-
σεπέντε μακράν.
Α! Και άλλαξε αυτόν τον ανεκδιήγητο τίτλο...
-
A4 1.8 χωρις quattro, θα χαντακωθει με τοσα λιγα αλογα απο την 4κινηση , δεν εχει νοημα
η αλφα καιει τα αντερα της αλλα μολις γινει tsi αυτο θα σταματησει
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
A4 1.8 χωρις quattro, θα χαντακωθει με τοσα λιγα αλογα απο την 4κινηση , δεν εχει νοημαη αλφα καιει τα αντερα της **αλλα μολις γινει tsi αυτο θα σταματησει **:shifty:
Από όσα έχεις στην νέα λίστα, μακράν το C5!!!
ΥΓ: Τον μπαμπά ελπίζω να τον ρώτησες αν θα πάρει αυτοκίνητο...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
η αλφα καιει τα αντερα της αλλα μολις γινει tsi αυτο θα σταματησει
υπομονή...η εξαγορά από τη VAG ξεκίνησε.
ΥΓ:να δω τι θα λέει μετά ο pasxos όταν-αν αγοραστεί η alfa από την vag-group...
ΥΓ2:προτιμώ τις εντελώς ανεξάρτητες ευκαιρίες γιατί ο (πραγματικός) ανταγωνισμός σίγουρα προωθεί περισσότερο την εξέλιξη. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
A4 1.8 χωρις quattro, θα χαντακωθει με τοσα λιγα αλογα απο την 4κινηση , δεν εχει νοημα
η αλφα καιει τα αντερα της **αλλα μολις γινει tsi αυτο θα σταματησει **:shifty:
Από όσα έχεις στην νέα λίστα, μακράν το C5!!!
ΥΓ: Τον μπαμπά ελπίζω να τον ρώτησες αν θα πάρει αυτοκίνητο...
Βασικά ο μπαμπάς ψήνεται ακόμα για ΕΒΟ μέχρι που του έδειξα το πόστ ενος τύπου εδώ που πολύ ωραία μου είπε για την συντήρησή του και δεν του αρέσει το octavia rs.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
A4 1.8 χωρις quattro, θα χαντακωθει με τοσα λιγα αλογα απο την 4κινηση , δεν εχει νοημα
η αλφα καιει τα αντερα της **αλλα μολις γινει tsi αυτο θα σταματησει **:shifty:
α δε τα μαθες??
viewtopic.php?f=5&t=14226&start=615 -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
A4 1.8 χωρις quattro, θα χαντακωθει με τοσα λιγα αλογα απο την 4κινηση , δεν εχει νοημα
η αλφα καιει τα αντερα της **αλλα μολις γινει tsi αυτο θα σταματησει **:shifty:
α δε τα μαθες??
viewtopic.php?f=5&t=14226&start=615 -
-
Στο θέμα μας μαγκες
-
Ο χρήστης Artec έγραψε:
Πάλι θα με βρίσετεΤί λέτε για τα
Citroen C5 1.6THP (155hp) 2010 (με υδροπνευματική)
Audi A6 2.0TSi (170hp) 2006
Audi A4 1.8TSi Quattro (160hp) 2006αν μιλάμε για c5 με υδροπνευματική, τότε C5 μακράν.
Αν δεν έχει υδροπνευματική, τότε η τρίτη επιλογή (χωρίς quattro γιατί το quattro έχει πολλές απώλειες και ήδη το α3 με haldex quattro και όχι 3 διαφορικά και έχει διαφορά στην επιταχυνση από το δικό μου... )159 ΤΒi προσωπικά με... τι-πο-τα λόγω κόστους χρήσης (κατανάλωση βενζίνης ).
Για όλα τα αμάξια που λέμε είναι όλα στο ίδιο κόστος αγοράς?
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Καλησπέρα. Ο πατέρας μου θέλει να πάρει το Mitsubishi Evo VIII (8) απείραχτο. Μπορεί κανείς να μου πεί κόστος συντήρησης και πόσο θα κέει μέσα στην πόλη; Δέν μιλάω για 'αγωνιστική' οδήγηση. Συχνές αλλαγές σε χαμηλές στροφές πριν 'πιάσει' η τουρμπίνα. Επίσης αν μπορείτε να μου πείτε φορολογία και τέλη κυκλοφορίας. Πόσο ακριβότερα θα το συντηρώ απο ένα Citroen C5 2010 1.6 THP?
Τέλος μήπως γίνεται κατα κάποιο τρόπο να κατεβάσουμε την κατανάλωσή του με κάποιο τρόπο? (πχ αφαιρεση τουρμπινας ή να μειώσουμε την παροχή καυσίμου απο το προγραμμα?
θα παρεις τo evo για να βγαλεις την τουρμπινα;ο πατερας σου τι λεει γι'αυτα;kαποια πραγματα δεν γινονται και μη συγκρινεις το καθαροαιμο με το αυτοκινητο του 60χρονου!!!λιγο σεβας
Το καθαροαιμο καθαροαιμο αλλα η c5 αμαξι 60χρονου..???
Και γενικα ρε ανθρωπε προτεινε και κατι εκτος ιαπωνιας καταντας γραφικος και προβλεψιμος-κολλημενος σε υπερβολικο πια βαθμο.. δε θα σου πεσει η μεση..οταν μαλιστα η ευρωπη ειναι μακραν μπροστα στις περισσοτερες κατηγοριες.. -
OΠ νά και ο doctor dino
SIRINA PRODUCTIONS
EVO 8