία στο γκάζι (στην εθνική μπόλικες προσπεράσεις και στην πόλη έπεσα σε κίνηση μερικές φορές). -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
48 λίτρα βενζίνης (100άρα) έβγαλαν 530χλμ στο 140άρι tsi
δηλαδή μέση κατανάλωση 9λίτρα/100χλμ
χρήση 50-50 σε εθνική και πόλη, χωρίς οικονομία στο γκάζι (στην εθνική μπόλικες προσπεράσεις και στην πόλη έπεσα σε κίνηση μερικές φορές).Πολλά είναι μάστορα!
-
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
48 λίτρα βενζίνης (100άρα) έβγαλαν 530χλμ στο 140άρι tsi
δηλαδή μέση κατανάλωση 9λίτρα/100χλμ
χρήση 50-50 σε εθνική και πόλη, χωρίς οικονομία στο γκάζι (στην εθνική μπόλικες προσπεράσεις και στην πόλη έπεσα σε κίνηση μερικές φορές).Πολλά είναι μάστορα!
φταίνε αυτά που σημείωσα και προσωπικά μια χαρά μου ακούγεται για τη χρήση που φαντάζομαι ότι έγινε.
-
Βασικά για να λέμε και τα πράγματα όπως έχουν, ο twincharger δεν είναι κανένα τέρας οικονομίας. Καίει πολύ λογικά για την απόδοσή του αλλά όχι αντικειμενικά λίγο. Λίγο καίει ο 122 που μπορεί να κάνει την ίδια διαδρομή με αυτή που έκανα εγώ, με σχεδόν (κατά 90%) τον ίδιο ρυθμό και να κάψει 8 λίτρα.
Ο κομπρέσσορας επιβαρύνει την κατανάλωση στις χαμηλές στροφές γιατί εμπλέκεται και τρώει έργο απ τον κινητήρα, οπότε και με λίγες στροφές να πηγαίνεις δεν μπορείς να την ρίξεις εντυπωσιακά πολύ. Αλλά δίνει άμεση ροπή και απόκριση, κάτι που προσωπικά με ικανοποιεί πολύ όταν οδηγώ Πηγαίνοντας με φυσιολογικό ρυθμό θα κάψεις φυσιολογικά. Μέχρι εκεί την παλεύει καλά και καίει σαφώς λιγότερο από 2λιτρο με τα ίδια άλογα και μικρότερη ροπήΠολλά είπα πάλι
-
Εγώ προσπαθώ να σπάσω το φράγμα των 6 λίτρων με το 206, αλλά δεν παίζει να κάνω 1 ρεζερβουάρ χωρίς να πετύχω μποτιλιάρισμα στον καλό γνωστό μας τον περιφερειακό της Θεσσαλονίκης...
Στο προηγούμενο ρεζερβουάρ πάντως έγραψα ένα 6,42... Πέτυχα μόνο ένα μποτιλιάρισμα, αλλά ήταν καλό... 2 ώρες για καμμιά 15χλμ του περιφερειακού... Αν δεν το πετύχαινα και αυτό ίσως να ήμουν πιο κοντά στο 6...
Χώρια που τελικά ο χειμώνας δεν είναι καλός για ρεκόρ κατανάλωσης...
Η Νίτσα πάλι με κίνηση 50-50 πόλη - εθνική, με τα χίλια ζόρια έγραψε κάτω από 10...
Στο ταξίδι δεν καίει τίποτα, αλλά μέσα στην πόλη...
-
Άτιμη ζωή στην πόλη και εγώ τα σκότια μου καίω
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Βασικά για να λέμε και τα πράγματα όπως έχουν, ο twincharger δεν είναι κανένα τέρας οικονομίας. Καίει πολύ λογικά για την απόδοσή του αλλά όχι αντικειμενικά λίγο.
Ο κομπρέσσορας επιβαρύνει την κατανάλωση στις χαμηλές στροφές γιατί εμπλέκεται και τρώει έργο απ τον κινητήρα, οπότε και με λίγες στροφές να πηγαίνεις δεν μπορείς να την ρίξεις εντυπωσιακά πολύ.Για δώσε VIN, AΦΜ και συμπλήρωσε και μια φόρμα που θα ου δώσει ο ανακριτής στο αυτόφωρο.
-
...είπαμε, πάρτε diesel να σωθείτε....
-
Mπα, το αφήνουμε για εσένα καλύτερα.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Βασικά για να λέμε και τα πράγματα όπως έχουν, ο twincharger δεν είναι κανένα τέρας οικονομίας. Καίει πολύ λογικά για την απόδοσή του αλλά όχι αντικειμενικά λίγο.
Ο κομπρέσσορας επιβαρύνει την κατανάλωση στις χαμηλές στροφές γιατί εμπλέκεται και τρώει έργο απ τον κινητήρα, οπότε και με λίγες στροφές να πηγαίνεις δεν μπορείς να την ρίξεις εντυπωσιακά πολύ.Για δώσε VIN, AΦΜ και συμπλήρωσε και μια φόρμα που θα ου δώσει ο ανακριτής στο αυτόφωρο.
Άν το έχεις συγκρίνει με το 122 βλέπεις ότι ο twincharger καίει αναλογικά περισσότερο
Θέλω ακόμα μικρότερη κατανάλωση!
Μέσα στην πόλη ρουφάει βενζίνη -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Mπα, το αφήνουμε για εσένα καλύτερα.Με τέτοια υπογραφή που έχεις βρε μοντέτορα (Ο εγωίσταρος....) τι περιμένεις.....
....Θέλω ακόμα μικρότερη κατανάλωση!
Μέσα στην πόλη ρουφάει βενζίνηΠάρε diesel....
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
....Θέλω ακόμα μικρότερη κατανάλωση!
Μέσα στην πόλη ρουφάει βενζίνηΠάρε diesel....
Με τα χιλιόμετρα που κάνω, το επιπλέον κόστος του diesel δεν θα το καλύψω ποτέ
2.5 χρόνια 15.000χλμ
Καλά αν ποτέ θελήσω να το πουλήσω δε θα με πιστεύει κανείς
Ευτυχώς υπάρχει το σέρβις μπουκ
Που κι αυτό παραπληγικό είναι Σέρβις κάθε 6.500 χιλιόμετρα -
Mα γιατί, πάρε ντίζελ
μια τελευταία, με αρκετή πόλη αλλά και αυτοκινητόδρομο (40-60)
9 στα 100 γμτ, μου χαλάει η μουαγιέν
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Άν το έχεις συγκρίνει με το 122 βλέπεις ότι ο twincharger καίει αναλογικά περισσότερο
Θέλω ακόμα μικρότερη κατανάλωση!
Μέσα στην πόλη ρουφάει βενζίνηΔεν έχω στοιχεία, η έρευνα σταμάτησε λίγο πριν να εμφανιστεί ο 122. Πάντως, χαίρομαι που δικαιώνομαι από κατόχους ψύχραιμους περί κομπρέσσορα και πόλης αρκετά χρόνια μετά.
Εμένα για τη δύναμη που έχεις, μια χαρά μου φαίνεται η κατανάλωση. Και το ότι δεν είναι 1.800-2.000 είναι μεγάλο κέρδος. Στο ταξίδι δεν είναι καλές οι καταναλώσεις που δίνεις, παίρνοντας υπόψη την άμεση δύναμη;
Ενδεικτικά, με τις χειρότερες δυνατές συνθήκες που περνάνε τα αυτοκίνητα που ταλαιπωρώ εγώ, στην πόλη καίω 7,5 λίτρα είτε με 1.1αρι Getz είτε με 1.4αρι Clio. Δεν νομίζω ότι ένα 9 απέχει τόσο πολύ.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Ενδεικτικά, με τις χειρότερες δυνατές συνθήκες που περνάνε τα αυτοκίνητα που ταλαιπωρώ εγώ, στην πόλη καίω 7,5 λίτρα είτε με 1.1αρι Getz είτε με 1.4αρι Clio. Δεν νομίζω ότι ένα 9 απέχει τόσο πολύ.
το πας μαλακωσα
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Δεν έχω στοιχεία, η έρευνα σταμάτησε λίγο πριν να εμφανιστεί ο 122. Πάντως, χαίρομαι που δικαιώνομαι από κατόχους ψύχραιμους περί κομπρέσσορα και πόλης αρκετά χρόνια μετά.
Εμένα για τη δύναμη που έχεις, μια χαρά μου φαίνεται η κατανάλωση. Και το ότι δεν είναι 1.800-2.000 είναι μεγάλο κέρδος. Στο ταξίδι δεν είναι καλές οι καταναλώσεις που δίνεις, παίρνοντας υπόψη την άμεση δύναμη;
Ενδεικτικά, με τις χειρότερες δυνατές συνθήκες που περνάνε τα αυτοκίνητα που ταλαιπωρώ εγώ, στην πόλη καίω 7,5 λίτρα είτε με 1.1αρι Getz είτε με 1.4αρι Clio. Δεν νομίζω ότι ένα 9 απέχει τόσο πολύ.
Στο ταξίδι οι καταναλώσεις είναι πολύ καλές. Αν συγκρατηθείς και δεν πλακώνεσαι στις προσπεράσεις αλλά οδηγείς ήρεμα γύρω στα 100-120χλμ/ώρα χρησιμοποιώντας τη ροπή με 5η και 6η σχέση, ακόμα και με πλήρες φορτίο (4 άτομα και αποσκευές) μπορείς να έχεις ένα ωραίο 6.5 στα 100χλμ (όπου το 122 βέβαια είναι ικανό να πέσει ακόμα και στα 5.5 ).
Τώρα μέσα στην Αθήνα και σε καταστάσεις πηγμένης Κηφισίας όπου έκανα 2 ώρες για 30χλμ κάποια στιγμή, προφανώς και η κατανάλωση χτυπάει κόκκινο. Έτσι προκύπτει το 9άρι κατά μέσο όρο.το πας μαλακωσα
Τούφα το ντουμάνι
-
Τελικά την πέταξα.
Μου είχαν μείνει τα 48 ευρώ αντί για τα λίτρα που έβαλα.
Η κατανάλωση που σας είπα είναι 9 ευρώ ανά 100χλμ, όχι 9 λίτρα
Είδα το χαρτί που σημειώνω τις βενζίνες που βάζω τώρα και διαπίστωσα ότι λέω μαλακίες (με το συμπάθειο).
Τα λίτρα ήταν 40.7 με τιμή βενζίνης 1.20 Ελίν 100άρα.
Κατανάλωση 7.7 λίτρα / 100 χλμ
Τώρα πραγματικά έχω εντυπωσιαστεί(άρα αφού τα χιλιόμετρα ήταν κυριολεκτικά 50-50, η εντός πόλης κατανάλωση παίζει πράγματι στο 9 και η εκτός στο 6.5)
-
Καλά, το 122ps πόσο θα καίει με χαλαρή οδήγηση;;;;;
Βέβαια, αν πιστέψω και το tc ενός octavia 1.8tsi 200ps που είχα για test drive μία φορά και έδειξε 7,4 (το μηδένισα με το που μπήκα μέσα) χωρίς καμμία διάθεση για οικονομία από μέρους μου...
Το πετάω το 206 και ξανασυνάπτω ερωτικό δεσμό με τα συνεργεία της VW τώρα!
λέμε και καμιά μ@λ@κί@ να περνάει η ώρα...
Έρευνα Κατανάλωσης