-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Αραγε τα εδω τζιμανια γνωριζουν την υπαρξη του μοτερ αυτου? Παω στοιχημα πως οχι αν κρινω και απο την απαντηση που πηραμε στο meet me day του C30 σχετικα με τα μοτερ με τα οποια θα λανσαριστει το νεο S60 παρολο που το νεο μοτερ ξεκινησε να τοποθετειτε την 46η εβδομαδα του 2009 (30 Νοεμβριου)Επειδή την ίδια απάντηση πήρα και εγώ στην αντιπροσωπεία στην Πάτρα, μήπως παίζει να είναι πολιτική στην Ελλάδα να εισαχθεί για κάποιο διάστημα με τα παλαιά μοτέρ ώστε να αυξήσουν τα περιθώρια κέρδους τους. Επίσης έτσι τα νέα μοτέρ γίνονται πιο διαθέσιμα για αγορές μεγαλύτερου ενδιαφέροντος και ξεστοκάρουν στις μπανανίες.
-
Ο χρήστης georgosk έγραψε:
Φαινετε οτι το νεο μοτερ ουσιαστικα χτιστηκε σε σχεση με το υπαρχων 2.0. Ο κυβισμος 1999 και η διαμετρος/διαδρομη ειναι ακριβως ιδια, με μονη διαφορα (στην αναγνωση των χαρακτηριστικων φυσικα) τη συμπιεση. Αυτο ισως σημαινει οτι θα τον δουμε απο ΜΥ11 και στα Ρ1....
Λες να είναι τεχνικά εφικτή και η αναδρομική τοποθέτησή του στο παλαιότερα ΜΥ;
Βέβαια το κόστος ενός τέτοιου εγχειρήματος μάλλον θα είναι απαγορευτικό, αλλά τεχνικά γίνεται;Καταλληλη μονωση για να λυθει το θεμα με την αυξημενη θερμοκρασια υπαρχει στο ραφι λογω Τ5...το ζητημα ειναι το routing της εξατμισης, οι βασεις, και η καλωδιωση....Εκτιμω οτι δεν θα ειναι δυσκολο μιας και η EUCD δεν ειναι παρα μια εξελιξη της Ρ1, οποτε αρκετα στοιχεια θα ειναι παρομοια ή τουλαχιστον ευκολα interchangable. Το θεμα ειναι αν αξιζει να γινει η οποια μικρη ή μεγαλη δουλεια χρειαζεται για ενα μοντελο (κυριως S40/V50) που ειναι κοντα στη δυση του.
Φυσικα μπορει να κανω και λαθοςΕπισης συντομα θα παρουσιαστει μια εκδοση του D5 με μικροτερη διαδρομη στα 2.0λ, το οποιο λογικα θα αντικαταστησει τον 2.0D της Ford/PSA...σαν να πηγαινουμε για φουλ βολβομοτερ σε ολη την γκαμα!
-
Ο ίδιος κινητήρας με τις ford ειναι ε;
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... /94046.asp -
Ο χρήστης georgosk έγραψε:
Αραγε τα εδω τζιμανια γνωριζουν την υπαρξη του μοτερ αυτου? Παω στοιχημα πως οχι αν κρινω και απο την απαντηση που πηραμε στο meet me day του C30 σχετικα με τα μοτερ με τα οποια θα λανσαριστει το νεο S60 παρολο που το νεο μοτερ ξεκινησε να τοποθετειτε την 46η εβδομαδα του 2009 (30 Νοεμβριου)
Επειδή την ίδια απάντηση πήρα και εγώ στην αντιπροσωπεία στην Πάτρα, μήπως παίζει να είναι πολιτική στην Ελλάδα να εισαχθεί για κάποιο διάστημα με τα παλαιά μοτέρ ώστε να αυξήσουν τα περιθώρια κέρδους τους. Επίσης έτσι τα νέα μοτέρ γίνονται πιο διαθέσιμα για αγορές μεγαλύτερου ενδιαφέροντος και ξεστοκάρουν στις μπανανίες.
Για μειωση του κοστους ομως ολα τα Volvo ειναι made to order...το να υπαρχει στοκ ειδικα τετοιου μεγεθους για να στηριξει εστω και μια μικρη αγορα σαν την δικη μας στο προηγουμενο μοτερ το αποκλειω. Επισης ειναι καθαρα αυτοκτονια να εχεις τοσα νεα μοτερ ετοιμα και να προσφερεις το παλαιο...ειδικα στο πιο σημαντικο σου μοντελο!!
-
Ο χρήστης vrestas έγραψε:
Ο ίδιος κινητήρας με τις ford ειναι ε;
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... /94046.aspΕτσι φαινετε....η αναφορα στην ανακοινωση για αποκλειστικη εξελιξη απο την Volvo του μοτερ μου κανει εντυπωση...ειναι γνωστο οτι η τεχνολογια GΤDi ειναι απορρεια της επανεκκινησης, του απο την Ford σταματημενου σχετικου προγραμματος της Volvo το 2000 (σε συνεργασια τοτε με την Mitsubishi ειχε παρουσιαει εναν αμεσου ψεκασμου 1.8, αλλα με πολλα προβληματα, και μετα την εξαγορα απο την Ford το προγραμμα διακοπηκε)....ποτε ομως στο παρελθον δεν τονιζαν κατι τετοιο, παρολο που συνεβαινε...κατι ισως υπαρχει απο πισω πιθανον και σε σχεση με τα προβληματα που εμφανιστηκαν στην διαφενομενη πωληση.
Παντως γενικα διαρρεει οτι υπαρχουν πολλα πραγματα ετοιμα να βγουν στην αγορα μεσα στο 2010 και απο μοτερ και απο αλλα συστηματα εκτος αυτων που διαλαλουν (Pedestrian Safety πχ). Ενα απο αυτα εχει να κανει και με επανασχεδιασμο του ταμπλω του XC60 και την παρουσιαση του νεου Infotainment συστηματος μιας και εισακουστηκαν οι φωνες του κοσμου σε σχεση με τη χρηστικοτητα αλλα και την αισθητικη του pod στο κεντρο του ταμπλω. Ετσι, οπως και στο νεο S60, θα προσφερεται μια κεντρικη οθονη 5' σε ολα τα μοντελα που θα περιεχει ολες τις λειτουργιες/πληροφοριες και μια 7' οταν θα επιλεγετε και Navi...
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Αραγε τα εδω τζιμανια γνωριζουν την υπαρξη του μοτερ αυτου? Παω στοιχημα πως οχι αν κρινω και απο την απαντηση που πηραμε στο meet me day του C30 σχετικα με τα μοτερ με τα οποια θα λανσαριστει το νεο S60 παρολο που το νεο μοτερ ξεκινησε να τοποθετειτε την 46η εβδομαδα του 2009 (30 Νοεμβριου)
Επειδή την ίδια απάντηση πήρα και εγώ στην αντιπροσωπεία στην Πάτρα, μήπως παίζει να είναι πολιτική στην Ελλάδα να εισαχθεί για κάποιο διάστημα με τα παλαιά μοτέρ ώστε να αυξήσουν τα περιθώρια κέρδους τους. Επίσης έτσι τα νέα μοτέρ γίνονται πιο διαθέσιμα για αγορές μεγαλύτερου ενδιαφέροντος και ξεστοκάρουν στις μπανανίες.
Για μειωση του κοστους ομως ολα τα Volvo ειναι made to order...το να υπαρχει στοκ ειδικα τετοιου μεγεθους για να στηριξει εστω και μια μικρη αγορα σαν την δικη μας στο προηγουμενο μοτερ το αποκλειω. Επισης ειναι καθαρα αυτοκτονια να εχεις τοσα νεα μοτερ ετοιμα και να προσφερεις το παλαιο...ειδικα στο πιο σημαντικο σου μοντελο!!
Το σενάριο πάντως το έχουμε δει και σε άλλες περιπτώσεις όπως π.χ. το Passat CC που αρχικά εισήχθη με τους FSI παρόλο που υπήρχαν από καιρό διαθέσιμα τα μοτέρ TSI. Το ίδιο κάνει η Volvo και τώρα, που παρόλο που υπάρχει το νέο 1,6 μοτέρ που φοράει εδώ και χρόνια το Focus II δεν το έχουν βάλει σε καμία ανανέωση της Ρ1. Και καλά θα πει κάποιος ότι θα κόψει πωλήσεις από τον 1,8. Αλλά πλέον που στο 30άρι ο 1,8 καταργήθηκε ποίος ο λόγος να επιμένουν στον παλαιό 1,6; Μήπως η θεωρεία του ξεστοκαρίσματος αποκτά βάση;
-
Ο χρήστης georgosk έγραψε:
Το σενάριο πάντως το έχουμε δει και σε άλλες περιπτώσεις όπως π.χ. το Passat CC που αρχικά εισήχθη με τους FSI παρόλο που υπήρχαν από καιρό διαθέσιμα τα μοτέρ TSI. Το ίδιο κάνει η Volvo και τώρα, που παρόλο που υπάρχει το νέο 1,6 μοτέρ που φοράει εδώ και χρόνια το Focus II δεν το έχουν βάλει σε καμία ανανέωση της Ρ1. Και καλά θα πει κάποιος ότι θα κόψει πωλήσεις από τον 1,8. Αλλά πλέον που στο 30άρι ο 1,8 καταργήθηκε ποίος ο λόγος να επιμένουν στον παλαιό 1,6; Μήπως η θεωρεία του ξεστοκαρίσματος αποκτά βάση;Η VW δεν χρησιμοποιει τον ιδιο τροπο παραγωγης μιας και εχει και πολυ μεγαλυτερο ογκο πωλησεων. Γι αυτο και οταν προσθετεις/αλλαζεις κατι στον εξοπλισμο σε ενα Golf πχ ειναι αγνωστο το ποτε θα μπορεσει να παρει σειρα παραγωγης, και περιμενεις 4-6 μηνες! Η Volvo ομως μπορει στην ιδια γραμμη παραγωγης να φτιαχνει 5 διαφορετικα μοντελα με απειρες δυνατοτητες διαφοροποιησης και απο την παραγγελια μεχρι την παραδοση να μεσολαβουν 2 μηνες ακριβως, χωρις να επηρεαζοντε απο τις προ παραγγελειες του καθε εισαγωγεα...αλλα ξαναλεω δεν εχει τον ιδιο ογκο οποτε μπορει να το κανει.
Απο τη στιγμη που γινετε η παραγγελια τα στοιχεια περνανε στα κεντρικα και μετα δινετε η εντολη παρασκευης των διαφορων υποσυστηματων τα οποια φτανουν στο εργοστασιο οταν ειναι να τοποθετηθουν (το μοτερ μαζι με μεταδοση υποπλαισια αναρτησεις γραμμες καυσιμων κτλ ερχεται ετοιμο ενα κομματι). Δεν υπαρχει στοκ σε σχεδον τιποτα, για να μειωθει το κοστος. Αυτο ευννοει και τα συνεχη updates ανα MY σε διαφορα συστηματα τα οποια εμεις ουτε καν αντιλαμβανομαστε, οπως και την αλλαγη προμηθευτων βαση της ποιοτικης τους αξιολογησης. Τελος ποτε δεν εχει παρουσιασει νεο μοντελο με παλαιο μοτερ, ποσο μαλλον ξαναλεω το πιο σημαντικο της. Απλα Γιωργο ο πωλητης δεν ηξερε τι του γινετε!
Ο 1.6 του Focus δεν χρησιμοποιειται απο τη Volvo (ουτε και τη Mazda) μιας και η Ford τον ηθελε για αποκλειστικη χρηση και δεν τον παραχωρουσε..δεν σχετιζετε με το στοκ. Η καταργηση του 1.8 μαλλον εχει να κανει και με την δυνατοτητα παραγωγης..με τα νεα 1.6-2.0 τουρμπο νομιζω συντομα θα τον ξεχασουμε και αυτον και τον 1.6 -
Κωνσταντίνε για άλλη μια φορά υποκλίνομαι στις γνώσεις σου.
-
Ριξε μια ματια για το JIS (Just In Time)
http://tutor2u.net/business/production/ ... -time.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Just-in-time_(business)Και για τα logistics
http://volvorents.com/logistics/global/ ... e+page.htm -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Ριξε μια ματια για το JIS (Just In Time)
http://tutor2u.net/business/production/ ... -time.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Just-in-time_(business)Γενικά γνωστό το Just In Time, αλλά δεν ξέρω και τέτοιες λεπτομέρειες για την παραγωγή της Volvo, δεν το έψαξα τόσο πολύ πριν πάρω το 40άρι μου
Γενικά το Volvo φόρουμ έχει εξελιχθεί σε πολύ καλή πηγή γνώσεων για τα αυτοκίνητά μας και την Volvo, και η συμβολή σου σε αυτό είναι τεράστια. Βοήθησα και εγώ λίγο με την εφαρμογή της διαδικασίας διαγραφής του μηνύματος υπενθύμισης του σέρβις -
Ο χρήστης georgosk έγραψε:
Ριξε μια ματια για το JIS (Just In Time)
http://tutor2u.net/business/production/ ... -time.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Just-in-time_(business)Γενικά γνωστό το Just In Time, αλλά δεν ξέρω και τέτοιες λεπτομέρειες για την παραγωγή της Volvo, δεν το έψαξα τόσο πολύ πριν πάρω το 40άρι μου
Γενικά το Volvo φόρουμ έχει εξελιχθεί σε πολύ καλή πηγή γνώσεων για τα αυτοκίνητά μας και την Volvo, και η συμβολή σου σε αυτό είναι τεράστια. Βοήθησα και εγώ λίγο με την εφαρμογή της διαδικασίας διαγραφής του μηνύματος υπενθύμισης του σέρβιςΚοιτα να βοηθησεις και στην καταναλωση καμιας μπριζολας τη Κυριακη και ασ' τα αυτα...
Αληθεια ακομα κλειστος ο δρομος?
-
Στην autopoint στην Καβάλας έχει έρθει το Νέο C70 ,το έχουν στην βιτρίνα.Λές να γίνει meet me day , να πάρουμε και εμείς κανα καπελάκι;
Βρήκα κάτι link με φωτογραφίες.
http://forums.swedespeed.com/zerothread?id=133656 -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Κοιτα να βοηθησεις και στην καταναλωση καμιας μπριζολας τη Κυριακη και ασ' τα αυτα...
Αληθεια ακομα κλειστος ο δρομος?
Πρώτων προσπαθώ να ''γλύψω'' τον απουσιολόγο για να μην μου βάλει απουσία
Δεύτερον ο δρόμος δεν είναι γενικά κλειστός αλλά κλείνει κατά περίπτωση και απροειδοποίητα. Αυτό είναι χειρότερο γιατί μπορεί να περάσω αλλά να μην μπορώ να γυρίσω ή να ταλαιπωρηθώ απίστευτα.
Σε μια περίοδο με γενικά πιεσμένο πρόγραμμα η ταλαιπωρία δεν είναι επιλογή. Σκέψου ότι για να έρθω στις 10:30 στην συνάντηση πρέπει να σηκωθώ το πρωί κατά τις 7:00. Αν βρω στην επιστροφή μπλόκο την μάμησα.
Πάντως χωρίς το κόκκινο Volvo η συνάντηση θα είναι άχρωμη
Μακάρι να μπορούσα, το ενδιαφέρον για την συμμετοχή μου είναι συγκινητικό ( πάλι 'γλύφω' )
Σοβαρά τώρα θα επανακάμψω την επόμενη φορά (δεσμεύομαι) και ελπίζω να μεγαλώσει η συμμετοχή από Πάτρα -
Γιωργο το γλυψιμο δεν πιανει....δοκιμασε το λαδωμα
Εισαι σε καποιο γκρουπ στο καρναβαλι? -
Ο χρήστης vrestas έγραψε:
Στην autopoint στην Καβάλας έχει έρθει το Νέο C70 ,το έχουν στην βιτρίνα.Λές να γίνει meet me day , να πάρουμε και εμείς κανα καπελάκι;
Βρήκα κάτι link με φωτογραφίες.
http://forums.swedespeed.com/zerothread?id=133656Αν κανουν παλι κατι τετοιο ευκολα κανονιζουμε να περασουμε μια βολτα ....αλλα οχι στην Autopoint...εκει θα παω στο meet me day του S60
@johnkyr
Εκανες καμια επαφη για το XC60? -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Εισαι σε καποιο γκρουπ στο καρναβαλι?Ναι, ψήνεσαι και εσύ;
Αν είναι να σου στείλω με ΠΜ πληροφορίες. -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Στην autopoint στην Καβάλας έχει έρθει το Νέο C70 ,το έχουν στην βιτρίνα.Λές να γίνει meet me day , να πάρουμε και εμείς κανα καπελάκι;
Βρήκα κάτι link με φωτογραφίες.
http://forums.swedespeed.com/zerothread?id=133656Αν κανουν παλι κατι τετοιο ευκολα κανονιζουμε να περασουμε μια βολτα ....αλλα οχι στην Autopoint...εκει θα παω στο meet me day του S60
Ωραίο το καινούριο 70ρακι και ειλικρινά ....απίστευτος κ ς! Φοβερό εσωτερικό και...τι να πω, οι εικόνες μιλούν από μόνες τους!!!
Όσο για τον κύριο από την Πάτρα, πραγματικά η απουσία του θα κάνει αίσθηση!Άσε ρε τα μπλόκα και τα καρναβάλια και ανέβα Αθήνα! Μία μερούλα είναι άλλωστε!
Όσο για Meet Me Day χαλαρά είμαι μέσα παιδιά! Πάντως μέχρι τώρα καπελάκι Παναγιώτη έχουμε μόνο οι 30ρηδες! Μακάρι να πάρετε κι εσείς οι 70ρηδες, είναι πολύ μουράτο πάντως .
Και φυσικά test drive να τρελάνουμε τους πωλητές! -
Ο χρήστης georgosk έγραψε:
Εισαι σε καποιο γκρουπ στο καρναβαλι?
Ναι, ψήνεσαι και εσύ;
Αν είναι να σου στείλω με ΠΜ πληροφορίες.Ψηνομασταν πολυ φετος αλλα με προβληματισαν τα εργα στον δρομο και η κινηση που θα εχει, οποτε μαλλον θα παμε Ρωμη (ασχετο!) αν δεν λειψω για δουλεια εκεινη την βδομαδα...
-
Ο χρήστης Jim_c30 έγραψε:
Ωραίο το καινούριο 70ρακι και ειλικρινά ....απίστευτος κ ς! Φοβερό εσωτερικό και...τι να πω, οι εικόνες μιλούν από μόνες τους!!!Εμενα παλι ο κωλος ειναι που δεν μου αρεσει. Τα προηγουμενα φωτα ηταν πολυ πιο ομορφα στα δικα μου ματια, απλα εχουν βαλθει τωρα να τα αντικαταστησουν με led και το συγκεκριμενο στυλ (αυτο το boomerang για τα σενταν) σε ολη την γκαμα...στο XC60 και στο S80 μου αρεσουν μονο μεχρι στιγμης..
-
Πλέον η Volvo με το νέο κινητήρα θα μπορεί με το νέο κινητήρα να κοιτάζει στα ίσια τον ανταγωνισμό στην Ελλάδα και από πλευράς κυβισμού!!! 2.0Τ ΧC60 με 203 άλογα 300 Nm ροπή στις 1750-4000 στροφές και κατανάλωση 8,6λίτρα/100χλμ με αυτόματο κιβώτιο!!! Με μια τιμή στα 35-40χιλιάρικα θα κάνει πάταγο....Αρκεί και η εδώ αντιπροσωπεία να κινηθεί...γιατί το Q5 μέχρι τώρα κυριαρχεί απόλυτα σε αυτή την κατηγορία ιπποδύναμης και κυβισμού.... Με αυτόν τον κινητήρα σίγουρα δίνεται και μια ανάσα στο S80 που δε θα είχε στον ήλιο μοίρα με τη νέα E-Class να μονοπωλεί την ελληνική αγορά... Να δούμε και τις τιμές....
VOLVO FORUM