-
Ο χρήστης sthom έγραψε:
κοβει το καυσιμο? γιατι εμενα μου ειπαν οι μηχανικοι οτι πεταει ακαυστη τη βενζινη και τον καταστρεφει
παντως αφου μου αλλαξαν πολλαπλασιαστες μου ειπαν να εχω το νου μου μη μου πεταξει κανα check engine τις επομενες ημερες και αν μου πεταξει θα ειναι ο καταλυτης να μην ανησυχησω το αυτοκινητο θα πηγαινει κανονικα
Κόβει το καύσιμο είναι σίγουρο αυτό. Δεκα χρόνια στο δίκτυο της RENAULT κάθε μέρα το ζούσα. Πιθανόν για κάποια δέκατα τους δευτερολέπτου στην αρχή να περνάει κάποια βενζίνη, αλλά μετά το μπεκ σταματάει να ψεκάζει. Σε αυτούς που σου είπαν το αντίθετο πιθανόν δεν έχει φτάσει το νέο...
Δεν παιζει να κοβει εντελως το καυσιμο.
Ξερω αρκετα Κ4 τα οποια επειδη οι οδηγοι τους δεν ειχαν την στοιχειωδη νοημοσυνη(οδηγικη) που ελιωσαν βαλβιδα εξαγωγης.
Βαλβιδα δεν λιωνει απο αβανς αλλα απο ακαυτο μιγμα.Τα μοτέρ Κ4 ήρθαν στο τέλος του 97 αρχές 98 , εγώ ήμουνα ήδη στην δουλειά. Από την επομένη μέρα που ήρθαν όπως καταλαβαίνετε χρειαστήκαμε πολλαπλασιαστές.
Σε όλα τα μοτέρ που κυκλοφόρησαν (κυριολεκτικά) παρουσιάστηκαν προβλήματα, επαναλαμβανόμενα με τους πολλαπλασιαστές και αυτό το ξέρετε όλοι.
Σε κανένα από τα μοτέρ που τουλάχιστον είδα εγώ ή πέρασαν από το δικό μας μαγαζί δεν συνέβη κάτι παραπάνω στο μοτέρ.
Όσες φορές είχαμε δώσει βαλβίδες ήταν μονό από κομμένο ιμάντα εκεντροφόρου και εκεί μετά από εγκληματική καθυστέρηση στην προβλεπόμενο χρόνο αλλαγής από τον πελάτη.
Επίσης δε μπορώ να καταλάβω πως ένα άκαυτο-παγωμένο μείγμα μπορεί να λιώσει την βαλβίδα.
Τέλος πάντων τουλάχιστον στην δική μου αντίληψη αλλά και συναδέλφων που συζητούσαμε στα συνέδρια και στις τεχνικές ενημερώσεις δεν είχε προκύψει κανένα παραπανίσιο πρόβλημα από τους καμμένους πολλαπλασιαστές.
Επίσης θυμάμαι και την τεχνική εγκύκλιο που αφορούσε το θέμα δεν ανέφερε τέτοια πιθανότητα, απλώς προέτρεπε να γίνει ένα τσεκάρισμα του μοτέρ με το διαγνωστικό για μήπως είχε προκύψει κάτι.
Μπορεί όμως τελικά όλα να συμβούν. -
Ενα ακαυτο μιγμα λιωνει βαλβιδα με τον ιδιο ακριβως τροπο που λιωνει και πιστονι.
Θερμοκρασιες...Ενας πολλαπλαστιαστης πολυ σπανια θα 'νεκρωσει' εντελως οποτε το μιγμα καιγεται ατελως που σημαινει οτι αυτο το οποιο θα βγει απο την βαλβιδα εξαγωγης θα ειναι λιγα καυσαερια και λιγο μιγμα.
Αμα εβγαινε σκετο ακαυτο μιγμα,θα γινοταν αναφλεξη μεσα στο μαντεμι της πολλαπλης εξαγωγης(θερμοκρασιες γαρ) και οχι απλως θα εκανε μπαμ αλλα θα εβγαζε το πλεγμα του καταλυτη απο το τελικο καζανακι. -
Ο χρήστης sthom έγραψε:
Ενα ακαυτο μιγμα λιωνει βαλβιδα με τον ιδιο ακριβως τροπο που λιωνει και πιστονι.
Θερμοκρασιες...Ενας πολλαπλαστιαστης πολυ σπανια θα 'νεκρωσει' εντελως οποτε το μιγμα καιγεται ατελως που σημαινει οτι αυτο το οποιο θα βγει απο την βαλβιδα εξαγωγης θα ειναι λιγα καυσαερια και λιγο μιγμα.
Αμα εβγαινε σκετο ακαυτο μιγμα,θα γινοταν αναφλεξη μεσα στο μαντεμι της πολλαπλης εξαγωγης(θερμοκρασιες γαρ) και οχι απλως θα εκανε μπαμ αλλα θα εβγαζε το πλεγμα του καταλυτη απο το τελικο καζανακι.Οπότε τα παλιότερα αυτοκίνητα με τα καρπυρατέρ ή και τα νεότερα με μονό σημείο ψεκασμού και καταλύτη (κυκλοφορούν πολλά ακόμη) σε περίπτωση που ένα μπουζί τους δεν δούλευε θα έπρεπε να φτύνουν τους καταλύτες από το καζανάκι. Τι να σου πω τέτοιο πράγμα δεν εχω δει.
Εν τέλει εγώ δέκα χρόνια που δούλευα δεν είδα ποτέ μοτέρ που είχε χτυπηθεί από την 'νόσο' των πολλαπλασιαστών να παθαίνει τίποτε περαιτερω από αυτή την βλάβη. -
Γιατι,δεν εχεις ακουσει ποτε μοτερ με SPi ή καρμπυρατερ να σκαει πολυ περισσοτερο απο ενα MPi;
Εγω ξερω πολλα παραδειγματα τα οποια βλεπουμε(ολο και λιγοτερο βεβαια) καθημερινα στους δρομους μας(χαρακτηριστικο διαφορα αγροτικα φορτηγακια ξεχασμενα απο τον καιρο του Νωε)...Σχετικα με την λιωμενη βαλβιδα,εγω το εχω δει καποιες φορες,για αυτο και το ειπα.
Δεν ειπα οτι γινεται σε ολα αλλα αν σου βγαλει πολλαπλασιαστη και το φερεις πχ απο Λαρισα στην Αθηνα,μεσα στον κυλινδρο που δεν δουλευε καλα εχει γινει το ελα να δεις απο το 'ξεπλυμα' καυσιμου. -
Ο χρήστης sthom έγραψε:
Γιατι,δεν εχεις ακουσει ποτε μοτερ με SPi ή καρμπυρατερ να σκαει πολυ περισσοτερο απο ενα MPi;
Εγω ξερω πολλα παραδειγματα τα οποια βλεπουμε(ολο και λιγοτερο βεβαια) καθημερινα στους δρομους μας(χαρακτηριστικο διαφορα αγροτικα φορτηγακια ξεχασμενα απο τον καιρο του Νωε)...Σχετικα με την λιωμενη βαλβιδα,εγω το εχω δει καποιες φορες,για αυτο και το ειπα.
Δεν ειπα οτι γινεται σε ολα αλλα αν σου βγαλει πολλαπλασιαστη και το φερεις πχ απο Λαρισα στην Αθηνα,μεσα στον κυλινδρο που δεν δουλευε καλα εχει γινει το ελα να δεις απο το 'ξεπλυμα' καυσιμου.Έχω τέτοιο παράδειγμα. Ξεκίνησε οδηγός από Θεσσαλονίκη και Καλαμάτα του έκαψε πολλαπλασιαστή στην Λάρισα και για κάποιους λόγους τον αλλάξαμε εμείς στο Άργος, φυσικά έφερε το αυτοκίνητο οδηγώντας το. Μέχρι εκείνη την στιγμή δεν είχε πάθει τίποτε παραπάνω, δεν ξέρω μετά γιατί ήταν απο την Θεσσαλονίκη και δεν το ξαναδαμε.
Τώρα για το άλλο που λες τι μου θύμισες.
Όταν ήμουνα στον στρατό οδηγός τα ΡΕΟ και τις πεντάτονες ανατροπές που ήταν βενζινοκίνητα τα γκαζάραμε και κλίναμε στιγμιαία τον γενικό διακόπτη η βενζίνη έσκαζε στην πολλαπλή και ακουγόταν και ένα μπαμ άλλο πράγμα και ναι έχω δει και πολλαπλή να ξεκολάει μετά από τέτοιους πυροβολισμούς!
Ευτυχώς δεν το είχα κάνει εγώ για η έπεσε μπόλικη φυλακή θυμάμαι. -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Τώρα για το άλλο που λες τι μου θύμισες.
Όταν ήμουνα στον στρατό οδηγός τα ΡΕΟ και τις πεντάτονες ανατροπές που ήταν βενζινοκίνητα τα γκαζάραμε και κλίναμε στιγμιαία τον γενικό διακόπτη η βενζίνη έσκαζε στην πολλαπλή και ακουγόταν και ένα μπαμ άλλο πράγμα και ναι έχω δει και πολλαπλή να ξεκολάει μετά από τέτοιους πυροβολισμούς!
Ευτυχώς δεν το είχα κάνει εγώ για η έπεσε μπόλικη φυλακή θυμάμαι.Ακομα χειροτερα,παλιο Escort MKII φιλου που εκανε το ιδιο πραγμα στην εθνικη οδο μεχρι που εσκασε το τελικο καζανι σαν γαρυφαλλο!
- 12 days later
-
το Σαββατο εκανα και το service των 90.000km στο κλιακι μου...Δεν χρειαστηκε και τιποτα σπουδαιο...Αλλαξα λαδια, μπουζι και φιλτρο αερος...Του κανα και εναν ελεγχο στο διαγνωστικο και ολα καλα...Για ολα αυτα 95euros...για σερβις φτηνα την εβγαλα αλλα δεν αλλαξα και τιποτα σπουδαια πραγματα...
-
Στόχος το 3,5% το 2010 για την PGA από 1,9% το 2009.
-
-Clio
-Megane III Coupe
-Megane III Hatch
-Scenic
-Grand Scenic και
-Kangooμε 5 χρόνια εγγύηση και 5 χρόνια οδική βοήθεια.
Νομίζω κίνηση που χρειαζόταν να κάνει η Renault.
Για όσους ενδιαφέρονται για χρηματοδοτικό 5 χρόνια άτοκα.
Περισσότερα:
http://www.renault.com.gr/default.asp?pid=521 -
Έξυπνη κίνηση...επιτέλους;
-
η αληθεια πλεον ειναι οτι η pga αν και μπηκε νωχελικα και αν και εχει κανει λαθος κινησεις επιλεγοντας αντιπροσωπους που δεν εχουν αποδειχτει τοσο καλοι σιγα σιγα εχει κανει εξυπνες κινησεις...Εδω και ενα εξαμηνο (ισως και παραπανω) τρεχουν εκπτωσεις συνεχως και πλεον με αυτο κανει ενα βημα παραπανω. Αν και νομιζω οτι μετα απ αυτο θα κοπουν οι εκπτωσεις...
-
ρε παιδια για το μεγκαν το 1,4 ζηταει 18.300 και για τις ζαντες 16αρες επιπλεον 580ευρω.
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
... εχει κανει λαθος κινησεις επιλεγοντας αντιπροσωπους που δεν εχουν αποδειχτει τοσο καλοι ...Αυτό είναι το ΜΕΓΑ λάθος τους!
Δεν ξέρω αν τα 5 έτη εγγύησης(=υποχρέωσης) στο Ρομπόπουλο είναι ότι καλύτερο! -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
ρε παιδια για το μεγκαν το 1,4 ζηταει 18.300 και για τις ζαντες 16αρες επιπλεον 580ευρω.Είναι λίγο ξεφτίλα να ζητάς τόσα λεφτά και να μην είναι αλουμινίου οι ζάντες . Το Dynamic πάντως το δίνουν με 17άρες (και 205/50/17 SportContact 3, δηλ. πάνω από 500 € για λάστιχα...). Το πραγματικό 'πρόβλημα' είναι όμως, ότι θα σου πουν να περιμένεις 2 με 2,5 μήνες, γιατί μάλλον θα γίνει 'ειδική παραγγελία' !!
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
ρε παιδια για το μεγκαν το 1,4 ζηταει 18.300 και για τις ζαντες 16αρες επιπλεον 580ευρω.Κατευθείαν στο Dynamic.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
... εχει κανει λαθος κινησεις επιλεγοντας αντιπροσωπους που δεν εχουν αποδειχτει τοσο καλοι ...
Αυτό είναι το ΜΕΓΑ λάθος τους!
Δεν ξέρω αν τα 5 έτη εγγύησης(=υποχρέωσης) στο Ρομπόπουλο είναι ότι καλύτερο!Και προφανως για να χεις την εγγυηση θα πρεπει να πηγαινεις σ αυτους σε κάθε επίσκεψη. Οπότε αν έιναι να σε αρμέγουν για 5 χρονια, να πως κανουν απόσβεση...Anyway οπως και να εχει είναι μια καλη κινηση που αν συνδυαστει και με τις εκπτωσεις τοτε τα κανουν ακομα πιο ανταγωνιστικα τα Renault...
Τη laguna γιατι την άφησαν εκτός; -
Καλά αυτό με το ότι πρέπει να πηγαίνεις στο εξουσιοδοτημένο ισχύει για όλες τις εγγυήσεις για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο!
Πάντως πιστεύω είναι σημαντικό να ξέρεις ότι για οποιοδήποτε εργοστασιακό πρόβλημα που δεν έχεις εσύ ευθύνη καλύπτεσαι για 5 χρόνια και όχι μόνο για 2.
Οσο για το Ρομπόπουλο πλέον υπάρχει κ ο Κατάκης και μέσα στη χρονιά μάλλον θα ανοίξει και η Pga.
-
Ανακάλυψα ότι έχει χαλάσει ο φωτισμός στο ταμπλώ εκεί που είναι οι ενδείξεις για το A/C. Τί είναι εκεί απο κάτω? Κόστος?
-
Στο clio μου μ ενα χτυπηματακι φτιαχνει...Παρομοιο προβλημα ειχα και με το λαμπακι στη οθονη του ραδιοφωνου οπου μετα απο καιρο εμεινε σταθερα αναμμενο...Και φανταζομαι οτι θα ναι αρκετα ταλαιπωρια να το αλλαξεις αλλα δεν εχω λεπτομερειες...
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Anyway οπως και να εχει είναι μια καλη κινηση που αν συνδυαστει και με τις εκπτωσεις τοτε τα κανουν ακομα πιο ανταγωνιστικα τα Renault...Ποιες εκπτώσεις ακριβώς;
Αυτές για μετρητοίς ή υπάρχουν και άλλες πάγιες (ισχύουν ακόμα αυτές με το μισό ΦΠΑ;);
RENAULT FORUM