Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan GT-R
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nissan GT-R
    • 1
    • 2
    • 124
    • 125
    • 126
    • 127
    • 128
    • 233
    • 234
    • 126 / 234
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    294
    4661
    12418
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Q
      qsisvts last edited by

      Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
      Τελικά τείνει να γίνει κανόνας να μην αγοράζεις κάτι όταν πρωτοβγεί, αλλά αφότου έχει 'τρέξει' στην αγορά κάμποσους μήνες...

      εννοειται , αλλιως εισαι beta tester και χαρη σε σενα σωζονται οι υπολοιποι

      θεικη ανακληση ομως ολο το μοτερ μπορεις να κανεις μια νεα αρχη με το αυτοκινητο σου

      αλλοι κανουν τους μ@λακες παντως σε προβληματα που συμβαινουν σε πολυ κοσμο και απλα περιμενουν να χαλασουν...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drdino last edited by

        Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

        και συγκεκριμενα στα ρουλεμαν(?) της κυλινδροκεφαλης(?)

        ρουλεμαν στροφαλοφορου εννοεις

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dstou last edited by

          Αιδώς Αργείοι, και αφού είσαστε Ιάπωνες, φτού σας μασκαράδες. Nτενεκές ξεγάνωτος το ΓΤΡ, και πού'σαι ακόμα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kikizas-grigoris last edited by

            Ο χρήστης drdino έγραψε:

            και συγκεκριμενα στα ρουλεμαν(?) της κυλινδροκεφαλης(?)

            ρουλεμαν στροφαλοφορου εννοεις

            Nαι... Kακη μεταφραση απο βιασυνη...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              professeur last edited by

              Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
              Τελικά τείνει να γίνει κανόνας να μην αγοράζεις κάτι όταν πρωτοβγεί, αλλά αφότου έχει 'τρέξει' στην αγορά κάμποσους μήνες...

              O δικός μου 'κανόνας' είναι περίπου στη μέση της εκτιμώμενης ζωής καποιου μοντέλου ή ακόμη καλύτερα και λίγο πιο μετά. Π.χ. για τα συνηθισμένα 6 περίπου χρόνια στα 3 με 4 χρόνια θα ήταν μια χαρά.

              Τώρα για το GTR, αν και γιαπωνέζικο (δε σπάει δε χαλάει, που λένε και οι γιαπωνεζόφιλοι ) δεν παύει να είναι ένα supercar. Και έχω την ταπεινή άποψη ότι από ένα σούπερκαρ δεν πρέπει να έχουμε και πολλές απαιτήσεις για ποιότητα και αντοχή στο χρόνο και στη βάρβαρη χρήση. Εξαιρέσεις μπορεί να υπάρχουν αλλά νομίζω ότι αυτό ισχύει σε γενικές γραμμές. Άλλωστε πέρα από αυτή την ανάκληση υπήρχε και το θέμα με το launch control που συζητήθηκε και πριν αρκετές σελίδες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                red_monster last edited by

                Ο χρήστης sign-b έγραψε:
                Τελικα μαλλον ισχυει το.... οτι πεταει, κολυμπαει και τρεχει δεν το αγοραζεις,το ενοικιαζεις

                έχεις κάποια δυσλειτουργία η το λες έτσι?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red_monster last edited by

                  Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
                  Τελικά τείνει να γίνει κανόνας να μην αγοράζεις κάτι όταν πρωτοβγεί, αλλά αφότου έχει 'τρέξει' στην αγορά κάμποσους μήνες...

                  ακολουθώ αυτή την λιγική , από αυτοκίνητα μέχρι κινητα τv κλπ και μπορώ να πω οτι λειτουργεί...
                  το πρώτο 6μηνο είναι το καθοριστικό

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    michalis last edited by

                    Η ανάκληση έχει να κάνει με τη χρήση κουζινέτων στροφάλου χωρίς μόλυβδο (ελέω Ευρωπαϊκής Οδηγίας η οποία προσωρινά ανακλήθηκε - δεν υπάρχουν πουθενά στο στρόφαλο ή τους εκκεντροφόρους ρουλεμάν στο GTR). Γι' αυτό και η ανάκληση επηρεάζει μόνον ευρωπαϊκά αυτοκίνητα.

                    Ο 'μηχανισμός' της βλάβης έχει να κάνει με 'μαλάκωμα' των κουζινέτων λόγω ανυπαρξίας μολύβδου, με αποτέλεσμα τζόγο που αρχικά προκαλεί θόρυβο, που αν δεν το ακούσει εγκαίρως ο οδηγός οδηγεί σε απώλεια πίεσης λαδιού και ίσως σε κόλλημα του κινητήρα (τραβηγμένη και θεωρητική περίπτωση μέχρι στιγμής).

                    Οι 20 ιδιοκτήτες των επηρεαζόμενων Ελληνικών αυτοκινήτων έχουν ήδη ειδοποιηθεί τηλεφωνικά πριν ανακοινωθεί οτιδήποτε στον Τύπο, και έχει δρομολογηθεί η αντικατάσταση των κινητήρων τους. Όσοι δεν ειδοποιήθηκαν, απλά δεν επηρεάζονται και δε χρειάζεται να ψαχτούν περισσότερο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sign-b last edited by

                      Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                      Τελικα μαλλον ισχυει το.... οτι πεταει, κολυμπαει και τρεχει δεν το αγοραζεις,το ενοικιαζεις

                      έχεις κάποια δυσλειτουργία η το λες έτσι?

                      Το λεω σαν προβληματισμο ...Το δικο μου ειναι μια χαρα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        toxotis last edited by

                        Ο χρήστης ΜΙΧΑΛΗΣ έγραψε:
                        Η ανάκληση έχει να κάνει με τη χρήση κουζινέτων στροφάλου χωρίς μόλυβδο (ελέω Ευρωπαϊκής Οδηγίας η οποία προσωρινά ανακλήθηκε - δεν υπάρχουν πουθενά στο στρόφαλο ή τους εκκεντροφόρους ρουλεμάν στο GTR). Γι' αυτό και η ανάκληση επηρεάζει μόνον ευρωπαϊκά αυτοκίνητα.

                        Ο 'μηχανισμός' της βλάβης έχει να κάνει με 'μαλάκωμα' των κουζινέτων λόγω ανυπαρξίας μολύβδου, με αποτέλεσμα τζόγο που αρχικά προκαλεί θόρυβο, που αν δεν το ακούσει εγκαίρως ο οδηγός οδηγεί σε απώλεια πίεσης λαδιού και ίσως σε κόλλημα του κινητήρα (τραβηγμένη και θεωρητική περίπτωση μέχρι στιγμής).

                        Οι 20 ιδιοκτήτες των επηρεαζόμενων Ελληνικών αυτοκινήτων έχουν ήδη ειδοποιηθεί τηλεφωνικά πριν ανακοινωθεί οτιδήποτε στον Τύπο, και έχει δρομολογηθεί η αντικατάσταση των κινητήρων τους. Όσοι δεν ειδοποιήθηκαν, απλά δεν επηρεάζονται και δε χρειάζεται να ψαχτούν περισσότερο.

                        Τι λετε ρε παιδια αντικατάσταση των κινητήρων τους.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sign-b last edited by

                          Ο χρήστης ΜΙΧΑΛΗΣ έγραψε:
                          Η ανάκληση έχει να κάνει με τη χρήση κουζινέτων στροφάλου χωρίς μόλυβδο (ελέω Ευρωπαϊκής Οδηγίας η οποία προσωρινά ανακλήθηκε - δεν υπάρχουν πουθενά στο στρόφαλο ή τους εκκεντροφόρους ρουλεμάν στο GTR). Γι' αυτό και η ανάκληση επηρεάζει μόνον ευρωπαϊκά αυτοκίνητα.

                          Ο 'μηχανισμός' της βλάβης έχει να κάνει με 'μαλάκωμα' των κουζινέτων λόγω ανυπαρξίας μολύβδου, με αποτέλεσμα τζόγο που αρχικά προκαλεί θόρυβο, που αν δεν το ακούσει εγκαίρως ο οδηγός οδηγεί σε απώλεια πίεσης λαδιού και ίσως σε κόλλημα του κινητήρα (τραβηγμένη και θεωρητική περίπτωση μέχρι στιγμής).

                          Οι 20 ιδιοκτήτες των επηρεαζόμενων Ελληνικών αυτοκινήτων έχουν ήδη ειδοποιηθεί τηλεφωνικά πριν ανακοινωθεί οτιδήποτε στον Τύπο, και έχει δρομολογηθεί η αντικατάσταση των κινητήρων τους. Όσοι δεν ειδοποιήθηκαν, απλά δεν επηρεάζονται και δε χρειάζεται να ψαχτούν περισσότερο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            michalis last edited by

                            Ο χρήστης toxotis έγραψε:

                            Η ανάκληση έχει να κάνει με τη χρήση κουζινέτων στροφάλου χωρίς μόλυβδο (ελέω Ευρωπαϊκής Οδηγίας η οποία προσωρινά ανακλήθηκε - δεν υπάρχουν πουθενά στο στρόφαλο ή τους εκκεντροφόρους ρουλεμάν στο GTR). Γι' αυτό και η ανάκληση επηρεάζει μόνον ευρωπαϊκά αυτοκίνητα.

                            Ο 'μηχανισμός' της βλάβης έχει να κάνει με 'μαλάκωμα' των κουζινέτων λόγω ανυπαρξίας μολύβδου, με αποτέλεσμα τζόγο που αρχικά προκαλεί θόρυβο, που αν δεν το ακούσει εγκαίρως ο οδηγός οδηγεί σε απώλεια πίεσης λαδιού και ίσως σε κόλλημα του κινητήρα (τραβηγμένη και θεωρητική περίπτωση μέχρι στιγμής).

                            Οι 20 ιδιοκτήτες των επηρεαζόμενων Ελληνικών αυτοκινήτων έχουν ήδη ειδοποιηθεί τηλεφωνικά πριν ανακοινωθεί οτιδήποτε στον Τύπο, και έχει δρομολογηθεί η αντικατάσταση των κινητήρων τους. Όσοι δεν ειδοποιήθηκαν, απλά δεν επηρεάζονται και δε χρειάζεται να ψαχτούν περισσότερο.

                            Τι λετε ρε παιδια αντικατάσταση των κινητήρων τους.

                            Θα ήταν καλύτερα να επισκευαστούν οι κινητήρες μήπως;;; Οι μηχανές έρχονται πλήρεις (με καινούριες τουρμπίνες, μπροστινο διαφορικό και όλη την πλεξούδα-αισθητήρες του) δυναμομετρημένες και ελεγμένες όπως αυτές που μπαίνουν σε καινούρια GTR.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kikizas-grigoris last edited by

                              Ο χρήστης ΜΙΧΑΛΗΣ έγραψε:

                              Η ανάκληση έχει να κάνει με τη χρήση κουζινέτων στροφάλου χωρίς μόλυβδο (ελέω Ευρωπαϊκής Οδηγίας η οποία προσωρινά ανακλήθηκε - δεν υπάρχουν πουθενά στο στρόφαλο ή τους εκκεντροφόρους ρουλεμάν στο GTR). Γι' αυτό και η ανάκληση επηρεάζει μόνον ευρωπαϊκά αυτοκίνητα.

                              Ο 'μηχανισμός' της βλάβης έχει να κάνει με 'μαλάκωμα' των κουζινέτων λόγω ανυπαρξίας μολύβδου, με αποτέλεσμα τζόγο που αρχικά προκαλεί θόρυβο, που αν δεν το ακούσει εγκαίρως ο οδηγός οδηγεί σε απώλεια πίεσης λαδιού και ίσως σε κόλλημα του κινητήρα (τραβηγμένη και θεωρητική περίπτωση μέχρι στιγμής).

                              Οι 20 ιδιοκτήτες των επηρεαζόμενων Ελληνικών αυτοκινήτων έχουν ήδη ειδοποιηθεί τηλεφωνικά πριν ανακοινωθεί οτιδήποτε στον Τύπο, και έχει δρομολογηθεί η αντικατάσταση των κινητήρων τους. Όσοι δεν ειδοποιήθηκαν, απλά δεν επηρεάζονται και δε χρειάζεται να ψαχτούν περισσότερο.

                              Τι λετε ρε παιδια αντικατάσταση των κινητήρων τους.

                              Θα ήταν καλύτερα να επισκευαστούν οι κινητήρες μήπως;;; Οι μηχανές έρχονται πλήρεις (με καινούριες τουρμπίνες, μπροστινο διαφορικό και όλη την πλεξούδα-αισθητήρες του) δυναμομετρημένες και ελεγμένες όπως αυτές που μπαίνουν σε καινούρια GTR.

                              Aυτο σημαινει σωστη υποστηριξη-καλυψη και πραγματικο ενδιαφερον προς τον εκαστοτε
                              κατοχο...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                Η ανάκληση έχει να κάνει με τη χρήση κουζινέτων στροφάλου χωρίς μόλυβδο (ελέω Ευρωπαϊκής Οδηγίας η οποία προσωρινά ανακλήθηκε - δεν υπάρχουν πουθενά στο στρόφαλο ή τους εκκεντροφόρους ρουλεμάν στο GTR). Γι' αυτό και η ανάκληση επηρεάζει μόνον ευρωπαϊκά αυτοκίνητα.

                                Ο 'μηχανισμός' της βλάβης έχει να κάνει με 'μαλάκωμα' των κουζινέτων λόγω ανυπαρξίας μολύβδου, με αποτέλεσμα τζόγο που αρχικά προκαλεί θόρυβο, που αν δεν το ακούσει εγκαίρως ο οδηγός οδηγεί σε απώλεια πίεσης λαδιού και ίσως σε κόλλημα του κινητήρα (τραβηγμένη και θεωρητική περίπτωση μέχρι στιγμής).

                                Οι 20 ιδιοκτήτες των επηρεαζόμενων Ελληνικών αυτοκινήτων έχουν ήδη ειδοποιηθεί τηλεφωνικά πριν ανακοινωθεί οτιδήποτε στον Τύπο, και έχει δρομολογηθεί η αντικατάσταση των κινητήρων τους. Όσοι δεν ειδοποιήθηκαν, απλά δεν επηρεάζονται και δε χρειάζεται να ψαχτούν περισσότερο.

                                Τι λετε ρε παιδια αντικατάσταση των κινητήρων τους.

                                Θα ήταν καλύτερα να επισκευαστούν οι κινητήρες μήπως;;; Οι μηχανές έρχονται πλήρεις (με καινούριες τουρμπίνες, μπροστινο διαφορικό και όλη την πλεξούδα-αισθητήρες του) δυναμομετρημένες και ελεγμένες όπως αυτές που μπαίνουν σε καινούρια GTR.

                                Aυτο σημαινει σωστη υποστηριξη-καλυψη και πραγματικο ενδιαφερον προς τον εκαστοτε
                                κατοχο...

                                οντως..
                                μπραβο στα τζαπωνια

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  professeur last edited by

                                  Παιδια με ολο το σεβασμο, καντε και λιγο κρατει στα συγχαρητηρια ! Σιγα μην παρουν και παρασημο για την μηχανολογικη ανοησια τους, και μην θεωρειτε οτι η αλλαγη ολοκληρου του κινητηρα γινεται απο κιμπαριλικι. Χωρις να γνωριζω εις βαθος που φτανει η βλαβη (αλλωστε λιγοι το γνωριζουν αυτο φανταζομαι και εργαζονται στη νισαν μαλλον ) θεωρω οτι η αλλαγη κινητηρα ειναι απαραιτητη. Δεν μπορει να κουνηθει ο στροφαλος και απλα να αλλαξουμε κουζινετα. Εχει μπιπ το εσωτερικο συμπαν του κινητηρα με αυτο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cavallino last edited by

                                    Φυσικά θα πάρουν παράσημο και όχι για τη μηχανολογική ανοησία τους, αλλά για την έντιμη στάση τους και την παραδοχή του λάθους τους. Ο ισολογισμός του προγράμματος GT-R θα μπει αρκετά μέσα με την αλλαγή τόσων κινητήρων. Δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι κάποιος άλλος κατασκευαστής δεν θα έκανε τον 'Αλέκο', ρίχνοντας το φταίξιμο για τα σπασίματα στους ιδιοκτήτες και στην κακή χρήση του αυτοκινήτου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      http://www.gtr.co.uk/forum/130909-gtr-e ... ation.html

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • kubiak
                                        kubiak last edited by

                                        Τα τζαπώνια μπορεί να αλλάζουν τους κινητήρες για χίλιους και έναν λόγους.
                                        Το μόνο πράγμα που μετράει είναι ότι ο πελάτης υποστηρίζεται σωστά.
                                        Χρειάζεται να πούμε τίποτα παραπάνω;

                                        _

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          d1ff last edited by

                                          Όντως μπράβο τους , είχαν το θάρρος να το παραδεχτούν και όχι να το παίζουν

                                          Βέβαια από ότι βλέπω μιλάμε για μεγάλο αριθμό μονάδων 301 οπότε δεν θα μπορούσαν κι αλλιώς!
                                          Πάντως χίλια μπράβο!
                                          Το πρόβλημα είναι επειδή 'μαλακώνουν' τα κουζινέτα ο στρόφαλος 'παίζει' πάνω-κάτω μέχρι να μπουμ???

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nick last edited by

                                            Αυτό είναι! εξαιρετική αντιμετώπιση προς τον πελάτη από τη NISSAN .

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 124
                                            • 125
                                            • 126
                                            • 127
                                            • 128
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 126 / 234
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr