-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Δεν χρειάζεται να παίρνουμε ποσοστά για να υποστηρίζουμε κάτι που μας αρέσει...Αυτά τα αφήνουμε σε άλλους: 'ειδικός τύπος'!!! Πόσο μάλλον για πράγματα που είναι άδικα τόσο υποτιμημένα...!!!samatistas το τελευταίο πράγμα πράγμα που έφταιγε -πίστεψε με- ήταν ο κώλος.
Ποτέ δεν είδα κανένα υποψήφιο πελάτη του MEGANE II να έκανε παράπονα για το κώλο (εξάλου υπήρχε και το SEDAN που δεν είχε κώλο). Ίσα-ίσα μου είχε κάνει εντύπωση ότι ακόμα και συντηρητικοί πελάτες έβλεπαν με «ενδιαφέρον»τον κώλο.
Φταίγανε άλλα.
'Εφταιγαν οι πολλαπλασιαστές που καίγονταν, οι γρύλοι παραθύρων που έσπαγαν, οι κρεμαγιέρες που έτριζαν, οι βαλβίδα λαδιού που άλλαζε τον χρονισμό στην ρύθμιση των βαλβίδων που χαλούσε συχνά-πυκνά και έκανε το αυτοκίνητο μας μην τσουλάει, ο αισθητήρας ΑΝΣ που υπήρχε περίπτωση να σε αφήσει στο τόπο ένα πρωι που πήγαινες να πάρεις το αυτοκίνητο σου, η τροχαλία του δυναμό που ξεκόλαγε με ευκολία και επίσης σε άφηνε στον τόπο, μερικοί πίσω άξονες που στράβωναν άνευ λόγω και αιτίας (ευτυχώς λίγοι) τα πορτάκια από το ντουλαπάκι συνοδηγού που έσπαζε με την ίδια συχνότητα που καίγονταν οι πολλαπλασιαστές κλπ., ο διακόπτης των φώτων που ήταν ένα ανταλλακτικό με τον διακόπτη υαλοκαθαριστήρων και χαλούσαν συχνά και στοίχιζαν μία περιουσία κλπ,κλπ.
Επίσης το γδάρσιμο που επιφύλασαν στους πελάτες μερικά (πολλά συνεργεία) , η πολιτική των τιμών των ανταλλακτικών που εφάρμοζε η αντιπροσωπεία, τα κακά αντανακλαστικά της αντιπροσωπείας και η αλαζονεία μερικών αυλικών που περιτριγύριζαν τον 'βασιλιά'
Οπότε...
Θέλω να πω«Φταίμε και εμείς, φταίτε και εσείς φταίνε και οι άλλοι, φταίει και ο Χατζηπετρής» που λέει και ο Λουκιανός Κηλαηδόνης...
-
Και επειδή όλα αυτά κάνανε μεγάλο κακό στην εικόνα της εταιρείας από το Κλιο ΙΙΙ και μετά αλλάξανε πολλά πάρα πολλά...
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Και επειδή όλα αυτά κάνανε μεγάλο κακό στην εικόνα της εταιρείας από το Κλιο ΙΙΙ και μετά αλλάξανε πολλά πάρα πολλά...Θα το πω αλλιώς. Η 'συμβίωση' της RENAULT με την NISSAN αλλάξε και αλλάζει την RENAULT εκεί που 'πόναγε' κάθε μέρα, αλλά ο Έλληνας συντηρητικός υποψήφιος πελάτης πότε θα πειστεί ότι ένα RENAULT σε θέμα αξιοπιστίας είναι ίδιο με ένα NISSAN;
Και ο παλιός πελάτης που έχει καεί στο παρελθόν πως θα πειστεί ότι τα πράγματσ έχουν βελτιωθεί;
Εύκολα να γκρεμίζεις, δυσκολότατο να χτίζεις.
Βλέπω τις τιμές των μεταχειρισμένων MEGANE II και με πιάνει απελπισία.
Τα GRANDE PUNTO 1400 (μικρότερα και μακράν χειρότερα σε όλα τους από τα MEGANE II) πολιούνται 1000 με 1500 ευρώ παραπάνω από τα MEGANE II των 1600cc!
Αυτό κάτι δείχνει. Είναι κακή η εικόνα της RENAULT στην Ελλάδα και θέλει γερή προσπάθεια να τουμπάρει το καθεστώς αυτό. -
@ thvarveris: Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με όσα έγραψες! Απλά πέρα από τα αρνητικά να γράφονται κ τα θετικά!
Ας ελπίσουμε ότι τόσο σε εγχώριο επίπεδο όσο και από κεντρικά αυτά λαμβάνονται υπόψη για να βρουν τα Renault τον δρόμο που τους αξίζει!
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Και επειδή όλα αυτά κάνανε μεγάλο κακό στην εικόνα της εταιρείας από το Κλιο ΙΙΙ και μετά αλλάξανε πολλά πάρα πολλά...
Θα το πω αλλιώς. Η 'συμβίωση' της RENAULT με την NISSAN αλλάξε και αλλάζει την RENAULT εκεί που 'πόναγε' κάθε μέρα, αλλά ο Έλληνας συντηρητικός υποψήφιος πελάτης πότε θα πειστεί ότι ένα RENAULT σε θέμα αξιοπιστίας είναι ίδιο με ένα NISSAN;
Και ο παλιός πελάτης που έχει καεί στο παρελθόν πως θα πειστεί ότι τα πράγματσ έχουν βελτιωθεί;
Εύκολα να γκρεμίζεις, δυσκολότατο να χτίζεις.
Βλέπω τις τιμές των μεταχειρισμένων MEGANE II και με πιάνει απελπισία.
Τα GRANDE PUNTO 1400 (μικρότερα και μακράν χειρότερα σε όλα τους από τα MEGANE II) πολιούνται 1000 με 1500 ευρώ παραπάνω από τα MEGANE II των 1600cc!
Αυτό κάτι δείχνει. Είναι κακή η εικόνα της RENAULT στην Ελλάδα και θέλει γερή προσπάθεια να τουμπάρει το καθεστώς αυτό.Δεν είναι θέμα Νισσάν αλλά Γκόν. Και φυσικά όταν πιάνεις πάτο ή σηκώνεις τα μανίκια ή απλά κλείνεις το μαγαζί
-
Με τα πολυδιαφημισμένα Dacia τι έγινε βρε παιδιά;Στην Ευρώπη και γενικώς όπου πωλιούνται πουλάνε τρελά ενω στην Ελλάδα δεν βλέπω και πάρα πολλά...
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
@ thvarveris: Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με όσα έγραψες! Απλά πέρα από τα αρνητικά να γράφονται κ τα θετικά!Ας ελπίσουμε ότι τόσο σε εγχώριο επίπεδο όσο και από κεντρικά αυτά λαμβάνονται υπόψη για να βρουν τα Renault τον δρόμο που τους αξίζει!
Μακάρι samatistas γιατί αυτό με τα Grande Punto να έχουν μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία από τα MEGANE δεν μπορώ να το καταπιώ με τίποτα...
-
Μάλλον υπάρχουν πολλές παραμετροι τουλάχιστον εδώ στην Ελλάδα για την εικόνα της και των Renault!
Μία είναι το ιστορικό κακό προηγούμενο στην αντιπροσωπευση που απο μια στιγμή (πριν λίγα χρόνια) άρχισε να κατηφορίζει και δεν προσπάθησαν καν να την σταματήσουν κάπου αλλά κατρακυλούσε κατρακυλούσε κατρακυλούσε μέχρι να φτάσει στο πάτο! Προς στιγμή πάντως φοβήθηκα μήπως λόγω συνεργασίας με την Nissan βρεθεί απο την Mava στον Θεοχαράκη ... που δεν ξέρω τι είναι καλύτερο ή χειρότερο ... η 'Κική ή η Κοκό' και ίσως για καλό βρέθηκε η PGA!
Μια άλλη είναι η εμφάνιση ορισμένων μοντέλων. Αυτό που αρέσει στους Ευρωπαίους πολλές φορές έχει φανεί ότι δεν αρέσει το ίδιο πολύ και στους Έλληνες -και το ζητούμενο δεν είναι ποιος έχει γούστο ή όχι- έτσι και στο προηγούμενο Megane δικαιολογώ όσοι έκριναν τον κ@λο του και όχι τα οδηγικά χαρακτηριστικά του που δεν ήταν και κάτι ανώτερο απο τον λοιπό ανταγωνισμό.
Μια άλλη είναι ότι έως τώρα δεν έχουμε δει (εγώ τουλάχιστον) πολλά κοινά χαρακτηριστικά, εξαρτήματα ή ... ανταλλακτικά με τα Nissan (ίσως πέρα απο τον 1,5 diesel κινητήρα). Έστω πχ το Clio να έχει τον ίδιο ηλεκτρομηχανισμό παραθύρων με το Micra αλλά η κάθε εταιρία έχει τις δικές της συμβάσεις με διαφορετικές εταιρίες. Εκείνο που μου κάνει εντύπωση πάντως είναι ότι η 'εξωτερική' σύνδεση μεταξύ Renault και Nissan είναι η κορεάτικη Samsung (Koleos, Fluence) και μία ... rebadged έκδοση μοντέλου Nissan για την Αφρική με το όνομα Renault Safrane!
Στο θέμα της συνεργασίας πάντως ακόμα δεν μπορώ να ξεκαθαρίσω τον ρόλο της καθε μίας. Που στοχευουν, σε ποιες κατηγορίες και αν ξεχωρίζουν κλπ.(Το μπέρδεμα περισσότερο είναι απο Nissan πλευρά απο ένα ιδιόμορφο (και παλιό πλέον) Micra, ένα ... τίποτα το ιδιαίτερο Note, τετρακίνητα σε διαφορες μορφές και είδη XTrail, Pathfinder, Navara, ένα Qashqai που ευτυχώς υπάρχει, 2 supercars και το Tiida και αναμένει η Ευρώπη το ... Cube!). Τεσπά!
Μια άλλη είναι η μεταπώληση. Μάλλον πρόκειται για 'καταρα' η μεταπώληση όλως των γαλλικών που ένα Corsa 1,2 θεωρείται πιο αξιόλογη αγορά απο ένα Clio ή ένα 206 ...
Kαι πολλές άλλες ... που ελπίζω οι νέες προτάσεις με τους TCE, την όμορφη εμφάνιση και ένα καλό ... πανευρωπαικό aftersales ... θα επανέλθει! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Μάλλον υπάρχουν πολλές παραμετροι τουλάχιστον εδώ στην Ελλάδα για την εικόνα της και των Renault!
Μία είναι το ιστορικό κακό προηγούμενο στην αντιπροσωπευση που απο μια στιγμή (πριν λίγα χρόνια) άρχισε να κατηφορίζει και δεν προσπάθησαν καν να την σταματήσουν κάπου αλλά κατρακυλούσε κατρακυλούσε κατρακυλούσε μέχρι να φτάσει στο πάτο! Προς στιγμή πάντως φοβήθηκα μήπως λόγω συνεργασίας με την Nissan βρεθεί απο την Mava στον Θεοχαράκη ... που δεν ξέρω τι είναι καλύτερο ή χειρότερο ... η 'Κική ή η Κοκό' και ίσως για καλό βρέθηκε η PGAΤο αντίστροφο ήταν η επιδίωξη, δηλαδή η NISSAN στην MABA! Τουλάχιστον αυτό διαλαλούσαν οι αυλοκόλακες.
Μια άλλη είναι ότι έως τώρα δεν έχουμε δει (εγώ τουλάχιστον) πολλά κοινά χαρακτηριστικά, εξαρτήματα ή ... ανταλλακτικά με τα Nissan (ίσως πέρα απο τον 1,5 diesel κινητήρα). Έστω πχ το Clio να έχει τον ίδιο ηλεκτρομηχανισμό παραθύρων με το Micra αλλά η κάθε εταιρία έχει τις δικές της συμβάσεις με διαφορετικές εταιρίες.
Έχουν κοινά χαρακτηριστικά πολύ πιο δομικά από ένα μοτέρ παραθύρων που εν τέλει δεν το παράγουν οι ίδιες οι εταιρείες αλλά εξωτερικός προμηθευτής. Άμα δεις από κάτω ένα MICRA και ένα CLIO θα δεις σε πολλά σημεία που υπάρχουν και τα δύο σήματα των εταιρειών, το ίδιο και άμα δεις 'γυμνό' το σασι των δύο παραπάνω αυτοκίνητων που ανφέρεις παραπάνω.
Επίσης το σασμαν π.χ. στο MEGANE II ήταν στην ουσία από την NISSAN (το καταλάβαινες και από την αίσθηση) -
Οντως η nissan ειναι 'ανυπαρκτη' τον τελευταιο καιρο...που ειναι ενα νεο micra, που ειναι οι αντικαταστατες των primera, almera αυτοκινητα που ειχαν ιδιαιτερη απηχηση στο κοινο και που αποδεικνυονται σκυλια μετα απο τοσα χρονια...
Οσον αφορα τη Renault νομιζω οτι και τοσο κακο να ηταν το MeganeII (ιδιαιτερα σε θεματα αξιοπιστιας) δεν μπορει να αμαυρωσει την εικονα μιας εταιρειας. Παντα ειχε καλα αυτοκινητα πανω απ το μεσο ορο της καθε κατηγοριας και με αρκετα τιμιες τιμες.
Τα λαθη για μενα ηταν τα αναξιοπιστα οπως ακουω MeganeII και LagunaII (προ facelift) το οτι εχουν μικρυνει αισθητα τους χωρους της Laguna αφου η πρωτη στα χρονια της ηταν απ τα πιο ανετα σαλονια (αν οχι το πιο ανετο και ευρυχωρο) στην κατηγορια της...Oσον αφορα το σχεδιασμο περισσοτερο μαλλον με ξενιζουν τα τωρινα μοντελα (clio III, Megane hatch, Laguna) παρα το προηγουμενο megane..Ειμαι απ αυτους που του αρεσε η κολαρα του
Και απο προσωπικη εμπειρια:
Ειχαμε το 11 για 15 χρονια, 1100 μας ταξιδευε μια χαρα το σαραβαλακι μας και κινουταν αξιοπρεπεστατα χωρις να ζηταει εξτρα ποσα...
Εχουμε τη laguna 12 χρονια, δεν την εχουμε παει συνεργειο εκτος απο τις προγραμματισμενες συντηρησεις..
Το clio μου 7.5 χρονια τωρα καθε χρονος που περναει το νοιωθω και καλυτερο ( ) εκτος απο κατι προβληματακια στην αρχη που αντιμετωπιστηκαν στα πλαισια της εγγυησης...ειχα απογοητευτει οταν περναγα απο τις αντιπροσωπειες και τις εβλεπα χωρις αυτοκινητα μεσα αλλα σιγα σιγα κατι παει να γινει και προσωπικα θεωρω τη Renault διαχρονικα μια απ τις καλυτερες αυτοκινητοβιομηχανιες για αυτοκινητα μαζικης παραγωγης (σχετικα προσιτα αυτοκινητα για ολους) και τα αυτοκινητα της ειναι αρκετα τιμια ολα.
Εξαλλου οι αποψεις μας για τα αμαξια ειναι πανω κατω βασισμενες σε τι αμαξι μεγαλωσαμε, ποια ηταν τα πρωτα μας αυτοκινητα, την οικονομικη μας δυνατοτητα να αλλζουμε συχνα και πολλα αυτοκινητα...
-
Να προσθέσω σε όλα αυτά τα εκτός θέματος ότι τα περισσότερα προβλήματα στα Megane II & Laguna II αφορούσαν τον κινητήρα 1.6 βενζίνη που στην υπολοιπη Ευρώπη πρεπει να μην είχε ιδιαίτερες πωλήσεις. Οπότε πολύ πιθανόν η υπόλοιπη Ευρωπη να μην 'κατάλαβε' απο προβλήματα των δύο αυτών μοντέλων!
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
οπως ακουω MeganeII και LagunaII (προ facelift) το οτι εχουν μικρυνει αισθητα τους χωρους της Laguna αφου η πρωτη στα χρονια της ηταν απ τα πιο ανετα σαλονια (αν οχι το πιο ανετο και ευρυχωρο) στην κατηγορια της...Oσον αφορα το σχεδιασμο περισσοτερο μαλλον με ξενιζουν τα τωρινα μοντελα (clio III, Megane hatch, Laguna) παρα το προηγουμενο megane..Ειμαι απ αυτους που του αρεσε η κολαρα του[/quote]Και σε μένα το ίδιο και περισσότερο! Και σε πολλούς άλλους σε πληροφορώ που για τα γούστα τους θα στοιχημάτιζες για το αντίθετο.
προσωπικα θεωρω τη Renault διαχρονικα μια απ τις καλυτερες αυτοκινητοβιομηχανιες για αυτοκινητα μαζικης παραγωγης (σχετικα προσιτα αυτοκινητα για ολους) και τα αυτοκινητα της ειναι αρκετα τιμια ολα.
[/quote][/quote]
Ακριβώς έτσι και για μένα μόνο που τα τελευταία χρόνια αυτή η τιμιότητα αν και υπήρχε δεν ήταν καθαρά ορατή στους πελάτες και στους υποψήφιους πελάτες. -
εμενα η εντυπωση μου ειναι πως η renault μετα τα meganeII που στην ουσια εμπορικα πηγε πολύ καλα ακομα και στην Ελλάδα τηρουμένων των αναλογιων, εχασε την ταυτοτητα της και τον προσανατολισμο της..σαν να ειχε ενα αγχος να αποβάλλει αυτην την διαρκη καινοτομια στοσχεδιασμο που υπηρχε στην γκαμα κανοντας εκπτωσεις σε θεματα αξιοπιστιας και μηχανολογικα(ημιακαμπτος)...π.χ.vel satis,meganeII,clioV6,anantime,clioRS..
καπου εκει χαθηκε η μπαλα και μαλλον ο προεδρας ευθυνεται γιαυτο, και βγηκαν τα τερατουργηματα για renault lagunaIII,kangooII,twingoII
ευτυχως τωρα φαινεται οτι εχουν ξαναβρει τον εαυτο τους και πιστευω πως το μελλον προδιαγραφεται πολυ καλυτερο τοσο στην Ελλαδα(προφανως αφου πιο κατω δεν εχι ) οσο και εξω
-
Καλυτερα να μεταφερθουν τα παραπανω στο renault forum και να συνεχισουμε εκει...
Οντως rafi το twingo ειναι αισχος μποστα στο προηγουμενο....θελει πολυ προσπαθεια να βγαλεις νεο twingo και τουλαχιστον να μην κρατησεις το χαρακτηρα ενος αυτοκινητου που εμεινε στην παραγωγη πανω απο 15 χρονια
-
το θεμα δεν ειναι αν το νεο twingo θα ειναι καλο αυτοκινητο η στην κορυφη της κατηγορίας του, που όντως ειναι απο τα καλυτερα, αλλά το πως μπορεις εχοντας ενα ονομα πολύ πετυχημενο και εξασφαλισμενο να φτιαξεις ενα διαδοχο που συνεχιζει την καινοτομια και την πρωτοπορια του απερχομενου μοντελου εξασφαλιζοντας την επιτυχια για μεγαλο χρονικο διαστημα, πραγμα που στο twingoII δεν καταφεραν
το twingoI το βλεπεις να κυκλοφορει και φαινεται πως ακομα μπορει να πουλιεται και να ειναι συγχρονο.. αν το οδηγησεςι κιολας και ακομα περισσότερο αν εισαι τυχερος και μπορεις να ελισσεσαι μεσα στην κινηση με ενα τετοιο
πηρε η κοπελα μου ενα τεοιο του 2000 και την εχω καταβρει
-
Kοιταω τις τιμες στην Αγγλια και βλεπω αρκετες ομοιοτητες αλλα και πολυ μεγαλες διαφορες.
Ενω τα φωτα xenon εχουν παρομοια τιμη 664 λιρες ---> 776 € στην Αγγλια στην Ελλαδα εχει 750€
η ηλιοροφη στην Αγγλια εχει 613λιρες ----> 700 € ενω στην Ελλαδα 1250€
οι 16αρες ζαντες ξεκινανε στηνΑγγλια απο 306 λιρες ----> 350€ ενω στην Ελλαδα απο 580€
Δεν ειδα τα αλλα μοντελα αλλα φανταζομαι θα υπαρχουν και εκει τα πραγματα θα ειναι ιδια.
Γιατι τοσο μεγαλες διαφορες στις τιμες του εξοπλισμου ? -
Και ο 1.6αρης με τα 110 άλογα έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με τη Nissan ή μόνο ο turbo?
-
O 1.6 είναι παλιός, υπάρχει απ το προηγούμενο Megane και είναι της Renault.
Χμ.
Ή και όχι; Του Qashqai το μοτέρ που είναι Nissan έχει 116 άλογα και άλλες στροφές μέγιστης ροπής, υποθέτω πως λογικά δεν είναι το ίδιο μοτέρ.
Απ την άλλητο 1,6 του Megane αναφέρεται πλέον ως VVT
Καλή η ερώτησή σου.
Ας απαντήσει σίγουρα κανένας πιο φανατικός Ρενάκιας από εμένα -
τωρα ακουγονται φημες για νεο 1.6 tce αλλα κανεις δεν ξερει αν ευσταθουν και που θα τοποθετηθει αν βγει...
-
RENAULT MEGANE COUPE 1.4 TCE PRIVILEGE - ΜΕΡΟΣ Γ' - Η ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ:
Πρώτη ημερομηνία κυκλοφορίας : 5/01/10
ΟΔΟΜΕΤΡΟ: 2350 km
Μέση Κατανάλωση: 9,5 lt
Βλάβες: 0
Επισκέψεις στην αντ/πία για προληπτικό (εξονυχιστικό) έλεγχο: 1
Καθημερινή Χρήση: 50 χλμ (Καλαμαριά-Σίνδος-Καλαμαριά)Κάθε πρωινό της ζωής μου είναι βαρετό. Εγερτήριο στις 6.00, καφές και κολατσιό, ντους, ξυρισμα, και, δεκάδες εκρεμότητες για επίλυση στο εργοστάσιο να τριβελίζουν το μυαλό μου. Κατεβαίνω στην πυλωτή αναστενάζοντας και βαδίζοντας νωχελικά. Ένα χαμόγελο μου ξεφεύγει. Τα επόμενα 40 λεπτά (όσο διαρκεί η διαδρομή) θα είναι ευχάριστα... θα είναι δικά μου. Χωρίς πάθη, χωρίς εντάσεις, χωρίς μελόδραμα. Με πολύ φινέτσα, με στυλ, με τον κόσμο γύρω μου σε απόσταση. Ξεκινώ και η μέρα μου ήδη δείχνει πολύ πιο αισιόδοξη... Ναι, καίει βενζίνη το αναθεματισμένο, περισσότερο απ' ότι περίμενα. Ναι, είναι λίγο ακριβό σε σχέση με τον ανταγωνισμό, και σαν αγορά, και στα σέρβις. Αλλά είναι διαφορετικό, πιστέψτε με. Είναι μποέμ, είναι αιθέριο, είναι σαν το τσιγάρο μετά από ένα καλό γεύμα. Είναι ποιότητα ζωής._
Renault Megane III