-
Παιδες εδω και ελαχιστες ημερες (απο τοτε που κρυωσε ο καιρος και το αμαξι μπορει να βρισκεται σε ακινησια πχ 1 ημερα) οταν προσπαθω να βαλω μπροστα ακουω ενα ανατριχιαστικο θορυβο και το αμαξι μου αγκομαχαει να παρει μπροστα. Στο βιντεακι που εβγαλα σημερα, στη πρωτη προσπαθεια εκανε το θορυβο και δεν πηρε μπροστα.
Ως ασχετος ρωταω εσας. Τι μπορει να ειναι;
-
Παιδες εδω και ελαχιστες ημερες (απο τοτε που κρυωσε ο καιρος και το αμαξι μπορει να βρισκεται σε ακινησια πχ 1 ημερα) οταν προσπαθω να βαλω μπροστα ακουω ενα ανατριχιαστικο θορυβο και το αμαξι μου αγκομαχαει να παρει μπροστα. Στο βιντεακι που εβγαλα σημερα, στη πρωτη προσπαθεια εκανε το θορυβο και δεν πηρε μπροστα.
Ως ασχετος ρωταω εσας. Τι μπορει να ειναι;
-
Παιδες εδω και ελαχιστες ημερες (απο τοτε που κρυωσε ο καιρος και το αμαξι μπορει να βρισκεται σε ακινησια πχ 1 ημερα) οταν προσπαθω να βαλω μπροστα ακουω ενα ανατριχιαστικο θορυβο και το αμαξι μου αγκομαχαει να παρει μπροστα. Στο βιντεακι που εβγαλα σημερα, στη πρωτη προσπαθεια εκανε το θορυβο και δεν πηρε μπροστα.
Ως ασχετος ρωταω εσας. Τι μπορει να ειναι;
-
Σαν να ξεκομπλάρει η μίζα μου ακούγεται
-
+1
Δεν ακούγεται καθαρά στο βίντεο αλλά μου φαίνεται ότι η μίζα δεν επιστρέφει και την περιστρέφει/παρασέρνει η μηχανή με ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ.΄
Αν δεν σταματήσει ο θόρυβος, μην ανεβάσεις στροφές πάνω από το ρελαντί - θα καταστραφεί η μίζα.
-
Εγώ κατάλαβα ότι δεν παίρνει καν. Απλά ξεκομπλάρει από το βολάν και γυρίζει ελεύθερη φορτίου.
-
Ακούγεται να παίρνει μπρος αλλά την πρώτη φορά η μίζα κολλάει, δεν τραβιέται πίσω και συνεχίζει να την περιστρέφει ο κινητήρας με απίστευτες στροφές (για μίζα).
-
στη πρωτη προσπαθεια εκανε το θορυβο και δεν πηρε μπροστα.
Επειδή γράφει αυτό ο Βασίλης. Εκτός αν κλείνει το μοτέρ από τον διακόπτη γιατί τρομάζει (και καλά κάνει).
-
εγω αποτι καταλαβα την πρωτη φορα δεν πιανει στον σφονδυλο .
καποιο προβλημα εχει η μιζα και δεν βγαινει καλα εξω το γραναζι για να πατησει στο βολαν. -
Bασικά στην αρχή εμπλέκεται κανονικά αλλά μετά απεμπλέκεται και γυρνάει στον αέρα.
-
εκλεισα ραντεβου στο service για δευτερα απογευμα μετα τη δουλεια μου.
Εντωμεταξυ ΣΚ δουλευω και ελπιζω να με βγαλει το κουβαδακι μουdrnino ναι δεν παιρνει καν, καλα καταλαβες. Το θορυβο δεν τον κανει οταν εχει παρει ηδη μπροστα αλλα μονο οταν γυριζω το κλειδι για να βαλω μπροστα.
Η δευτερη εκκινηση στο βιντεακι που τραβηξα εγινε απροβληματιστα.
Επισης οταν ειναι ζεστο η εκκινηση γινεται χωρις προβλημα.
-
Ο χρήστης CptBill έγραψε:
εκλεισα ραντεβου στο service για δευτερα απογευμα μετα τη δουλεια μου.
Εντωμεταξυ ΣΚ δουλευω και ελπιζω να με βγαλει το κουβαδακι μουdrnino ναι δεν παιρνει καν, καλα καταλαβες. Το θορυβο δεν τον κανει οταν εχει παρει ηδη μπροστα αλλα μονο οταν γυριζω το κλειδι για να βαλω μπροστα.
Δεν κομπλάρει η μίζα σου και το γρανάζι της γυρίζει τρελά ακουμπώντας στο γρανάζι του βολάν, θέλει γραζάρισμα ο άξονας της μίζας και το αξονάκι με το δίχαλο του οπλισμού της, με λίγα λόγια θέλει έξω η μίζα και αν το έχει κάνει πολλές φορές αυτό θα έχει σημαδέψει αρκετά το γρανάζι της αλλά και το γρανάζι του βολάν.
-
+1
Να ελέγξουν και το βολάν, αν λείπει κανένα δόντι να το αλλάξουν.
Εγώ άκουγα ότι πήρε μπρος.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
εκλεισα ραντεβου στο service για δευτερα απογευμα μετα τη δουλεια μου.
Εντωμεταξυ ΣΚ δουλευω και ελπιζω να με βγαλει το κουβαδακι μουdrnino ναι δεν παιρνει καν, καλα καταλαβες. Το θορυβο δεν τον κανει οταν εχει παρει ηδη μπροστα αλλα μονο οταν γυριζω το κλειδι για να βαλω μπροστα.
Δεν κομπλάρει η μίζα σου και το γρανάζι της γυρίζει τρελά ακουμπώντας στο γρανάζι του βολάν, θέλει γραζάρισμα ο άξονας της μίζας και το αξονάκι με το δίχαλο του οπλισμού της, με λίγα λόγια θέλει έξω η μίζα και αν το έχει κάνει πολλές φορές αυτό θα έχει σημαδέψει αρκετά το γρανάζι της αλλά και το γρανάζι του βολάν.
Αντε να το εχω βαλει μπροστα αυτες τις ημερες 2-3 φορες και να εκανε αυτο το θορυβο. ΣΚ ομως το χρειαζομαι οπωσδηποτε για τη δουλεια μου .
Εντωμεταξυ καπακι μου εβγαλε και ενα power steering check ( http://www.youtube.com/watch?v=B3_Pa5Mn3Is ) αλλα ειναι σχεδον σιγουρος πως δεν εχει να κανει με το προβλημα της μιζας αλλα ηταν εντελως τυχαιο αφου το τιμονι (η ηλεκτρικη υποβοηθηση ) δουλευε μια χαρα και με μια επανεκκινηση κανενα προβλημα. Νταξ, εαν στους 6C τρελαινεται, αμα ζουσα σε καμια Γερμανια τι θα επρεπε να κανω; -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
+1Να ελέγξουν και το βολάν, αν λείπει κανένα δόντι να το αλλάξουν.
Εγώ άκουγα ότι πήρε μπρος.
Πήρε τη δεύτερη φορά, τα δόντια δεν σπάνε έτσι εύκολα, δηλαδή δεν έχω δεί ποτέ μου να λείπει δόντι, απλά φαγώνονται όταν αυτό γίνεται συνεχώς, όταν είναι ζεστό παίρνει γιατί υπάρχουν διαστολές και κάποια υπολείματα γράσου λιπαίνουν τον άξονα της μίζας ο οποίος έχει ραβδώσεις και το γρανάζι της μίζας ταξιδεύει μέσα προς το βολάν οδηγούμενο από το δίχαλο του οπλισμού όταν γυρίζουμε το κλειδί για να βάλουμε μπροστά και έξω όταν αφήσουμε το κλειδί αφού έτσι διακόπτεται το ρεύμα στον ηλεκτρομαγνήτη του οπλισμού ( στο βαρελάκι ) όταν λοιπόν ξεραθούν οι φύγουν τα γράσα από τον άξονα της μίζας, το γρανάζι δεν έχει την απαιτούμενη ταχύτητα και δύναμη από τον οπλισμό για να κομπλάρει η μίζα, έτσι μόλις ακουμπάει στο γρανάζι του βολάν δεν έχει τη δύναμη να εισχωρήσει τα δόντια του μικρού της γραναζιού στο βολάν και περιστρέφεται με την ταχύτητα του άξονα της μίζας. Και αφού βγάλουμε βέβαια τη μίζα ρ΄'ιχνοπυμε και μια ματιά στα καρβουνάκια της και γρασάρουμε τα ρουλεμάν ή τα δαχτυλίδια/κουζινέτα του κινητήρα / άξονα της μίζας.
Είδες άμα έχω όρεξη ?
-
Αυτό που λές νομίζω δέν ισχυεί. Το βαρελάκι καθώς κινείται και σπρώχνει το γρανάζι, όταν τερματίσει κλείνει το κύκλωμα και ξεκινάει να γυρίζει η μίζα.
Αν κάπου βρεί ζόρι και το γρανάζι δέν εμπλακεί πλήρως σημαίνει οτι και το βαρελάκι δέν θα τερματίσει και δέν θα κλείσει το κύκλωμα. Σε αυτή την περίπτωση χτυπάμε ελαφρά με ένα σφυράκι τη μίζα και ξεκολάει και μετά παίρνει μπρός.
Ποτέ δέν έχω δεί τα δόντια του βολάν φαγωμένα, πάντα της μίζας. Υποθέτω οτι είναι απο πιό μαλακό υλικό ωστε να χαλάνε αυτά πρώτα και όχι του βολάν που αλλάζει πιό δύσκολα.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Αυτό που λές νομίζω δέν ισχυεί. Το βαρελάκι καθώς κινείται και σπρώχνει το γρανάζι, όταν τερματίσει κλείνει το κύκλωμα και ξεκινάει να γυρίζει η μίζα.Αν κάπου βρεί ζόρι και το γρανάζι δέν εμπλακεί πλήρως σημαίνει οτι και το βαρελάκι δέν θα τερματίσει και δέν θα κλείσει το κύκλωμα. Σε αυτή την περίπτωση χτυπάμε ελαφρά με ένα σφυράκι τη μίζα και ξεκολάει και μετά παίρνει μπρός.
Ποτέ δέν έχω δεί τα δόντια του βολάν φαγωμένα, πάντα της μίζας. Υποθέτω οτι είναι απο πιό μαλακό υλικό ωστε να χαλάνε αυτά πρώτα και όχι του βολάν που αλλάζει πιό δύσκολα.
Δεν είναι έτσι όπως τα λες.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Ποτέ δέν έχω δεί τα δόντια του βολάν φαγωμένα... -
Για του λόγου το αληθές γιατί δεν ξέρω πως αλλιώς να το πω, η ενεργοποίηση του Solenoid και της μίζας είναι ταυτόχρονη, μόλις γυρίσει το κλειδί το βαρελάκι ενεργοποιεί τον DC κινητήρα ( την μίζα ) όχι κατά το τέλος της διαδρομής του γραναζιού της.
http://www.samarins.com/glossary/starter.html
Δεν έχω φωτό με φαγωμένα δόντια που γυρίζαμε το γρανάζι στο βολάν ανάποδα γιατί δεν υπήρχαν ( τότε ) ανταλλακτικά.
Το γρανάζι ζεσταίνεται δυνατά με οξυγόνο και βγαίνει από το βολάν, το γυρίζεις ανάποδα και το ξαναζεσταίνεις και το ακουμπάς στη θέση του. Σήμερα γίνεται αλλά θέλει τεράστια προσοχή γιατί υπάρχουν οι εγκοπές του χρονισμού και η παραμικρή μετατόπιση σπάει κινητήρες.
Εσύ δεν έχεις δεί, αλλά εγώ τα έχω δουλέψει όπως στο περιγράφω, ο Αντώνης που είναι παληός θα το επιβεβαιώσει
-
Εγώ πάλι ρε παιδιά νομίζω ότι είναι πρόβλημα ρεύματος (μπαταρίας).
Επειδή το συνδίασα και με την ένδειξη του τιμονιού, που όταν είναι πεσμένη η μπαταρία είναι πιθανό να ανάψει.
Και 2ον, αυτό που άκουσα από το βίντεο είναι σαν να μην φτάνει το ρεύμα να κινήσει το μπουτόν (βαρελάκι) της μίζας ικανοποιητικά, ώστε να φτάσει στο βολάν το γραναζάκι της.
προβλημα κατα την εκκίνηση (ανατριχιαστικος θορυβος)