-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Εχεις καμια αμφιβολια οτι με ενα μικρομεσαιο turbo προσπερανας ακομα πιο ανετα και πληρωνεις σχεδον τα ιδια λεφτα με το auris για ενα αμαξι κατα 90% και πιο ομορφο και πιο ευχαριστο οδηγικα..?
δεν ειμαι υπερασπιστης του auris απλα σχολιασα 1 νοοτροπια που υπαρχει απο πολλους οδηγους...ειπα πως το auris αισθητικα δε μου αρεσει,τουρμπο αμαξια εχει καποια που μου αρεσουν αισθητικα κ καποια που δε μου αρεσουν...λογικα προσπερνας πιο ανετα με το τουρμπο...αλλα αυτο με αφηνει προσωπικα αδιαφορο γιατι εχω αλλα κριτηρια...αν ειμουν γκαζακιας κ αλλαζα αμαξι καθε 2-3 χρονια τοτε θα επαιρνα τουρμπο....ειμαι ομως 1 συγκρατημενος οδηγος κραταω το αμαξι μου πολλα χρονια κ εχω ως προτεραιοτητα την αξιοπιστια σε βαθος χρονου...προτιμω τα ισχυρα ατμοσφαιρικα.....δε λεω πως τα ατμοσφαιρικα ειναι οπωσδηποτε πιο αξιοπιστα....αλλα σιγουρα 1 toyota auris σε βαθος χρονου αποκλειεται να ειναι λιγοτερο αξιοπιστο μηχανικα απο 1 τουρμπο.....
Δεκτο και κατανοητο αλλα για εσενα που εχεις αυτο το προφιλ οδηγου..
Παρακολουθησες το θεμα απο την αρχη ομως..?
Ο φιλος (το λεω ξανα) φανηκε να θελει κατι τουρμπατο και με χαρακτηρα πιο οδηγοκεντρικο.. ετσι ξαφνικα λεει για το auris που ειναι καλο και χρυσο για εσενα και εμενα αλλα οχι για εκεινον με βασητα κριτηρια που φανηκε να εχει..
Αν εσυ δλδ εμπαινες και εγραφες οτι εισαι πιο φιλησυχος και δε θελεις turbo εισαι αναμεσα στα auris,civic,lancer και ξαφνικες πεταγες και τη delta θα σε απετρεπα εφοσον για μας ειχες πει οτι θελεις αλλες προτεραιοτητες..π.χ. η αξιοπιστια οπως λες που και για αυτην πρεπει ομως να αφησουμε τα χρονια να το δειξουν..Αυτο προσπαθω να εξηγησω και να εισαι σιγουρος οτι με ενα turbo προσπερνας αρκετα πιο ανετε..
Για την ιστορια και εμενα μ αρεσουν τα μοτερ τα ατμοσφαιρικα με κυβικα αλλα στην χωρα που γεννηθηκαμε ειναι αμαρτια τα κυβικα..σωστος φιλε μου...μαλλον ο φιλος που ανοιξε το θεμα πρεπει να οριστικοποιησει τι αναγκες εχει ως οδηγος....
-
Ο χρήστης madhorse έγραψε:
αλλα σιγουρα 1 toyota auris σε βαθος χρονου αποκλειεται να ειναι λιγοτερο αξιοπιστο μηχανικα απο 1 τουρμπο.....
πιθανών ναι...αλλά έχει να κάνει με το αυτοκίνητο και όχι με την ύπαρξη η όχι τούρμπο...
το θέμα είναι οτι τα σύγχρονα τουρμπο είναι τουλάχιστον το ίδιο αξιόπιστα με τα ατμοσφαιρικά...
η συμπίεση αέρα δεν είναι καινούργια τεχνολογία για να υπάρχουν προβλήματα νεότητας... υπάρχει για πάνω από 50χρόνια στους κινητήρες εσωτερικής καύσηςθα διαφωνησω φιλε μου....δε θα εβαζα στοιχημα οτι 1 honda civic,toyota auris ειναι λιγοτερο η το ιδιο αξιοπιστα απο 1 πχ golf TSI μεσα σε μια ας πουμε 8ετια....το αντιθετο θα το εκανα....(υποθεστε οτι ολα οδηγουνται με τον ιδιο τροπο)......
που το βασίζεις αυτό??
επειδή έχει περισσότερα κινούμενα μέρη το τούρμπο?
το ατμοσφαιρικό για να έχει παρόμοια θερμοδυναμική απόδοση πρέπει να πιέζεται στο άνω όριο του στροφομέτρου...---> στην ίδια μονάδα του χρόνου τα κινούμενα μέρη ενός ατμοσφαιρικού κινητήριου συνόλου δουλεύουν 1000-1500rpm (κατά μ.ο.) παραπάνω
περισσότερουςκ κύκλους όττο , μεγαλύτερες δυναμικές καταπονίσεις σε άξονες, διοστήρες κλπ κλπ -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
το civic ειναι πολυ σπορ αυτοκινητο!
από type s και πάνω...
και οχι μονο...... και πιο κατω...δεν χρειαζεται να σπας χρονομετρα για να εισαι σπορ...
δεν έχω οδηγήσει μικρότερο ,απλά μου έδωσε την εντύπωση πως χωρίς δυνατό μοτέρ δεν ...
για να το λες κάτι θα ξέρεις... -
Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
για τον πιο πάνω φίλο έγραψα,ανέφερε Dual.
Aλλο Dual VVT-i αλλο Valvematic....μη τα μπερδευεις!
Το Dual VVT-i συνεχιζει να υπαρχει....το Valvematic ειναι αλλο συστημα (χωρις πεταλουδα)Εγώ μπερδεύομαι?
Με Dual VVTi αναφέρεται ο προηγούμενος κινητήρας,αφού είχε μόνο αυτό.
Με Valvematic αναφέρεται ο τελευταίος (132 άλογα) ,αφού υλοποιεί εκτός απο χρονισμό
και βύθισμα βαλβίδων.Εννοείται ο χρονισμος (το VVTi ) συνεχίζει κανονικά.Συνεχίστε.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
αλλα σιγουρα 1 toyota auris σε βαθος χρονου αποκλειεται να ειναι λιγοτερο αξιοπιστο μηχανικα απο 1 τουρμπο.....
πιθανών ναι...αλλά έχει να κάνει με το αυτοκίνητο και όχι με την ύπαρξη η όχι τούρμπο...
το θέμα είναι οτι τα σύγχρονα τουρμπο είναι τουλάχιστον το ίδιο αξιόπιστα με τα ατμοσφαιρικά...
η συμπίεση αέρα δεν είναι καινούργια τεχνολογία για να υπάρχουν προβλήματα νεότητας... υπάρχει για πάνω από 50χρόνια στους κινητήρες εσωτερικής καύσηςθα διαφωνησω φιλε μου....δε θα εβαζα στοιχημα οτι 1 honda civic,toyota auris ειναι λιγοτερο η το ιδιο αξιοπιστα απο 1 πχ golf TSI μεσα σε μια ας πουμε 8ετια....το αντιθετο θα το εκανα....(υποθεστε οτι ολα οδηγουνται με τον ιδιο τροπο)......
που το βασίζεις αυτό??
επειδή έχει περισσότερα κινούμενα μέρη το τούρμπο?
το ατμοσφαιρικό για να έχει παρόμοια θερμοδυναμική απόδοση πρέπει να πιέζεται στο άνω όριο του στροφομέτρου...---> στην ίδια μονάδα του χρόνου τα κινούμενα μέρη ενός ατμοσφαιρικού κινητήριου συνόλου δουλεύουν 1000-1500rpm (κατά μ.ο.) παραπάνω
περισσότερουςκ κύκλους όττο , μεγαλύτερες δυναμικές καταπονίσεις σε άξονες, διοστήρες κλπ κλπδε θα διαφωνισω σε οσα λες αλλα αυτο που περιγραφεις ειναι 1 παραμετρος....βασιζομαι κυριως σε οσους δεικτες αξιοπιστιας εχω βρει στο διαδικτυο και δευτερευωντος σε οσα μου λενε γνωστοι κατοχοι αυτοκινητων κ σε συζητησεις που κανω με μαστορια.....
-
ναι,δεν μας ειπες ομως την ωρα της αναφλεξης στον θαλαμο καυσης σε ενα τουρμπατο ,ποση δυναμη ασκειται στο εμβολο και στο πιστονι και με ποση δυναμη πιεζουν στα κουζινετα του στροφαλου.
γενικα ειναι πολυ μεγαλυτερες οι πιεσεις που δεχεται σε σχεση με ενα ατμοσφαιρικο.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
ναι,δεν μας ειπες ομως την ωρα της αναφλεξης στον θαλαμο καυσης σε ενα τουρμπατο ,ποση δυναμη ασκειται στο εμβολο και στο πιστονι και με ποση δυναμη πιεζουν στα κουζινετα του στροφαλου.γενικα ειναι πολυ μεγαλυτερες οι πιεσεις που δεχεται σε σχεση με ενα ατμοσφαιρικο.
Ναι αλλα ειναι και πιο προσεγμενα ολα τα μεταλλα του συνηθως..
-
οχι παντα.
αλλα και παλι καταλαβαινεις,απο μονος σου το ειπες
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
οχι παντα.αλλα και παλι καταλαβαινεις,απο μονος σου το ειπες
Μη τα ξαναλεμε εδω θα ειμαστε να δουμε αν θα αποδειχθουν αξιοπιστα ή οχι..
Σχετικα με το οτι 'τα μαγαζια που επισκευαζουν τουρμπινες δουλευον καργα' αν σκεφτεις και σε τι κοινο απευθυνονται τα turbo κατα κυριο λογο και το γεγονος οτι δε βαζεις μπρος και φευγεις οπως και δε παρκαρεις μετα απο σκισιμο τοτε φυσιολογικο μου φαινεται..
Μιλας κι εσυ με το ατμοσφαιρικο.. -
ποιο ατμοσφαιρικο;
-
Τη delta..
-
α ναι ,ατμοσφαιρικο ειναι ,το ξεχασα
αγορα αυτοκινητου! Ποιο?