-
Κατέβασμα ταχύτητας.
-
Ο όρος kickdown χρησιμοποιείται όταν μιλάμε για αυτόματα κιβώτια. Το κατέβασμα των σχέσεων (= down) επιτυγχάνεται με βαθύ πάτημα του γκαζιού (κάτι σαν κλώτσημα = kick) ώστε να αντιληφθεί το κιβώτιο πως θέλουμε να επιταχύνουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, πχ στην περίπτωση μιας προσπέρασης.
-
Καλησπέρα , Σας παραθέτω τον προβληματισμό μου (ελπίζω να μην φανεί αστείος) να μου πείτε τη γνώμη σας.
Διαθέσιμο ποσό : 15.000€ .
Polo TSI ή μεταχειρισμένο Golf;
-
Ο χρήστης jimpe έγραψε:
Καλησπέρα , Σας παραθέτω τον προβληματισμό μου (ελπίζω να μην φανεί αστείος) να μου πείτε τη γνώμη σας.Διαθέσιμο ποσό : 15.000€ .
Polo TSI ή μεταχειρισμένο Golf;
polo tsi ασυζητητή το καινούριο είναι πάντα καλύτερο.
-
Ο χρήστης jimpe έγραψε:
Διαθέσιμο ποσό : 15.000€ .
Polo TSI ή μεταχειρισμένο Golf;Οτιδήποτε καινούριο ακόμα και μικρότερο ή φτωχότερο απο μεγαλύτερο και πλουσιότερο ή γρηγορότερο μτχ το θεωρώ καλύτερη επιλογή!
-
Μτχ golf τι???
Αν fsi τοτε μονο Polo αν καποιο tsi αρκετα καινουριο τοτε golf -
To καινούριο φυσικά. Αν το πάρεις και 3 θυρο και σε απλό χρώμα, το παίρνεις και με καλό εξοπλισμό.
Το μεταχειρισμένο είναοι πάντα μια αγορά επίφοβη,δε στο προτείνω σε καμιά περίπτωση σε σχέση με το καινούριο. Επιπλέον αν μιλάμε και για golf FSI δεν στο προτεινω κάν σαν αγορά αυτή τη στιγμή. -
Με 15.000 ευρώ παίρνεις Golf V TSI 140άρι 2ετίας σε Gt-Sport έκδοση. Είναι πολύ καλύτερο από Polo.
-
Αν το golf είναι από έμπιστο άτομο, με ~30.000 χμ, tsi αλλά όχι κάποια sport έκδοση (γιατί τις λιώνουν) τότε golf γιατί γλιτώνεις και το στρώσιμο...
Αλλά επειδή είναι μάλλον πολύ δύσκολο να βρεις τα παραπάνω (ειδικά το πρώτο) παρε ένα καινούριο polo για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο
-
Αρχικά ευχαριστώ για το χρόνο σας,
Βασικά από πριν γράψω, το polo είχα στο μυαλό μου για διάφορους λόγους. Απλά επειδή πάντα τρελενόμουν για το golf και είδα ότι υπάρχει η δυνατότητα έστω για μεταχειρισμένο σκέφτηκα να ρωτήσω τη γνώμη των ειδικών στο θέμα μου.
Κυρίως οι λόγοι που προτιμώ το polo tsi είναι : καινούργιο , χαμηλότερα τέλη(ασφάλιστρα κτλ λόγω κυβικών),κατανάλωση κ.α.
Αντιθέτως το golf μόνο λόγω μεγαλύτερης κατηγορίας..
Ο χρήστης thednick έγραψε:
Αν το golf είναι από έμπιστο άτομο, με ~30.000 χμ, tsi αλλά όχι κάποια sport έκδοση (γιατί τις λιώνουν) τότε golf γιατί γλιτώνεις και το στρώσιμο...Αλλά επειδή είναι μάλλον πολύ δύσκολο να βρεις τα παραπάνω (ειδικά το πρώτο) παρε ένα καινούριο polo για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο
Πράγματι αν υπήρχε αυτή η περίπτωση πού λέει ο φίλος δε θα το σκεφτόμουν αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει οπότε polo!!
-
Τα TSI ούτε λάδια καίνε πάντως ούτε έχουν εμφανίσει 'κρυφά' προβλήματα μέχρι τώρα.
5 πράματα αν ξέρεις να ελέγξεις σχετικά με το μοντέλο και τον κινητήρα που θες μπορείς να είσαι 99% βέβαιος ότι παίρνεις πολύ οκ αυτοκίνητο.-Ελέγχεις με τον κωδικό πλαισίου σε αντιπροσωπεία να δεις τι έχει αλλαχθεί εντός εγγύησης ώστε να τσεκάρεις αν το αμάξι είχε προβλήματα απ τη φύση του.
-Αν είναι πριν το 2007, οπωσδήποτε σκάστρα και συγχρονιζέ.
-Φυσικά ζητάς βιβλίο σέρβις και τσεκάρεις αν αλλάχθηκαν λάδια πρώτη φορά πριν τα 10.000 πρώτα χλμ.
-Ελέγχεις τον κινητήρα με διαγνωστικό σε εξειδικευμένο συνεργείο VW.
-Επίσης ζητάς να ελέγξουν τακάκια (αν η φθορά είναι μεγάλη σε σχέση με τα χιλιόμετρα σημαίνει πως οδηγούσε σαν κανίβαλος - τα δικά μου 15.000χλμ και στο συνεργείο μου είπαν ότι ίσα που έχουν φάει την αρχική τους επιφάνεια και κινούμαι και σε πόλη συχνά) και λοιπά μηχανικά μέρη.
-Έλεγχος για ανάγκη ευθυγράμμισης (αν θέλει, σημαίνει ότι έπεφτε στις λακούβες και ανέβαινε σε πεζοδρόμια). Ομοίως κοιτάς τις ζάντες για στραβώματα.
-Τσεκάρεις πόσο πιο λιωμένα είναι τα μπροστινά λάστιχα σε σχέση με τα πίσω (θα σήμαινε ότι κάνει εκκινήσεις που ρημάζουν το δίσκο).
-Ρωτάς τον κάτοχο τι λάδια έβαζε. Αν σου πει 'ό,τι έχει η αντιπροσωπεία' σημαίνει ότι δεν ασχολήθηκε ιδιαίτερα και το αμάξι θα έχει μέσα Divinol και Pouts-oil που βάζουν οι αντιπροσωπείες.
-Ζητάς απ τον κάτοχο να σε αφήσει να κοφτιάσεις την 1η και να αλλάξεις σε 2α έχοντας πάνω από 6000 στροφές, αν δεν 'παραπονεθεί' το αμάξι με γρατσούνισμα σημαίνει ότι το κιβώτιο είναι οκ.
-Ζητάς με το μοτέρ να έχει φτάσει 90 βαθμούς να σε αφήσει να πατήσεις τέρμα γκάζι από 2000 στροφές μέχρι τον κόφτη και τσεκάρεις για κόμπιασμα στις 3200 στροφές. Αν ανεβάσει ομαλά μέχρι τις 6800 χωρίς κοψίματα δεν έχει πρόβλημα καμία βαλβίδα.
-Αν το αμάξι δεν έχει κλείσει 2ετία πάτε σε μια αντιπροσωπεία και κάνετε επέκταση εγγύησης για 2 χρόνια (αν δεν έχει ήδη κάνει ο κάτοχος).Αν τσεκάρεις τα παραπάνω, θα έχεις ένα Golf που αντέχει για πολλά απροβλημάτιστα χλμ
-
Στα καλά καθούμενα άναψαν τα λαμπάκια του ESP και της πίεσης των ελαστικών μαζί. Βγαίνω έξω μπας και είχε ξεφουσκώσει κάποιο λάστιχο αλλά τπτ. Κάνω ένα restart και επανήλθε. Τι να πει κανείς...
-
Ο χρήστης Turist έγραψε:
Στα καλά καθούμενα άναψαν τα λαμπάκια του ESP και της πίεσης των ελαστικών μαζί. Βγαίνω έξω μπας και είχε ξεφουσκώσει κάποιο λάστιχο αλλά τπτ. Κάνω ένα restart και επανήλθε. Τι να πει κανείς...Το ιδιο θεμα αντιμετωπισε και ενας φιλος μου με το Ιbiza του Μετα δεν ξαναεγινε κατι.
-
neos:Ζητάς απ τον κάτοχο να σε αφήσει να κοφτιάσεις την 1η και να αλλάξεις σε 2α έχοντας πάνω από 6000 στροφές, αν δεν 'παραπονεθεί' το αμάξι με γρατσούνισμα σημαίνει ότι το κιβώτιο είναι οκ.
μπορει να το κανει κ άπο αλλαγή σε από νέκρα αφού αποκτήσεις ταχύτητα σε δευτέρα ...
και λιγο οφφτοπικ άλλα γιατί θεωρείς τα divvinol λάδια του πεταμου απο τιν στιγμή που τα βάζουν αρκετά εξωτερικά συνεργία και εχω ακούσει τα καλύτερά γιαυτα κ οχι μονό εχω ακούσει άλλα κ έχω δει στο πασσατ τις υπογραφής οτι είναι μια χαρά τα λάδια..αλαζωντε στα 7500 κάθε φορα και βγενουν καθαρα..!!! -
[quote='iROC']neos:Ζητάς απ τον κάτοχο να σε αφήσει να κοφτιάσεις την 1η και να αλλάξεις σε 2α έχοντας πάνω από 6000 στροφές, αν δεν 'παραπονεθεί' το αμάξι με γρατσούνισμα σημαίνει ότι το κιβώτιο είναι οκ.
[quote]
εσύ θα άφηνες ένα υποψήφιο αγοραστή να αλλάζει ταχύτητες κοντά στον κόφτη στο αυτοκινητό σου???
και αν το δουν 20 άτομα...?? -
μα ακριβός αυτό λέω οτι αν έχει πρόβλημά φενετε εύκολα..>Ο χρήστης red_monster έγραψε:
εσύ θα άφηνες ένα υποψήφιο αγοραστή να αλλάζει ταχύτητες κοντά στον κόφτη στο αυτοκινητό σου???
και αν το δουν 20 άτομα...??ΟΧΙ
-
Το είπα για την περίπτωση που είσαι πάρα πολύ κοντά στο να το αγοράσεις και έχεις πείσει τον ιδιοκτήτη ότι αν όλα οκ το παίρνεις. Δεν είναι κάτι που σίγουρα γίνεται Σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να έχει η N75 πρόβλημα και το διαγνωστικό να μην την βγάζει, εξ ου και η πρόταση για δοκιμή. Αλλά ακόμα και ο ιδιοκτήτης να σε πάει μια μικρή βόλτα και να το σανιδώσει ενώ κοιτάς το κοντέρ μπορείς να το καταλάβεις αν υπάρχει πρόβλημα. Αλλά τέλος πάντων, γενικόλογα
Όσο για το Divinol το γεγονός ότι βγαίνει καθαρό ίσως θα έπρεπε να προβληματίζει Συνήθως το λάδι που δουλεύει σωστά μαυρίζει αμέσως (Castrol και Mobil σε 500χλμ είναι κατράμια). Το ότι το χρησιμοποιούν τα συνεργεία μου λέει ότι μάλλον έχουν μεγάλο περιθώριο κέρδους απ αυτό
Μπορεί να είναι και μια χαρά, δε λέω, πάντως εγώ εμπιστεύομαι Castrol και Mobil σε 5-30 -
τιμες polo tsi 1.2
-
700e ακριβότερο απο το 1,4 δηλαδη και οχι 500 με 600 που λεγανε οι αντιπρόσωποι.
Μιλάω πάντα για το 5-θυρο.
-
δυστυχως ναι
VW Polo 2009