-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
vaggman έχεις ένα κόλλημα με τα ιαπωνικά.
Το οικογενειακο μου ειναι γερμανικο...
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
.................δεν πεταω στα συννεφα , ξερω πολυ καλα τι αγορασα και συνειδητα πηρα το πιο ευχρηστο, το πιο φιλικο , το πιο καθημερινο και (κατα την αποψη μου ) το πιο λογικα τιμολογουμενο σε αυτα τα λεφτα
(εδώ μιλάς για το s3)
..........και αν ειδες στο συγκεκριμενο θεμα δεν προτεινα στο dimgster , τον οποιο εχω γνωρισει και συμπαθω μαλιστα, καποιο αυτοκινητο που μου αρεσει εμενα , αλλα evo που με βαση τα γουστα του ειναι και η πιο συμπαθης για μενα επιλογη (σε σχεση με ενα s2k πχ , το οποιο δεν χωνευω γιατι το θεωρω υπερτιμολογημενο )..........Για να καταλάβω. Το S2000 είναι υπερτιμολογημενο, ενώ το S3 είναι το πιο λογικά τιμολογούμενο στα 50κ€;;
ναι (και δεν εκανε καν 50Κ το s3)
...
αλλά όχι και 17 μύρια για ένα Χόντα! Υπάρχουν και όρια!
...Ομοίως δηλαδή όχι και 30+ μύρια για ένα Datsun GT-R ,ε?
Αυτή η εμβληματολαγνεία θα μας φάει.
Sorry Βασίλη.
το datsun δεν ειπα σε καμια περιπτωση οτι δεν αξιζει, γιατι ειναι ευκαιρια
το s2000 επαψε να ειναι ευκαιρια πολυ καιρο τωρα, βλεπε προηγουμενη Ζ4 3λιτρη αν δε σας αρεσουν τα αποστειρωμενα -
To S2000 βγήκε πριν από 12 χρόνια. Τότε τίποτα δεν το χτυπούσε σε αίσθηση και επιδόσεις...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
To S2000 βγήκε πριν από 12 χρόνια. Τότε τίπτοα δεν το χτυπούσε σε αίσθηση και επιδόσεις...+οο
Και αν είχε και άλλη υποστήριξη από τον Έλληνα εισαγωγέα, τότε θα είχε ξεσκίσει ακόμα περισσότερο.. -
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
To S2000 βγήκε πριν από 12 χρόνια. Τότε τίπτοα δεν το χτυπούσε σε αίσθηση και επιδόσεις...
+οο
Και αν είχε και άλλη υποστήριξη από τον Έλληνα εισαγωγέα, τότε θα είχε ξεσκίσει ακόμα περισσότερο..συμφωνω και με τους 2 σας αλλα τοτε , απο ενα σημειο και μετα ηταν απλα ενα υπερτιμημενο χοντα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
συμφωνω και με τους 2 σας αλλα τοτε , απο ενα σημειο και μετα ηταν απλα ενα υπερτιμημενο χονταΤουλαχιστον κατα 10Κ...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
To S2000 βγήκε πριν από 12 χρόνια. Τότε τίπτοα δεν το χτυπούσε σε αίσθηση και επιδόσεις...
+οο
Και αν είχε και άλλη υποστήριξη από τον Έλληνα εισαγωγέα, τότε θα είχε ξεσκίσει ακόμα περισσότερο..συμφωνω και με τους 2 σας αλλα τοτε , απο ενα σημειο και μετα ηταν απλα ενα υπερτιμημενο χοντα
Kαι γιατί είπαμε ότι το S3, δεν είναι ένα υπερτιμημένο golf;;;;
-
για καποιους ισως, αλλα αυτα τα αλογα (πραγματικα οχι σαν του s2000 που με το ζορι θα περνανε τα 200 ) , αυτη τη ποιοτητα και 4κινηση την οποια εγω ηθελα οπωσδηποτε δε στα δινει κανεις αλλος κατασκευαστης ολα μαζι πακετο σε αυτα τα λεφτα
το χοντα το θεωρω απαραδεκτο να εχει τη ποιοτητα που εχει και να κανει τοσα λεφτα..
βεβαια εδω το τιμολογει τοσο ο ντοπιος εισαγωγεας, εξω η τιμη του ηταν απολυτως λογικη οπως και του 350 Ζ και αν ζουσα εξω ισως να τα προτιμουσα
αλλα να δωσω τοσα λεφτα και να παρω τετοια ποιοτητα (βαλε και το παραγοντα δυσκολια στην οδηγηση, μιας και θελω να μπορω να πηγαινω καπως το αυτοκινητο μου οχι να λεω απλα οτι ειναι γ@ματο) δεν θα το κανα με καμια παναγια οσο ωραιους κωλους και να πεταειβεβαια ως δυνατο πισωκινητο ισως θα πρεπε να συγκριθει με αλλα δυνατα πισωκινητα, αλλα απο ενα σημειο και μετα με τετοια εξωφρενικη τιμη για αυτο που επαιρνες ,γινοταν παραλογη η αγορα του ακομα και αν το συγκρινες με πιο αντιστοιχα αυτοκινητα
-
Ο χρήστης vaggman έγραψε:
Τουλαχιστον κατα 10Κ...
αν επεφτε στα 37-40 Κ θα συνεχιζε να ειναι πολυ καλη αγορα, αλλα οχι να κανει οσο μια πιο δυνατη 3λιτρη bmw (δε μιλαω καν για tts)
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
επισης αμα πεις οτι ενα αυτοκινητο κοπαναει, αμεσως εισαι φλωρουμπα και δεν ξερεις απο σπορ αυτοκινητα γιατι σου αρεσουν τα αποστειρωμενα
Σε αυτό και γενικότερα στην επικράτηση των διάφορων στερεοτύπων την μεγαλύτερη, πιστεύω, ευθύνη έχουν τα περιοδικά. Το να κοπανάει μια ανάρτηση είναι ανεπιθύμητο χαρακτηριστικό, ακόμα κι όταν μιλάμε για sport περιπτώσεις, αλλά οι περισσότεροι πανάσχετοι δημ/φοι το θεωρούν ούτε καν έναν απλό, αναπόφευκτο συμβιβασμό (που σε ορισμένες περιπτώσεις π.χ. αναβασιάρικων ή πιστάδικων set-up είναι όντως), αλλά αναγκαία συνθήκη για να δώσουν την ταμπέλα του 'σπορ'.
Στο γενικότερο πνεύμα του ποστ σου, συμφωνώ. Θα διαφωνήσω μόνο στο ότι το vag προσφέρει τα πιο εύχρηστα, άνετα κ.λπ αυτοκίνητα, διότι κατ' αρχάς ακόμα και μεταξύ των εταιρειών του ομίλου υπάρχουν σημαντικές διαφορές σε στήσιμο π.χ., και κατά δεύτερον φυσικά και υπάρχουν ανταγωνιστές που σίγουρα δεν υπολείπονται -αν δεν υπερέχουν κιόλας σε άνεση, και το σημαντικότερο, με μικρότερους συμβιβασμούς σε πληροφόρηση-αίσθηση.
ΥΓ. Για το Οpel GT, ειρήσθω εν παρόδω, και πάρα πολλά είναι τα 35-37Κ για αυτό το φτηνιάρικο κατασκεύασμα, εκτός κι αν έχουν συμπεριλάβει στην τιμή την τρομακτική μούρη που μπορεί να πουλήσει, λόγω σχεδίασης αλλά και σπανιότητας... Οι περισσότερες γυναίκες το περνάνε για Corvette ή κάτι τέτοιο, δεν έχω ξαναδεί τέτοια υστερία, ούτε και με κατά πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το χοντα το θεωρω απαραδεκτο να εχει τη ποιοτητα που εχει και να κανει τοσα λεφτα..
βεβαια εδω το τιμολογει τοσο ο ντοπιος εισαγωγεας, εξω η τιμη του ηταν απολυτως λογικη οπως και του 350 Ζ και αν ζουσα εξω ισως να τα προτιμουσα
αλλα να δωσω τοσα λεφτα και να παρω τετοια ποιοτηταΑναφέρεσαι σε πλαστικά φρουφρού και αρώματα Βαγγελάκη;
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Θα διαφωνήσω μόνο στο ότι το vag προσφέρει τα πιο εύχρηστα, άνετα κ.λπ αυτοκίνητα, διότι κατ' αρχάς ακόμα και μεταξύ των εταιρειών του ομίλου υπάρχουν σημαντικές διαφορές σε στήσιμο π.χ., και κατά δεύτερον φυσικά και υπάρχουν ανταγωνιστές που σίγουρα δεν υπολείπονται -αν δεν υπερέχουν κιόλας σε άνεση, και το σημαντικότερο, με μικρότερους συμβιβασμούς σε πληροφόρηση-αίσθηση.ενταξει ολα αυτα ειναι υπο συζητηση (εκτος απο το οτι υπαρχουν διαφορες μεταξυ των αυτοκινητων του group, εκει απλα τσουβαλιασα για να συνεχιστει η κουβεντα) και ο καθενας αναλογα με τα γουστα του πολλες φορες δεν ειναι απολυτα αντικειμενικος και αυτο ειναι ανθρωπινο
το θεμα ειναι να μη γινομαστε απολυτοι και αυτο λιγο πολυ ολοι μας και αθελα μας το κανουμε
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
το χοντα το θεωρω απαραδεκτο να εχει τη ποιοτητα που εχει και να κανει τοσα λεφτα..
βεβαια εδω το τιμολογει τοσο ο ντοπιος εισαγωγεας, εξω η τιμη του ηταν απολυτως λογικη οπως και του 350 Ζ και αν ζουσα εξω ισως να τα προτιμουσα
αλλα να δωσω τοσα λεφτα και να παρω τετοια ποιοτηταΑναφέρεσαι σε πλαστικά φρουφρού και αρώματα Βαγγελάκη;
ναι
δεν ειναι δυνατον να εχεις τετοια πλαστικα και τετοια ηχομονωση σε ενα τοσο ακριβο αυτοκινητο , γιατι αυτο σημαινει οτι καποιος σου πιανει το κωλο
αλλιως ας εκανε 10Κ το παρα πολυ πανω απο ενα mx5 του οποιου η τιμη οσο περναει η ωρα μου φαινεται ολο και πιο λογικη -
Qsis συνειδητά δεν το φλομώσανε στις μονώσεις, ξέρεις πόσο ανεβάζουν το βάρος όλα αυτά;
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το χοντα το θεωρω απαραδεκτο να εχει τη ποιοτητα που εχει και να κανει τοσα λεφτα..
βεβαια εδω το τιμολογει τοσο ο ντοπιος εισαγωγεας, εξω η τιμη του ηταν απολυτως λογικη οπως και του 350 Ζ και αν ζουσα εξω ισως να τα προτιμουσα
αλλα να δωσω τοσα λεφτα και να παρω τετοια ποιοτηταΑναφέρεσαι σε πλαστικά φρουφρού και αρώματα Βαγγελάκη;
ναι
δεν ειναι δυνατον να εχεις τετοια πλαστικα και τετοια ηχομονωση σε ενα τοσο ακριβο αυτοκινητο , γιατι αυτο σημαινει οτι καποιος σου πιανει το κωλο
αλλιως ας εκανε 10Κ το παρα πολυ πανω απο ενα mx5 του οποιου η τιμη οσο περναει η ωρα μου φαινεται ολο και πιο λογικηδεν αγοράζουν όλοι αυτοκίνητα με την ίδια λογική...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
για καποιους ισως, αλλα αυτα τα αλογα (πραγματικα οχι σαν του s2000 που με το ζορι θα περνανε τα 200 ) , αυτη τη ποιοτητα και 4κινηση την οποια εγω ηθελα οπωσδηποτε δε στα δινει κανεις αλλος κατασκευαστης ολα μαζι πακετο σε αυτα τα λεφτατο χοντα το θεωρω απαραδεκτο να εχει τη ποιοτητα που εχει και να κανει τοσα λεφτα..
βεβαια εδω το τιμολογει τοσο ο ντοπιος εισαγωγεας, εξω η τιμη του ηταν απολυτως λογικη οπως και του 350 Ζ και αν ζουσα εξω ισως να τα προτιμουσα
αλλα να δωσω τοσα λεφτα και να παρω τετοια ποιοτητα (βαλε και το παραγοντα δυσκολια στην οδηγηση, μιας και θελω να μπορω να πηγαινω καπως το αυτοκινητο μου οχι να λεω απλα οτι ειναι γ@ματο) δεν θα το κανα με καμια παναγια οσο ωραιους κωλους και να πεταειβεβαια ως δυνατο πισωκινητο ισως θα πρεπε να συγκριθει με αλλα δυνατα πισωκινητα, αλλα απο ενα σημειο και μετα με τετοια εξωφρενικη τιμη για αυτο που αγοραζες γινοταν παραλογη η αγορα του ακομα και αν το συγκρινες αντιστοιχα
Εσύ πλήρωσες 'ποιότητα'. Και εγώ θεωρώ απαράδεκτο αυτοκίνητο 50κ€ (με ηλιοροφές μεταλικά κλπ το πενηντάρικο φτάνει), να έχει αυτό το τιμόνι. Στο S πλήρωνες το διθέσιο-πισωκίνητο-κάμπριο. Και την εξέλιξη αυτού του αυτοκινήτου, που ως πωλήσεις ΔΕΝ μπορεί να πλησιάσει τις πωλήσεις ενός μικρομεσαίου. Δηλαδή ο κάτοχος s2000, εν γνώση του πληρώνει την εξέλιξη-στήσιμο ενός πλαισίου. Και επειδή το αντίτιμο μοιράζεται σε λιγότερους αγοραστές το βρίσκο λογικό. Το βρίσκο παράλογο από την άλλη στο s, που πλήν κάποια εξέλιξης στη μηχανή, ΔΕΝ έχει παραχθεί από μια κόλα χαρτί.
Και τι με νοιάζει εμένα;,(θα μου πεις).
Εσύ για να δικαιολογήσεις-υπερασπιστείς την αγορά σου(και δεν καταλαβαίνω πολλούς που το κάνουν αυτό), έχεις κολλήσει στο τετρακίνιση-ποιότητα. Καλύτερη τετρακίνιση έχουν τα evo-impreza σε αυτά τα χρήματα. Και καλύτερη ποιότητα πάρα πολλά, χωρίς την τετρακίνιση βέβαια.
Το ίδιο λέει και ο ιδιοκτήτης ενός S. Ήθελα το γρηγορότερο, πισωκίνητο,διθέσιο,ατμοσφαιρικό,με τιμονάρα, με κιβωτιάρα σε αυτά τα λεφτά. Δεν υπάρχει άλλο. Μόνο το S... Με αυτές τις ιδιότητες, βρες άλλο. Ο καθένας κρίνει διαφορτικά και υπερτιμα ή υποτιμά ότι του αρέσει. Και αν μπορεί αυτό που του αρέσει το αγοράζει κιόλας.
Εγώ ήθελα καινούριο S. Δεν ήθελα όμως να δώσω 50κ€. Και συμβιβάστικα με το mazdaκι. Κάποιος μπορεί να ήθελε το ΜΧ και να μπορούσε για 206cc. -
@παι μει
και αυτο πρεπει να στο χρεωσουν παραπανω?σαν τις scuderia οπου less is more και τους πληρωνεις για να σου αφαιρεσουν εξοπλισμο?
αυτα θα με συγχωρεσεις, αλλα ξεπερνουν τη λογικη μου
ενταξει στο s2000 κρατησαν χαμηλα το βαρος, του εβαλαν και 16αρα για να ισχυριστουν το 0-100 σε 6' και 240 αλογα και εγινε χαμος
σιγουρα ειναι πολυ αξιο αυτοκινητο, αλλα δυστυχως για λιγους (με τρομερα χερια) και δυστυχως υπερτιμολογημενο στη χωρα μας συγκεκριμενα
-
Mια μικρή διόρθωση : το S3 ΔΕΝ είναι ένα υπερτιμολογημένο Γκολφ. Γκολφ μπορείς να πάρεις και με κάτω από 20Κ. Μην μπλέκουμε την εξωτερική εμφάνιση με τη δουλειά που έχει γίνει από κάτω.
Είναι ένα ελαφρώς ακριβότερο, τουρμπάτο, κάτω των 2λίτρων R32.
Aν κάποιος γνωρίζει από αυτοκίνηση κατά πάσα πιθανότητα να γνωρίζει και τι σημαίνει R32...
Ή μήπως και αυτό δεν είναι σκληροπυρηνικό και είναι αδελφίστικο επειδή είναι Γκολφ ?!?!
Έχουμε νομίζω μπλέξει το Μιλφέιγ του Κωνσταντινιδη με το σάμαλι ! -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
@παι μει
και αυτο πρεπει να στο χρεωσουν παραπανω?σαν τις scuderia οπου less is more και τους πληρωνεις για να σου αφαιρεσουν εξοπλισμο?
αυτα θα με συγχωρεσεις, αλλα ξεπερνουν τη λογικη μου
Εδώ θα τα τσουγκρίσουμε κολλητέ. Η Scuderia είναι ελαφρωμένη γενικά, με πολύ αναθρακόνημα που είναι πανάκριβο, υπερεξελιγμένο κινητήρα-ανάρτηση-ηλεκτρονικά και καθαρά αγωνιστικό στήσιμο. Δεν είναι μια 430 που απλώς βγάλανε το ράδιο και τα δέρματα!
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
για καποιους ισως, αλλα αυτα τα αλογα (πραγματικα οχι σαν του s2000 που με το ζορι θα περνανε τα 200 ) , αυτη τη ποιοτητα και 4κινηση την οποια εγω ηθελα οπωσδηποτε δε στα δινει κανεις αλλος κατασκευαστης ολα μαζι πακετο σε αυτα τα λεφτα
το χοντα το θεωρω απαραδεκτο να εχει τη ποιοτητα που εχει και να κανει τοσα λεφτα..
βεβαια εδω το τιμολογει τοσο ο ντοπιος εισαγωγεας, εξω η τιμη του ηταν απολυτως λογικη οπως και του 350 Ζ και αν ζουσα εξω ισως να τα προτιμουσα
αλλα να δωσω τοσα λεφτα και να παρω τετοια ποιοτητα (βαλε και το παραγοντα δυσκολια στην οδηγηση, μιας και θελω να μπορω να πηγαινω καπως το αυτοκινητο μου οχι να λεω απλα οτι ειναι γ@ματο) δεν θα το κανα με καμια παναγια οσο ωραιους κωλους και να πεταειβεβαια ως δυνατο πισωκινητο ισως θα πρεπε να συγκριθει με αλλα δυνατα πισωκινητα, αλλα απο ενα σημειο και μετα με τετοια εξωφρενικη τιμη για αυτο που αγοραζες γινοταν παραλογη η αγορα του ακομα και αν το συγκρινες αντιστοιχα
Εσύ πλήρωσες 'ποιότητα'. Και εγώ θεωρώ απαράδεκτο αυτοκίνητο 50κ€ (με ηλιοροφές μεταλικά κλπ το πενηντάρικο φτάνει), να έχει αυτό το τιμόνι. Στο S πλήρωνες το διθέσιο-πισωκίνητο-κάμπριο. Και την εξέλιξη αυτού του αυτοκινήτου, που ως πωλήσεις ΔΕΝ μπορεί να πλησιάσει τις πωλήσεις ενός μικρομεσαίου. Δηλαδή ο κάτοχος s2000, εν γνώση του πληρώνει την εξέλιξη-στήσιμο ενός πλαισίου. Και επειδή το αντίτιμο μοιράζεται σε λιγότερους αγοραστές το βρίσκο λογικό. Το βρίσκο παράλογο από την άλλη στο s, που πλήν κάποια εξέλιξης στη μηχανή, ΔΕΝ έχει παραχθεί από μια κόλα χαρτί.
Και τι με νοιάζει εμένα;,(θα μου πεις).
Εσύ για να δικαιολογήσεις-υπερασπιστείς την αγορά σου(και δεν καταλαβαίνω πολλούς που το κάνουν αυτό), έχεις κολλήσει στο τετρακίνιση-ποιότητα. Καλύτερη τετρακίνιση έχουν τα evo-impreza σε αυτά τα χρήματα. Και καλύτερη ποιότητα πάρα πολλά, χωρίς την τετρακίνιση βέβαια.
Το ίδιο λέει και ο ιδιοκτήτης ενός S. Ήθελα το γρηγορότερο, πισωκίνητο,διθέσιο,ατμοσφαιρικό,με τιμονάρα, με κιβωτιάρα σε αυτά τα λεφτά. Δεν υπάρχει άλλο. Μόνο το S... Με αυτές τις ιδιότητες, βρες άλλο. Ο καθένας κρίνει διαφορτικά και υπερτιμα ή υποτιμά ότι του αρέσει. Και αν μπορεί αυτό που του αρέσει το αγοράζει κιόλας.
Εγώ ήθελα καινούριο S. Δεν ήθελα όμως να δώσω 50κ€. Και συμβιβάστικα με το mazdaκι. Κάποιος μπορεί να ήθελε το ΜΧ και να μπορούσε για 206cc.ειπα και πριν οτι ετσι τα βλεπω εγω δεν περιμενω ολοι να σκεφτονται σαν κι εμενα και δεχομαι οτι καποιος θελει ντε και καλα πισωκινητο
αυτα με το κοστος εξελιξης οντως δε μου λενε τιποτα απο τη στιγμη που σε αλλες χωρες ειναι πολυ φθηνοτερο και το συγκρινω αμεσα με Ζ4 που και καμπριο ειναι και 3 λιτρα (πριν μου μιλησει καποιος για φορους) και η ποιοτητα δεν εχει καμια σχεση
βεβαια και αυτο καποιοι το ειχαν βγαλει αυτοκινητο για μπουζουκια
οσο για τις 4κινησεις, ναι ειναι πολυ ωραια τα σχεδιαγραμματα και η θεωρια, ομως τα αυτοκινητα που μου λες εχουν ειτε καποια αλογα ειτε κυβικα παραπανω απο το δικο μου
μειωσε το βαρος και πηγαινε στο TTS και δες ποσο καλη ειναι η 4κινηση των ιερων αγελαδων
απλα η δικη τους 4κινηση θα συμπεριφερθει καλυτερα στα πολλα αλογα , το haldex δεν ειναι να περναει και πολυ τα 300
Επιλογή σκληροπυρηνικού αυτοκινήτου