-
Συμφωνω απολυτως με pai mei ως προς τις τοποθετησεις του προς Cavalino,
αλλα και με redmonster...
Γενικα παντως και τα δυο μπορουν να προσφερουν συγκινησεις, απλα το Clio
εχει πιο καθαροαιμη (και ανοθευτη σε ενα βαθμο λογω ατμοσφαιρικου κινητηρα) αγωνιστικη αισθηση.
Σαφως και ειναι ενα μεγαλο διλλημα, αλλα με την διαφορα τιμης, και τον φιλο
να ειναι του 'αθληματος' νομιζω οτι η πλαστιγγα γερνει προς Clio RS...Edit: αν ο φιλος βρει απο τα τελευταια μοντελα RS πριν το fl,
θα εισπραξει και το 'κερασακι' των 2μακρυτερων τελικων σχεσεων για λιγοτερο
θορυβωδες ταξιδι, αλλα και την βελτιωμενη αισθηση-αποκριση στα χαμηλα με την
ανανεωμενη χαρτογραφηση οπως ανεφερε καποιος κατοχος. -
-
Η ομορφιά είναι υποκειμενικό θέμα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι είναι καλύτερο και ταχύτερο από το προ f/l.
-
190 αλογα στροφαλο ποιο ειναι τελικα ρε σεις? μπερδευτηκαμε..
εγω μιλαω για ρς 06 και επειτα προ φειςλιφτ
επισης το κουπερ σ βγαινει πλεον με 185πσ απο 2010 και επειτα...καμια μετρηση γι αυτο δεν εχουμε προφανως ακομα ε..
-
Ο χρήστης gbak έγραψε:
190 αλογα στροφαλο ποιο ειναι τελικα ρε σεις? μπερδευτηκαμε..εγω μιλαω για ρς 06 και επειτα προ φειςλιφτ
επισης το κουπερ σ βγαινει πλεον με 185πσ απο 2010 και επειτα...καμια μετρηση γι αυτο δεν εχουμε προφανως ακομα ε..
πάντως το cooper s που σε ενδιαφέρει σε μια μέτρηση που είδα έβγαλε 170 άλογα
-
Ο χρήστης gbak έγραψε:
190 αλογα στροφαλο ποιο ειναι τελικα ρε σεις? μπερδευτηκαμε..εγω μιλαω για ρς 06 και επειτα προ φειςλιφτ
επισης το κουπερ σ βγαινει πλεον με 185πσ απο 2010 και επειτα...καμια μετρηση γι αυτο δεν εχουμε προφανως ακομα ε..
Αυτό που θέλεις εσύ είναι αρκετά πιο αργό από αυτο της παραπάνω φωτό. Καθώς δεν έχει παραχθεί ο κινητήρας των 184 ίππων είναι λίγο δύσκολο να έχουμε μετρήσεις.
-
Το Clio profl βγαζει 190 αλογα στροφαλο πρακτικα.Το Clio fl βγαζει 200+ και το Mini Cοoper S R56 βγαζει 190+ αλογα στροφαλο και 26+ Kgm ροπη.
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
το Mini Cοoper S R56 βγαζει 190+ αλογα στροφαλο και 26+ Kgm ροπη.175 δεν βγάζει στρόφαλο?
-
Ετσι λεει η εταιρεια.Πρακτικα 190+ στροφαλο.Παει διπλα διπλα με το καινουργιο GTI VI να φανταστεις.
-
τοσο γρηγορο το εκαναν? με gti?
-
Μην ξεχνας οτι το GTI VI ειναι 200+ κιλα βαρυτερο
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Μην ξεχνας οτι το GTI VI ειναι 200+ κιλα βαρυτερο80 θες να πεις
200+ κιλα παραπανω ειναι το δικο μου βοδι
-
Οχι ρε , 1230 το Mini , 1430 το GTI VI
To δικο σου αστο ειναι πολυ βοδι 1490 κιλα
-
και όμως περίπου 200 κιλά είναι η διαφορα
-
τι λετε ρε παιδια ειμαι μονο 60 κιλα πανω απο το gti???
το δικο μου ξερω οτι ειναι 1500 σχεδον ακριβως ζυγισμενο, εχει ζυγισει ο vellerefontis το δικο του που ειναι ακριβως ιδιο (+ οροφη)
-
Ααααααααα σου λεω τοσο ειναι
http://www.rototestinstitute.org/popup/ ... artsID=906
-
γιατί τρελαίνεσαι καλε το ίδιο αυτοκίνητο είναι
απλά τα + κιλά φαντάζομαι είναι από την τετρακίνηση (?)
-
Βασικα το δικο σου τωρα ειδα οτι ειναι 1562
Μαλλον full extra πρεπει να ειναι
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Ααααααααα σου λεω τοσο ειναιhttp://www.rototestinstitute.org/popup/ ... artsID=906
μου κανει εντυπωση παντως που παροτι εχει dsg, το συγκεκριμενο site το δινει πιο ελαφρυ απο το χειροκινητο gti V
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Ααααααααα σου λεω τοσο ειναι
http://www.rototestinstitute.org/popup/ ... artsID=906
μου κανει εντυπωση παντως που παροτι εχει dsg, το συγκεκριμενο site το δινει πιο ελαφρυ απο το χειροκινητο gti V
@@ριες λέει το site...
cooper s(r56) η clio rs?