-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
παιδιά το smart έχει ένα σοβαρότατο αντικειμενικό πλεονέκτημα. είναι αυτόματο.
αυτό θα βγάζει αυτόματο? αν ναι έχει καλές προοπτικές.θα βγαζει.... αν και προτιμω τα χειροκινητα...σιγα ποσο βαρυ συμπλεκτη να χει.
http://www.edmunds.com/insideline/autoshows/geneva/2009/tatananoeuropadebutnews.html -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
παιδιά το smart έχει ένα σοβαρότατο αντικειμενικό πλεονέκτημα. είναι αυτόματο.
αυτό θα βγάζει αυτόματο? αν ναι έχει καλές προοπτικές.θα βγαζει.... αν και προτιμω τα χειροκινητα...σιγα ποσο βαρυ συμπλεκτη να χει.
http://www.edmunds.com/insideline/autoshows/geneva/2009/tatananoeuropadebutnews.htmlσε αμαξι που θα ειναι αποκλειστικα πολης γιατι να ταλαιπρωρειται κανεις με το χειροκινητο?
εκτος αν το αυτοματο ειναι πολυ χάλι.
-
-
μαλλον εισαι μικρος ακομη σε ηλικια
-
για την πολη καμια φορα χρησιμοποιω c1 αυτοματο....ειναι παρα πολυ ξεκουραστο αλλα κατι μ ξενιζει..... δεν εχω εγω τον ελεγχο ισως για αυτο
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
για την πολη καμια φορα χρησιμοποιω c1 αυτοματο....ειναι παρα πολυ ξεκουραστο αλλα κατι μ ξενιζει..... δεν εχω εγω τον ελεγχο ισως για αυτοTo έχω γράψει πολλές φορές, οδηγώ ένα κλασικό αυτόματο εδώ και 6 χρόνια. Αρχικά ένιωθα σαν ανάπηρος. Πλέον δεν υπάρχει περίπτωση να μην προτιμήσω αυτόματο. Οδηγώ συχνά και τα χειροκίνητα της οικογένειας, ειδικά σε ταξίδια που δεν θέλω να ρισκάρω να μείνω πουθενά με το δικό μου, και η σύγκριση είναι αναπόφευκτη. Και όταν το μάθεις το αυτόματο μια χαρά το ελέγχεις και στα ανεβάσματα και στα κατεβάσματα, είτε manually είτε με το γκάζι.
-
-
Πάντως ... φαίνεται να τάραξε τα νερά!
Renault/Nissan, Toyota, Honda, GM, VAG (βασικός λόγος συνεργασίας με τη Suzuki (βλέπε ... Maruti)) ετοιμάζουν αντίστοιχες προτάσεις ως το 2012 για την αγορά της Ινδίας.
(Απ΄ότι είδα στο νετ πέρα απο την πρόταση της Renault που θα πλησιάζει αρκετά στη τιμή του Nano οι υπόλοιπες εταιρίες θα προσφέρουν κάπως ακριβότερες προτάσεις (όπως έκανε η Ford παρουσιάζοντας το παλιό Fiesta). Απλώς θέλουν μερίδιο στην ινδική αγορά που φαίνεται να είναι ο νέος στόχος μετά την Κίνα!) -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Πάντως ... φαίνεται να τάραξε τα νερά!
Renault/Nissan, Toyota, Honda, GM, VAG (βασικός λόγος συνεργασίας με τη Suzuki (βλέπε ... Maruti)) ετοιμάζουν αντίστοιχες προτάσεις ως το 2012 για την αγορά της Ινδίας.
(Απ΄ότι είδα στο νετ πέρα απο την πρόταση της Renault που θα πλησιάζει αρκετά στη τιμή του Nano οι υπόλοιπες εταιρίες θα προσφέρουν κάπως ακριβότερες προτάσεις (όπως έκανε η Ford παρουσιάζοντας το παλιό Fiesta). Απλώς θέλουν μερίδιο στην ινδική αγορά που φαίνεται να είναι ο νέος στόχος μετά την Κίνα!)Και ήδη 2 εμφανίστηκαν:
Η πρόταση της Honda

http://www.in.gr/auto/picturegallery/default.asp?iYear=2010&iMonth=1&iDay=5
Και το Toyota Etios

http://www.in.gr/auto/news/article.asp?lngEntityID=68463 -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Οι αμερικάνοι είναι πολύ ευαισθητοποιημένοι στα θέματα αυτά ... και προχωράνε και περισσότερο.
Απλα υπάρχει διαφορετική νομοθεσία.
Στην Αμερική ειναι υποχρεοτικό το crash test από πίσω, που δεν είναι στην Ευρώπη, οπότε εδώ θέλει βελτιώσεις.
Ομως τα Αμερικάνικα SUV πάνε σε άλλη κατηγορία Trucks και δεν τεστάρονται όπως τα αυτοκίνητα,
και γι' αυτό έχουν πραγματικά άθλια αποτελέσματα...http://www.euroncap.com/tests/chrysler_ ... 7/277.aspx
Αν δεν κανω λαθος, τα κρας τεστ στις ΗΠΑ γινονται σε μεγαλυτερες ταχυτητες και γι'αυτο τα αμαξωματα γενικα ειναι πιο ενισχυμενα και βαρυα απο τα ευρωπαικα αυτοκινητα (οχι τα ευρωπαικα που κυκλοφορουν στην αμερικανικη αγορα). Αυτος ειναι και ενας απο τους λογους που χρησιμοποιουνται μηχανες μεγαλυτερου κυβισμου (οι μικρες δεν ζοριζονται πολυ). Επισης νομιζω οτι τα αμερικανικα που προσφερονται στην ευρωπαικη αγορα εχουν αλλες προδιαγραφες (σιγουρα εχουν αλλους κινητηρες) απο την αμερικανικη αγορα.
-
Παντως απ'οτι εχω ακουσει για τα ινδικα αυτοκινητα, τα ... Zastava και τα Trabant ειναι τερατα αξιοπιστιας σε συγκριση .
Φανταζεστε συγκρουση μεταξυ Τατα και Χαμερ?? Ο οδηγος του Χαμερ μπορει και να μην το παρει χαμπαρι !!
-
Ο χρήστης boomboom έγραψε:
... Φανταζεστε συγκρουση μεταξυ Τατα και Χαμερ?? Ο οδηγος του Χαμερ μπορει και να μην το παρει χαμπαρι !!Και σύγκρουση με ένα Smart, ένα Cuore ή ένα MX5 ... το ίδιο αποτέλεσμα θα έχει!
Παντως απ'οτι εχω ακουσει για τα ινδικα αυτοκινητα, τα ... Zastava και τα Trabant ειναι τερατα αξιοπιστιας σε συγκριση
Για τα ΙΧ της δεν ξέρω ... αλλά για TATA Motors Defence Vehicles: Trusted for 100% reliability ... το διαφημίζει!
http://www.defencesolutions-tatamotors.com/why-tata-motors/reliability.html -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εγω βλεπω συνεχεια.. εχω βαλει μαλιστα και κοντρα smart roadster brabus vs c2 vts
(τον πατησα φυσικα )ποιος μ@@@@ας εδωσε σχεδον 30Κ για να παρει αδιαβροχο smart χωρις καν πορτες
όποτε θέλεις μπορούμε να βάλουμε και μαζί μια κόντρα και όχι να παρεφανεύεσαι που πάτησες ένα αυτοκίνητο 700 κυβικών και 82 αλόγων Τι θα έλεγες για ένα smart 1000αράκι 114 αλόγων ?
Επίσης ένας από τους μ@@@@@ες είμαι και εγώ που αγόρασα αδιάβροχο smart χωρίς πόρτες. Βλέπεις εμείς οι μ@@@@@@ θέλουμε να ξεχωρίζουμε από την μισή Ελλάδα που έχει C2
-
τι θα λεγες για ενα 2λιτρο 265 αλογων?
πλακα πλακα αυτο με το 100αρι και το c2 θα ειχε ενδιαφερον, το κιβωτιο σου μαλλον θα σε θαψει
-
τι θα έλεγες για ένα forfour brabus 230 hp?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
τι θα λεγες για ενα 2λιτρο 265 αλογων?πλακα πλακα αυτο με το 100αρι και το c2 θα ειχε ενδιαφερον, το κιβωτιο σου μαλλον θα σε θαψει
μετά την 3η μπορεί... Γιατί 1η-2α και ειδικά 1η θα με ψάχνει το c2 όπως και πολλά αυτοκίνητα
-
ανετα.. να σου πω θες να τις μετρησουμε κιολας?
δηλαδη θεωρεις καλη αγορα το οτι πηρες colt που εχει πανω σημα brabus?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ανετα.. να σου πω θες να τις μετρησουμε κιολας?δηλαδη θεωρεις καλη αγορα το οτι πηρες colt που εχει πανω σημα brabus?
όταν το δεις μέσα-έξω και το οδηγήσεις θέλω να μου ξανακάνεις την ίδια ερώτηση.
-
οκ μπορει να ειναι θεικο, δεν καταλαβαινεις ομως οτι για πολυ κοσμο ειναι υπερτιμημενο?
θες να διαφερεις αυτος ειναι ο σκοπος σου ? τα καταφερες, ομως θα μπορουσες να παρεις καλυτερα αυτοκινητα απο ολες τις αποψεις
και εδω ειμαστε φορουμ για αυτοκινητα, οποτε τα σμαρτ ειναι απλα μεσα μεταφορας τα οποια παρκαρεις ευκολα για τους περισσοτερους και φυσικα μιλαμε μονο για το for2
τα smart brabus για να στο θεσω ευγενικα ειναι απλα ανουσια..
-
Ο χρήστης smartakis έγραψε:
Επίσης ένας από τους μ@@@@@ες είμαι και εγώ που αγόρασα αδιάβροχο smart χωρίς πόρτες.
European Nano