-
Κατι παιζει με τα extra.Ανεβαζουν πολυ ευκολα το βαρος.Παντως και στους 4τροχους καπου εκει το ειχαν μετρησει αν δεν κανω λαθος.
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Βασικα το δικο σου τωρα ειδα οτι ειναι 1562Μαλλον full extra πρεπει να ειναι
ναι οκ..
Κατι παιζει με τα extra.Ανεβαζουν πολυ ευκολα το βαρος.Παντως και στους 4τροχους καπου εκει το ειχαν μετρησει αν δεν κανω λαθος.
ποσο να το ανεβασαν? 60 κιλα ειναι πολυ πραμα
δεν ξερω βεβαια τι παιζει με βενζινες
-
Παιδιά αποκλείεται! Αν λέει 1490 η Audi τόσο είναι! Γκαραντί!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Παιδιά αποκλείεται! Αν λέει 1490 η Audi τόσο είναι! Γκαραντί!1450 λεει η audi
1500 μου ειπε ο vellerefontis και 1510 ειχε μετρησει το drive
τι να σου πω ? δε πα να μαι και 1600.. χεστηκα
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Κατι παιζει με τα extra.Ανεβαζουν πολυ ευκολα το βαρος.Παντως και στους 4τροχους καπου εκει το ειχαν μετρησει αν δεν κανω λαθος.http://www.rototestinstitute.org/popup/ ... artsID=784
κοίτα πόσα βγάζει το μπράβο τροχό...
ρουκέτα είναι... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Βασικα το δικο σου τωρα ειδα οτι ειναι 1562
Μαλλον full extra πρεπει να ειναι
ναι οκ..
Διακρινω καποιο υφος ειρωνειας ?
Οριστε και το αποδεικτικο στοιχειο
Youtube VideoΠαντως εκει το μετρησαν 1400 Kg
-
σε ολα τα τουρμπατα ο,τι λενε βγαζουν μονο σε κανα ατμοσφαιρικο κοβουν καμια 20αρα αλογα στο τροχο
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Παιδιά αποκλείεται! Αν λέει 1490 η Audi τόσο είναι! Γκαραντί!
1450 λεει η audi
1500 μου ειπε ο vellerefontis και 1510 ειχε μετρησει το drive
τι να σου πω ? δε πα να μαι και 1600.. χεστηκα
1455?? Είδα καλά?? Και γω είμαι 1.92, 80 κιλά και έχω six-pack!!
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Κατι παιζει με τα extra.Ανεβαζουν πολυ ευκολα το βαρος.Παντως και στους 4τροχους καπου εκει το ειχαν μετρησει αν δεν κανω λαθος.
http://www.rototestinstitute.org/popup/ ... artsID=784
κοίτα πόσα βγάζει το μπράβο τροχό...
ρουκέτα είναι...Λογικο αφου εχει βγαλει στροφαλο 165 αλογα
-
ενταξει λεει ψεματα η εταιρεια
ευγενειε για να καταληξουμε, τωρα που μου εβγαλες 30 κιλα ειμαι ευχαριστημενος
1400 ειναι λογικο
α ρε γαμωτο , τοσο θεικος πια αυτος ο tfsi, που μεχρι και το τανκερ του Στεφανου καταφερνει να κινει γρηγορα
-
Βασικα ηθελα να τονωσω το ηθικο των ιταλοφιλων για να μην νομιζουν οτι εχουν μονο αυτοι βαρια αυτοκινητα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
α ρε γαμωτο , τοσο θεικος πια αυτος ο tfsi, που μεχρι και το τανκερ του Στεφανου καταφερνει να κινει γρηγοραΤωρα που κολλαει αυτο?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ενταξει λεει ψεματα η εταιρειαευγενειε για να καταληξουμε, τωρα που μου εβγαλες 30 κιλα ειμαι ευχαριστημενος
1400 ειναι λογικο
α ρε γαμωτο , τοσο θεικος πια αυτος ο tfsi, που μεχρι και το τανκερ του Στεφανου καταφερνει να κινει γρηγορα
Προσεχε μη σε πετύχω μόνο καμιά μέρα και σου ράψω κάνα κουστουμάκι στα μέτρα σου!
-
πωρε φευγα το θρεντ
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
σε 0-100 και 400αρια το κλιό δν έχει καμία τύχη απέναντι στο s...
Το παλιό Clio RS. Γιατί το f/l με τα 203 είναι πολύ γρήγορο (μετρήθηκε στα 6.9 για τα 0-100).
αν και δεν έχω οδηγήσει αυτό με τα 203hp παραείναι γρήγορο...
κάπου είχα δει ένα βιντεο παρουσίασεις του gpa ss που στο τέλος είχε drag race μεταξύ των
gpa ss
ibiza cupra
renault rs (203hp)και το gpa ss ήταν εύκολα μπροστά (η φίατ δίνει 0-100 7,4??)
-
ναι το θυμαμαι που λεγαμε οτι το αλλο δεν ξεκινα λογω dsg
αρα τι παραειναι γρηγορο (το clio)? το περναει ενα υποθετικα πιο αδυναμο αυτοκινητο με λιγοτερα κυβικα
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
ενταξει λεει ψεματα η εταιρεια
ευγενειε για να καταληξουμε, τωρα που μου εβγαλες 30 κιλα ειμαι ευχαριστημενος
1400 ειναι λογικο
α ρε γαμωτο , τοσο θεικος πια αυτος ο tfsi, που μεχρι και το τανκερ του Στεφανου καταφερνει να κινει γρηγορα
Προσεχε μη σε πετύχω μόνο καμιά μέρα και σου ράψω κάνα κουστουμάκι στα μέτρα σου!
Kαλα, εσυ να ετοιμαζεσαι για 'χακι' ή 'μοδιστρας' κοστουμακι οσονουπω...
Λοιπον για να ειμαστε και On topic, το Cooper S (R56) βγαζει τροχο 173,4αλογα (ναι ειναι πολλα. )
με ροπη 26,4χλγμ/1700-5000σ.α.λ, και αντιστοιχα το clio RS (προ fl) δυναμομετρηθηκε επισης στους 4τροχους στα 166αλογα με ροπη 17,7χλγμ/5800σ.α.λ.
Τα βαρυ τους ειναι συμφωνα με την ζυγαρια του περιοδικου 1218κιλα για το cooper S
και 1260κιλα για το clio RS.
Ενδεικτικα 400αρι και 1000μετρα το Cooper τα κανει σε 15,1sec/152km/h και 27,5/190,
ενω το Clio RS σε 15,4/146 και 28,2/185.
H υπεροχη και αποτελεσματικοτητα του Copper s σχεδον παντου, ειναι σαφεστατη, με τους τροχους στριμμενους ομως (και σε off balance οδηγηση) το Clio μαλλον χαριζει μεγαλυτερα χαμογελα... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ναι το θυμαμαι που λεγαμε οτι το αλλο δεν ξεκινα λογω dsgαρα τι παραειναι γρηγορο (το clio)? το περναει ενα υποθετικα πιο αδυναμο αυτοκινητο με λιγοτερα κυβικα
δεν το διατύπωσα σωστά...
εννοώ οτι τα παραλάνε ... πόσο πιο γρήγορο μπορεί να είναι από το proface??
-
ναι συμφωνω
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Κατι παιζει με τα extra.Ανεβαζουν πολυ ευκολα το βαρος.Παντως και στους 4τροχους καπου εκει το ειχαν μετρησει αν δεν κανω λαθος.
http://www.rototestinstitute.org/popup/ ... artsID=784
κοίτα πόσα βγάζει το μπράβο τροχό...
ρουκέτα είναι...Λογικο αφου εχει βγαλει στροφαλο 165 αλογα
πίστεψε με , αν έβγαζε 150+ άλογα τροχό θα πέταγε...
κοίτα
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12350φαντάσου οτι το corsa opc βγάζει 165...
cooper s(r56) η clio rs?