Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HYUNDAI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. HYUNDAI FORUM
    • 1
    • 2
    • 28
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 189
    • 190
    • 30 / 190
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    102
    3784
    70534
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Οτι δεν βλεπω να εξαφανιζονται τα παλια πλην κορεατικων.Επιπλεον πριν απο το excell δεν υπηρχε στην Ελλαδα χιουνται για πολλα χρονια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        ggab last edited by

        Ο χρήστης Storm έγραψε:
        Περί 'μαγειρέματος'
        Θεωρώ ότι υπάρχει αναντιστοιχία μεταξύ ιπποδυνάμεων και επιδόσεων...

        Π.χ. το i30 στα 1600 έχει λέει 122 άλογα. Ενώ το Ceed 126 άλογα...
        Οι επιδόσεις όμως είναι μέτριες, όσο αφορά τις εργοστασιακές μετρήσεις (τελική και 0-100)
        Από 122άλογα και 126 άλογα θα περίμενα τελική κάπου στα 200 και 0-100 κάτω από 10,5 δευτερόλεπτα.
        Το ίδιο θεωρώ πως συμβαίνει και με τις εκδόσεις 1.4...
        Επίσης το άλλο παράξενο είναι τα βάρη. Και τα δύο είναι κάτω από 1250 κιλά και μάλιστα το i30 είναι αρκετά ποιο ελαφρύ από το Ceed... Που σημαίνει ότι τουλάχιστον τα 1600άρια θα μπορούσαν να ήταν ποιο σβέλτα.

        200 τελικη γραφουν τα 1,8 και εσενα σε πειραξε το 192;η αναφορα στην ιπποδυναμη εχει να κανει με την διαφορετικη χαρτογραφηση που εκανε η καθε εταιρια σε εναν ολοιδιο κινητηρα.Το βαρος τι εχει;για μικρομεσαια χατς δεν μιλαμε;και μη μενεις στα 0-100 αλλα τσεκ τις ρεπριζ!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          ggab last edited by

          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
          Οτι δεν βλεπω να εξαφανιζονται τα παλια πλην κορεατικων.Επιπλεον πριν απο το excell δεν υπηρχε στην Ελλαδα χιουνται για πολλα χρονια.

          το 96' ειχε γεμισει η ελλαδα punto gt,106 rallye και διαφορες εκδοσεις αυτων,που ειναι σημερα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Κυκλοφορουν εκει εξω,αν και ειναι ειδικα μοντελα.Υπαρχουν και τα απλα πουντο και 106 .Και σιγουρα δεν εχουν ξεβαψει οι προφυλακτηρες τους οπως στα λαντρα και στα accent εκεινης της εποχης .Καλα και αγια τα χιουνται αλλα βγαζουν και αυτα προβληματα οπως ολα τα αμαξια.Πχ στο δικο μου το κουπε του 99 δεν δικαιολογω να διαλυθει το ψυγειο του,δεν μου εχει ξανασυμβει ποτε και ευτυχως που δεν ετυχε σε ταξιδι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stormold last edited by

              Ο χρήστης GGAB έγραψε:
              200 τελικη γραφουν τα 1,8 και εσενα σε πειραξε το 192;η αναφορα στην ιπποδυναμη εχει να κανει με την διαφορετικη χαρτογραφηση που εκανε η καθε εταιρια σε εναν ολοιδιο κινητηρα.Το βαρος τι εχει;για μικρομεσαια χατς δεν μιλαμε;και μη μενεις στα 0-100 αλλα τσεκ τις ρεπριζ!!!

              Είμαι φιλοΚορεάτης αλλά ορισμένα πράγματα ομολογώ ότι μου φαίνονται περίεργα.

              Για 122 άλογα και 126 άλογα περίμενα καλύτερες επιδόσεις...

              Οι επίσημες επιδόσεις που ανακοινώνει η Hyundai/KIA για τα i30 και Ceed μου θυμίζουν το κουπέ μου με τα 105 άλογα...και τα 1350 κιλά του.

              Άλλο όμως 105 άλογα και άλλο 122 και 126...

              Εκτός αν και αυτά είναι 105 άλογα...

              υ.γ. από την αλλη σκέφτομαι ότι θα βγει το Ceed με 90 άλογα. Από τα 109 στα 90 άλογα. 19 άλογα κάτω. Λογικά δεν περιμένουμε να επηρεαστούν και πολύ οι επιδόσεις ή όχι;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                thanosanesthetist last edited by

                Περιμένοντας το ix35 μετον 1,6 turbo, το ωραίο design,τους άπλετους χωρους και την λογική(:) τιμή.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mariadne last edited by

                  Ο χρήστης Storm έγραψε:

                  200 τελικη γραφουν τα 1,8 και εσενα σε πειραξε το 192;η αναφορα στην ιπποδυναμη εχει να κανει με την διαφορετικη χαρτογραφηση που εκανε η καθε εταιρια σε εναν ολοιδιο κινητηρα.Το βαρος τι εχει;για μικρομεσαια χατς δεν μιλαμε;και μη μενεις στα 0-100 αλλα τσεκ τις ρεπριζ!!!

                  Είμαι φιλοΚορεάτης αλλά ορισμένα πράγματα ομολογώ ότι μου φαίνονται περίεργα.

                  Για 122 άλογα και 126 άλογα περίμενα καλύτερες επιδόσεις...

                  Οι επίσημες επιδόσεις που ανακοινώνει η Hyundai/KIA για τα i30 και Ceed μου θυμίζουν το κουπέ μου με τα 105 άλογα...και τα 1350 κιλά του.

                  Άλλο όμως 105 άλογα και άλλο 122 και 126...

                  Εκτός αν και αυτά είναι 105 άλογα...

                  υ.γ. από την αλλη σκέφτομαι ότι θα βγει το Ceed με 90 άλογα. Από τα 109 στα 90 άλογα. 19 άλογα κάτω. Λογικά δεν περιμένουμε να επηρεαστούν και πολύ οι επιδόσεις ή όχι;

                  Η kia.gr στο Ceed FL 1.4 με τα 90 άλογα δίνει χειρότερες επιδόσεις: 0-100 13sec και τελική 180 (από 11.6 και 187)...

                  Σπύρος

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stormold last edited by

                    Ο χρήστης mariadne έγραψε:

                    Η kia.gr στο Ceed FL 1.4 με τα 90 άλογα δίνει χειρότερες επιδόσεις: 0-100 13sec και τελική 180 (από 11.6 και 187)...

                    Σπύρος

                    Σπύρο πολύ ενδιαφέρον η πληροφορία σου. Δεν είχα προσέξει ότι η ΚΙΑ έβγαλε στο site το FL...

                    Από ότι διαπιστώνω η εξέλιξη αυτή επηρεάζει και το ProCeed ...
                    Και τα Facelift είναι και ποιο ακριβά...

                    Άποψή μου είναι θα χάσει πωλήσεις η ΚΙΑ στον 1400άρη κινητήρα... Ευτυχώς ο 1600άρης παρέμεινε σχεδόν ανέπαφος. Έχασε ένα άλογο...

                    Θα πάθει τα ίδια άραγε και το i30;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mariadne last edited by

                      Ο χρήστης Storm έγραψε:

                      Η kia.gr στο Ceed FL 1.4 με τα 90 άλογα δίνει χειρότερες επιδόσεις: 0-100 13sec και τελική 180 (από 11.6 και 187)...

                      Σπύρος

                      Σπύρο πολύ ενδιαφέρον η πληροφορία σου. Δεν είχα προσέξει ότι η ΚΙΑ έβγαλε στο site το FL...

                      Από ότι διαπιστώνω η εξέλιξη αυτή επηρεάζει και το ProCeed ...
                      Και τα Facelift είναι και ποιο ακριβά...

                      Άποψή μου είναι θα χάσει πωλήσεις η ΚΙΑ στον 1400άρη κινητήρα... Ευτυχώς ο 1600άρης παρέμεινε σχεδόν ανέπαφος. Έχασε ένα άλογο...

                      Θα πάθει τα ίδια άραγε και το i30;

                      Μάλλον το ίδιο θα πάθει και το i30. Και να σκεφτείς ότι ο ίδιος κινητήρας στο i20 έχει 100 άλογα! Μας έχουν μπερδέψει: CEED FL 90 -> 6000, i30 109 ->6200, i20 100 -> 5500
                      Και να σκεφτείς ότι ο απλός 16V 1.4 του ACCENT βγάζει 97!
                      Βέβαια το CEED FL έχει την μέγιστη ροπή πλέον στις 4200 και χαμηλότερη κατανάλωση 5,8.
                      Εγώ προσωπικά που έχω το i30 αν έβγαινε με 90 άλογα σήμερα δεν θα το αγόραζα.

                      Σπύρος

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stormold last edited by

                        Ο χρήστης mariadne έγραψε:
                        Μάλλον το ίδιο θα πάθει και το i30. Και να σκεφτείς ότι ο ίδιος κινητήρας στο i20 έχει 100 άλογα! Μας έχουν μπερδέψει: CEED FL 90 -> 6000, i30 109 ->6200, i20 100 -> 5500
                        Και να σκεφτείς ότι ο απλός 16V 1.4 του ACCENT βγάζει 97!
                        Βέβαια το CEED FL έχει την μέγιστη ροπή πλέον στις 4200 και χαμηλότερη κατανάλωση 5,8.
                        Εγώ προσωπικά που έχω το i30 αν έβγαινε με 90 άλογα σήμερα δεν θα το αγόραζα.

                        Σπύρος

                        Τα 90 άλογα είναι πισωγύρισμα... ειδικά όταν κυκλοφορούν πλέον αυτοκίνητα με 1200 κυβικά και 100 άλογα...

                        Όπως λες το Accent με 1400 κυβικά και βγάζει σχεδόν 100 άλογα και από την άλλη υπάρχει και το Lacetti 1.400 που βγάζει 94 άλογα αλλά έχει 0-100 στα 11.6... και όχι στα 13!

                        Εγώ πάντως (και δεν το κρύβω) καλοβλέπω (πολύ) το Lacetti 1600 SX.
                        Το έχει ένας φίλος στην γειτονιά μου σε μπλε μεταλλικό χρώμα, είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένος και είναι και ιδιαίτερα όμορφο αυτοκίνητο. Πολύ όμορφη σχεδίαση (μέσα-έξω) με καλές επιδόσεις.
                        Εγώ ένα Lacetti σήμερα, άνετα θα το αγόραζα...και θα είχα και το κεφάλι μου ήσυχο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          ggab last edited by

                          Καταρχην η φιλοσοφια των εταιριων για τα i30 και ceed δεν ειναι η σπορ κατασκευη αλλα η οικογενειακη,με αποτελεσμα την τοποθετηση ενος κιβωτιου με πιο μακριες σχεσεις και το πνιξιμο των επιδοσεων αλλα καλυτερη οικονομια και αθορυβο ταξιδι.Αποτελεσμα καθως τα 109 και 126 αλογα δεν χανονται ειναι τα αυτοκινητα αυτα ειτε μονο με τον οδηγο ειτε φορτωμενα να παρουσιαζουν μικρη διαφορα στην αποδοση και στην καταναλωση.Τελος αν οντως το νεο 1,4 ειναι 90ιπποι τοτε θα εχει μεγαλη αυξηση η ροπη καθως το παραλληλογραμμο ροπης/ισχυος ειναι παντα στο ιδιο εμβαδον!!!(περιπου)Δεν ξερω αν αυτο γινεται για ευρο 5 η' κατι αλλο.Ο 1,4 του accent στο δυναμομετρο εβγαλε 103 ιππους αλλα δεν εχει καμια σχεση με τον νεο των 109ιππων.Οι τυποι οτι θελουν κανουν στα μοτερ και τα ρυθμιζουν αναλογα καθε φορα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            georgefoto last edited by

                            Τι λετε βρε παιδια τα μοτερ των χιουνται κια μια χαρα ειναι μακαρι και το ευρωπαικο μου αυτοκινητο να ειχε τετοια μοτερ οπως των χιουνται κια . παρακολουθω συχνα τα τεχνικα χαρακτηριστικα των κινητηρων των εταιρειων γενικα και παρατηρουσα οτι καθε 2-3 χρονια εβελεπα αλλαγες στα χαρακτηριστικα των κινητηρων των χιουνται και τις κια εβλεπα καθε δυο τρια χρονια αλλαγες οχι μονο στην ισχυ αλλα και κυριως στην μειωση της καταναλωσης καυσιμου. Αυτο σημαινει οτι η χιουνται κια κανει προγραμματα εκσυχρονισμου και βελτιωσηςκαι μαλιστα οχι ενα και δυο προγραμματα αλλα συνεχως ανα 2 με 3 χρονια τα τελευταια δεκα χρονια.

                            Καθε φορα που παρουσιαζουν οι κορεατες ενα νεο μοντελο ο κινητηρας ειναι βελτιωμενος και στην ισχυ κααι στις τιμες καταναλωσης και οχι μονο αυτο αλλα ακομα και οταν κανουν και facelift σε ενα μοντελο εχουν κανει τις βελτιωσεις στο κινητηρα.Αλλες εταιρειες κυριως ευρωπαικες οχι μονο στα facelift αλλα και οταν αλλαζουν ενα μοντελο και βγαζουν ενα νεο εχουν το ιδιος απαραλλακτο κινητηρα.
                            Επισης βλεπω οτι δεν κανουν ενα δυο τ προγραμματα εκσυγχρονισμου αλλα συνεχεια καθε δυο με τρια χρονια δηλ γινονται οχι μονο ενα δυο βηματα εξελιξης σε σχεση με τον ανταγωνισμο τον ευρωπαικο κυριως αλλα πολλα βηματα εξελιξης με αποτελεσμα η ψαλιδα διαρκως ανοιγει.

                            Πιο πανω εγραψε καποιος οτι στο facelift kia ceed η καταναλωση του κινητηρα εχει μειωθει στα 5.8.
                            Βλεπετε αυτο που λεω, ακομα και στο facelift ενος μοντελου γινεται καποια βελτιωση και μαλιστα σε εναν κινητηρα που η προηγουμενη εκδοση του εμφανιστηκε μολις πριν 3 χρονια και επιπλεον σε ενα κινητηρα που δεν ηταν παλιος αλλα ηταν καινουργιος και με ηδη πολυ καλη σχεση ισχυος καταναλωσης 109 αλογα 6.1 καταναλωση. Κι ομως οι κορεατες δεν εμειναν με σταυρωμενα χερια το καλο αποφασισαν να το κανουν ακομα καλυτερο με μειωση ακομα τησ καταναλωσης στο 5.8 λιτρα παρολο που το 6.1 ηταν ηδη μια πολυ καλη τιμη και μαλιστα για ενα μοτερ τσιτωμενο 1400αρη 110 σχεδον αλογων Ακοματο μοτερ αυτο ειναι πανω σε βαρια αυτοκινητα το ceed και το i30 ειναι αρκετα βαριαειναι1400αρια στην μικρομεσαια κατηγορια οχι 1400αρια σουπερ μινι που ειναι ελαφροτερα εκει τα αυτοκινητα και ομως το 6.1 λιτρα ηταν πολυ καλη τιμη καταναλωση φανταστειται τωρα που εγινε 5.8.

                            οχι δεν ειμαι προκατειλημενος με τα κορεατικα δεν εχειτυχει να εχω κορεατικο ωστε να ειμαι προκατειλημενος και να γραφω με μια δοση υπερβολης

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              k_garofalo last edited by

                              Συγγνώμη αν δεν παρακολούθησα το θέμα παιδιά, αναμένεται νέο i30 και πότε?
                              Γιατι σκέπτομαι να παραγγείλω το τωρινό.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                ggab last edited by

                                Ο χρήστης k_garofalo έγραψε:
                                Συγγνώμη αν δεν παρακολούθησα το θέμα παιδιά, αναμένεται νέο i30 και πότε?
                                Γιατι σκέπτομαι να παραγγείλω το τωρινό.

                                αν και δεν υπαρχει κατι επισημο μαλλον δεν θα αργησει αφου το τωρινο ειναι πανω απο 2 χρονια στην αγορα....παντως οι αντιπροσωποι δεν θα σου πουν αφου θα θελουν να σπρωξουν το στοκ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Ο χρήστης georgefoto έγραψε:
                                  Πιο πανω εγραψε καποιος οτι στο facelift kia ceed η καταναλωση του κινητηρα εχει μειωθει στα 5.8.
                                  Βλεπετε αυτο που λεω, ακομα και στο facelift ενος μοντελου γινεται καποια βελτιωση και μαλιστα σε εναν κινητηρα που η προηγουμενη εκδοση του εμφανιστηκε μολις πριν 3 χρονια και επιπλεον σε ενα κινητηρα που δεν ηταν παλιος αλλα ηταν καινουργιος και με ηδη πολυ καλη σχεση ισχυος καταναλωσης 109 αλογα 6.1 καταναλωση. Κι ομως οι κορεατες δεν εμειναν με σταυρωμενα χερια το καλο αποφασισαν να το κανουν ακομα καλυτερο με μειωση ακομα τησ καταναλωσης στο 5.8 λιτρα παρολο που το 6.1 ηταν ηδη μια πολυ καλη τιμη και μαλιστα για ενα μοτερ τσιτωμενο 1400αρη 110 σχεδον αλογων Ακοματο μοτερ αυτο ειναι πανω σε βαρια αυτοκινητα το ceed και το i30 ειναι αρκετα βαριαειναι1400αρια στην μικρομεσαια κατηγορια οχι 1400αρια σουπερ μινι που ειναι ελαφροτερα εκει τα αυτοκινητα και ομως το 6.1 λιτρα ηταν πολυ καλη τιμη καταναλωση φανταστειται τωρα που εγινε 5.8.

                                  Ξέρεις πως έγινε αυτό ε; Τώρα έχει 90 μόνο άλογα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drunkard last edited by

                                    Ο χρήστης k_garofalo έγραψε:
                                    Συγγνώμη αν δεν παρακολούθησα το θέμα παιδιά, αναμένεται νέο i30 και πότε?
                                    Γιατι σκέπτομαι να παραγγείλω το τωρινό.

                                    και γιατι δεν παιρνεις το ceed ? το καινουργιο ηδη ειναι στις εκθεσεις , το ιδιο αμαξι ειναι και επιπλεον το ceed εχει 7 χρονια εγγυηση

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pico last edited by

                                      Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                                      Καταρχην η φιλοσοφια των εταιριων για τα i30 και ceed δεν ειναι η σπορ κατασκευη αλλα η οικογενειακη,με αποτελεσμα την τοποθετηση ενος κιβωτιου με πιο μακριες σχεσεις και το πνιξιμο των επιδοσεων αλλα καλυτερη οικονομια και αθορυβο ταξιδι.Αποτελεσμα καθως τα 109 και 126 αλογα δεν χανονται ειναι τα αυτοκινητα αυτα ειτε μονο με τον οδηγο ειτε φορτωμενα να παρουσιαζουν μικρη διαφορα στην αποδοση και στην καταναλωση.Τελος αν οντως το νεο 1,4 ειναι 90ιπποι τοτε θα εχει μεγαλη αυξηση η ροπη καθως το παραλληλογραμμο ροπης/ισχυος ειναι παντα στο ιδιο εμβαδον!!!(περιπου)Δεν ξερω αν αυτο γινεται για ευρο 5 η' κατι αλλο.Ο 1,4 του accent στο δυναμομετρο εβγαλε 103 ιππους αλλα δεν εχει καμια σχεση με τον νεο των 109ιππων.Οι τυποι οτι θελουν κανουν στα μοτερ και τα ρυθμιζουν αναλογα καθε φορα

                                      Λογικό μου κάνει αν και με έστειλες

                                      Η ροπή που δίνουν για τον 1.4 CVVT είναι 13.7 kg στις 5000 rpm και η ιπποδύναμη 90 ps στις 6000 rpm. Ο 'παλιός' 1.4 CVVT έιχε 14.0 kg / 5000 rpm μέγιστη ροπή και 109 ps / 6200 rpm μέγιστη ιπποδύναμη. Η ροπή παρότι τσιμπάει σχετικά ψήλα, είναι εκεί και στις χαμηλές στροφές (12.5 kg περίπου) και για τα 2 μοτέρ.

                                      Διάμετρος και διαδρομή όλα ίδια, δλδ μιλάμε νομίζω για ένα κομμένο μοτέρ καθαρά για μοίωση των ρύπων.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        k_garofalo last edited by

                                        Ο χρήστης Drunkard έγραψε:

                                        Συγγνώμη αν δεν παρακολούθησα το θέμα παιδιά, αναμένεται νέο i30 και πότε?
                                        Γιατι σκέπτομαι να παραγγείλω το τωρινό.

                                        και γιατι δεν παιρνεις το ceed ? το καινουργιο ηδη ειναι στις εκθεσεις , το ιδιο αμαξι ειναι και επιπλεον το ceed εχει 7 χρονια εγγυηση

                                        ενώ μου αρέσει λίγο πιο πολύ το Ceed, δε λέω,ωστόσο έχουν διαφορά στην τιμή 2000Ε!!! Μιλάω για την έκδοση του Ceed FL με ESP , Klima κλπ 16500 Ε ενώ το i30 με τα ίδια 14500 Ε !!!
                                        Ισως γιατι για το Κia σκέφτονται σαν Γερμανοί και τα πληρώνεις extra, λες και είναι καμια Οπελ, ενώ για τα i30 σου τα δίνουν στανταρ.
                                        Και να σκεφτεί κανείς οτι μιλάμε για την ίδια εταιρία!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pico last edited by

                                          Ο χρήστης k_garofalo έγραψε:
                                          ενώ μου αρέσει λίγο πιο πολύ το Ceed, δε λέω,ωστόσο έχουν διαφορά στην τιμή 2000Ε!!! Μιλάω για την έκδοση του Ceed FL με ESP , Klima κλπ 16500 Ε ενώ το i30 με τα ίδια 14500 Ε !!!
                                          Ισως γιατι για το Κia σκέφτονται σαν Γερμανοί και τα πληρώνεις extra, λες και είναι καμια Οπελ, ενώ για τα i30 σου τα δίνουν στανταρ.
                                          Και να σκεφτεί κανείς οτι μιλάμε για την ίδια εταιρία!

                                          Την παραπάνω εγγύηση πληρώνεις σε μηχανικά μέρη + όχημα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            ggab last edited by

                                            Ο χρήστης k_garofalo έγραψε:

                                            Συγγνώμη αν δεν παρακολούθησα το θέμα παιδιά, αναμένεται νέο i30 και πότε?
                                            Γιατι σκέπτομαι να παραγγείλω το τωρινό.

                                            και γιατι δεν παιρνεις το ceed ? το καινουργιο ηδη ειναι στις εκθεσεις , το ιδιο αμαξι ειναι και επιπλεον το ceed εχει 7 χρονια εγγυηση

                                            ενώ μου αρέσει λίγο πιο πολύ το Ceed, δε λέω,ωστόσο έχουν διαφορά στην τιμή 2000Ε!!! Μιλάω για την έκδοση του Ceed FL με ESP , Klima κλπ 16500 Ε ενώ το i30 με τα ίδια 14500 Ε !!!
                                            Ισως γιατι για το Κia σκέφτονται σαν Γερμανοί και τα πληρώνεις extra, λες και είναι καμια Οπελ, ενώ για τα i30 σου τα δίνουν στανταρ.
                                            Και να σκεφτεί κανείς οτι μιλάμε για την ίδια εταιρία!

                                            μην ξαναπεις την kia.....opel την υποβαθμιζεις...............την kia!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 30 / 190
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr