Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    αγορα αυτοκινητου! Ποιο?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. αγορα αυτοκινητου! Ποιο?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 4 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    111
    39
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nonos last edited by

      Εχω χασει το μετρημα με τις συγχωνευσεις..
      Μιας που κοιτας Bravo και ds3 συμβιβαζεσαι κωσταντινε με μια 3θυρη c4 thp..? Το αυτοκινητο εχει πολυ καλη τιμη πρωτα απ ολα και στριβει φρεναρει κορυφαια..Και κατ εμε ειναι και

      καλα ειπα οτι θα γινει ψιλοχαμος..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Z
        zx-lover last edited by

        Ελα ξεκολλα λεμε , η χαρα της αντικειμενικοτητας εισαι κι εσυ !

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          audipassion last edited by

          Δν ξέρω μετά το saxo vts η ds3 είναι το δεύτερο αυτοκίνητο της citroen που μου αρέσει , είναι άγριο , όμορφο , ξεχωριστό καμία σχέση με παλιό παππουδέ citroen.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nonos last edited by

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spirounias last edited by

              δεν ειχα ασχολειθει με την toyota και ειδα τοι το auris 1.6L βγαζει 132ps. ειναι αληθεια τοσο δυναμη? Τα αξιζει τα 18000ευρω? Παταει στον δρομο?

              Δεν χρειαζεται να ανοιγεις νεο θεμα για καθε αυτοκινητο που σκεφτεσαι να αγορασεις.Μπορεις ολες τις αποριες σου να τις βαζεις στο πρωτο θεμα που ανοιξες [mod]

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nonos last edited by

                Δεν εχει νοημα να κοιτας το auris οταν υπαρχουν αλλα τουρμπατα στη κατηγορια αυτη και με καλυτερη οδικη συμπεριφορα.. Μη κοιτας επισης την ονομαστικη ισχυ αλλα σε τι στροφες τα βγαζει και τι ροπη εχεις διαθεσιμη σε αυτες τις στροφες (δλδ ποσο τραβαει το αμαξι) γιατι καλα τα 132 αλογα αλλα θελει πολυ γκαζι και στροφες για να τα βγαλει σε αντιθεση με ενα τουρμπο στα 1,4 ή 1,6 που τα βγαζει πιο χαμηλα και πιο ξεκουραστα..Ασε που με φυσιολογικη οδηγηση θα καις και λιγοτερο με το τουρμπο..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  neos last edited by

                  Αυτό το 90% που έχει απ τις 2500 μεταφράζεται σε λιγότερο από 15 κιλά ροπής, ενώ τα 'τούρμπα' έχουν ήδη 20+ από τις 2000 στροφές. Οι επιδόσεις είναι συγκρίσιμες μόνο απ τις 4500 στροφές και πάνω, πιο κάτω το Auris μένει μερικά γήπεδα πίσω..
                  Πάντως σίγουρα καίει λιγότερο σε συνθήκες πόλης. Σε ανοικτό αυτοκινητόδρομο μπορεί να καίει και περισσότερο γιατί αναγκάζεσαι να το δουλεύεις πιο ψηλά.
                  Για παραδοσιακούς οδηγούς που δεν μπορούν να ανεχτούν με λίγο γκάζι το αμάξι να αρπάζει ακόμα και με 5η και 2000 στροφές, το Auris είναι ό,τι πρέπει

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    neos last edited by

                    Δεν είπα ότι είπε κανείς το αντίθετο, απλά είπα να γράψω κι εγώ τη λαλακία μου
                    Αυτό που λες ότι αγγίζει την κορυφή ισχύει, βασικά είναι ο καλύτερος ατμοσφαιρικός 1.6 που έχει βγει

                    Καλημέρα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nonos last edited by

                      Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:

                      Δεν εχει νοημα να κοιτας το auris οταν υπαρχουν αλλα τουρμπατα στη κατηγορια αυτη και με καλυτερη οδικη συμπεριφορα..

                      Το χεις οδηγησει none???

                      Μη κοιτας επισης την ονομαστικη ισχυ αλλα σε τι στροφες τα βγαζει και τι ροπη εχεις διαθεσιμη σε αυτες τις στροφες (δλδ ποσο τραβαει το αμαξι) γιατι καλα τα 132 αλογα αλλα θελει πολυ γκαζι και στροφες για να τα βγαλει σε αντιθεση με ενα τουρμπο στα 1,4 ή 1,6 που τα βγαζει πιο χαμηλα και πιο ξεκουραστα..

                      To 90% το βγαζει ηδη απο τις 2.500στροφες!!! Dual VVT-i εχε υποψη σου!!!

                      Ασε που με φυσιολογικη οδηγηση θα καις και λιγοτερο με το τουρμπο..


                      Εχει πολυ καλη καταναλωση σε φυσιολογικη οδηγηση!
                      Οταν πιεστει, δεν καιει σαν turbo αλλα πολυ λιγοτερο!!!
                      Απο θεμα επιδοσεων, τα turbo των 120 ιππων μπορει να τα συναγωνιστει επαξια! Απο κει και πανω φυσικα δεν τιθεται θεμα συζητησης!
                      Τα λεφτα που κανει σε γενικες γραμμες τα αξιζει! ΑΛΛΑ η ποιοτητα θα μπορουσε να ναι καλυτερη σε σχεση με τα λεφτα που δινεις!

                      Δε μπορω να καταλαβω τι νοημα εχει αυτο το ποστ οταν συμφωνεις σε ολα μαζι μου και δε το καταλαβαινεις..

                      Εχεις εσυ καποια αμφιβολια και σα κατοχος zx που μπανιζεις 5 πραγματα οτι το auris ειναι χειροτερο στο δρομο απο τιποτα golf-thp..? Αφου σα συνεπιβατης και με φοβιζε η αισθηση του μετα τα 120-130..κανει κατι μετατοπισεις παραξενες και μου το επιβεβαιωσε ο ιδιος ο οδηγος οταν του ειπα ιδεα μου ειναι επειδη ειναι συνεπιβατης ή οντως συμβαινει αυτο..

                      Οχι δε το εχω οδηγησει αλλα bravo,delta,c4 thp,golf-a3-leon tsi ,308thp ,astra t στο θεμα επιδοσεων ειναι καλυτερα..Μεγιστη ροπη το 1.6 valvematic εχει 16,5 χιλιογραμμομετρα στις 4400 οταν ολα τα τουρμπακια τη βγαζουν στις μισες και βεβαια εχουν και μια καμπυλη 'τραπεζι'..Και οντως ο 1.6 αυτος ειναι κορυφη αλλα για ατμοσφαιρα..

                      Αν συνυπολογισεις και το γεγονος οτι αρχισε να γραφει ο φιλος αρχικα για bravo,astra,ds3 γιατι να του πω να παρει auris που του ηρθε στα ξεκαρφωτα οταν και πανακριβο (πραγματικα τα λεφτα που κανει δε τα αξιζει αν δεις τον ανταγωνισμο) ειναι και σα συνεπιβατης που εχω κανει πατρα-αθηνα το βρηκα πιο κουραστικο και με χειροτερη 'αισθηση' και με κατωτερη ποιοτητα και αισθηση κυλισης απο c4 thp και γενικα εχει αλλη φιλοσοφια προσανατολισμο απο αυτα που αρχικα κοιταγε και φανηκε να γουσταρει..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        georgetz last edited by

                        Μια μικρή διόρθωση μόνο :

                        α)ο κινητήρας είναι Valvematic πλέον

                        β) στην Εθνική μπορεί να δουλέψει και σε πολύ χαμηλές πλέον,αφού το 6άρι κιβώτιο και συγκεκριμένα
                        η 6η του,είναι ολίγον μακριά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nonos last edited by

                          Ο χρήστης georgetz έγραψε:
                          Μια μικρή διόρθωση μόνο :

                          α)ο κινητήρας είναι Valvematic πλέον

                          β) στην Εθνική μπορεί να δουλέψει και σε πολύ χαμηλές πλέον,αφού το 6άρι κιβώτιο και συγκεκριμένα
                          η 6η του,είναι ολίγον μακριά.

                          valvematic δεν εχω γραψει..?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            georgetz last edited by

                            για τον πιο πάνω φίλο έγραψα,ανέφερε Dual.

                            Για τον spirounia που ψάχνει αυτοκίνητο,ας πάει σε ένα τοπικό αντιπρόσωπο κι ας ζητήσει ένα
                            test drive στο Auris.

                            Έπαιζε και μια προσφορά απ'ότι θυμάμαι,περι τα 1500 ευρώ έκπτωση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nonos last edited by

                              Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:

                              για τον πιο πάνω φίλο έγραψα,ανέφερε Dual.

                              Aλλο Dual VVT-i αλλο Valvematic....μη τα μπερδευεις!
                              Το Dual VVT-i συνεχιζει να υπαρχει....το Valvematic ειναι αλλο συστημα (χωρις πεταλουδα)

                              valvematic ειναι ο 1.6 132...γι αυτον μιλαμε απο την αρχη..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                audipassion last edited by

                                auris vs ds3 τελικά δν είσαι τρέντυ αλλά συνταξιούχος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  red_monster last edited by

                                  Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:

                                  Περι ομορφιας κτλ ειναι θεμα γουστου...αυτα τα ολιγα, αντικειμενικα, κομψα και ηρεμα!
                                  Καλημερα σας!

                                  κομψό το auris??

                                  από τα πιο αδιάφορα και ξεπερασμένα σχήματα

                                  το γκόλφ μπροστά του μοιάζει σπορ νεανική κατασκευή

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nonos last edited by

                                    Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                    Περι ομορφιας κτλ ειναι θεμα γουστου...αυτα τα ολιγα, αντικειμενικα, κομψα και ηρεμα!
                                    Καλημερα σας!

                                    κομψό το auris??

                                    από τα πιο αδιάφορα και ξεπερασμένα σχήματα

                                    το γκόλφ μπροστά του μοιάζει σπορ νεανική κατασκευή

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:

                                      Δεν εχει νοημα να κοιτας το auris οταν υπαρχουν αλλα τουρμπατα στη κατηγορια αυτη και με καλυτερη οδικη συμπεριφορα..

                                      Το χεις οδηγησει none???

                                      Μη κοιτας επισης την ονομαστικη ισχυ αλλα σε τι στροφες τα βγαζει και τι ροπη εχεις διαθεσιμη σε αυτες τις στροφες (δλδ ποσο τραβαει το αμαξι) γιατι καλα τα 132 αλογα αλλα θελει πολυ γκαζι και στροφες για να τα βγαλει σε αντιθεση με ενα τουρμπο στα 1,4 ή 1,6 που τα βγαζει πιο χαμηλα και πιο ξεκουραστα..

                                      To 90% το βγαζει ηδη απο τις 2.500στροφες!!! Dual VVT-i εχε υποψη σου!!!

                                      Ασε που με φυσιολογικη οδηγηση θα καις και λιγοτερο με το τουρμπο..


                                      Εχει πολυ καλη καταναλωση σε φυσιολογικη οδηγηση!
                                      Οταν πιεστει, δεν καιει σαν turbo αλλα πολυ λιγοτερο!!!
                                      Απο θεμα επιδοσεων, τα turbo των 120 ιππων μπορει να τα συναγωνιστει επαξια! Απο κει και πανω φυσικα δεν τιθεται θεμα συζητησης!
                                      Τα λεφτα που κανει σε γενικες γραμμες τα αξιζει! ΑΛΛΑ η ποιοτητα θα μπορουσε να ναι καλυτερη σε σχεση με τα λεφτα που δινεις!

                                      δίπλα σε ποια τούρμπο κάθεται??
                                      δίπλα σε bravo, punto, golf σίγουρα όχι...
                                      σε ρεπριζ έχουμε τσόντα όταν τα αντίστοιχα τουρμπάτα βγάζουν 3-5 kg παραπάνω
                                      δεν είναι και ποιοτηκό?? τότε τι του μένει

                                      είναι άσχημο, έχει μέτριες επιδόσεις(για τον τούρμπο ανταγωνισμό), είναι τρομερά αδιάφορο οδηγηκά και ... είναι και τουοτα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        volvozeus last edited by

                                        Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
                                        Ειπε κανεις οτι εχει συγκρισιμες ρεπριζ σε σχεση με τα turbo???
                                        Σε αυτο το φορυμ κανετε μονο δημοσιευσεις ή διαβαζετε και τις προηγουμενες!

                                        Απο θεμα επιδοσεων, τα turbo των 120 ιππων μπορει να τα συναγωνιστει επαξια!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster last edited by

                                          Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:

                                          Περι ομορφιας κτλ ειναι θεμα γουστου...αυτα τα ολιγα, αντικειμενικα, κομψα και ηρεμα!
                                          Καλημερα σας!

                                          κομψό το auris??

                                          από τα πιο αδιάφορα και ξεπερασμένα σχήματα

                                          το γκόλφ μπροστά του μοιάζει σπορ νεανική κατασκευή

                                          Γνωμη σου! Σεβαστη, αλλα για μενα αδιαφορη!
                                          Νονε αγαπη μου μπερδευεσαι ή μου φαινεται???
                                          Το οτι υπαρχει το Valvematic σαν συστημα, δε συμαινει οτι δεν υπαρχει το Dual VVT-i ταυτοχρονα!!
                                          Valvetronic το λεει η BMW! Δε σημαινει οτι δεν εχει μεταβλιτο χρονισμο!

                                          Red το χεις οδηγησει και συ??? Πω πω πω επεσα σε περιοδικακιδες και σε ξερολες!
                                          Ειπε κανεις οτι εχει συγκρισιμες ρεπριζ σε σχεση με τα turbo???
                                          Σε αυτο το φορυμ κανετε μονο δημοσιευσεις ή διαβαζετε και τις προηγουμενες!
                                          Μιλαμε εχω λυθει στα γελια με μερικους ετσι???
                                          Ρε σοβαρευτειτε! Δημοσιευετε κατι, απλα για να χετε να πειτε???
                                          Διαβαστε τι εχει πει και ο προηγουμενος!

                                          Φυσικά και το έχω οδηγήσει και μάλιστα πρόσφατα...
                                          είναι αρκετά μαλακό και έχει καταπληκτικό κιβώτιο...
                                          πέρα από αυτά είναι μια μετριότητα ,ειδικά για κάποιον που έχει μάθει σε ιταλικά και γαλλικά πηδάλια...
                                          στην περιφερειακή ανοίξαμε με ένα bravo ...μέχρι τα 60-70 μαζί ,μετά μας κατάπιε...

                                          δεν είμαι ούτε περιοδικάκιας ,ούτε ξερόλας...
                                          αλλά όταν υπάρχουν η 147 1.6 και το 207 1.6 στον ατμοσφαιρίκό ανταγωνισμό το auris μοιάζει σαν μια χοντρή κυρία που προσπαθεί με το ζόρι να χορέψει μπαλέτο...
                                          μην σου πω οτι το cead μου άρεσε περισσότερο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nonos last edited by

                                            Ρε αγορι μου για το auris 1.6 132 μιλαμε ΟΧΙ για το 1.6 122 που ερχοταν μεχρι περυσι...αυτος με τα 132 ειναι ο valvematic ας ειναι και dual vvti ή δε ξερω εγω τι..Για 132 μιλησε αρχικα ο ανθρωπος και καλο ειναι να τα γραφουμε σωστα για να μη μπερδευεται κανεις..
                                            Τον λεμε valvematic για να τον διαχωρισουν απο τον προηγουμενο..
                                            Αρχικα μιλισες μονο για dual vvti και στη επομενη μου δημοσιευση τον εγραψα σωστα για να καταλαβουμε οτι μιλαμε για το νεο μοτερ..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 4 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr