-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
σε εμενα παντως το δερμα στο χρωμα του δερματος,cuoio pelle,δεν εχει ακομη λερωσει..ελπιζω να μην συμβει στο μελλον..αλλα απο την αλλη δεν ειναι κ μπεζ η λευκο για να φανει(γιατι ολα λερωνονται,αλλα δεν φαινεται σε ολα)..με μια αλοιφη δερματος (εγω βαζω armor all) καθαριζουν τα παντα (περα απο ενυδατωση) , τα οποια δε θα εφευγαν με σκετο νερο
αμα καθως καθαριζεις στιψεις το σφουγγαρι θα φυγει πολλη μαυριλα
τωρα που το θυμηθηκα πρεπει να τα περασω ενα χερι γιατι θα γινουν σκ@τα
-
ενταξει,αλλα αυτη η μαυριλα υπαρχει σε ολα.ολα λερωνονται.κ τα υφασματινα μαλιστα,εκτος του wrangler ,κρατανε κ μυρωδιες..το θεμα ειναι οτι στα καφε(χρωμα του δερματος) δερματινα,δεν φαινεται,ισα ισα..μετα τα μαυρα ειναι τα καλυτερα σε αυτο τον τομεα..βεβαιως σαν ομορφια δεν συγκρινονται με τιποτα με τα κοκκινα ..
οταν ειπα οτι δεν λερωθηκαν,εκφραστηκα λανθασμενα,εννοουσα οτι δεν φαινεται.. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Φρεσκούλι...
Πραγματικα σε αυτο το χρωμα με αυτα τα δερματα ειναι ΥΠΕΡΟΧΗ ενω εχει τον καλυτερο δυνατο εξοπλισμο, αναρτηση, κινητηρα. Μεγαλη μαλακια που δεν την πουλανε σε ευρεια παραγωγη!!!
-
κοιτα λερωνονται ειτε με καπνο, ειτε με σκονη πιανουν βρωμα και τω εχω δει οτι δε φευγει μονο με νερακι , θελει και την αλοιφη του
εγω το νερο το περναω πρωτα για να φυγουν τα χοντρα
καφε δεν εχω ουτε ειχα ,αντιθετα εχω ενα γριζολευκο που φαινεται η βρωμια
σε σχεση με το υφασμα αυτο παντως ειναι το μονο πρακτικο πλεονεκτημα οτι δε μαζευουν βρωμα
καπνιζω συνεχεια μες στο αυτοκινητο, αλλα δε μυριζει καθολου ενω στα αλλα πνιγεσαι (μαζι με τις αλλες βρωμες )
απλα θελουν φροντιδα
-
@C.L.A.B
Ειχες αναφερει οτι πηρες scirocco...
Το πουλησες και πηρες AR (Mito) ? -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@C.L.A.B
Ειχες αναφερει οτι πηρες scirocco...
Το πουλησες και πηρες AR (Mito) ?μάλλον αναφέρεται γενικά στα δέρματα , και όχι στο συγκεκριμένο δέρμα της μίτο
-
προς γρηγορη,
οχι,δεν το εχω πωλησει(ακομα ψαχνομαι).αλλα η μιτο δεν υπηρξε ουτε πιστευω θα υπαρξει ποτε στις επιλογες μου..εκτος κ αν αλλαξει συνταρακτικα..
απλως εγραψα για τα καθισματα επειδη εχω καφε δερματα στο ροκο κ ειναι απο τα καλυτερα σημεια του αυτοκινητου κα τα την αποψη μου.. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
στο τελος την ιπποδυναμη θα κοιταξειςI rest my case!
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
προς γρηγορη,
οχι,δεν το εχω πωλησει(ακομα ψαχνομαι).αλλα η μιτο δεν υπηρξε ουτε πιστευω θα υπαρξει ποτε στις επιλογες μου..εκτος κ αν αλλαξει συνταρακτικα..
απλως εγραψα για τα καθισματα επειδη εχω καφε δερματα στο ροκο κ ειναι απο τα καλυτερα σημεια του αυτοκινητου κα τα την αποψη μου..Θα με ενδιεφερε να μαθω το τι εχεις αποκομμισει απο την μεχρι τωρα συμβιωση σου με το rocco. Θετικα και αρνητικα.
Ειχε παρει καπου το ματι μου να εχεις αναφερει οτι δεν ηταν ακριβως αυτο που περιμενες...
Αν θες στειλε μου π.μ... -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
στο τελος την ιπποδυναμη θα κοιταξεις
I rest my case!
για βαλε μου διαγραμματα και ολα θα ξεκαθαρισουν
το εχω εξαντλησει με δοκιμες το 120 ατμο vs 120 turbo , απλα δεν υπαρχει συγκριση
με διλτρο ατμο στα 150 κατι μπορει να γινει υπερ της ατμοσφαιρας ή εστω κανα καλο 1800αρι -
- Bravo 120 vs Auris 1.6 (για να μην βάλω 147 και γίνει τσόντα... ).
-
καλα δε μιλαω για ιταλικα τουρμπομοτερ
(οπως δε μιλαω και για γερμανικα ατμοσφαιρικα ) -
Όσο πιο ψηλά αποδίδει την ισχύ του το ατμοσφαιρικό, τόσο κλείνει το πλεονέκτημα του τούρμπο. Αν μιλήσουμε για ίδια ισχύ σε ίδιες στροφές τότε πλεονέκτημα έχει το τούρμπο.
Και αυτό γίνεται διότι στο ατμοσφαιρικό μπορείς να έχεις κοντύτερο κιβώτιο (αφού έχεις μεγαλύτερο εύρος στροφών προς εκμεταλευση) και άρα μεγαλύτερο ποσοστό ροπής που μεταφέρεται στους τροχούς.
Αυτή είναι η διαφορά.
Από εκεί και πέρα το τούρμπο είναι πιο ευκολοδήγητο με την έννοια ότι δεν χρειάζεται να φτάσεις εκεί ψηλά για να πάρεις τη δύναμη του.
off topic end.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
στο τελος την ιπποδυναμη θα κοιταξεις
I rest my case!
για βαλε μου διαγραμματα και ολα θα ξεκαθαρισουν
το εχω εξαντλησει με δοκιμες το 120 ατμο vs 120 turbo , απλα δεν υπαρχει συγκριση
με διλτρο ατμο στα 150 κατι μπορει να γινει υπερ της ατμοσφαιρας ή εστω κανα καλο 1800αριωραια συγκριση κανεις και συ ρε.
ροπη η ιπποδυναμη λεμε
οχι ατμοσφαιρα εναντιων τουρμπο.οταν δυο κινητηρες εχουν ιδια ιπποδυναμη παει να πει οτι εχου την ιδια δυναμη.
οι επιδοσεις και πιο πολυ το 0-100 δεν λενε τιποτα -
και βεβαια δε λενε τιποτα, για αυτο ειπα να δουμε ρεπριζ
ιταλακια οδηγεις τουρμπατο, μην κανεις οτι δεν καταλαβαινεις για ποιο λογο ειναι καλυτερακαι για να τελειωσει το θεμα , λεμε ιπποδυναμη , η οποια εξαρταται ομως απο τη ροπη
δε με νοιαζει τι γινεται μονο στις 6200 ή τις 6500 που καταγραφεται η μεγιστη ιπποδυναμη , με νοιαζει τι γινεται στις 4000 στις 5000 στις 6000 κτλ
και αυτες οι στροφες αφορουν τη γρηγορη οδηγηση120 αλογα για μια στιγμη , sο what?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
και βεβαια δε λενε τιποτα, για αυτο ειπα να δουμε ρεπριζ
ιταλακια οδηγεις τουρμπατο, μην κανεις οτι δεν καταλαβαινεις για ποιο λογο ειναι καλυτεραουτε οι ρεπριζ λενε τιποτα .
δεν ειναι καλυτερα τα τουρμπαταπροτιμω ενα 2.0 ατμοσφαιρα 150 ηπ παρα ενα 1.4 τουρμπο 150 ηπ
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
οταν δυο κινητηρες εχουν ιδια ιπποδυναμη παει να πει οτι εχου την ιδια δυναμη.Όχι..με ίδια σχέση (ίδιου κιβωτίου) θα έχεις μεγαλύτερη επιτάχυνση με το μοτέρ με τη μεγαλύτερη ροπή. Τώρα αν του τούρμπο πέφτει έπειτα πιο απότομα είναι άλλο θέμα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η ιπποδύναμη και το διάγραμμά αυτής μετράει μόνο.μονος σου το λες
-
γρηγορη θεωρω οτι απο τη στιγμη που το ροκο ειναι απο τα αγαπημενα σου αυτοκινητα κ μαλιστα πρωτο στη λιστα των μελλοντικων προς αγορας αυτοκινητων σου,δεν συντρεχει ιδιαιτερος λογος να δηλωσω κατι απο τις προσωπικες μου εμπειριες..κ το σημαντικοτερο απο ολα ειναι οτι ειναι προσωπικες εμπειριες,που σημαινει οτι δεν ειναι ιδιες για ολους..αυτο που για μενα μπορει να ειναι καλο,για σενα(η οποιονδηποτε αλλο) δεν αποκλειεται να εκλαμβανεται ως αρνητικο κ τουμπαλιν..
ελπιζω να αντιλαμβανεσαι τι εννοω..παντως,για να μην ειμαι εντελως εκτος θεματος,χωρις να εχω οδηγησει την μιτο,αλλα μονο με την εικονα που μου δινει στον δρομο,το θεωρω υπερβολικα δυσκολο να εδινα το ροκο για να την αγορασω.οχι επειδη ειναι καλυτερο η χειροτερο,αλλα γιατι θα προτιμουσα να αλλαξω επιπεδο αυτοκινητου..αν δεν ειχα αγορασει το ροκο,δεν ξερω τι θα εκανα.αλλα αισθητικα κ σε επιπεδο all around δεν την βρισκω(επαναλαμβανω,χωρις να την εχω οδηγησει) να πλησιαζει το ροκο.ισως επειδη ειναι κ μικροτερης κατηγοριας αυτοκινητο οποτε καποια πραγματα ειναι αναμενομενα. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
...
ουτε οι ρεπριζ λενε τιποτα .
...Γ@μ@το!
Δηλαδή πως προσπερνάς φίλτατε ιτλάκια?
Alfa Romeo Mi.Τo 2008