Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    RENAULT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. RENAULT FORUM
    • 1
    • 2
    • 111
    • 112
    • 113
    • 114
    • 115
    • 423
    • 424
    • 113 / 424
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    53
    8479
    40918
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thvarveris last edited by

      Ο χρήστης sthom έγραψε:

      κοβει το καυσιμο? γιατι εμενα μου ειπαν οι μηχανικοι οτι πεταει ακαυστη τη βενζινη και τον καταστρεφει

      παντως αφου μου αλλαξαν πολλαπλασιαστες μου ειπαν να εχω το νου μου μη μου πεταξει κανα check engine τις επομενες ημερες και αν μου πεταξει θα ειναι ο καταλυτης να μην ανησυχησω το αυτοκινητο θα πηγαινει κανονικα

      Κόβει το καύσιμο είναι σίγουρο αυτό. Δεκα χρόνια στο δίκτυο της RENAULT κάθε μέρα το ζούσα. Πιθανόν για κάποια δέκατα τους δευτερολέπτου στην αρχή να περνάει κάποια βενζίνη, αλλά μετά το μπεκ σταματάει να ψεκάζει. Σε αυτούς που σου είπαν το αντίθετο πιθανόν δεν έχει φτάσει το νέο...

      Δεν παιζει να κοβει εντελως το καυσιμο.
      Ξερω αρκετα Κ4 τα οποια επειδη οι οδηγοι τους δεν ειχαν την στοιχειωδη νοημοσυνη(οδηγικη) που ελιωσαν βαλβιδα εξαγωγης.
      Βαλβιδα δεν λιωνει απο αβανς αλλα απο ακαυτο μιγμα.

      Τα μοτέρ Κ4 ήρθαν στο τέλος του 97 αρχές 98 , εγώ ήμουνα ήδη στην δουλειά. Από την επομένη μέρα που ήρθαν όπως καταλαβαίνετε χρειαστήκαμε πολλαπλασιαστές.
      Σε όλα τα μοτέρ που κυκλοφόρησαν (κυριολεκτικά) παρουσιάστηκαν προβλήματα, επαναλαμβανόμενα με τους πολλαπλασιαστές και αυτό το ξέρετε όλοι.
      Σε κανένα από τα μοτέρ που τουλάχιστον είδα εγώ ή πέρασαν από το δικό μας μαγαζί δεν συνέβη κάτι παραπάνω στο μοτέρ.
      Όσες φορές είχαμε δώσει βαλβίδες ήταν μονό από κομμένο ιμάντα εκεντροφόρου και εκεί μετά από εγκληματική καθυστέρηση στην προβλεπόμενο χρόνο αλλαγής από τον πελάτη.
      Επίσης δε μπορώ να καταλάβω πως ένα άκαυτο-παγωμένο μείγμα μπορεί να λιώσει την βαλβίδα.
      Τέλος πάντων τουλάχιστον στην δική μου αντίληψη αλλά και συναδέλφων που συζητούσαμε στα συνέδρια και στις τεχνικές ενημερώσεις δεν είχε προκύψει κανένα παραπανίσιο πρόβλημα από τους καμμένους πολλαπλασιαστές.
      Επίσης θυμάμαι και την τεχνική εγκύκλιο που αφορούσε το θέμα δεν ανέφερε τέτοια πιθανότητα, απλώς προέτρεπε να γίνει ένα τσεκάρισμα του μοτέρ με το διαγνωστικό για μήπως είχε προκύψει κάτι.
      Μπορεί όμως τελικά όλα να συμβούν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sthom last edited by

        Ενα ακαυτο μιγμα λιωνει βαλβιδα με τον ιδιο ακριβως τροπο που λιωνει και πιστονι.
        Θερμοκρασιες...

        Ενας πολλαπλαστιαστης πολυ σπανια θα 'νεκρωσει' εντελως οποτε το μιγμα καιγεται ατελως που σημαινει οτι αυτο το οποιο θα βγει απο την βαλβιδα εξαγωγης θα ειναι λιγα καυσαερια και λιγο μιγμα.
        Αμα εβγαινε σκετο ακαυτο μιγμα,θα γινοταν αναφλεξη μεσα στο μαντεμι της πολλαπλης εξαγωγης(θερμοκρασιες γαρ) και οχι απλως θα εκανε μπαμ αλλα θα εβγαζε το πλεγμα του καταλυτη απο το τελικο καζανακι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thvarveris last edited by

          Ο χρήστης sthom έγραψε:
          Ενα ακαυτο μιγμα λιωνει βαλβιδα με τον ιδιο ακριβως τροπο που λιωνει και πιστονι.
          Θερμοκρασιες...

          Ενας πολλαπλαστιαστης πολυ σπανια θα 'νεκρωσει' εντελως οποτε το μιγμα καιγεται ατελως που σημαινει οτι αυτο το οποιο θα βγει απο την βαλβιδα εξαγωγης θα ειναι λιγα καυσαερια και λιγο μιγμα.
          Αμα εβγαινε σκετο ακαυτο μιγμα,θα γινοταν αναφλεξη μεσα στο μαντεμι της πολλαπλης εξαγωγης(θερμοκρασιες γαρ) και οχι απλως θα εκανε μπαμ αλλα θα εβγαζε το πλεγμα του καταλυτη απο το τελικο καζανακι.

          Οπότε τα παλιότερα αυτοκίνητα με τα καρπυρατέρ ή και τα νεότερα με μονό σημείο ψεκασμού και καταλύτη (κυκλοφορούν πολλά ακόμη) σε περίπτωση που ένα μπουζί τους δεν δούλευε θα έπρεπε να φτύνουν τους καταλύτες από το καζανάκι. Τι να σου πω τέτοιο πράγμα δεν εχω δει.
          Εν τέλει εγώ δέκα χρόνια που δούλευα δεν είδα ποτέ μοτέρ που είχε χτυπηθεί από την 'νόσο' των πολλαπλασιαστών να παθαίνει τίποτε περαιτερω από αυτή την βλάβη.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sthom last edited by

            Γιατι,δεν εχεις ακουσει ποτε μοτερ με SPi ή καρμπυρατερ να σκαει πολυ περισσοτερο απο ενα MPi;
            Εγω ξερω πολλα παραδειγματα τα οποια βλεπουμε(ολο και λιγοτερο βεβαια) καθημερινα στους δρομους μας(χαρακτηριστικο διαφορα αγροτικα φορτηγακια ξεχασμενα απο τον καιρο του Νωε)...

            Σχετικα με την λιωμενη βαλβιδα,εγω το εχω δει καποιες φορες,για αυτο και το ειπα.
            Δεν ειπα οτι γινεται σε ολα αλλα αν σου βγαλει πολλαπλασιαστη και το φερεις πχ απο Λαρισα στην Αθηνα,μεσα στον κυλινδρο που δεν δουλευε καλα εχει γινει το ελα να δεις απο το 'ξεπλυμα' καυσιμου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thvarveris last edited by

              Ο χρήστης sthom έγραψε:
              Γιατι,δεν εχεις ακουσει ποτε μοτερ με SPi ή καρμπυρατερ να σκαει πολυ περισσοτερο απο ενα MPi;
              Εγω ξερω πολλα παραδειγματα τα οποια βλεπουμε(ολο και λιγοτερο βεβαια) καθημερινα στους δρομους μας(χαρακτηριστικο διαφορα αγροτικα φορτηγακια ξεχασμενα απο τον καιρο του Νωε)...

              Σχετικα με την λιωμενη βαλβιδα,εγω το εχω δει καποιες φορες,για αυτο και το ειπα.
              Δεν ειπα οτι γινεται σε ολα αλλα αν σου βγαλει πολλαπλασιαστη και το φερεις πχ απο Λαρισα στην Αθηνα,μεσα στον κυλινδρο που δεν δουλευε καλα εχει γινει το ελα να δεις απο το 'ξεπλυμα' καυσιμου.

              Έχω τέτοιο παράδειγμα. Ξεκίνησε οδηγός από Θεσσαλονίκη και Καλαμάτα του έκαψε πολλαπλασιαστή στην Λάρισα και για κάποιους λόγους τον αλλάξαμε εμείς στο Άργος, φυσικά έφερε το αυτοκίνητο οδηγώντας το. Μέχρι εκείνη την στιγμή δεν είχε πάθει τίποτε παραπάνω, δεν ξέρω μετά γιατί ήταν απο την Θεσσαλονίκη και δεν το ξαναδαμε.

              Τώρα για το άλλο που λες τι μου θύμισες.
              Όταν ήμουνα στον στρατό οδηγός τα ΡΕΟ και τις πεντάτονες ανατροπές που ήταν βενζινοκίνητα τα γκαζάραμε και κλίναμε στιγμιαία τον γενικό διακόπτη η βενζίνη έσκαζε στην πολλαπλή και ακουγόταν και ένα μπαμ άλλο πράγμα και ναι έχω δει και πολλαπλή να ξεκολάει μετά από τέτοιους πυροβολισμούς!
              Ευτυχώς δεν το είχα κάνει εγώ για η έπεσε μπόλικη φυλακή θυμάμαι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sthom last edited by

                Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

                Τώρα για το άλλο που λες τι μου θύμισες.
                Όταν ήμουνα στον στρατό οδηγός τα ΡΕΟ και τις πεντάτονες ανατροπές που ήταν βενζινοκίνητα τα γκαζάραμε και κλίναμε στιγμιαία τον γενικό διακόπτη η βενζίνη έσκαζε στην πολλαπλή και ακουγόταν και ένα μπαμ άλλο πράγμα και ναι έχω δει και πολλαπλή να ξεκολάει μετά από τέτοιους πυροβολισμούς!
                Ευτυχώς δεν το είχα κάνει εγώ για η έπεσε μπόλικη φυλακή θυμάμαι.

                Ακομα χειροτερα,παλιο Escort MKII φιλου που εκανε το ιδιο πραγμα στην εθνικη οδο μεχρι που εσκασε το τελικο καζανι σαν γαρυφαλλο!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  bibendum last edited by

                  το Σαββατο εκανα και το service των 90.000km στο κλιακι μου...Δεν χρειαστηκε και τιποτα σπουδαιο...Αλλαξα λαδια, μπουζι και φιλτρο αερος...Του κανα και εναν ελεγχο στο διαγνωστικο και ολα καλα...Για ολα αυτα 95euros...για σερβις φτηνα την εβγαλα αλλα δεν αλλαξα και τιποτα σπουδαια πραγματα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    samatistas last edited by

                    Στόχος το 3,5% το 2010 για την PGA από 1,9% το 2009.

                    http://www.renault.com.gr/default.asp?pid=74&newsID=27

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      samatistas last edited by

                      -Clio
                      -Megane III Coupe
                      -Megane III Hatch
                      -Scenic
                      -Grand Scenic και
                      -Kangoo

                      με 5 χρόνια εγγύηση και 5 χρόνια οδική βοήθεια.

                      Νομίζω κίνηση που χρειαζόταν να κάνει η Renault.

                      Για όσους ενδιαφέρονται για χρηματοδοτικό 5 χρόνια άτοκα.

                      Περισσότερα:
                      http://www.renault.com.gr/default.asp?pid=521

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        funkyreverend last edited by

                        Έξυπνη κίνηση...επιτέλους;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          bibendum last edited by

                          η αληθεια πλεον ειναι οτι η pga αν και μπηκε νωχελικα και αν και εχει κανει λαθος κινησεις επιλεγοντας αντιπροσωπους που δεν εχουν αποδειχτει τοσο καλοι σιγα σιγα εχει κανει εξυπνες κινησεις...Εδω και ενα εξαμηνο (ισως και παραπανω) τρεχουν εκπτωσεις συνεχως και πλεον με αυτο κανει ενα βημα παραπανω. Αν και νομιζω οτι μετα απ αυτο θα κοπουν οι εκπτωσεις...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            italakias last edited by

                            ρε παιδια για το μεγκαν το 1,4 ζηταει 18.300 και για τις ζαντες 16αρες επιπλεον 580ευρω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cosneo last edited by

                              Ο χρήστης bibendum έγραψε:
                              ... εχει κανει λαθος κινησεις επιλεγοντας αντιπροσωπους που δεν εχουν αποδειχτει τοσο καλοι ...

                              Αυτό είναι το ΜΕΓΑ λάθος τους!
                              Δεν ξέρω αν τα 5 έτη εγγύησης(=υποχρέωσης) στο Ρομπόπουλο είναι ότι καλύτερο!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                govus last edited by

                                Ο χρήστης italakias έγραψε:
                                ρε παιδια για το μεγκαν το 1,4 ζηταει 18.300 και για τις ζαντες 16αρες επιπλεον 580ευρω.

                                Είναι λίγο ξεφτίλα να ζητάς τόσα λεφτά και να μην είναι αλουμινίου οι ζάντες . Το Dynamic πάντως το δίνουν με 17άρες (και 205/50/17 SportContact 3, δηλ. πάνω από 500 € για λάστιχα...). Το πραγματικό 'πρόβλημα' είναι όμως, ότι θα σου πουν να περιμένεις 2 με 2,5 μήνες, γιατί μάλλον θα γίνει 'ειδική παραγγελία' !!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  samatistas last edited by

                                  Ο χρήστης italakias έγραψε:
                                  ρε παιδια για το μεγκαν το 1,4 ζηταει 18.300 και για τις ζαντες 16αρες επιπλεον 580ευρω.

                                  Κατευθείαν στο Dynamic.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    bibendum last edited by

                                    Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                                    ... εχει κανει λαθος κινησεις επιλεγοντας αντιπροσωπους που δεν εχουν αποδειχτει τοσο καλοι ...

                                    Αυτό είναι το ΜΕΓΑ λάθος τους!
                                    Δεν ξέρω αν τα 5 έτη εγγύησης(=υποχρέωσης) στο Ρομπόπουλο είναι ότι καλύτερο!

                                    Και προφανως για να χεις την εγγυηση θα πρεπει να πηγαινεις σ αυτους σε κάθε επίσκεψη. Οπότε αν έιναι να σε αρμέγουν για 5 χρονια, να πως κανουν απόσβεση...Anyway οπως και να εχει είναι μια καλη κινηση που αν συνδυαστει και με τις εκπτωσεις τοτε τα κανουν ακομα πιο ανταγωνιστικα τα Renault...
                                    Τη laguna γιατι την άφησαν εκτός;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      samatistas last edited by

                                      Καλά αυτό με το ότι πρέπει να πηγαίνεις στο εξουσιοδοτημένο ισχύει για όλες τις εγγυήσεις για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο!

                                      Πάντως πιστεύω είναι σημαντικό να ξέρεις ότι για οποιοδήποτε εργοστασιακό πρόβλημα που δεν έχεις εσύ ευθύνη καλύπτεσαι για 5 χρόνια και όχι μόνο για 2.

                                      Οσο για το Ρομπόπουλο πλέον υπάρχει κ ο Κατάκης και μέσα στη χρονιά μάλλον θα ανοίξει και η Pga.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        megane98hp last edited by

                                        Ανακάλυψα ότι έχει χαλάσει ο φωτισμός στο ταμπλώ εκεί που είναι οι ενδείξεις για το A/C. Τί είναι εκεί απο κάτω? Κόστος?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          bibendum last edited by

                                          Στο clio μου μ ενα χτυπηματακι φτιαχνει...Παρομοιο προβλημα ειχα και με το λαμπακι στη οθονη του ραδιοφωνου οπου μετα απο καιρο εμεινε σταθερα αναμμενο...Και φανταζομαι οτι θα ναι αρκετα ταλαιπωρια να το αλλαξεις αλλα δεν εχω λεπτομερειες...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jarnot last edited by

                                            Ο χρήστης bibendum έγραψε:
                                            Anyway οπως και να εχει είναι μια καλη κινηση που αν συνδυαστει και με τις εκπτωσεις τοτε τα κανουν ακομα πιο ανταγωνιστικα τα Renault...

                                            Ποιες εκπτώσεις ακριβώς;
                                            Αυτές για μετρητοίς ή υπάρχουν και άλλες πάγιες (ισχύουν ακόμα αυτές με το μισό ΦΠΑ;);

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 111
                                            • 112
                                            • 113
                                            • 114
                                            • 115
                                            • 423
                                            • 424
                                            • 113 / 424
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr