Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    προβλημα κατα την εκκίνηση (ανατριχιαστικος θορυβος)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. προβλημα κατα την εκκίνηση (ανατριχιαστικος θορυβος)
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    38
    10403
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cptbill last edited by

      Παιδες εδω και ελαχιστες ημερες (απο τοτε που κρυωσε ο καιρος και το αμαξι μπορει να βρισκεται σε ακινησια πχ 1 ημερα) οταν προσπαθω να βαλω μπροστα ακουω ενα ανατριχιαστικο θορυβο και το αμαξι μου αγκομαχαει να παρει μπροστα. Στο βιντεακι που εβγαλα σημερα, στη πρωτη προσπαθεια εκανε το θορυβο και δεν πηρε μπροστα.

      Youtube Video

      Ως ασχετος ρωταω εσας. Τι μπορει να ειναι;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cptbill last edited by

        Παιδες εδω και ελαχιστες ημερες (απο τοτε που κρυωσε ο καιρος και το αμαξι μπορει να βρισκεται σε ακινησια πχ 1 ημερα) οταν προσπαθω να βαλω μπροστα ακουω ενα ανατριχιαστικο θορυβο και το αμαξι μου αγκομαχαει να παρει μπροστα. Στο βιντεακι που εβγαλα σημερα, στη πρωτη προσπαθεια εκανε το θορυβο και δεν πηρε μπροστα.

        Youtube Video

        Ως ασχετος ρωταω εσας. Τι μπορει να ειναι;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cptbill last edited by

          Παιδες εδω και ελαχιστες ημερες (απο τοτε που κρυωσε ο καιρος και το αμαξι μπορει να βρισκεται σε ακινησια πχ 1 ημερα) οταν προσπαθω να βαλω μπροστα ακουω ενα ανατριχιαστικο θορυβο και το αμαξι μου αγκομαχαει να παρει μπροστα. Στο βιντεακι που εβγαλα σημερα, στη πρωτη προσπαθεια εκανε το θορυβο και δεν πηρε μπροστα.

          Youtube Video

          Ως ασχετος ρωταω εσας. Τι μπορει να ειναι;

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • D
            drdino last edited by

            Σαν να ξεκομπλάρει η μίζα μου ακούγεται

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • L
              leonp last edited by

              +1

              Δεν ακούγεται καθαρά στο βίντεο αλλά μου φαίνεται ότι η μίζα δεν επιστρέφει και την περιστρέφει/παρασέρνει η μηχανή με ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ.΄

              Αν δεν σταματήσει ο θόρυβος, μην ανεβάσεις στροφές πάνω από το ρελαντί - θα καταστραφεί η μίζα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                drdino last edited by

                Εγώ κατάλαβα ότι δεν παίρνει καν. Απλά ξεκομπλάρει από το βολάν και γυρίζει ελεύθερη φορτίου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • L
                  leonp last edited by

                  Ακούγεται να παίρνει μπρος αλλά την πρώτη φορά η μίζα κολλάει, δεν τραβιέται πίσω και συνεχίζει να την περιστρέφει ο κινητήρας με απίστευτες στροφές (για μίζα).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • D
                    drdino last edited by

                    στη πρωτη προσπαθεια εκανε το θορυβο και δεν πηρε μπροστα.

                    Επειδή γράφει αυτό ο Βασίλης. Εκτός αν κλείνει το μοτέρ από τον διακόπτη γιατί τρομάζει (και καλά κάνει).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      italakias last edited by

                      εγω αποτι καταλαβα την πρωτη φορα δεν πιανει στον σφονδυλο .
                      καποιο προβλημα εχει η μιζα και δεν βγαινει καλα εξω το γραναζι για να πατησει στο βολαν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • D
                        drdino last edited by

                        Bασικά στην αρχή εμπλέκεται κανονικά αλλά μετά απεμπλέκεται και γυρνάει στον αέρα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          cptbill last edited by

                          εκλεισα ραντεβου στο service για δευτερα απογευμα μετα τη δουλεια μου.
                          Εντωμεταξυ ΣΚ δουλευω και ελπιζω να με βγαλει το κουβαδακι μου

                          drnino ναι δεν παιρνει καν, καλα καταλαβες. Το θορυβο δεν τον κανει οταν εχει παρει ηδη μπροστα αλλα μονο οταν γυριζω το κλειδι για να βαλω μπροστα.

                          Η δευτερη εκκινηση στο βιντεακι που τραβηξα εγινε απροβληματιστα.

                          Επισης οταν ειναι ζεστο η εκκινηση γινεται χωρις προβλημα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 2
                            21-quadra last edited by

                            Ο χρήστης CptBill έγραψε:
                            εκλεισα ραντεβου στο service για δευτερα απογευμα μετα τη δουλεια μου.
                            Εντωμεταξυ ΣΚ δουλευω και ελπιζω να με βγαλει το κουβαδακι μου

                            drnino ναι δεν παιρνει καν, καλα καταλαβες. Το θορυβο δεν τον κανει οταν εχει παρει ηδη μπροστα αλλα μονο οταν γυριζω το κλειδι για να βαλω μπροστα.

                            Δεν κομπλάρει η μίζα σου και το γρανάζι της γυρίζει τρελά ακουμπώντας στο γρανάζι του βολάν, θέλει γραζάρισμα ο άξονας της μίζας και το αξονάκι με το δίχαλο του οπλισμού της, με λίγα λόγια θέλει έξω η μίζα και αν το έχει κάνει πολλές φορές αυτό θα έχει σημαδέψει αρκετά το γρανάζι της αλλά και το γρανάζι του βολάν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              leonp last edited by

                              +1

                              Να ελέγξουν και το βολάν, αν λείπει κανένα δόντι να το αλλάξουν.

                              Εγώ άκουγα ότι πήρε μπρος.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                cptbill last edited by

                                Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                                εκλεισα ραντεβου στο service για δευτερα απογευμα μετα τη δουλεια μου.
                                Εντωμεταξυ ΣΚ δουλευω και ελπιζω να με βγαλει το κουβαδακι μου

                                drnino ναι δεν παιρνει καν, καλα καταλαβες. Το θορυβο δεν τον κανει οταν εχει παρει ηδη μπροστα αλλα μονο οταν γυριζω το κλειδι για να βαλω μπροστα.

                                Δεν κομπλάρει η μίζα σου και το γρανάζι της γυρίζει τρελά ακουμπώντας στο γρανάζι του βολάν, θέλει γραζάρισμα ο άξονας της μίζας και το αξονάκι με το δίχαλο του οπλισμού της, με λίγα λόγια θέλει έξω η μίζα και αν το έχει κάνει πολλές φορές αυτό θα έχει σημαδέψει αρκετά το γρανάζι της αλλά και το γρανάζι του βολάν.

                                Αντε να το εχω βαλει μπροστα αυτες τις ημερες 2-3 φορες και να εκανε αυτο το θορυβο. ΣΚ ομως το χρειαζομαι οπωσδηποτε για τη δουλεια μου .
                                Εντωμεταξυ καπακι μου εβγαλε και ενα power steering check ( http://www.youtube.com/watch?v=B3_Pa5Mn3Is ) αλλα ειναι σχεδον σιγουρος πως δεν εχει να κανει με το προβλημα της μιζας αλλα ηταν εντελως τυχαιο αφου το τιμονι (η ηλεκτρικη υποβοηθηση ) δουλευε μια χαρα και με μια επανεκκινηση κανενα προβλημα. Νταξ, εαν στους 6C τρελαινεται, αμα ζουσα σε καμια Γερμανια τι θα επρεπε να κανω;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 2
                                  21-quadra last edited by

                                  Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                  +1

                                  Να ελέγξουν και το βολάν, αν λείπει κανένα δόντι να το αλλάξουν.

                                  Εγώ άκουγα ότι πήρε μπρος.

                                  Πήρε τη δεύτερη φορά, τα δόντια δεν σπάνε έτσι εύκολα, δηλαδή δεν έχω δεί ποτέ μου να λείπει δόντι, απλά φαγώνονται όταν αυτό γίνεται συνεχώς, όταν είναι ζεστό παίρνει γιατί υπάρχουν διαστολές και κάποια υπολείματα γράσου λιπαίνουν τον άξονα της μίζας ο οποίος έχει ραβδώσεις και το γρανάζι της μίζας ταξιδεύει μέσα προς το βολάν οδηγούμενο από το δίχαλο του οπλισμού όταν γυρίζουμε το κλειδί για να βάλουμε μπροστά και έξω όταν αφήσουμε το κλειδί αφού έτσι διακόπτεται το ρεύμα στον ηλεκτρομαγνήτη του οπλισμού ( στο βαρελάκι ) όταν λοιπόν ξεραθούν οι φύγουν τα γράσα από τον άξονα της μίζας, το γρανάζι δεν έχει την απαιτούμενη ταχύτητα και δύναμη από τον οπλισμό για να κομπλάρει η μίζα, έτσι μόλις ακουμπάει στο γρανάζι του βολάν δεν έχει τη δύναμη να εισχωρήσει τα δόντια του μικρού της γραναζιού στο βολάν και περιστρέφεται με την ταχύτητα του άξονα της μίζας. Και αφού βγάλουμε βέβαια τη μίζα ρ΄'ιχνοπυμε και μια ματιά στα καρβουνάκια της και γρασάρουμε τα ρουλεμάν ή τα δαχτυλίδια/κουζινέτα του κινητήρα / άξονα της μίζας.

                                  Είδες άμα έχω όρεξη ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • D
                                    dog80 last edited by

                                    Αυτό που λές νομίζω δέν ισχυεί. Το βαρελάκι καθώς κινείται και σπρώχνει το γρανάζι, όταν τερματίσει κλείνει το κύκλωμα και ξεκινάει να γυρίζει η μίζα.

                                    Αν κάπου βρεί ζόρι και το γρανάζι δέν εμπλακεί πλήρως σημαίνει οτι και το βαρελάκι δέν θα τερματίσει και δέν θα κλείσει το κύκλωμα. Σε αυτή την περίπτωση χτυπάμε ελαφρά με ένα σφυράκι τη μίζα και ξεκολάει και μετά παίρνει μπρός.

                                    Ποτέ δέν έχω δεί τα δόντια του βολάν φαγωμένα, πάντα της μίζας. Υποθέτω οτι είναι απο πιό μαλακό υλικό ωστε να χαλάνε αυτά πρώτα και όχι του βολάν που αλλάζει πιό δύσκολα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 2
                                      21-quadra last edited by

                                      Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                                      Αυτό που λές νομίζω δέν ισχυεί. Το βαρελάκι καθώς κινείται και σπρώχνει το γρανάζι, όταν τερματίσει κλείνει το κύκλωμα και ξεκινάει να γυρίζει η μίζα.

                                      Αν κάπου βρεί ζόρι και το γρανάζι δέν εμπλακεί πλήρως σημαίνει οτι και το βαρελάκι δέν θα τερματίσει και δέν θα κλείσει το κύκλωμα. Σε αυτή την περίπτωση χτυπάμε ελαφρά με ένα σφυράκι τη μίζα και ξεκολάει και μετά παίρνει μπρός.

                                      Ποτέ δέν έχω δεί τα δόντια του βολάν φαγωμένα, πάντα της μίζας. Υποθέτω οτι είναι απο πιό μαλακό υλικό ωστε να χαλάνε αυτά πρώτα και όχι του βολάν που αλλάζει πιό δύσκολα.

                                      Δεν είναι έτσι όπως τα λες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                                        Ποτέ δέν έχω δεί τα δόντια του βολάν φαγωμένα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • 2
                                          21-quadra last edited by

                                          Για του λόγου το αληθές γιατί δεν ξέρω πως αλλιώς να το πω, η ενεργοποίηση του Solenoid και της μίζας είναι ταυτόχρονη, μόλις γυρίσει το κλειδί το βαρελάκι ενεργοποιεί τον DC κινητήρα ( την μίζα ) όχι κατά το τέλος της διαδρομής του γραναζιού της.

                                          http://www.samarins.com/glossary/starter.html

                                          Δεν έχω φωτό με φαγωμένα δόντια που γυρίζαμε το γρανάζι στο βολάν ανάποδα γιατί δεν υπήρχαν ( τότε ) ανταλλακτικά.

                                          Το γρανάζι ζεσταίνεται δυνατά με οξυγόνο και βγαίνει από το βολάν, το γυρίζεις ανάποδα και το ξαναζεσταίνεις και το ακουμπάς στη θέση του. Σήμερα γίνεται αλλά θέλει τεράστια προσοχή γιατί υπάρχουν οι εγκοπές του χρονισμού και η παραμικρή μετατόπιση σπάει κινητήρες.

                                          Εσύ δεν έχεις δεί, αλλά εγώ τα έχω δουλέψει όπως στο περιγράφω, ο Αντώνης που είναι παληός θα το επιβεβαιώσει

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • T
                                            tsargy last edited by

                                            Εγώ πάλι ρε παιδιά νομίζω ότι είναι πρόβλημα ρεύματος (μπαταρίας).
                                            Επειδή το συνδίασα και με την ένδειξη του τιμονιού, που όταν είναι πεσμένη η μπαταρία είναι πιθανό να ανάψει.
                                            Και 2ον, αυτό που άκουσα από το βίντεο είναι σαν να μην φτάνει το ρεύμα να κινήσει το μπουτόν (βαρελάκι) της μίζας ικανοποιητικά, ώστε να φτάσει στο βολάν το γραναζάκι της.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr