Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Scirocco
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Scirocco
    • 1
    • 2
    • 287
    • 288
    • 289
    • 290
    • 291
    • 406
    • 407
    • 289 / 407
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    8134
    111587
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kikizas-grigoris last edited by

      @jntaras
      Οκ λυθηκε και η απορια μου για τα 118αλογα σε τροχο, γιατι το νουμερο δεν ταιριαζει.

      @καβουρας-redmonster

      Τα διαγραμματα που παρεθεσα μια σελιδα πισω δειχνουν οτι το GT ΔΕΝ ειναι πιο δυνατο
      απο το rocco, απλα στα χαμηλα ειναι λιγο πιο γεματο το GT, μετα ειναι το ιδιο δυνατα, απλα το GT βγαζει την μεγιστη ροπη λιγο πιο χαμηλα.
      Η αισθηση των δυο αυτοκινητων μπορει να μπερδευει, καθως το scirocco ειναι λιγο πιο στιβαρο και ησυχο στο εσωτερικο σε σχεση με το GT.
      Aκομα και στις μετρησεις 0-100km/h και 0-1000μ το rocco ειναι ελαφρως μπροστα, παρεθεσα τα στοιχεια πριν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jntaras last edited by

        Γρηγορη ανυπομονω για τη Κυριακη

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kikizas-grigoris last edited by

          Ο χρήστης jntaras έγραψε:
          Γρηγορη ανυπομονω για τη Κυριακη

          Θα εχει δυνατες συγκινησεις!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Q
            qsisvts last edited by

            ωραια, σε τι εξυπηρετει ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              c-l-a-b last edited by

              να απαντησω εγω?αλλα οχι,θα περιμενω να δω κ αλλες αποψεις κ μετα θα εκφρασω την δικη μου..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                jntaras last edited by

                Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                ωραια, σε τι εξυπηρετει ?

                Η σταθεροτητα και η σιγουρια που σου δινει Qsi πιστευω οτι οφειλεται καθαρα σε αυτα...επισης πιστευω οτι δινουν και τρελλο κρατημα στη στροφη,ασε που εχει και ωραια αισθηση να βλεπεις το κωλαρακο να εξεχει στους καθρεφτες πολυ σουπερ κατασταση...Να σημειωσω οτι και σε υπερκατασκευες συναντουμε πιο φαρδια μετατροχια πισω,χωρις να θελω να συγκρινω το ψιροκκο με μια τετοια φυσικα,μη με φατε. ...να σημειωσω οτι το πισω μετατροχιο του ειναι και μεγαλυτερο μιας Καρρερα χωρις αυτο να σημαινει κατι,να χουμε κατι να λεμε. Τη Κυριακη θα ερθεις Μεγαρα??

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  c-l-a-b last edited by

                  με την διαφορα οτι οι υπερκατασκευες εχουν κ πισω η 4κινηση..αντιθετως κατι 306κιτκαρς που θυμαμαι,πισω ηταν τουλαχιστον ιδια αν οχι στενοτερα..
                  για την σταθεροτητα ειναι σιγουρα.αλλα γιατι να προβουν σε τετοια κινηση?δηλαδη τα αλλα δεν ειναι σταθερα?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    jntaras last edited by

                    Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                    με την διαφορα οτι οι υπερκατασκευες εχουν κ πισω η 4κινηση..αντιθετως κατι 306κιτκαρς που θυμαμαι,πισω ηταν τουλαχιστον ιδια αν οχι στενοτερα..
                    για την σταθεροτητα ειναι σιγουρα.αλλα γιατι να προβουν σε τετοια κινηση?δηλαδη τα αλλα δεν ειναι σταθερα?

                    Εννοειται το μπολντ,ξεχασα να το αναφερω...
                    ξερω γω ρε κλαμπ...δεν ειμαι η VW παντως το σιγουρο ειναι οτι δινουν προσθετη σταθεροτητα...
                    για πες τι ξερεις...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drdino last edited by

                      Πού να δείτε διαφορά μπρος/πίσω στα 106 rallye

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Q
                        qsisvts last edited by

                        οχι δε θα ερθω μεγαρα, δυστυχως

                        απλα μου κανει εντυπωση ρε συ γιατι ειναι το μονο γκολφοειδες που εχει αυτο το χαρακτηριστικο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          Ο χρήστης drdino έγραψε:
                          Πού να δείτε διαφορά μπρος/πίσω στα 106 rallye

                          ?
                          για πες..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jntaras last edited by

                            Ο χρήστης drdino έγραψε:
                            Πού να δείτε διαφορά μπρος/πίσω στα 106 rallye

                            εδιτ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              c-l-a-b last edited by

                              δεν ξερω κατι,εικαζω..αλλα περιμενω να ακουσω κ αλλες αποψεις..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                εγω δε μπορω να καταλαβω που χρησιμευει, μονο για καλυτερη σταθεροτητα στις στροφες θα ελεγα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  jntaras last edited by

                                  Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                  εγω δε μπορω να καταλαβω που χρησιμευει, μονο για καλυτερη σταθεροτητα στις στροφες θα ελεγα

                                  Και εγω...αντε να πεις οτι το εκαναν λογω σχεδιασμου κιολας...δεν ξερω τι αλλο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    iroc last edited by

                                    καλά τα περί μετατρόχιων ¨να πω κάτι κ εγω. που να δείτε το μπροστινό του τσι 122 που ειναι μεγαλύτερο από αυτό του gti..το γιατί όμως δεν ξέρω...!!!!! οριστε και λινκ΄
                                    http://www.carfolio.com/specifications/ ... rtOrder3=3

                                    *ΜΑΚΑΡΙ να μας κάνει κάλο καιρό την κυριακη ετσι ωστε να γουσταρουμε το event..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kikizas-grigoris last edited by

                                      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                      ωραια, σε τι εξυπηρετει ?

                                      Καταρχας στην συγκεκριμενη περιπτωση, ισως δεν ειναι ξεκαθαρισμενο αν η συγκεκριμενη επιλογη εγινε για λογους σχεδιασης αλλα και επιλογης υπαρχουσας πισω αναρτησης-αξονα ηδη απο το ραφι (πισω αναρτηση απο passat), η για να υπαρχει οντως το μεγαλυτερο μετατροχιο στον πισω αξονα στην κατηγορια και οχι μονο.
                                      Ειναι προφανες (μεχρι ενα βαθμο) οτι το μεγαλυτερο μετατροχιο γενικα προσδιδει στοιχεια
                                      βελτιωμενης σταθεροτητας και πατηματος οσον αφορα την συμπεριφορα του αμαξωματος.
                                      Τωρα στην συγκεκριμενη περιπτωση, περα απο τα τεραστια γενικως μετατροχια, εχουμε το ελαφρως μεγαλυτερο να βρισκεται πισω και οχι στους κινητηριους, οπου κατα κανονα βλεπουμε σε επιλογες κατασκευαστων. Το αποτελεσμα αυτου ειναι η πισω αναρτηση-αξονας να εχει ελαφρως μεγαλυτερα περιθωρια προσφυσης απο το αναμενομενο σε οδηγηση με καθαρες γραμμες, και αρα να σου επιτρεπει σε ενα αυξημενο βαθμο να 'στριβεις οπως ερχεσαι' σε υψηλοτερους ρυθμους-ταχυτητες εναντι του ανταγωνισμου.
                                      Απο την αλλη βεβαια σε καταστασεις off balance πλαισιου (ή σχεδον, αφου το μη απενεργοποιουμενο πληρως ESP επιτρεπει ελαχιστες γωνιες) υπαρχει μια ταση πιο υπερστροφικης διαθεσης βοηθωντας σε αρκετες περιπτωσεις την επιθυμητη διατηρηση του μπροστινου συστηματος στο εσωτερικο της στροφης. Πιθανολογω οτι σε ενα βαθμο αυτο
                                      εννισχυσε την αποφαση να μην απενεργοποιειται ΠΟΤΕ το ESP, καθως αν γινοταν αυτο, σε περιπτωσεις οπου η ουρα ανοιγε σε γωνια ανω των 15μοιρων πχ, η επαναφορα της θα ηταν
                                      πιο δυσκολη και πιο αποτομη ταυτοχρονα, απαιτωντας ταχυτατες διορθωσεις, αλλιως η υπερδιορθωση θα παραμονευε ανα πασα στιγμη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Μεγαλύτερα μετατρόχια εμπρός από ότι πίσω σε μπροσθιοκίνητο δίνουν περισσότερο ουδέτερη συμπεριφορά. Αν είναι πολύ πιο μεγάλα, τότε γίνεται και υπερστροφικό το αμάξι.

                                        1395/1335 εμπρός πίσω αντίστοιχα το 106

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Q
                                          qsisvts last edited by

                                          Ο χρήστης iROC έγραψε:
                                          καλά τα περί μετατρόχιων ¨να πω κάτι κ εγω. που να δείτε το μπροστινό του τσι 122 που ειναι μεγαλύτερο από αυτό του gti..το γιατί όμως δεν ξέρω...!!!!! οριστε και λινκ΄
                                          http://www.carfolio.com/specifications/ ... rtOrder3=3

                                          *ΜΑΚΑΡΙ να μας κάνει κάλο καιρό την κυριακη ετσι ωστε να γουσταρουμε το event..

                                          και που να δεις του s3 που ειναι 1522 1506

                                          εγω δηλαδη εχω τα πιο μικρα?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jntaras last edited by

                                            Ο χρήστης iROC έγραψε:
                                            καλά τα περί μετατρόχιων ¨να πω κάτι κ εγω. που να δείτε το μπροστινό του τσι 122 που ειναι μεγαλύτερο από αυτό του gti..το γιατί όμως δεν ξέρω...!!!!! οριστε και λινκ΄
                                            http://www.carfolio.com/specifications/ ... rtOrder3=3

                                            *ΜΑΚΑΡΙ να μας κάνει κάλο καιρό την κυριακη ετσι ωστε να γουσταρουμε το event..

                                            Απ'ο,τι βλεπω καλο καιρο θα'χει...Συνεφια βασικα,αλλα οχι βροχη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 287
                                            • 288
                                            • 289
                                            • 290
                                            • 291
                                            • 406
                                            • 407
                                            • 289 / 407
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr