Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf R20 VS Honda Civic Type-R Championship
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Golf R20 VS Honda Civic Type-R Championship
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 10
    • 11
    • 3 / 11
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    40
    216
    208
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Q
      qsisvts last edited by

      Ο χρήστης jean29 έγραψε:

      Mια χαρα συμμετοχικοτητα εχουν ολα αν ξερεις απλα καποια εχουν καλυτερη ηχομονωση Τεσπα!Scirocco R

      Δηλαδή τι να ξέρεις ??

      τιποτα δε χρειαζεται να ξερεις, το golf εχει ελαφρυ τιμονι, αρα ειναι για το πεος
      και ως γνωστον επειδη το s2000 εχει κορυφαιο τιμονι εχουν αυτοματως και ολα τα χοντα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pasxos last edited by

        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

        pasxo μιλαμε για γιαπωνεζικο, δε χρειαζεται να σχολιασουμε κατι αλλο

        Οχι,μιλαμε για γερμανικο VS ιαπωνικο.Στους τυφλους ο μονοφθαλμος.Και ναι δε χρειαζεται να σχολιασουμε κατι αλλο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elteo
          elteo last edited by

          E όχι και ωραίο το Σιβικ. Νταξ δεν συγκρίνουμε ασχήμιες. Απλά ποιο θα προτιμούσατε για τα δικά σας κουλοχέρια, όχι των οδηγών αγώνων...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster last edited by

            Ο χρήστης jntaras έγραψε:
            Mια χαρα συμμετοχικοτητα εχουν ολα αν ξερεις απλα καποια εχουν καλυτερη ηχομονωση Τεσπα!Scirocco R

            να ξέρω τι??
            καλύτερη ηχομόνωση σίγουρα έχουν αλλα δεν είναι αυτό το ζητούμενο...
            τέσπα δεν μπορείς να καταλάβεις τι εννοώ...
            πριν το σιρόκο τι οδηγούσες?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              blinkys last edited by

              Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

              Mια χαρα συμμετοχικοτητα εχουν ολα αν ξερεις απλα καποια εχουν καλυτερη ηχομονωση Τεσπα!Scirocco R

              Δηλαδή τι να ξέρεις ??

              τιποτα δε χρειαζεται να ξερεις, το golf εχει ελαφρυ τιμονι, αρα ειναι για το πεος
              και ως γνωστον επειδη το s2000 εχει κορυφαιο τιμονι εχουν αυτοματως και ολα τα χοντα

              Το παλιό type r που έχω οδηγήσει μια χαρά ήταν από τιμόνι .Για το καινούριο δεν ξέρω όπως και για το συγκεκριμένο golf.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                qsisvts last edited by

                το καινουριο λενε οτι εχει μια χαρα τιμονι, το παλιο ελεγαν οτι δεν ηταν τοσο καλο

                βασικα αυτη ειναι και η μεγαλη βελτιωση στο νεο ταπερ (συμφωνα παντα με τον τυπο)

                οσ για το το golf επειδη φανταζομαι πως θα ειναι, δε θα εχει κορυφαιο τιμονι, αλλα ειναι ειναι αρκετα καλο
                υπαρχουν αλλα πραγματικα ασχημα τιμονια στην αγορα

                οσο για τη συμμετοχικοτητα , το χαλντεξ θα ξενισει πολλους, αλλα κανει δουλεια και αυτο ειναι που μετραει για μενα

                βεβαια χαρη σε αυτο το αυτοκινητο μπορει να γινει πολυ παιχνιδιαρικο (με τη χαζοχαρουμενη ανουσια εννοια )
                θα ηθελα να το οδηγησω να δω τι διαφορες εχει με το s3 , αν και φανταζομαι οτι δε θα εχει και τρομερες

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  blinkys last edited by

                  Αν μιλάμε για το όλο πακέτο τότε οκ να καταλάβω το να αγοράσεις ή οχι ένα αυτοκίνητο με βάση την αίσθηση και την συμμετοχικότητα. Αλλά μόνο και μόνο για την άισθηση του τιμονιού δεν πιστεύω πως είναι λόγος να απορρίψεις ένα αυτοκίνητο.Στην τελική με κανα δύο aftermarket πραγματάκια μπορείς να το στρώσεις αρκετά. Πάντως από αυτά που διαβάζω θα προτιμούσα το παλιό type r και ας έχει χειρότερο τιμόνι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Q
                    qsisvts last edited by

                    κι εμενα μου αρεσει πιο πολυ το παλιο (το οποιο μου αρεσε γενικα ηθελα να το παρω) και λογω βαρους και λογο αναρτησης

                    οσο αποτελεσματικο και να ειναι στη πιστα το βρισκω μεγαλο λαθος του οτι εβαλαν ημιακαμπτο στο νεο , ωστε να μειωσουν το κοστος και να του βαλουν διπλες οθονες και φωτακια σταρ τρεκ
                    και λενε κιολας οτι καλα εκαναν γιατι ετσι εχεις μεγαλυτερο χωρο αποσκευων

                    επισης ειναι πολυ εκκεντρικο για τα δικα μου γουστα , παντα ηθελα απλα σχεδια στα αυτοκινητα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      blinkys last edited by

                      Καλά εγώ δεν έχω αυτό το 'κόλλημα' με τον ημιάκαμπτο. Για μένα όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος. Αν μου κάνει ένα αμάξι ας μην έχει και καθόλου ανάρτηση. Το design είναι λίγο too much και για μένα (όχι πως το παλιό είναι όμορφο) αλλά κι αυτό με το golf που αν δεν ασχολείσαι με το σπορ δεν μπορείς να καταλάβεις ποιο είναι ποιο , ε και αυτό δεν μ αρέσει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Q
                        qsisvts last edited by

                        ενταξει πολλα μοντελα δε φωναζουν τι ειναι απο μακρια, αυτο δε το βρισκω τοσο κακο

                        οσο για την αναρτηση εμενα οι οποιες ενστασεις μου ειναι για την ανεση και τα κοπανηματα στις ελληνικες λακουβες

                        αλλα και το οτι μου φαινεται κοροιδια να σου βαζουν πιο φθηνο εξαρτημα , αλλα να σου πουλανε πιο ακριβο το αυτοκινητο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          blinkys last edited by

                          Για μένα όλα τα καινούρια είναι υπερβολικά ακριβά για αυτό που προσφέρουν. Οι κορυφαίες εκδόσεις σε μικρότερο βαθμό αλλά τέσπα αυτό σηκώνει μεγάλη κουβέντα.Ειδικά σε θέματα ενεργητικής ασφάλειας. Γιατί θα ήμουν τυφλός αν έλεγα το ίδιο για άνεση,ευκολία χειρισμού ή παθητική ασφάλεια.(3 πράγματα που μ αφήνουν παντελώς αδιάφορο δηλαδή )

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Q
                            qsisvts last edited by

                            καλα και η ενεργητικη ασφαλεια θεωρω οτι ειναι κορυφαια σημερα

                            ειδικα αν μιλαμε για τιγκα ηλεκτρονικα

                            αλλα περα απο αυτο ναι εχουμε βαρος, αλλα γενικα εχουμε φρεναρες, κρατηματα, δεν φευγουν για πλακα οι κωλοι, καλυτερα λαστιχα..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              professeur last edited by

                              Το championship για ποιο λόγο το βγάλανε άραγε? Για να γιορτάσουν τις πωλήσεις?
                              Και ο κινητήρας ίδιος και απαράλλακτος έτσι? Σα να σου λένε 'φιλαράκι μην έχεις και απαιτήσεις αμα λάχει να ουμ. 201 άλογα και 20 κιλά ροπής εν έτσι 2010 δεν τα λες και λίγα ...'. Τουλάχιστον η VW στα διάφορα edition (25,30) κοπανούσε και +30 άλογα να έχεις να πορεύεσαι...

                              Για μένα:

                              • το μπλοκέ δεν έχει να μου πει και πολλά. Καλή μεν η ύπαρξη του αλλά δεν είναι και γνώμονας αγοράς αυτοκινήτου.
                              • το άσπρο χρώμα ήταν, είναι και θα είναι για πάντα για τα παγωτατζίδικα και τα γαλατάδικα. Τώρα που το βαρέθηκε ο κόσμος όλος το θυμήθηκε η Χόντα...
                              • Οι στάνταρ 18αρες με το σκληρό στήσιμο είναι απλά άλλο ένα πετυχημένο αστείο της Χόντα προς τους Ελληνες αγοραστές.
                              • Αν κάποιος έχει 30 χιλιάρικα και θέλει αίσθηση σε πίστα και στροφιλίκια παίρνει ένα μεταχ. Κατερχαμ. Αν από την άλλη έχει 30 χιλιάρικα και θέλει να κάνει πολλά πράγματα απλά δεν παίρνει Ταιπ Αρ.
                              • αν κάποιος έχει δει όλα τα Σταρ Τρεκ και ντυνότανε Σποκ στο δημοτικό μπορεί να το αγοράσει. Όποιος εκτιμά λίγο την ομορφιά με πιο κλασσικό τρόπο μάλλον θα πρέπει να προσπεράσει.
                              • ας μου θυμίσει κάποιος ποιος έχει τη γενική αντιπροσωπεία της Χόντα στην Ελλάδα και ίσως σχηματιστεί το πάζλ πιο γρήγορα.
                              • αυτό το περιβόητο 'δε σπάει δε χαλάει' το είδαμε επιτέλους να υλοποιείται εν έτει 2010 στο GTR και σε 7 εκατομμύρια Τογιότα. Όντως, απίστευτη ποιότητα. Εν τέλει μάλλον προτιμώ να σπάσει το τούρμπο μου παρά να καρφωθώ σε κάποια κολώνα πατώντας το φρένο καθώς το γιαπωνέζικο μου συνεχίζει να επιταχύνει. (όποιος με πει προκατηλλείμενο θα φάει πεντάλ γκαζιού στο κεφάλι και αυτό θα συνεχίσει να το βαράει μόνο του! )

                              Κλείνοντας, για ένα 'μερακλή' (με κανά δυο ακόμη αυτοκίνητα στο γκαράζ του) το Τάπερ μπορεί να έχει και κάποιο νόημα. 1 για όλα όμως δεν είναι 1000%...

                              ΥΓ. : η σύγκριση βέβαια είναι παράταιρη. Τα αυτοκίνητα που αναφέρονται δε συναντιούνται ούτε σε δύναμη, ούτε σε μετάδοση, ούτε σε τιμή. Πουθενά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                eddie_147 last edited by

                                Εκείνο το παλικάρι ο dimster που αγόρασε το GTi και δεν πρόλαβε να κιόσει 6μηνο πριν το βαρεθεί πού είναι να μας πει την άποψη του;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                                  Εκείνο το παλικάρι ο dimster που αγόρασε το GTi και δεν πρόλαβε να κιόσει 6μηνο πριν το βαρεθεί πού είναι να μας πει την άποψη του;

                                  την ειπε πιο πισω..

                                  ο dimgster καταδικαζει εξορισμου το χαλντεξ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    c-l-a-b last edited by

                                    προσωπικα εδινα χτες το ροκο μου για να παρω ενα ταπερ(κ ας βγαινει μονο χειροκινητο,τουλαχιστον ειναι οντως κορυφαιο χειροκινητο κ οχι wannabe κορυφαιο οπως παρουσιαζουν κατι αλλα ..)..αν με κραταει κατι ειναι ο φοβος ενος ενδεχομενου νεου μοντελου,μιας κ εχει κ καποια χρονια στην κυκλοφορια..
                                    για το γκολφ ρ20 ομως δεν το εδινα.ισως να το κοιτουσα αν δεν ειχα ηδη αγορασει το ροκο.αλλα τοτε δεν υπηρχε.οποτε χοντα κ παλι χοντα.jdm rules λενε καποιοι..κατι θα ξερουν..
                                    οσο για το αν ειναι καταλληλο για πρωτο αυτοκινητο,διαβαστε καλυτερα την ερωτηση του θεματος κ μτα βγαλτε ζηλους κ κακιες..το θεμα εχει να κανει με το ποιο θα επιλεγατε για τις σπορ ανησυχιες σας..οχι για μοναδικο κ all around..
                                    για το gtr νομιζω φανηκε οτι ηταν ειτε προβληματα οφειλομενα σε κακη χρηση,ειτε σε ακαταλληλες προς αυτο τον κινητηρα οδηγιες της ευρωπαικης ενωσης..κ τουλαχιστον τοσο τογιοτα οσο κ νισσαν,χοντα,εκαναν ανακληση,δεν το παιζουν ιστοριες κ αρχοντες.. .οποτε οι πολεμιοι,διασκεδαστε οσο προλαβαινετε κ μετα τα κεφαλια παλι κατω..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pasxos last edited by

                                      Να ΞΑΝΑπουμε μπραβο στο παιδι που καταλαβε το λαθος του..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimgster last edited by

                                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                        Εκείνο το παλικάρι ο dimster που αγόρασε το GTi και δεν πρόλαβε να κιόσει 6μηνο πριν το βαρεθεί πού είναι να μας πει την άποψη του;

                                        την ειπε πιο πισω..

                                        ο dimgster καταδικαζει εξορισμου το χαλντεξ

                                        καταδικάζω ενα αμάξι που δεν μπορώ να το κανω οτι θέλω (ας ειναι και λάθος, ας χάσω χρόνο κτλ)

                                        πατέρα έχω και μάνα να μου λένε τι πρεπει να κάνω

                                        ας μην κάνει και το αμάξι μου το ίδιο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          c-l-a-b last edited by

                                          το λαθος μου δεν ηταν το αυτοκινητο.το λαθος μου ηταν η εμπιστοσυνη που του εδειξα με το να το αγορασω.με καλυπτει παρα πολυ καλα σε ολα εκτος απο τον τομεα της σπορ κινησης.ξαναλεω,στα λεφτα του το θεωρω κορυφαιο all around.τα αρνητικα του δεν θελω να τα πω,γιατι δεν εχω χρονο κ ορεξη για νευρακια..
                                          αναμενω κ δοκιμη μπρερα 2.4πετρελαιο τι,για να δω διαφορες στο στησιμο κ τον χαρακτηρα..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            fsword last edited by

                                            Κι εγώ τάπερ, αν και αυτό το άσπρο δεν μπορώ να το χωνέψω με τίποτα. Πού διάβασα ότι μπαίνει μπλοκέ και στα μη-championship Type-R από την εδώ αντιπροσωπεία. Βέβαια ποιος εμπιστεύεται τοποθέτηση εκ των υστέρων, ειδικά αν υπάρχει μοντέλο που να το φοράει ήδη...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 3 / 11
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr