-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Ας έβγαζε η τουότα mr-2 ΙΙΙ.IV θες να πεις μαλλον.
Στο θεμα, αν και fan των ΜΧ5, δεν μπορω παρα να αναγνωρισω τον all-around χαρακτηρα του ΕΟS. Eιναι θεμα προτεραιοτητων. Παντως 8α κινουμουν μεταξυ των 2, οποτε τελικα μενει μια επιλογη αν ξερεις τι θελεις.
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Μόνο στο κοπέν διαφωνούμε. Δεν είναι αμάξι, είναι το αμάξι της μπάρμπι σε κλίμακα 5:1. Απορώ ποιός μη γιαπωνέζος χωράει και ποιός έλληνας το αγοράζει με την τιμή που έχει όταν υπάρχουν εξαιρετικά μτχ μιατόπουλα.
Εγώ πάντως, που μπορεί να μην είμαι ψηλός αλλά είμαι πάνω από 100 κιλά, μια χαρά χώρεσα.
Σίγουρα δε θα έκανα Αθήνα-Θεσσαλονίκη αλλά δεν ήταν άσχημα. -
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Μην πάρεις MX-5. Έχει γεμίσει ο τόπος και έχουν χάλια σασί, ποιότητα κλπ (τα διάβασα πριν λίγο σε άλλο θέμα....)
Χαλια δεν εχουν απλα ειναι κατωτερο απο αμεσου κεντρομηχανου ανταγωνιστη του! Και οταν ειχες και τα δυο για μια 5ετια συνολικα μπορεις να καταλαβεις τις διαφορες! Μην παραφραζεις λοιπον πραγματα που δεν ειπωθηκαν
Είχες NC για 5 χρόνια;;
NB με μπλοκε για 1 χρονο
ok. Και αν το οδηγικά είναι υποκειμενικά. Ακαμψία-ηχομόνωση,ποιότητα κατασκευής- δύναμη κινητήρα ΔΕΝ είναι. Και σε ΟΛΑ αυτά ένα NC είναι καλύτερο από το mr-2. Συγκρίνω άλλης ηλικίας βέβαια οχήματα. Ε τί να κάνουμε; Ας έβγαζε η τουότα mr-2 ΙΙΙ.
Έχεις νούμερα επιδόσεων;
Γιατί μπορεί να έχει 20 άλογα παραπάνω από το MR2 αλλά είναι και κάμποσα κιλά βαρύτερα. -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Έχεις νούμερα επιδόσεων;
Γιατί μπορεί να έχει 20 άλογα παραπάνω από το MR2 αλλά είναι και κάμποσα κιλά βαρύτερα.http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=126269
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=136224 -
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Έχεις νούμερα επιδόσεων;
Γιατί μπορεί να έχει 20 άλογα παραπάνω από το MR2 αλλά είναι και κάμποσα κιλά βαρύτερα.http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=126269
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=136224 -
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Μην πάρεις MX-5. Έχει γεμίσει ο τόπος και έχουν χάλια σασί, ποιότητα κλπ (τα διάβασα πριν λίγο σε άλλο θέμα....)
Θα έπερνα S2000. Αλλά έχω ήδη 2 χρόνια ΜΧ. ΑΝ νομίζεις ότι μπορείς να το πας, και όχι να σε πάει, πάρε S.καμια σχεση. πολυ ανωτερο ποιοτικα το mx-5.To δευτερο καλυτερο μετα το mr2.μου το χει πει φαναρτζης που εχει κοψει δεκαδες απο δαυτα.Κατα τ αλλα βεβαια ειναι σκουπιδι μπροστα στο s2000
-
Ο χρήστης mixosen έγραψε:
''να παρω roadster?''....?ΟΧΙ
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
''να παρω roadster?''....?
ΟΧΙ
+1
πιστευω οτι τα ειπε ολα ο ιταλακιας
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
''να παρω roadster?''....?
ΟΧΙ
Τοτε να σταματησουν οι εταιρειες να βγαζουν τετοια αυτοκινητα.
Αν εισαι εργενης και θα παραμεινεις για τα επομενα 5 χρονια (τουλαχιστον χωρις παιδια) ή αν το χρημα υπαρχει και το θες για δευτερο αφου εχεις οικογενεια και ενα οχημα για να χωρανε ολοι, τοτε να παρεις roadster, αφου προσφερει μια αλλη αισθηση.
Οποιο και αν διαλεξεις φιλε 'mixosen', καλοταξιδο !!! -
παρε εος να γουστάρεις (μεχρι να μπεις σε πραγματικο roadster) και τελειωνει η υποθεση.
-
Δεν πας να κάνεις και καμιά δοκιμή κανά ΜΧ5 και κανά EOS να δεις και μόνος σου αν σου κάνει κλίκ;;
Είσαι σίγουρος ότι θέλεις ανοιχτό αυτοκίνητο...;; Έχω φίλο ο οποίος ενοχλείται από τα ανοιχτά αυτοκίνητα, αισθάνεται απροστάτευτος, κρυώνει, το φυσάει ο αέρας και ανησυχεί και πάει λέγοντας... Κάποτε αγόρασε ΜΧ5 γιατί του άρεσε και το εκτιμούσε αλλά βρήκε ένα με σκληρή οροφή την οποία έβγαλε μόνο μια φορά για συντήρηση.... (με πήγε και μια βόλτα τότε γιατί ήξερε ότι μου αρέσουν τα ανοιχτά). -
και γω το παθαινω αυτο με τις καμπριατζες, νιωθω οτι θα τουμπαρουμε και θα αποκεφαλιστω
-
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
... το θες για δευτερο αφου εχεις οικογενεια και ενα οχημα για να χωρανε ολοι ...Το Eos το έχω δει απο κοντά και σε σχέση με τα ανταγωνιστικά του μοντέλα έχει 2 καλές θέσεις πίσω άνετες και για κεφάλια, πόδια κλπ. Το μόνο μείον του είναι οι 2 πόρτες ... που φαντάζομαι και μια CLK το ίδιο πρόβλημα θα είχε!
... Έχω φίλο ο οποίος ενοχλείται από τα ανοιχτά αυτοκίνητα, αισθάνεται απροστάτευτος, κρυώνει, το φυσάει ο αέρας και ανησυχεί και πάει λέγοντας... Κάποτε αγόρασε ΜΧ5 γιατί του άρεσε και το εκτιμούσε αλλά βρήκε ένα με σκληρή οροφή την οποία έβγαλε μόνο μια φορά για συντήρηση.... (με πήγε και μια βόλτα τότε γιατί ήξερε ότι μου αρέσουν τα ανοιχτά).
Ακόμα και ο αεροδυναμικός θόρυβος απο την υφασμάτινη οροφή νομίζω προσθέτει ένα συν σ'αυτά τα αμαξάκια. Ο εμπνευστής του ΜΧ5 ήξερε ότι θα βγάλει ένα μικρό, λιτό (?) 2θέσιο κάμπριο για επαφή με τον αέρα και τον δρόμο (αν ήταν ρομαντικός και όχι ανέραστος γιάπης Golden boy) και όχι ένα MPV μεγάλων αποστάσεων με 8 ηχεία και υποβραχιόνια σε κάθε κάθισμα. Μάλλον ο αγοραστής δεν είχε ξεκαθαρίσει τι ακριβώς ήθελε και γι' αυτόν βγήκαν τα CC η και τα κανονικά κουπέ ...
Μάλλον κάτι τέτοιο θα ήθελε στη πραγματικότητα ... που οι Ιάπωνες σε κάθε γενιά ΜΧ5 πορουσίασαν είτε σαν εκθεσιακό είτε σαν σχέδιο αλλά ποτέ δεν παρήχθει!
-
Ακριβώς αυτό θα ήθελε αλλά δεν το έβρισκε οπότε πήρε ΜΧ5 με σκληρή οροφή.
Δηλαδή τα ανοιχτά δεν είναι για όλους, δοκίμασε πρώτα. Ιδανικά όχι μόνο μια φορά, με καλό καιρό κλπ. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ακριβώς αυτό θα ήθελε αλλά δεν το έβρισκε οπότε πήρε ΜΧ5 με σκληρή οροφή.
Δηλαδή τα ανοιχτά δεν είναι για όλους, δοκίμασε πρώτα. Ιδανικά όχι μόνο μια φορά, με καλό καιρό κλπ.ΜΧ3 ήθελε δηλαδή...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ακριβώς αυτό θα ήθελε αλλά δεν το έβρισκε οπότε πήρε ΜΧ5 με σκληρή οροφή.ΜΧ3 ήθελε δηλαδή...
Ε όχι και προσθιοκίνητο κουπέ....! (κι ας ήταν καλό αυτοκίνητο)
Μου θύμισες όμως αυτό που εμένα μου άρεσε πάρα πολύ, το σπάνιο στην Ελλάδα MR2 II... Δεν ήταν ανοικτό ακριβώς μάλλον targa θα το έλεγα αλλά είχε φώτα που σηκώνονται, φώτα ομίχλης που στρίβουνε, αποθηκευτικούς χώρους και χώρο πίσω από τις 2 θέσεις, κινητήρες δίλιτρους ατμοσφαιρικούς ως 160+ άλογα και τούρμπο ως 240+ στις καλές εκδόσεις τους. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
και γω το παθαινω αυτο με τις καμπριατζες, νιωθω οτι θα τουμπαρουμε και θα αποκεφαλιστωΓια ξανασκέψου το
-
Αν το θελεις για ταξίδια μην πάρεις soft top. Το εος το θεωρώ τελείως χάλια έχοντας μπει μέσα κιόλας. Το Σ είναι για χέρια αλλιώς .
Ο χρήστης odyssey έγραψε:
και γω το παθαινω αυτο με τις καμπριατζες, νιωθω οτι θα τουμπαρουμε και θα αποκεφαλιστω
Για ξανασκέψου το
πωπω!
(μόνο σε εμάς τους χαζούς αρέσουν αυτά ) -
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Αν το θελεις για ταξίδια μην πάρεις soft top. Το εος το θεωρώ τελείως χάλια έχοντας μπει μέσα κιόλας.Έχει πλάκα πως διαφέρουν οι απόψεις.... το Eos εμένα μου φαίνεται πολύ καλό σε όλα του (και θα το είχα πάρει αν είχε βγει με τον 1400 όταν έψαχνα για αυτοκίνητο) και σαφώς καλύτερο από τα αντίπαλα Opel και Ford.
Ταξιδεύεις και με μαλακή οροφή ή και με ανοιχτή οροφή.... όλα είναι θέμα προσωπικότητας και αντοχής των επιβαινόντων! (και δεν είναι όλα τα ανοιχτά ίδια στο θέμα αυτό) -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
το Eos εμένα μου φαίνεται πολύ καλό σε όλα του (και θα το είχα πάρει αν είχε βγει με τον 1400 όταν έψαχνα για αυτοκίνητο)Το είχε συνάδελφος που το πήρε γι αυτό που φαίνεται (δλδ χωρίς να έχει απαιτήσεις σε κανέναν τομέα) και είχε πάρα πολλούς τριγμούς (ήταν μόνιμος στην αντιπροσωπεία), είναι σχετικά αργό (το 122 με τα κιλάκια του) και εγώ που έκατσα πίσω δεν το λες και τρομερά άνετο, μάλλον ανεκτό.
Ταξιδεύεις και με μαλακή οροφή ή και με ανοιχτή οροφή.... όλα είναι θέμα προσωπικότητας και αντοχής των επιβαινόντων! (και δεν είναι όλα τα ανοιχτά ίδια στο θέμα αυτό)
Συμφωνώ με αυτό. Εγώ το καλοκαίρι πάω βραδυνές ώρες και 160 χλμ (στην αουτομπαν βέβαια ) ανοιχτός και δεν έχω κανένα πρόβλημα.
Να παρω roadster?