-
Ο χρήστης Petros S. έγραψε:
Ερώτηση: Το ESP έχει μπορέσει κανείς έστω με σκόπιμη στραβοτιμονιά για δοκιμή να το θέσει σε λειτουργία ??. Το αυτοκίνητο με τα λάστιχα και το βάρος που έχει κολλάει σαν βεντούζα στο δρόμο.Το έχω δει πολλές φορές να ενεργοποιείται. Κλασική περίπτωση αν ξεκινήσεις επιταχύνοντας απότομα σε ανηφορικό δρόμο με γλίτσα. Ενεργοποιείται επίσης και σε δρόμο που καταλήγει σε απότομη κατηφόρα, όταν στην αρχή της κατηφόρας αντί να κόψεις ταχύτητα, σανιδώσεις το γκάζι...
Αυτό το τελευταίο είναι ίσως 'διασκεδαστικό' (σαν να είσαι σε roller-coaster) αλλά μη το τολμήσεις αν δεν είσαι απολύτως σίγουρος για το τι θα συναντήσεις στο τέλος της κατηφόρας.
-
To ESP εσείς μπορείται να το δείτε σαν φωτεινή ένδειξη πάνω στην στροφή? Εμένα μου το κρύβει το τιμόνι
Η μόνη φορά που το είδα έιναι όταν ξεκίνησα από την ανηφόρα του Καρέα με 1η και 3500 στροφές για να μπω Κατεχάκη.
Δεν έχω δει το 3008 στο δρόμο, αλλά από φωτογραφίες μπορώ να βρω μια λογική συνοχή στο όλο design, δεν είναι multipla σίγουρα!
-
gia se olous,
Eimai kai go katoxos enos 3008 apo ton Ioulio. Prin apo kanena mhna pararthrhsa oti otan leitoyrgoun oi ualokauaristhres akoygetai enas polu enoxlhtikos thorubos. Malista thn prohgoumenh ebdomada phra epistolh apo thn lion gia ditheen prolhptiko elegho toy moter toy empros ualokatharisthra. Phga sthn antiprvsopia kai moy eipan pvs yparxei texnikh odhgia apo thn peugeot kai ekleisa radebou gia na lusoun ton ualokatuaristhra.
-
Ο χρήστης Pitt έγραψε:
Ερώτηση: Το ESP έχει μπορέσει κανείς έστω με σκόπιμη στραβοτιμονιά για δοκιμή να το θέσει σε λειτουργία ??. Το αυτοκίνητο με τα λάστιχα και το βάρος που έχει κολλάει σαν βεντούζα στο δρόμο.
Το έχω δει πολλές φορές να ενεργοποιείται. Κλασική περίπτωση αν ξεκινήσεις επιταχύνοντας απότομα σε ανηφορικό δρόμο με γλίτσα. Ενεργοποιείται επίσης και σε δρόμο που καταλήγει σε απότομη κατηφόρα, όταν στην αρχή της κατηφόρας αντί να κόψεις ταχύτητα, σανιδώσεις το γκάζι...
Αυτό το τελευταίο είναι ίσως 'διασκεδαστικό' (σαν να είσαι σε roller-coaster) αλλά μη το τολμήσεις αν δεν είσαι απολύτως σίγουρος για το τι θα συναντήσεις στο τέλος της κατηφόρας.
Αυτό με τη ανηφόρα είναι το antispin (ASR), το οποίο είναι μέρος του ESP (διορθώστε με αν κάνω λάθος). Άρα, όταν δουλεύει το antispin ανάβει και πάλι το λαμπάκι του ESP (να κάτι που δεν ήξερα). O Petros S. νομίζω ρωτά για το CDS όπως το λέει η πεζο, δηλαδή όταν πάρεις στροφή με παραπάνω από όσο πρέπει να σε διορθώνει. Σε τέτοια περίπτωση το έχεις δει να δουλεύει;
Γιώργος
-
Ο χρήστης 3008 έγραψε:
gia se olous,Eimai kai go katoxos enos 3008 apo ton Ioulio. Prin apo kanena mhna pararthrhsa oti otan leitoyrgoun oi ualokauaristhres akoygetai enas polu enoxlhtikos thorubos. Malista thn prohgoumenh ebdomada phra epistolh apo thn lion gia ditheen prolhptiko elegho toy moter toy empros ualokatharisthra. Phga sthn antiprvsopia kai moy eipan pvs yparxei texnikh odhgia apo thn peugeot kai ekleisa radebou gia na lusoun ton ualokatuaristhra.
Καλως ηλθες,γραφε με ελληνικους χαρακτηρες γιατι τα greeklish απαγορευονται.[MOD]
-
Ο χρήστης 3008 έγραψε:
Eimai kai go katoxos enos 3008 apo ton Ioulio. Prin apo kanena mhna pararthrhsa oti otan leitoyrgoun oi ualokauaristhres akoygetai enas polu enoxlhtikos thorubos. Malista thn prohgoumenh ebdomada phra epistolh apo thn lion gia ditheen prolhptiko elegho toy moter toy empros ualokatharisthra. Phga sthn antiprvsopia kai moy eipan pvs yparxei texnikh odhgia apo thn peugeot kai ekleisa radebou gia na lusoun ton ualokatuaristhra.Καλοσώρησες στην παρέα μας.
Δεν είσαι ο μόνος που έχει λάβει επιστολή για τον έλεγχο του μοτέρ των υαλοκαθαριστήρων...Αυτό με τη ανηφόρα είναι το antispin (ASR), το οποίο είναι μέρος του ESP (διορθώστε με αν κάνω λάθος). Άρα, όταν δουλεύει το antispin ανάβει και πάλι το λαμπάκι του ESP (να κάτι που δεν ήξερα). O Petros S. νομίζω ρωτά για το CDS όπως το λέει η πεζο, δηλαδή όταν πάρεις στροφή με παραπάνω από όσο πρέπει να σε διορθώνει. Σε τέτοια περίπτωση το έχεις δει να δουλεύει;
Όχι Γιώργο, δεν έτυχε ως τώρα να μπώ με 'χίλια' σε στροφή. Αν βρεθώ σε πίστα, θα το δοκιμάσω.
Δεν έχω δει το 3008 στο δρόμο, αλλά από φωτογραφίες μπορώ να βρω μια λογική συνοχή στο όλο design, δεν είναι multipla σίγουρα!
Multipla?!!!!! Η σύγκρισή του με το Multipla (bleah) με έστειλε αδιάβαστο...
-
https://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=7 ... r6u9c70&zw[img][/img
Από τις 4 του Γενάρη..
-
Ο χρήστης Pitt έγραψε:
Αυτό με τη ανηφόρα είναι το antispin (ASR), το οποίο είναι μέρος του ESP (διορθώστε με αν κάνω λάθος). Άρα, όταν δουλεύει το antispin ανάβει και πάλι το λαμπάκι του ESP (να κάτι που δεν ήξερα). O Petros S. νομίζω ρωτά για το CDS όπως το λέει η πεζο, δηλαδή όταν πάρεις στροφή με παραπάνω από όσο πρέπει να σε διορθώνει. Σε τέτοια περίπτωση το έχεις δει να δουλεύει;
Όχι Γιώργο, δεν έτυχε ως τώρα να μπώ με 'χίλια' σε στροφή. Αν βρεθώ σε πίστα, θα το δοκιμάσω.
:Και πολύ καλά κάνεις βέβαια Απλώς έλεγα μήπως σου έτυχε κατά λάθος να μπεις σε στροφή με παραπάνω (αυτό το 'κατά λάθος' είναι που σκέφτομαι, αλλιώς σιγά μη κάνω τον ραλίστα με την οικογένεια μέσα!)
Όσο για τους υαλοκαθαριστήρες, ελπίζω σε εμάς που δεν τα πήραμε ακόμη να τους έχουν διορθώσει και μα μην ξανατρέχουμε μετά.
Γιώργος
-
Ο χρήστης zisispap έγραψε:
https://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=707d9d9c63&view=att&th=12656df80fb56702&attid=0.1&disp=inline&realattid=f_g4r6u9c70&zw[img][/imgΑπό τις 4 του Γενάρη..
Το λινκ ειναι λαθος,δεν μπορουμε να δουμε το email σου .
-
Μια ερώτηση στους κατόχους 3008.
Το Αντικλεπτικό σας εχει ρανταρακια στο εσωτερικό το αυτοκινήτου ?
γιατί εγώ λέω να τους πω να μην τα βάλουν καθόλου , (δεν μου αρέσουν)
το λαμπακι που το εχουν βαλει ?
θα ήθελα κάποιες γνώμες.......
ευχαριστώ -
Ο χρήστης miatasgk έγραψε:
Μια ερώτηση στους κατόχους 3008.
Το Αντικλεπτικό σας εχει ρανταρακια στο εσωτερικό το αυτοκινήτου ?
γιατί εγώ λέω να τους πω να μην τα βάλουν καθόλου , (δεν μου αρέσουν)
το λαμπακι που το εχουν βαλει ?
θα ήθελα κάποιες γνώμες.......
ευχαριστώΤο αυτοκίνητο δεν έχει standard συναγερμό. Το κόστος αγοράς του είναι περίπου στα 600€. Καλά θα κάνεις να τον βάλεις το συναγερμό αν μένεις Αθήνα, αλλά εγώ προτίμησα μια μικτή ασφάλεια για να ξεμπερδεύω με 1.000€ το χρόνο.
-
Ο χρήστης Petros S. έγραψε:
Μια ερώτηση στους κατόχους 3008.
Το Αντικλεπτικό σας εχει ρανταρακια στο εσωτερικό το αυτοκινήτου ?
γιατί εγώ λέω να τους πω να μην τα βάλουν καθόλου , (δεν μου αρέσουν)
το λαμπακι που το εχουν βαλει ?
θα ήθελα κάποιες γνώμες.......
ευχαριστώΤο αυτοκίνητο δεν έχει standard συναγερμό. Το κόστος αγοράς του είναι περίπου στα 600€. Καλά θα κάνεις να τον βάλεις το συναγερμό αν μένεις Αθήνα, αλλά εγώ προτίμησα μια μικτή ασφάλεια για να ξεμπερδεύω με 1.000€ το χρόνο.
Συναγερμο θα βαλω (δωρο)
Άλλο είναι το ερώτημα τα ρανταρακια δεν ξέρω τη να κάνω να τους πω να βάλουν η να τους πω μην τα βάλουν καθόλου -
Ο χρήστης miatasgk έγραψε:
Μια ερώτηση στους κατόχους 3008.
Το Αντικλεπτικό σας εχει ρανταρακια στο εσωτερικό το αυτοκινήτου ?Έχει. Βρίσκονται ψηλά στις μπροστινές κολώνες και είναι διακριτικά.
γιατί εγώ λέω να τους πω να μην τα βάλουν καθόλου , (δεν μου αρέσουν)
Χωρίς αυτά δεν θα ελέγχεται ο εσωτερικός χώρος του αυτοκινήτου.
το λαμπακι που το εχουν βαλει ?
Αν εννοείς το ενδεικτικό του συναγερμού, πάνω από την ασφαλειοθήκη, και είναι παρόμοιο με το κουμπί που απενεργοποιεί τον ήχο της υποβοήθησης παρκαρίσματος.
θα ήθελα κάποιες γνώμες....... ευχαριστώ
Η γνώμη μου είναι να βάλεις εργοστασιακό και μόνο. Ξεχνάς ότι έχεις συναγερμό, συνεργάζεται άψογα με τα υποσυστήματα του αυτοκινήτου και δεν θα σου δημιουργήσει προβλήματα στο μέλλον.
εγώ προτίμησα μια μικτή ασφάλεια για να ξεμπερδεύω με 1.000€ το χρόνο.
Και εγώ έχω μικτή, αλλά η κάλυψή της δεν είναι πλήρης. Για παράδειγμα, η μικτή δεν σε καλύπτει καθόλου στο εξωτερικό. Επίσης δεν καλύπτει το περιεχόμενο του αυτοκινήτου (αποσκευές κλπ). Όχι πως είσαι ασφαλής με τον συναγερμό, αλλά είναι καλύτερα από το τίποτε...
Πέτρο, που είσαι ασφαλισμένος; Έχεις κάλυψη μερικής, ολικής κλοπής, ίδιες ζημίες, πυρός, τρομοκρατικές ενέργειες κλπ για την πραγματική αξία του οχήματος, ή για μέρος της; Τα 1.000€ μου φαίνονται λίγα. Εμένα μου στοιχίζει περίπου 40% ακριβότερα...
-
Σας ευχαριστώ πολύ!!!!!
-
Ο χρήστης Petros S. έγραψε:
εγώ προτίμησα μια μικτή ασφάλεια για να ξεμπερδεύω με 1.000€ το χρόνο.Και εγώ έχω μικτή, αλλά η κάλυψή της δεν είναι πλήρης. Για παράδειγμα, η μικτή δεν σε καλύπτει καθόλου στο εξωτερικό. Επίσης δεν καλύπτει το περιεχόμενο του αυτοκινήτου (αποσκευές κλπ). Όχι πως είσαι ασφαλής με τον συναγερμό, αλλά είναι καλύτερα από το τίποτε...
Πέτρο, που είσαι ασφαλισμένος; Έχεις κάλυψη μερικής, ολικής κλοπής, ίδιες ζημίες, πυρός, τρομοκρατικές ενέργειες κλπ για την πραγματική αξία του οχήματος, ή για μέρος της; Τα 1.000€ μου φαίνονται λίγα. Εμένα μου στοιχίζει περίπου 40% ακριβότερα...
Η ασφάλεια μου είναι στην ‘’υδρόγειο’’ και το προσωρινό ασφαλιστήριο αναφέρει: σωματικές βλάβες 500.000€, υλικές ζημίες 500.000€, κλοπή 24.000€, ιδίες ζημιές 24.000€, φυσικά καιρικά φαινόμενα 24.000€, προσωπικό ατύχημα οδηγού συνοδηγού, θραύση κρυστάλλων, νομική προστασία με απαλλαγή 600€. Ίσως η διαφορά στην τιμή να είναι επειδή το αυτοκίνητο είναι ασφαλισμένος στην επαρχεία.
-
Ο χρήστης Petros S. έγραψε:
Η ασφάλεια μου είναι στην ‘’υδρόγειο’’ και το προσωρινό ασφαλιστήριο αναφέρει: σωματικές βλάβες 500.000€, υλικές ζημίες 500.000€, κλοπή 24.000€, ιδίες ζημιές 24.000€, φυσικά καιρικά φαινόμενα 24.000€, προσωπικό ατύχημα οδηγού συνοδηγού, θραύση κρυστάλλων, νομική προστασία με απαλλαγή 600€. Ίσως η διαφορά στην τιμή να είναι επειδή το αυτοκίνητο είναι ασφαλισμένος στην επαρχεία.Άνοιξα το ασφαλιστήριο και είδα ότι τα συνολικά ετήσια ασφάλιστρα τελικώς είναι 1.230€. Επιπρόσθετα από αυτά που ανέφερες, περιλαμβάνουν μερική κλοπή, πυρκαγιά & έκρηξη από τρομοκρατικές ενέργειες, υλικές ζημιές από ανασφάλιστο όχημα, πράξεις δολιοφθοράς, προστασία Bonus-Malus καθώς και φροντίδα ατυχήματος. Επίσης η απαλλαγή ιδίων ζημιών είναι χαμηλότερη (250€) και η ασφαλιζόμενη αξία κατά 1.000€ υψηλότερη. Ίσως έτσι δικαιολογείται η διαφορά, δεδομένου ότι η Groupama-Φοίνιξ δεν είναι και η φθηνότερη ασφαλιστική.
Καλό Σαββατοκύριακο
-
Βαλαμε κι εμεις χθες το συναγερμο που ηταν δωρο της αντιπροσωπειας οποτε σιγα μην ειχε και 600 ευρω. Παντως εχει δυο ρανταρακια στις κολωνες ψηλα, και το λαμπακι ειναι μπροστα στο ταμπλο εκει που ενωνεται με το τζαμι απο την μερια του οδηγου ακρη ακρη για να φαινεται καλα κι απ εξω και να διωχνει τους κλεφτες.
-
stavroula
Το αυτοκίνητο κλειδώνει με το μπουτον και ταυτόχρονα μπαίνει και ο συναργεμος η εχει άλλο μπουτον για το συναργεμο ?
-
Την Πέμπτη πήραμε το 3008 μας και όπως καταλαβαίνεται έχουμε αρκετές απορίες!!!!
Πάντως είναι καλύτερο απ'ότι περιμέναμε αν και δεν το έχουμε χορτάσει!!!!
Θα θέλαμε να ρωτήσουμε αν ξέρετε αν γίνετε να κατεβάσουμε την ευαισθησία του υαλοκαθαριστήρα, πόσα χιλιόμετρα βγάζει με γεμάτο ρεζερβουάρ, μας είπαν σε δύο εβδομάδες να πάμε να μας περάσουν μια τεχνική οδηγία μήπως ξέρετε τι ακριβώς είναι; -
Ο χρήστης miatasgk έγραψε:
stavroulaΤο αυτοκίνητο κλειδώνει με το μπουτον και ταυτόχρονα μπαίνει και ο συναργεμος η εχει άλλο μπουτον για το συναργεμο ?
Με το κλειδι του αυτοκινητου ανοιγει και κλεινει και εχει και δυο εξτρα κλειδακια για την σειρηνα αν κολησει
Peugeot 3008 '08