Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Scirocco
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Scirocco
    • 1
    • 2
    • 285
    • 286
    • 287
    • 288
    • 289
    • 406
    • 407
    • 287 / 407
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    8134
    113948
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      saxon_747 last edited by

      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
      Δεν καταλαβαινω πως προκυπτει 113,17bhp στους τροχους...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kavoyras last edited by

        Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
        Δεν καταλαβαινω πως προκυπτει 113,17bhp στους τροχους...
        Στο δυναμομετρο των 4τροχων μετρηθηκε στα 157αλογα στους τροχους, και μαζι με τις απωλειες ουσιαστικα αυτο μεταφραζεται στα 170-175περιπου αλογα, κοντα δηλαδη στα
        172 που βλεπουμε εδω...

        στην από κάτω δυναμομέτρηση βλέπω wheel power 118,6BHP...
        Δεν ξέρω αν τα νούμερα όντως είναι πραγματικά ή όχι, αλλά είναι εντυπωσιακό σαν αποτέλεσμα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          red_monster last edited by

          Ο χρήστης jntaras έγραψε:
          Δυναμομετρησεις σε σιροκκο 160...το ενα εβγαλε 181 και 255ΝΜ ροπη (φιλου μου) και το αλλο 184


          Τα αυτοκινητα ειναι εντελως ''μαμα''

          στο δρόμο δεν φαίνονται αυτά τα νούμερα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kikizas-grigoris last edited by

            @red monster
            Αν δεν τα εχεις δει σε πατημα συγκριτικα με το δικο σου,
            εχει να κανει με τον οδηγο , οχι με το αυτοκινητο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              red_monster last edited by

              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
              @red monster
              Αν δεν τα εχεις δει σε πατημα συγκριτικα με το δικο σου,
              εχει να κανει με τον οδηγο , οχι με το αυτοκινητο...

              δεν εννοώ σε πατήματα, δεν κρίνω ποτέ έτσι τα αυτοκίνητα...
              σε σχέση με το golf v gt ας πούμε , το μοτέρ πάσχει...

              δεν ξέρω τι προβλήματα μπορεί να παρουσίαζε το πουσαρισμένο μοτερ του gt (φίλος μου του πίνει το αίμα και ακόμα ούτε τσεκ εντζιν δεν του έχει ανάψει)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kavoyras last edited by

                Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                σε σχέση με το golf v gt ας πούμε , το μοτέρ πάσχει...

                αν το GT πάει καλύτερα, τα νούμερα του δυναμόμετρου είναι χαλαρά υπερ-αισιόδοξα.

                ΥΓ:χωρίς να θέλω να μειώσω το αποτέλεσμα της δυναμομέτρησης προφανώς

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kikizas-grigoris last edited by

                  Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                  @red monster
                  Αν δεν τα εχεις δει σε πατημα συγκριτικα με το δικο σου,
                  εχει να κανει με τον οδηγο , οχι με το αυτοκινητο...

                  δεν εννοώ σε πατήματα, δεν κρίνω ποτέ έτσι τα αυτοκίνητα...
                  σε σχέση με το golf v gt ας πούμε , το μοτέρ πάσχει...

                  δεν ξέρω τι προβλήματα μπορεί να παρουσίαζε το πουσαρισμένο μοτερ του gt (φίλος μου του πίνει το αίμα και ακόμα ούτε τσεκ εντζιν δεν του έχει ανάψει)

                  Λοιπον, συμφωνα με τις μετρησεις των 4τροχων, το 160αρι
                  κανει 0-100km/h σε 8,1sec , 0-1000m σε 29sec , αντιστοιχα το GT V κανει 8,2sec
                  και 29,3sec , δεν βλεπω να πασχει καπου...
                  Αν εννοεις λιγο που χαζευει στα χαμηλα, εχει να κανει με την μικρη μειωση πιεσης που εχουν κανει (μετα απο αναβαθμιση λογισμικου -ηδη την εποχη που εβγαινε το GT V-) στον κομπρεσσορα, σε περιπτωση πχ που στου φιλου σου , ή σε καποιο που εχεις οδηγησει/μπει, μπορει να μην εχει γινει κατι τετοιο...
                  Κατα τα αλλα στις δυναμομετρησεις του περιοδικου τα διαγραμματα ειναι καρμπον
                  παρολο που δηλωνουν πλεον 10αλογα λιγοτερο.

                  (4τροχοι Νοεμβριος 2008 , Σεπτεμβριος 2006)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    red_monster last edited by

                    Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                    @red monster
                    Αν δεν τα εχεις δει σε πατημα συγκριτικα με το δικο σου,
                    εχει να κανει με τον οδηγο , οχι με το αυτοκινητο...

                    δεν εννοώ σε πατήματα, δεν κρίνω ποτέ έτσι τα αυτοκίνητα...
                    σε σχέση με το golf v gt ας πούμε , το μοτέρ πάσχει...

                    δεν ξέρω τι προβλήματα μπορεί να παρουσίαζε το πουσαρισμένο μοτερ του gt (φίλος μου του πίνει το αίμα και ακόμα ούτε τσεκ εντζιν δεν του έχει ανάψει)

                    Λοιπον, συμφωνα με τις μετρησεις των 4τροχων, το 160αρι
                    κανει 0-100km/h σε 8,1sec , 0-1000m σε 29sec , αντιστοιχα το GT V κανει 8,2sec
                    και 29,3sec , δεν βλεπω να πασχει καπου...
                    Αν εννοεις λιγο που χαζευει στα χαμηλα, εχει να κανει με την μικρη μειωση πιεσης που εχουν κανει (μετα απο αναβαθμιση λογισμικου -ηδη την εποχη που εβγαινε το GT V-) στον κομπρεσσορα, σε περιπτωση πχ που στου φιλου σου , ή σε καποιο που εχεις οδηγησει/μπει, μπορει να μην εχει γινει κατι τετοιο...
                    Κατα τα αλλα στις δυναμομετρησεις του περιοδικου τα διαγραμματα ειναι καρμπον
                    παρολο που δηλωνουν πλεον 10αλογα λιγοτερο.

                    (4τροχοι Νοεμβριος 2008 , Σεπτεμβριος 2006)

                    καρμπόν είναι γιατί δεν κάνουν άλλες μετρήσεις....
                    το gt είναι παντού πιο γεματο σε σχέση με το 160σιρόκο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kikizas-grigoris last edited by

                      Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                      Λοιπον, συμφωνα με τις μετρησεις των 4τροχων, το 160αρι
                      κανει 0-100km/h σε 8,1sec , 0-1000m σε 29sec , αντιστοιχα το GT V κανει 8,2sec
                      και 29,3sec , δεν βλεπω να πασχει καπου...
                      Αν εννοεις λιγο που χαζευει στα χαμηλα, εχει να κανει με την μικρη μειωση πιεσης που εχουν κανει (μετα απο αναβαθμιση λογισμικου -ηδη την εποχη που εβγαινε το GT V-) στον κομπρεσσορα, σε περιπτωση πχ που στου φιλου σου , ή σε καποιο που εχεις οδηγησει/μπει, μπορει να μην εχει γινει κατι τετοιο...
                      Κατα τα αλλα στις δυναμομετρησεις του περιοδικου τα διαγραμματα ειναι καρμπον
                      παρολο που δηλωνουν πλεον 10αλογα λιγοτερο.

                      (4τροχοι Νοεμβριος 2008 , Σεπτεμβριος 2006)

                      καρμπόν είναι γιατί δεν κάνουν άλλες μετρήσεις....
                      το gt είναι παντού πιο γεματο σε σχέση με το 160σιρόκο

                      Στο ειπα και πριν, στα χαμηλα υπερεχει λιγο το GT και υπηρχε λογος για αυτο.
                      Οσο για το καρμπον, δες και μονος σου...

                      Oι φωτο ειναι απο τα τευχη που προανεφερα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jntaras last edited by

                        Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                        @red monster
                        Αν δεν τα εχεις δει σε πατημα συγκριτικα με το δικο σου,
                        εχει να κανει με τον οδηγο , οχι με το αυτοκινητο...

                        δεν εννοώ σε πατήματα, δεν κρίνω ποτέ έτσι τα αυτοκίνητα...
                        σε σχέση με το golf v gt ας πούμε , το μοτέρ πάσχει...

                        δεν ξέρω τι προβλήματα μπορεί να παρουσίαζε το πουσαρισμένο μοτερ του gt (φίλος μου του πίνει το αίμα και ακόμα ούτε τσεκ εντζιν δεν του έχει ανάψει)

                        Για εξηγησε αν θελεις,γιατι αλλα εχω ακουσει απο πρωην κατοχους GT και νυν σιροκκο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kavoyras last edited by

                          Ο χρήστης jntaras έγραψε:

                          Για εξηγησε αν θελεις,γιατι αλλα εχω ακουσει απο πρωην κατοχους GT και νυν σιροκκο

                          εσύ τι έχεις ακούσει?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            red_monster last edited by

                            Ο χρήστης jntaras έγραψε:

                            @red monster
                            Αν δεν τα εχεις δει σε πατημα συγκριτικα με το δικο σου,
                            εχει να κανει με τον οδηγο , οχι με το αυτοκινητο...

                            δεν εννοώ σε πατήματα, δεν κρίνω ποτέ έτσι τα αυτοκίνητα...
                            σε σχέση με το golf v gt ας πούμε , το μοτέρ πάσχει...

                            δεν ξέρω τι προβλήματα μπορεί να παρουσίαζε το πουσαρισμένο μοτερ του gt (φίλος μου του πίνει το αίμα και ακόμα ούτε τσεκ εντζιν δεν του έχει ανάψει)

                            Για εξηγησε αν θελεις,γιατι αλλα εχω ακουσει απο πρωην κατοχους GT και νυν σιροκκο

                            τι να σου εξηγήσω?
                            το μοτέρ του gt είναι πιο γεμάτο παντού σε σχέση με του σιρόκο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jntaras last edited by

                              Και στους δυο...το μοτερ του σιροκκο απλα ειναι πιο ομαλο στα χαμηλα σε σχεση με του GT αλλα ψηλα ειναι καλυτερο...και αυτο επιβεβαιωνεται και φαινεται και στο δρομο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kavoyras last edited by

                                Ο χρήστης jntaras έγραψε:
                                Και στους δυο...το μοτερ του σιροκκο απλα ειναι πιο ομαλο στα χαμηλα σε σχεση με του GT αλλα ψηλα ειναι καλυτερο...και αυτο επιβεβαιωνεται και φαινεται και στο δρομο

                                μου φαίνεται θα ξανα-'απαιτήσω' βόλτα με το Gt.

                                εμένα του Gt με εξαίρεση ένα πολύ μικρό σκαλοπάτι που κάνει στις...1200rpm (μιλάμε για τρίχες δηλαδή ), θυμάμαι ότι είναι πιο γραμμικό και πιο δυνατό από το scirocco.
                                Και τα 2 είναι χειροκίνητα και πλήρως εργοστασιακά και καίγανε 100στάρα βενζίνη.
                                Επίσης στο scirocco ο tsi κρεμάει πιο γρήγορα σε σχέση με αυτόν του GT...
                                Τέλοσπάντων...οι εντυπώσεις ήταν ελαφρώς υπέρ του GT και (για μένα) δικαιολογημένα.

                                ΥΓ:σε σχέση με το GT πάντως εγώ είμαι ελάχιστα πίσω.Ένα κλίκ...όχι τίποτα τρελά πράματα.Κερδίζει ίσως αρχικά αυτό το 'πέταγμα' του κομπρέσσορα και μετά πάμε περίπου το ίδιο...πώς αλλιώς να το πω... οπότε λογικό είναι το scirocco να είναι πιο πίσω από το gt.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  red_monster last edited by

                                  Ο χρήστης jntaras έγραψε:
                                  Και στους δυο...το μοτερ του σιροκκο απλα ειναι πιο ομαλο στα χαμηλα σε σχεση με του GT αλλα ψηλα ειναι καλυτερο...και αυτο επιβεβαιωνεται και φαινεται και στο δρομο

                                  θα κατέβω μετά την εξεταστική στα μέρη σου...για κοψιδοκατάσταση
                                  αν είσαι free δοκιμάζουμε με την μίτο και το gt φίλου...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    red_monster last edited by

                                    Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                                    Και στους δυο...το μοτερ του σιροκκο απλα ειναι πιο ομαλο στα χαμηλα σε σχεση με του GT αλλα ψηλα ειναι καλυτερο...και αυτο επιβεβαιωνεται και φαινεται και στο δρομο

                                    μου φαίνεται θα ξανα-'απαιτήσω' βόλτα με το Gt.

                                    εμένα του Gt με εξαίρεση ένα πολύ μικρό σκαλοπάτι που κάνει στις...1200rpm (μιλάμε για τρίχες δηλαδή ), θυμάμαι ότι είναι πιο γραμμικό και πιο δυνατό από το scirocco.
                                    Και τα 2 είναι χειροκίνητα και πλήρως εργοστασιακά και καίγανε 100στάρα βενζίνη.
                                    Επίσης στο scirocco ο tsi κρεμάει πιο γρήγορα σε σχέση με αυτόν του GT...
                                    Τέλοσπάντων...οι εντυπώσεις ήταν ελαφρώς υπέρ του GT και (για μένα) δικαιολογημένα.

                                    ΥΓ:σε σχέση με το GT πάντως εγώ είμαι ελάχιστα πίσω.Ένα κλίκ...όχι τίποτα τρελά πράματα.Κερδίζει ίσως αρχικά αυτό το 'πέταγμα' του κομπρέσσορα και μετά πάμε περίπου το ίδιο...πώς αλλιώς να το πω... οπότε λογικό είναι το scirocco να είναι πιο πίσω από το gt.

                                    ακριβώς την ίδια εντύπωση έχω και εγώ...
                                    το μοτέρ του gt να είναι πιο γεμάτο και γραμμικό από το ρελαντί μέχρι τον κόφτη

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      jntaras last edited by

                                      Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                      Και στους δυο...το μοτερ του σιροκκο απλα ειναι πιο ομαλο στα χαμηλα σε σχεση με του GT αλλα ψηλα ειναι καλυτερο...και αυτο επιβεβαιωνεται και φαινεται και στο δρομο

                                      θα κατέβω μετά την εξεταστική στα μέρη σου...για κοψιδοκατάσταση
                                      αν είσαι free δοκιμάζουμε με την μίτο και το gt φίλου...

                                      Mεσα!Αντε ελα να φας καμια προβατα να γινεις ανθρωπος

                                      Και στους δυο...το μοτερ του σιροκκο απλα ειναι πιο ομαλο στα χαμηλα σε σχεση με του GT αλλα ψηλα ειναι καλυτερο...και αυτο επιβεβαιωνεται και φαινεται και στο δρομο

                                      μου φαίνεται θα ξανα-'απαιτήσω' βόλτα με το Gt.

                                      εμένα του Gt με εξαίρεση ένα πολύ μικρό σκαλοπάτι που κάνει στις...1200rpm (μιλάμε για τρίχες δηλαδή ), θυμάμαι ότι είναι πιο γραμμικό και πιο δυνατό από το scirocco.
                                      Και τα 2 είναι χειροκίνητα και πλήρως εργοστασιακά και καίγανε 100στάρα βενζίνη.
                                      Επίσης στο scirocco ο tsi κρεμάει πιο γρήγορα σε σχέση με αυτόν του GT...
                                      Τέλοσπάντων...οι εντυπώσεις ήταν ελαφρώς υπέρ του GT και (για μένα) δικαιολογημένα.

                                      ΥΓ:σε σχέση με το GT πάντως εγώ είμαι ελάχιστα πίσω.Ένα κλίκ...όχι τίποτα τρελά πράματα.Κερδίζει ίσως αρχικά αυτό το 'πέταγμα' του κομπρέσσορα και μετά πάμε περίπου το ίδιο...πώς αλλιώς να το πω... οπότε λογικό είναι το scirocco να είναι πιο πίσω από το gt.

                                      Απλα Καβουρα Γιωργο τα λεω ολα αυτα γιατι εγω σε σχεση με το GT ειμαι αρκετα μπροστα και προσπαθω να αποδειξω οτι δεν ειμαι ελεφαντας

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kavoyras last edited by

                                        Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                        θα κατέβω μετά την εξεταστική στα μέρη σου...για κοψιδοκατάσταση
                                        αν είσαι free δοκιμάζουμε με την μίτο και το gt φίλου...

                                        μπορώ να 'παρεβρεθώ' κι εγώ? (αν και δεν ξέρω αν θα είμαι ακόμα 'μαμά' )

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster last edited by

                                          Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                                          θα κατέβω μετά την εξεταστική στα μέρη σου...για κοψιδοκατάσταση
                                          αν είσαι free δοκιμάζουμε με την μίτο και το gt φίλου...

                                          μπορώ να 'παρεβρεθώ' κι εγώ? (αν και δεν ξέρω αν θα είμαι ακόμα 'μαμά' )

                                          κοψιδοκατάσταση ή για ανοιγματοκατάσταση??

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jntaras last edited by

                                            Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                            θα κατέβω μετά την εξεταστική στα μέρη σου...για κοψιδοκατάσταση
                                            αν είσαι free δοκιμάζουμε με την μίτο και το gt φίλου...

                                            μπορώ να 'παρεβρεθώ' κι εγώ? (αν και δεν ξέρω αν θα είμαι ακόμα 'μαμά' )

                                            κοψιδοκατάσταση ή για ανοιγματοκατάσταση??

                                            Κοκκινοτερας εσυ με το GT τι κανεις?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 285
                                            • 286
                                            • 287
                                            • 288
                                            • 289
                                            • 406
                                            • 407
                                            • 287 / 407
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr