-
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Mια χαρα συμμετοχικοτητα εχουν ολα αν ξερεις απλα καποια εχουν καλυτερη ηχομονωση Τεσπα!Scirocco R
Δηλαδή τι να ξέρεις ??
τιποτα δε χρειαζεται να ξερεις, το golf εχει ελαφρυ τιμονι, αρα ειναι για το πεος
και ως γνωστον επειδη το s2000 εχει κορυφαιο τιμονι εχουν αυτοματως και ολα τα χοντα -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
pasxo μιλαμε για γιαπωνεζικο, δε χρειαζεται να σχολιασουμε κατι αλλο
Οχι,μιλαμε για γερμανικο VS ιαπωνικο.Στους τυφλους ο μονοφθαλμος.Και ναι δε χρειαζεται να σχολιασουμε κατι αλλο.
-
E όχι και ωραίο το Σιβικ. Νταξ δεν συγκρίνουμε ασχήμιες. Απλά ποιο θα προτιμούσατε για τα δικά σας κουλοχέρια, όχι των οδηγών αγώνων...
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Mια χαρα συμμετοχικοτητα εχουν ολα αν ξερεις απλα καποια εχουν καλυτερη ηχομονωση Τεσπα!Scirocco Rνα ξέρω τι??
καλύτερη ηχομόνωση σίγουρα έχουν αλλα δεν είναι αυτό το ζητούμενο...
τέσπα δεν μπορείς να καταλάβεις τι εννοώ...
πριν το σιρόκο τι οδηγούσες? -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Mια χαρα συμμετοχικοτητα εχουν ολα αν ξερεις απλα καποια εχουν καλυτερη ηχομονωση Τεσπα!Scirocco R
Δηλαδή τι να ξέρεις ??
τιποτα δε χρειαζεται να ξερεις, το golf εχει ελαφρυ τιμονι, αρα ειναι για το πεος
και ως γνωστον επειδη το s2000 εχει κορυφαιο τιμονι εχουν αυτοματως και ολα τα χονταΤο παλιό type r που έχω οδηγήσει μια χαρά ήταν από τιμόνι .Για το καινούριο δεν ξέρω όπως και για το συγκεκριμένο golf.
-
το καινουριο λενε οτι εχει μια χαρα τιμονι, το παλιο ελεγαν οτι δεν ηταν τοσο καλο
βασικα αυτη ειναι και η μεγαλη βελτιωση στο νεο ταπερ (συμφωνα παντα με τον τυπο)
οσ για το το golf επειδη φανταζομαι πως θα ειναι, δε θα εχει κορυφαιο τιμονι, αλλα ειναι ειναι αρκετα καλο
υπαρχουν αλλα πραγματικα ασχημα τιμονια στην αγοραοσο για τη συμμετοχικοτητα , το χαλντεξ θα ξενισει πολλους, αλλα κανει δουλεια και αυτο ειναι που μετραει για μενα
βεβαια χαρη σε αυτο το αυτοκινητο μπορει να γινει πολυ παιχνιδιαρικο (με τη χαζοχαρουμενη ανουσια εννοια )
θα ηθελα να το οδηγησω να δω τι διαφορες εχει με το s3 , αν και φανταζομαι οτι δε θα εχει και τρομερες -
Αν μιλάμε για το όλο πακέτο τότε οκ να καταλάβω το να αγοράσεις ή οχι ένα αυτοκίνητο με βάση την αίσθηση και την συμμετοχικότητα. Αλλά μόνο και μόνο για την άισθηση του τιμονιού δεν πιστεύω πως είναι λόγος να απορρίψεις ένα αυτοκίνητο.Στην τελική με κανα δύο aftermarket πραγματάκια μπορείς να το στρώσεις αρκετά. Πάντως από αυτά που διαβάζω θα προτιμούσα το παλιό type r και ας έχει χειρότερο τιμόνι.
-
κι εμενα μου αρεσει πιο πολυ το παλιο (το οποιο μου αρεσε γενικα ηθελα να το παρω) και λογω βαρους και λογο αναρτησης
οσο αποτελεσματικο και να ειναι στη πιστα το βρισκω μεγαλο λαθος του οτι εβαλαν ημιακαμπτο στο νεο , ωστε να μειωσουν το κοστος και να του βαλουν διπλες οθονες και φωτακια σταρ τρεκ
και λενε κιολας οτι καλα εκαναν γιατι ετσι εχεις μεγαλυτερο χωρο αποσκευωνεπισης ειναι πολυ εκκεντρικο για τα δικα μου γουστα , παντα ηθελα απλα σχεδια στα αυτοκινητα
-
Καλά εγώ δεν έχω αυτό το 'κόλλημα' με τον ημιάκαμπτο. Για μένα όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος. Αν μου κάνει ένα αμάξι ας μην έχει και καθόλου ανάρτηση. Το design είναι λίγο too much και για μένα (όχι πως το παλιό είναι όμορφο) αλλά κι αυτό με το golf που αν δεν ασχολείσαι με το σπορ δεν μπορείς να καταλάβεις ποιο είναι ποιο , ε και αυτό δεν μ αρέσει.
-
ενταξει πολλα μοντελα δε φωναζουν τι ειναι απο μακρια, αυτο δε το βρισκω τοσο κακο
οσο για την αναρτηση εμενα οι οποιες ενστασεις μου ειναι για την ανεση και τα κοπανηματα στις ελληνικες λακουβες
αλλα και το οτι μου φαινεται κοροιδια να σου βαζουν πιο φθηνο εξαρτημα , αλλα να σου πουλανε πιο ακριβο το αυτοκινητο
-
Για μένα όλα τα καινούρια είναι υπερβολικά ακριβά για αυτό που προσφέρουν. Οι κορυφαίες εκδόσεις σε μικρότερο βαθμό αλλά τέσπα αυτό σηκώνει μεγάλη κουβέντα.Ειδικά σε θέματα ενεργητικής ασφάλειας. Γιατί θα ήμουν τυφλός αν έλεγα το ίδιο για άνεση,ευκολία χειρισμού ή παθητική ασφάλεια.(3 πράγματα που μ αφήνουν παντελώς αδιάφορο δηλαδή )
-
καλα και η ενεργητικη ασφαλεια θεωρω οτι ειναι κορυφαια σημερα
ειδικα αν μιλαμε για τιγκα ηλεκτρονικα
αλλα περα απο αυτο ναι εχουμε βαρος, αλλα γενικα εχουμε φρεναρες, κρατηματα, δεν φευγουν για πλακα οι κωλοι, καλυτερα λαστιχα..
-
Το championship για ποιο λόγο το βγάλανε άραγε? Για να γιορτάσουν τις πωλήσεις?
Και ο κινητήρας ίδιος και απαράλλακτος έτσι? Σα να σου λένε 'φιλαράκι μην έχεις και απαιτήσεις αμα λάχει να ουμ. 201 άλογα και 20 κιλά ροπής εν έτσι 2010 δεν τα λες και λίγα ...'. Τουλάχιστον η VW στα διάφορα edition (25,30) κοπανούσε και +30 άλογα να έχεις να πορεύεσαι...Για μένα:
- το μπλοκέ δεν έχει να μου πει και πολλά. Καλή μεν η ύπαρξη του αλλά δεν είναι και γνώμονας αγοράς αυτοκινήτου.
- το άσπρο χρώμα ήταν, είναι και θα είναι για πάντα για τα παγωτατζίδικα και τα γαλατάδικα. Τώρα που το βαρέθηκε ο κόσμος όλος το θυμήθηκε η Χόντα...
- Οι στάνταρ 18αρες με το σκληρό στήσιμο είναι απλά άλλο ένα πετυχημένο αστείο της Χόντα προς τους Ελληνες αγοραστές.
- Αν κάποιος έχει 30 χιλιάρικα και θέλει αίσθηση σε πίστα και στροφιλίκια παίρνει ένα μεταχ. Κατερχαμ. Αν από την άλλη έχει 30 χιλιάρικα και θέλει να κάνει πολλά πράγματα απλά δεν παίρνει Ταιπ Αρ.
- αν κάποιος έχει δει όλα τα Σταρ Τρεκ και ντυνότανε Σποκ στο δημοτικό μπορεί να το αγοράσει. Όποιος εκτιμά λίγο την ομορφιά με πιο κλασσικό τρόπο μάλλον θα πρέπει να προσπεράσει.
- ας μου θυμίσει κάποιος ποιος έχει τη γενική αντιπροσωπεία της Χόντα στην Ελλάδα και ίσως σχηματιστεί το πάζλ πιο γρήγορα.
- αυτό το περιβόητο 'δε σπάει δε χαλάει' το είδαμε επιτέλους να υλοποιείται εν έτει 2010 στο GTR και σε 7 εκατομμύρια Τογιότα. Όντως, απίστευτη ποιότητα. Εν τέλει μάλλον προτιμώ να σπάσει το τούρμπο μου παρά να καρφωθώ σε κάποια κολώνα πατώντας το φρένο καθώς το γιαπωνέζικο μου συνεχίζει να επιταχύνει. (όποιος με πει προκατηλλείμενο θα φάει πεντάλ γκαζιού στο κεφάλι και αυτό θα συνεχίσει να το βαράει μόνο του! )
Κλείνοντας, για ένα 'μερακλή' (με κανά δυο ακόμη αυτοκίνητα στο γκαράζ του) το Τάπερ μπορεί να έχει και κάποιο νόημα. 1 για όλα όμως δεν είναι 1000%...
ΥΓ. : η σύγκριση βέβαια είναι παράταιρη. Τα αυτοκίνητα που αναφέρονται δε συναντιούνται ούτε σε δύναμη, ούτε σε μετάδοση, ούτε σε τιμή. Πουθενά...
-
Εκείνο το παλικάρι ο dimster που αγόρασε το GTi και δεν πρόλαβε να κιόσει 6μηνο πριν το βαρεθεί πού είναι να μας πει την άποψη του;
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Εκείνο το παλικάρι ο dimster που αγόρασε το GTi και δεν πρόλαβε να κιόσει 6μηνο πριν το βαρεθεί πού είναι να μας πει την άποψη του;την ειπε πιο πισω..
ο dimgster καταδικαζει εξορισμου το χαλντεξ
-
προσωπικα εδινα χτες το ροκο μου για να παρω ενα ταπερ(κ ας βγαινει μονο χειροκινητο,τουλαχιστον ειναι οντως κορυφαιο χειροκινητο κ οχι wannabe κορυφαιο οπως παρουσιαζουν κατι αλλα ..)..αν με κραταει κατι ειναι ο φοβος ενος ενδεχομενου νεου μοντελου,μιας κ εχει κ καποια χρονια στην κυκλοφορια..
για το γκολφ ρ20 ομως δεν το εδινα.ισως να το κοιτουσα αν δεν ειχα ηδη αγορασει το ροκο.αλλα τοτε δεν υπηρχε.οποτε χοντα κ παλι χοντα.jdm rules λενε καποιοι..κατι θα ξερουν..
οσο για το αν ειναι καταλληλο για πρωτο αυτοκινητο,διαβαστε καλυτερα την ερωτηση του θεματος κ μτα βγαλτε ζηλους κ κακιες..το θεμα εχει να κανει με το ποιο θα επιλεγατε για τις σπορ ανησυχιες σας..οχι για μοναδικο κ all around..
για το gtr νομιζω φανηκε οτι ηταν ειτε προβληματα οφειλομενα σε κακη χρηση,ειτε σε ακαταλληλες προς αυτο τον κινητηρα οδηγιες της ευρωπαικης ενωσης..κ τουλαχιστον τοσο τογιοτα οσο κ νισσαν,χοντα,εκαναν ανακληση,δεν το παιζουν ιστοριες κ αρχοντες.. .οποτε οι πολεμιοι,διασκεδαστε οσο προλαβαινετε κ μετα τα κεφαλια παλι κατω.. -
Να ΞΑΝΑπουμε μπραβο στο παιδι που καταλαβε το λαθος του..
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Εκείνο το παλικάρι ο dimster που αγόρασε το GTi και δεν πρόλαβε να κιόσει 6μηνο πριν το βαρεθεί πού είναι να μας πει την άποψη του;
την ειπε πιο πισω..
ο dimgster καταδικαζει εξορισμου το χαλντεξ
καταδικάζω ενα αμάξι που δεν μπορώ να το κανω οτι θέλω (ας ειναι και λάθος, ας χάσω χρόνο κτλ)
πατέρα έχω και μάνα να μου λένε τι πρεπει να κάνω
ας μην κάνει και το αμάξι μου το ίδιο
-
το λαθος μου δεν ηταν το αυτοκινητο.το λαθος μου ηταν η εμπιστοσυνη που του εδειξα με το να το αγορασω.με καλυπτει παρα πολυ καλα σε ολα εκτος απο τον τομεα της σπορ κινησης.ξαναλεω,στα λεφτα του το θεωρω κορυφαιο all around.τα αρνητικα του δεν θελω να τα πω,γιατι δεν εχω χρονο κ ορεξη για νευρακια..
αναμενω κ δοκιμη μπρερα 2.4πετρελαιο τι,για να δω διαφορες στο στησιμο κ τον χαρακτηρα.. -
Κι εγώ τάπερ, αν και αυτό το άσπρο δεν μπορώ να το χωνέψω με τίποτα. Πού διάβασα ότι μπαίνει μπλοκέ και στα μη-championship Type-R από την εδώ αντιπροσωπεία. Βέβαια ποιος εμπιστεύεται τοποθέτηση εκ των υστέρων, ειδικά αν υπάρχει μοντέλο που να το φοράει ήδη...
VW Golf R20 VS Honda Civic Type-R Championship