-
Τι αμορτισέρ προτείνεται για 190Ε , τα μαύρα εργοστασιακά ποιου κατασκευαστή είναι , επίσης μια μικρή πτώση στην απόδοση που μπορεί να οφείλεται;
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Τι αμορτισέρ προτείνεται για 190Ε , τα μαύρα εργοστασιακά ποιου κατασκευαστή είναι , επίσης μια μικρή πτώση στην απόδοση που μπορεί να οφείλεται;i) Αν έχεις ελατήρια χαμηλώματος βάλε τα Bilstein τα κίτρινα,αν οχι τότε τα μαύρα είναι μια χαρα....
ii)Σαν πρώτης τοποθέτησης η merc βάζει της Sachs
iii) Τί εννοεις; Πτώση της απόδοσης των αμορτισερ ή του κινητήρα; -
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
Τι αμορτισέρ προτείνεται για 190Ε , τα μαύρα εργοστασιακά ποιου κατασκευαστή είναι , επίσης μια μικρή πτώση στην απόδοση που μπορεί να οφείλεται;
i) Αν έχεις ελατήρια χαμηλώματος βάλε τα Bilstein τα κίτρινα,αν οχι τότε τα μαύρα είναι μια χαρα....
ii)Σαν πρώτης τοποθέτησης η merc βάζει της Sachs
iii) Τί εννοεις; Πτώση της απόδοσης των αμορτισερ ή του κινητήρα;Δν έχει ελατήρια χαμηλώματος του παππού μου είναι , άρα πάμε σε sachs ( κάτι άλλο; ) την απόδοση στο μοτέρ εννοώ.
-
Ο χρήστης kkkostas έγραψε:
Kαλημερα στην παρέα σας. Θα ηθελα την πολύτιμη συμβουλή σας σε αυτο.Ποσο φυσιολογικο ειναι σε αυτοματη mercedes e-class του 2003 (w211) να 'χαλάσει' ο μετατροπέας (ροπής) ή 'χύτρα' (στην αργκώ) στα 85.000 χλμ? Η χρήση του αυτοκινήτου ειναι φυσιολογικη και ως επι το πλείστον για ταξίδια.
Απο την αντιπροσωπεία ζητησαν 1870 ευρω με την εργασία!
Ευχαριστω εκ των προτερων.
Σε ορισμένα αμάξια, παρουσιάστηκε πρόβλημα επειδή πέρναγε νερό από το κύκλωμα ψύξης στο λάδι του σαζμάν.
Αν έπεσες σε αυτή την περίπτωση, η ζημιά είναι εκεί που σου την είπαν...
Ρώτα και σε άλλο συνεργείο, και επίσης ρώτα αν η βλάβη οφείλεται σε αυτό που έγραψα, σε ζημιά του ψυγείου δηλαδή. -
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Δν έχει ελατήρια χαμηλώματος του παππού μου είναι , άρα πάμε σε sachs ( κάτι άλλο; ) την απόδοση στο μοτέρ εννοώ.
Τα Sachs είναι πολύ καλα και σε λογική τιμή... Αν θές κάτι καλύτερο τα Bilstein τα μαύρα.Ακριβοτερα μεν αλλα θα έχει πολύ καλύτερη κυληση κ απόσβεση κραδασμών....
Τωρα γ το μοτερ εξαρτάται απο τα χλμ, τη χρήση κ-κυριως- απο τη συντήρηση. Δώσε μας λίγες λεπτομέρειες... -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Καλά το VAG ξεκίνησε τον τουρμποπόλεμο όμως και η BMW ακολούθησε με τα 3λτ turbo.
Τώρα πάμε σε Μ5 turbo και την επόμενη Μ3 με straigh-six turbo.
Αλλά όπως λες...ήταν γνωστό.
Ρε παιδιά τι λετε?
Η Mercedes βάζει twin turbo απο το 1999!!! Τον γνωστό V12 ΤwinTurbo (S600,SL65AMG κτλ...)
Το μοτέρ παράγεται μέχρι κ σήμερα κ έτσι ο νέος V8 θα αποτελεί τον 'μικρό αδερφο',τη συνέχεια δλδ του Twin Turbo για τη Merc... Κ πριν τη VW εγω θυμάμαι κάτι μαμηστερους alfa romeo V6 Turbo, Volvo T5, Opel 2.0T κ.α..... Απο BMW είδαμε τον i6 Τwin Turbo κ τον V8 ΤwinTurbo αλλα σχετικα πρόσφατα,πολύ μετα απο τους προαναφερθέντες.... -
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
Δν έχει ελατήρια χαμηλώματος του παππού μου είναι , άρα πάμε σε sachs ( κάτι άλλο; ) την απόδοση στο μοτέρ εννοώ.
Τα Sachs είναι πολύ καλα και σε λογική τιμή... Αν θές κάτι καλύτερο τα Bilstein τα μαύρα.Ακριβοτερα μεν αλλα θα έχει πολύ καλύτερη κυληση κ απόσβεση κραδασμών....
Τωρα γ το μοτερ εξαρτάται απο τα χλμ, τη χρήση κ-κυριως- απο τη συντήρηση. Δώσε μας λίγες λεπτομέρειες...Thank's ak20 από το 89 έχει διανύσει 105000 χμ ναι καλά διαβάσατε με τακτική συντήριση κάθε 5000 χμ παππούς γαρ.
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Thank's ak20 από το 89 έχει διανύσει 105000 χμ ναι καλά διαβάσατε με τακτική συντήριση κάθε 5000 χμ παππούς γαρ.
Πω ρε μας ξέσκισε!!! Ο δικός μ απο το '90 εχει κάνει 100000χλμ με ένα κλουβάκι τουοτα!!!
Πέρα απο την πλάκα τώρα,ίσως φταίει οτι το αυτοκίνητο οδηγιέται γ πολύ καιρο παααααααααρα πολύ χαλαρα ... Απο τη στιγμή που η συντηρηση του είναι τακτική (δλδ δεν υπάρχει μηχανικό πρόβλημα), πάρτο εσυ γ καμια βδομάδα-10 μερες κ τσίτωσέ το! δωστου να καταλάβει!!! Να 'ξεκαπνίσει που λέγαν κ οι παλιοι!!! Θα δείς οτι η απόδοση θα επανέλθει....
-
Η E class coupe 250 βγαίνει μόνο αυτόματη ; Ε200 θα βγεί;
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Η E class coupe 250 βγαίνει μόνο αυτόματη ; Ε200 θα βγεί;Ναί,κ μάλιστα με το απλά καλό προς μέτριο 5άρι ... (Αλήθεια,ξέρει κανένας αν θα μπει το 7G στη 250;)
Σύντομα θα βγέι κ η 200άρα με τα 184....
Υ.Γ. Το 190 το τσίτωσες καθόλου;
-
]>Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Η E class coupe 250 βγαίνει μόνο αυτόματη ; Ε200 θα βγεί;
Ναί,κ μάλιστα με το απλά καλό προς μέτριο 5άρι ... (Αλήθεια,ξέρει κανένας αν θα μπει το 7G στη 250;)
Σύντομα θα βγει η 200άρα με τα 184 που εάν ακολουθηθεί η ίδια γκάμα με τη σενταν θα διατίθεται κ με το χειροκίνητο 6άρι ....
Υ.Γ. Το 190 το τσίτωσες καθόλου;
-
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
]>Η E class coupe 250 βγαίνει μόνο αυτόματη ; Ε200 θα βγεί;Ναί,κ μάλιστα με το απλά καλό προς μέτριο 5άρι ... (Αλήθεια,ξέρει κανένας αν θα μπει το 7G στη 250;)
Σύντομα θα βγει η 200άρα με τα 184 που εάν ακολουθηθεί η ίδια γκάμα με τη σενταν θα διατίθεται κ με το χειροκίνητο 6άρι ....
Υ.Γ. Το 190 το τσίτωσες καθόλου;
Ευχαριστώ πάλι φίλε είδα μια λευκή με πακέτο AMG στο δρόμο απλά πανέμορφη αν έχει και λογική τιμή σαν Ε 200
Με την 190 δν έκανα τπτ σαββατοκύριακο να τελιώσει η εξεταστική θα την πάω καμιά βόλτα , ελπίζω με ένα ξεμπούκομα να έρθει στα ίσα την με άνοιγμα την τρίτη.
-
Σε Mercedes CE 200 μοντελο 1996 μανουαλ, οταν επιλεγεις 1η ταχυτητα, μπαινει οπισθεν...Στο συνεργειο αλλαχθηκε συμπλεκτης, δισκος κτλ για να λυθει το προβλημα ομως αυτο επανηρθε.
Γνωριζει κανεις τι μπορει να φταιει?
Παρα την ηλικια του η συντηρηση του αυτοκινητου γινετε σε αντιπροσωπεια της Mercedes απ' οπου προφανως ο ιδιοκτητης δεν εχει μεινει ευχαριστημενος...εχετε να προτεινετε καποιο καλο συνεργειο ειτε επισημης αντιπροσωπειας ειτε οχι?Επισης σε Ε250 coupe του 2009, μετα απο τις προσφατες βροχες, πηρε νερα στο χωρο των αποσκευων...Εχει ακουστει κατι σχετικα με αυτο το θεμα?
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Σε Mercedes CE 200 μοντελο 1996 μανουαλ, οταν επιλεγεις 1η ταχυτητα, μπαινει οπισθεν...Στο συνεργειο αλλαχθηκε συμπλεκτης, δισκος κτλ για να λυθει το προβλημα ομως αυτο επανηρθε.
Γνωριζει κανεις τι μπορει να φταιει?
Παρα την ηλικια του η συντηρηση του αυτοκινητου γινετε σε αντιπροσωπεια της Mercedes απ' οπου προφανως ο ιδιοκτητης δεν εχει μεινει ευχαριστημενος...εχετε να προτεινετε καποιο καλο συνεργειο ειτε επισημης αντιπροσωπειας ειτε οχι?Επισης σε Ε250 coupe του 2009, μετα απο τις προσφατες βροχες, πηρε νερα στο χωρο των αποσκευων...Εχει ακουστει κατι σχετικα με αυτο το θεμα?
Το σαζμαν του CE 200/96 μαλλον θελει λυσιμο.
Ο συμπλεκτης δεν εχει καμια σχεση με το τι σχεση εχεις βαλει στο σαζμαν.
Το ιδιο το σαζμαν εχει προβλημα.Το Ε250 coupe ειναι φρεσκο μοντελο και οτι προβλημα προκυψει, θα προκυψει τωρα.
Παθόν με Ε200ΚΟΜΡ του 2003 -
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
Το σαζμαν του CE 200/96 μαλλον θελει λυσιμο.
Ο συμπλεκτης δεν εχει καμια σχεση με το τι σχεση εχεις βαλει στο σαζμαν.
Το ιδιο το σαζμαν εχει προβλημα.Το Ε250 coupe ειναι φρεσκο μοντελο και οτι προβλημα προκυψει, θα προκυψει τωρα.
Παθόν με Ε200ΚΟΜΡ του 2003Δεν θα επρεπε εξαρχης να το κανουν αυτο? Γιατι αλλαξαν τα παντα (και με αρκετα υψηλο κοστος) χωρις να ξεκινησουν απο αυτο? Με απολορυφωμα σημερα να λενε οτι αν ειναι κατι απο αυτα που εχουν αλλαξει δεν θα ζητησουν λεφτα, αν ομως ειναι κατι επιπλεον θα κοστολογισουν κανονικα!
Εχεις υποψην σου κατι σχετικο για το συγκεκριμενο κιβωτιο? -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Το σαζμαν του CE 200/96 μαλλον θελει λυσιμο.
Ο συμπλεκτης δεν εχει καμια σχεση με το τι σχεση εχεις βαλει στο σαζμαν.
Το ιδιο το σαζμαν εχει προβλημα.Το Ε250 coupe ειναι φρεσκο μοντελο και οτι προβλημα προκυψει, θα προκυψει τωρα.
Παθόν με Ε200ΚΟΜΡ του 2003Δεν θα επρεπε εξαρχης να το κανουν αυτο? Γιατι αλλαξαν τα παντα (και με αρκετα υψηλο κοστος) χωρις να ξεκινησουν απο αυτο? Με απολορυφωμα σημερα να λενε οτι αν ειναι κατι απο αυτα που εχουν αλλαξει δεν θα ζητησουν λεφτα, αν ομως ειναι κατι επιπλεον θα κοστολογισουν κανονικα!
Εχεις υποψην σου κατι σχετικο για το συγκεκριμενο κιβωτιο?Γιατι ειναι συνεργειο και παντα κανει λαθη, νομιζοντας πως αλλαζοντας τα περιφερειακα θα φτιαξει το προβλημα.
Οταν πας με αμαξι που βαζει οπισθεν αντι για πρωτη, δεν αλλαζεις συμπλεκτη, αλλα κατεβαζεις σαζμαν.
Κατι παραπανω δεν γνωριζω για το συγκεκριμενο σαζμαν, αλλα στα μηχανικά κιβωτια, η Μερκ ειχε παντα τα χαλια της. -
Πέρασα μια βδομάδα στο εξωτερικό με μια Mercedes E350 4Matic με 1,000χλμ στο οδόμετρο και ότι υπάρχει σε εξοπλισμό!
Πιστέυω ότι σε λίγα χρόνια δεν θα οδηγούμε εμείς!Πιο πολύ εντύπωση μου έκανε ένα σύστημα που έτρεμε το τιμόνι αν ξεκεντράριζα από την λωρίδα στην ΕΟ και το σύστημα ειδοποίησης στους καθρέπτες για αυτοκίνητο στο νεκρό σημείο! Όταν μάλιστα έβγαζα φλας για να μπω στην αριστερή και είχε αμάξι στο νεκρό σημείο είχε και ηχητική ειδοποίηση.
Του κανα και ένα ανοιγματάκι
[IMG=http://img3.imageshack.us/img3/9292/dsc02168bo.th.jpg][/IMG] -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Πέρασα μια βδομάδα στο εξωτερικό με μια Mercedes E350 4Matic με 1,000χλμ στο οδόμετρο και ότι υπάρχει σε εξοπλισμό!
Πιστέυω ότι σε λίγα χρόνια δεν θα οδηγούμε εμείς!Πιο πολύ εντύπωση μου έκανε ένα σύστημα που έτρεμε το τιμόνι αν ξεκεντράριζα από την λωρίδα στην ΕΟ και το σύστημα ειδοποίησης στους καθρέπτες για αυτοκίνητο στο νεκρό σημείο! Όταν μάλιστα έβγαζα φλας για να μπω στην αριστερή και είχε αμάξι στο νεκρό σημείο είχε και ηχητική ειδοποίηση.
Του κανα και ένα ανοιγματάκι
[IMG=http://img3.imageshack.us/img3/9292/dsc02168bo.th.jpg][/IMG]Κερασες και τσαγακι καποιον απ οτι βλεπω....
-
Δύο ερωτήσεις γιατί έχω αρχίσει και το δουλεύω μέσα μου σοβαρά
- Τι λέτε για κάτι τέτοιο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/21378/
- Η επένδυση (σαν τον μπουφέ της μακαρίτισσας της γιαγιάς μου είναι ) βγαίνει να μπει κάτι άλλο (αυτό το ρωτάω γενικά γιατί σε πολλά ΜΒ είναι έτσι)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων ...
-
Ο χρήστης jtblaster έγραψε:
Δύο ερωτήσεις γιατί έχω αρχίσει και το δουλεύω μέσα μου σοβαρά- Τι λέτε για κάτι τέτοιο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/21378/
- Η επένδυση (σαν τον μπουφέ της μακαρίτισσας της γιαγιάς μου είναι ) βγαίνει να μπει κάτι άλλο (αυτό το ρωτάω γενικά γιατί σε πολλά ΜΒ είναι έτσι)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων ...
Μια χαρα ειναι το σαλονι εχω την ιδια αλλα μοντελο του 2002 ! Και η τιμη του ειναι ευκαιρια! Μην το σκεφτεσαι και απο καταναλωσεις δηλωνω ικανοποιημενος!
MERCEDES-BENZ FORUM