-
αυτά που είχες μέχρι τώρα ήταν τα Michelin energy ????
all weather λάστιχα δεν είχα ποτέ, πάνω τους πρέπει να έχουν γραμμένο το Μ+S , mud and snow. Όποιο και να βάλεις από τους γνωστούς κατασκευαστές, πιστεύω δεν θα έχεις θέμα.
Θα κάνουν λίγο παραπάνω θόρυβο και θα φθείρονται περισσότερο στην ζέστη, αλλά θα έχεις περισσότερη πρόσφυση στις δύσκολες μέρες.+στην continental. Με τέτοια ContiWinterContact TS 810, σε νοικιάρικο Merc Bclass, τώρα δεν ξέρω αν ήταν M+S ή Snow, είχα γυρίσει πολλά χιονοδρομικά στην Γερμανια-Αυστρία χωρίς κανένα πρόβλημα.
-
Η συγκεκριμένη ερώτηση έχει απαντηθεί πολλές φορές
Για την διάσταση αυτή τα καλύτερα είναι : Contipremiumcontact2, Michelin Primacy HP , Yokohama cdrive και Bridgestone Turanza για νορμάλ οδήγηση και για πιό σπορ Michelin Pilot Exalto, Contisportcontact2, Pirelli pzero rosso.
Αν χέχασα κάποιο sorry -
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Η συγκεκριμένη ερώτηση έχει απαντηθεί πολλές φορές
Για την διάσταση αυτή τα καλύτερα είναι : Contipremiumcontact2, Michelin Primacy HP , Yokohama cdrive και Bridgestone Turanza για νορμάλ οδήγηση και για πιό σπορ Michelin Pilot Exalto, Contisportcontact2, Pirelli pzero rosso.
Αν χέχασα κάποιο sorryρωτάει όμως για all weather λάστιχο και όχι για θερινό.
-
Από την έρευνα είμαι μεταξύ Sport Contact 2 και p zero nero. Τα pirelli πόσο τα βρίσκετε εκεί πάνω στα φθηνά βόρεια μέρη σε 205/50/16?
-
Παραγγελθησαν και αναμενονται την τριτη εκ γερμανιας....
-
πόσο κάτω σε σύγκριση με ελλάδα και απο που (link)?
-
Ο χρήστης Kostas75 έγραψε:
Ξέχασα παραπάνω να σας πω ότι μου έχουν προτείνει (συγγενείς, φίλοι και γνωστοί) τα ακόλουθα, παντός καιρού πάντα: Nokian, Continental, Avon, Bridgestone.
Ποιά η γνώμη σας για αυτά; Τα προτείνετε ή να κοιτάξω κάτι άλλο;
Μη με ρωτήσετε ποιά ακριβώς μου πρότειναν γιατί είμαι άσχετος, δεν μου είπαν, δεν είδα, ούτε ξέρω. Αλλά αν μου πείτε να ψάξω για συγκεκριμένα θα τα ρωτήσω.Ευχαριστώ πολύ!
δες και τα GOODYEAR VECTOR 4 SEASONS 205/55R16 91H
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
πόσο κάτω σε σύγκριση με ελλάδα και απο που (link)?Αν αναφερεσαι σε μενα,εγω απο ελληνα λαστιχά θα τα παρω.Απλως αυτος τα φερνει απο γερμανια γιατι οι εδω αντιπροσωπειες ελαστικων..
-
Ο χρήστης bujinkan έγραψε:
πόσο κάτω σε σύγκριση με ελλάδα και απο που (link)?
Αν αναφερεσαι σε μενα,εγω απο ελληνα λαστιχά θα τα παρω.Απλως αυτος τα φερνει απο γερμανια γιατι οι εδω αντιπροσωπειες ελαστικων..
οκ νόμισα οτι τα πήρες μεσώ net
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Από την έρευνα είμαι μεταξύ Sport Contact 2 και p zero nero. Τα pirelli πόσο τα βρίσκετε εκεί πάνω στα φθηνά βόρεια μέρη σε 205/50/16?μα κανενα απο τα δυο....
-
Ο χρήστης bujinkan έγραψε:
πόσο κάτω σε σύγκριση με ελλάδα και απο που (link)?
Αν αναφερεσαι σε μενα,εγω απο ελληνα λαστιχά θα τα παρω.Απλως αυτος τα φερνει απο γερμανια γιατι οι εδω αντιπροσωπειες ελαστικων..
δλδ τι κανουν εδω οι αντιπροσωποιες;
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Τελικά έβαλα τα Michelin Energy Saver. Τα λάστιχα είχαν 250 αλλά θέλουν και άλλα 50 για τοποθέτηση-ζυγοστάθμιση. Γενικά στη Γαλλία η εργασία σε συνεργείο είναι αρκετά ακριβή. Για αλλαγή ενός ρουλεμάν στο Fox η αντιπροσωπεία εδώ ήθελε 250 ευρώ!
Κάνε τον κόπο να μας παραθέσεις απόψεις για το πόσο καλά είναι τελικά και πόσο οφελούν την κατανάλωση όταν έχεις επαρκή δεδομένα!
πως θα το κάνει αυτό?
μήπως ένα μήνα θα έχει τα 'συμβατικά' και μετά τα οικονομίας?
Αφού τα έβαλε τώρα τα energy saver. Υποθέτω θα ήξερε τι έκαιγε πριν με τα παλιά λάστιχα και ίσως δει κάποια αξιοσημείωτη διαφορά, όπως πολυδαφημίζουν για το michelin.
-
Την τελευταία περίοδο νοιώθω ότι τα Exalto (205-45-16) ενώ φρενάρουν πολύ καλά, γλυστράνε πολύ στην εκκίνηση και σπινιάρουν, ακόμα και αν πρόκειται για πολύ ήρεμη εκκίνηση από τις 1200-1500 στροφές/λεπτό
Έχουν 2000 χλμ, άρα αφενός είναι ολοκαίνουργια, αφετέρου έχουν στρωθεί, τι μπορεί να φταίει λοιπόν; Υπάρχει περίπτωση να έχουν πέσει τα αμορτισέρ και να κάθεται περισσότερο το αμάξι στην εκκίνηση, οπότε και σπινιάρει περισσότερο; Την πίεση την έχω ελέγξει και είναι η προβλεπόμενη.
Βρε λες να έχω χαζέψει...
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Την τελευταία περίοδο νοιώθω ότι τα Exalto (205-45-16) ενώ φρενάρουν πολύ καλά, γλυστράνε πολύ στην εκκίνηση και σπινιάρουν, ακόμα και αν πρόκειται για πολύ ήρεμη εκκίνηση από τις 1200-1500 στροφές/λεπτόΈχουν 2000 χλμ, άρα αφενός είναι ολοκαίνουργια, αφετέρου έχουν στρωθεί, τι μπορεί να φταίει λοιπόν; Υπάρχει περίπτωση να έχουν πέσει τα αμορτισέρ και να κάθεται περισσότερο το αμάξι στην εκκίνηση, οπότε και σπινιάρει περισσότερο; Την πίεση την έχω ελέγξει και είναι η προβλεπόμενη.
Βρε λες να έχω χαζέψει...
Ο πρώτος σου χειμώνας με αυτά τα λάστιχα, να υποθέσω...
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Την τελευταία περίοδο νοιώθω ότι τα Exalto (205-45-16) ενώ φρενάρουν πολύ καλά, γλυστράνε πολύ στην εκκίνηση και σπινιάρουν, ακόμα και αν πρόκειται για πολύ ήρεμη εκκίνηση από τις 1200-1500 στροφές/λεπτό
Έχουν 2000 χλμ, άρα αφενός είναι ολοκαίνουργια, αφετέρου έχουν στρωθεί, τι μπορεί να φταίει λοιπόν; Υπάρχει περίπτωση να έχουν πέσει τα αμορτισέρ και να κάθεται περισσότερο το αμάξι στην εκκίνηση, οπότε και σπινιάρει περισσότερο; Την πίεση την έχω ελέγξει και είναι η προβλεπόμενη.
Βρε λες να έχω χαζέψει...
Ο πρώτος σου χειμώνας με αυτά τα λάστιχα, να υποθέσω...
Ναι, ο 1ος, τα έχω 'ζήσει' όμως τα λάστιχα σε άλλα αυτοκίνητα και διαστάσεις. Στο αμάξι μου ακόμα και σε βρεγμένο οδόστρωμα στο φρενάρισμα έχουν πολύ καλή συμπεριφορά, στο ξεκίνημα όμως ακριβώς το αντίθετο.
Είναι σα να δουλεύουν σωστά όταν φορτίζεται ο άξονας και σα να μη δουλεύουν καθόλου όταν αποφορτίζεται (έστω και λόγω της μικρής μεταφορά βάρους στον πίσω άξονα κατά την εκκίνηση). -
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
Αφού τα έβαλε τώρα τα energy saver. Υποθέτω θα ήξερε τι έκαιγε πριν με τα παλιά λάστιχα και ίσως δει κάποια αξιοσημείωτη διαφορά, όπως πολυδαφημίζουν για το michelin.Αν ξέρεις καλά το αμάξι σου, περνώντας από 'μη πράσινο' λάστιχο σε Energy (Saver ή μη) νιώθεις τη μειωμένη αντίσταση κύλισης, ενώ βέβαια βλέπεις και αισθητή διαφορά σε τελική ταχύτητα. Τουλάχιστον σε αμάξια μεσοχαμηλής ισχύος.
-
Εγώ απ την αλλαγή των Energy σε ζμπορ λάστιχο και λίγο μεγαλύτερη ζάντα (15' σε 16') είδα αμέσως σχεδόν 0.5 λίτρο αύξηση κατανάλωσης Βέβαια ίσως έχει να κάνει και η αλλαγή τρόπου οδήγησης αφού τα Energy δεν άφηναν και πολλά περιθώρια να τρέξεις
-
Μεγαλύτερη ζάντα από μόνη της μπορεί να ανεβάσει κατανάλωση οπότε δεν είναι εύκολο να ξεκαθαρίσεις τι φταίει...
Aserf ναι, ας τσεκάρεις τα αμορτισέρ σου. Όμως ένα κρύο λάστιχο σε κρύο καιρό σε κρύα άσφαλτο δε θέλει και πολύ για να σπινάρει ειδικά όταν το ελαφραίνεις. Ας μην ξεχνάμε ότι η πρόσφυση που προσφέρει εξαρτάται από το βάρος που το πιέζει κάτω.
Έχω την εντύπωση ότι (μάλλον αντίθετα από τα Exalto) τα Fulda μου χαίρονται ιδιαίτερα με κρύο, βροχερό καιρό και ψιλογλίτσα... κι ας έχουν σχεδόν 38000χλμ στην πλάτη τους.... Μάλλον είναι προσανατολισμένα σε τέτοιες καιρικές συνθήκες... και όπως τα κοιτάω μπορεί να είναι αξιοπρεπή και στα χιόνια...
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
πόσο κάτω σε σύγκριση με ελλάδα και απο που (link)?
Αν αναφερεσαι σε μενα,εγω απο ελληνα λαστιχά θα τα παρω.Απλως αυτος τα φερνει απο γερμανια γιατι οι εδω αντιπροσωπειες ελαστικων..
δλδ τι κανουν εδω οι αντιπροσωποιες;
4 Αντιπροσωπειες ελαστικων πηραμε τηλ και καμια δεν ειχε χειμωνιατικα λαστιχα ετοιμοπαραδοτα.Και ρωταγε ο λαστιχας μπροστα μου:Και ποτε θαχετε ρε παιδια?τον μαιο?
Απαραδεκτο να θες να αγορασεις χειμωνιατικα και να σου λενε οι αντιπροσωπειες,μονο με παραγγελια σε 15 μερες -
Μου φαίνεται απολύτως ρεαλιστικό, δοθέντος του γενικά ήπιου κλίματος της χώρας μας και το μέγεθος αγοράς των ειδικών χειμωνιάτικων ελαστικών, να θες να αγοράσεις τέτοια πράγματα μέσα στο (ξαφνικό) καταχείμωνο και να μην βρίσκεις πουθενά.
Ας φρόντιζε κανείς από τον Σεπτέμβριο-Οκτώβριο που υπήρχαν λίγα διαθέσιμα ή μπορούσε να περιμένει 15 μέρες άνετα. Μήπως θέλουμε να στοκάρει κανείς, εν μέσω κρίσης μάλιστα, πολλές τετράδες ΜΠΑΣ και τις πουλήσει? Σόρυ, αλλά των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]