Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 207 1.6 HDi 110hp - ζητούνται πληροφορίες
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 207 1.6 HDi 110hp - ζητούνται πληροφορίες
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    12
    29
    1069
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kavy last edited by

      @grgio1: Ευχαριστώ για τα αναλυτικότατα ποστ και τις χρήσιμες πληροφορίες.

      @meco: Πέρασα από τα VW αλλά μου μίλησαν μόνο για έναν πετρελαιοκινητήρα με 90hp.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stormold last edited by

        Ο χρήστης drdino έγραψε:
        Η μόνη διαφωνία που έχω με αυτά που λέει ο κύριος είναι στην αντοχή του εσωτερικού. Και εμένα μου έχει δώσει την αίσθηση πως η συναρμογή θα μπορούσε να είναι καλύτερη. Από την άλλη, όσα 207 έχω οδηγήσει (το μέγιστο με περίπου 60k χλμ) ήταν μια χαρά, αλλά συνήθως μιλάμε για ψιλοψείρες οδηγούς.
        Το 307 μου ας πούμε θεωρώ πως έχει καλύτερη συναρμογή από το 207.

        Σε απτή ποιότητα είναι πολύ καλό πάντως.

        Εγώ το μοναδικό σημείο που βλέπω να κερδίζει πραγματικά πόντους το 207 (ως μοντέλο) είναι η χρήση του 1.6T με τα 150 και 175 άλογα αντίστοιχα.
        Φυσικά μπορεί και ο πετρελαιοκινητήρας να ξεχωρίζει σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
        Αλλά για αυτό δεν έχω άποψη.

        Σε όλα τα υπόλοιπα όμως, δεν νομίζω να ξεχωρίζει σε κάποιο τομέα τόσο πολύ, ώστε να γίνεται ιδιαίτερη μνεία και αναφορά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          rafi last edited by

          πολλά δεν ειναι 19.300 για πετραιλεοκινητο super mini.??

          το clio με τον 1,5dCi 105hp βγαινει γυρω στα 17.500

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • G
            grgio1 last edited by

            Ο χρήστης Storm έγραψε:

            Όλα αυτά τα κάνει το 207;
            Μιλάμε για το Peugeot 207;

            Χα!χα!καλό!
            Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;

            Φίλε storm, αυτή είναι η εντύπωση που εγώ αποκόμισα. Εσύ αν δεν κάνω λάθος από την υπογραφή σου φένεται ότι είσαι κάτοχος 207, οπότε και εσύ έχεις τη δική σου. Όπως και εγώ, αν θέλεις πόσταρέ τη, για να διευκολύνεις τον kavy που ψάχνεται για αγορά (δεν είδα κάπου να χεις ποστάρει, ίσως να το χεις κάνει σε άλλο σημείο, δεκτό).
            Πάντως, το να λες απλά ότι όλα αυτά δεν τα κάνει, και επιχείρημα δεν είναι και δεν βοηθάς καθόλου! Όσο για τα γελάκια και τα ανέκδοτα... ΑΠΛΑ
            drdino είναι κάπου λογικό το 307 να έχει καλύτερη συναρμογάρμογά καθότι μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκίνητο από την ίδια την Peugeot. Δεν έχω προσωπική άποψη (μία μόνο φορά έχω μπει σε ενός φίλου και δεν θυμάμαι)

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              stormold last edited by

              Ο χρήστης grgio1 έγραψε:
              Φίλε storm, αυτή είναι η εντύπωση που εγώ αποκόμισα. Εσύ αν δεν κάνω λάθος από την υπογραφή σου φένεται ότι είσαι κάτοχος 207, οπότε και εσύ έχεις τη δική σου. Όπως και εγώ, αν θέλεις πόσταρέ τη, για να διευκολύνεις τον kavy που ψάχνεται για αγορά (δεν είδα κάπου να χεις ποστάρει, ίσως να το χεις κάνει σε άλλο σημείο, δεκτό).
              Πάντως, το να λες απλά ότι όλα αυτά δεν τα κάνει, και επιχείρημα δεν είναι και δεν βοηθάς καθόλου! Όσο για τα γελάκια και τα ανέκδοτα... ΑΠΛΑ
              ...

              Τα έχω 'γράψει' πολλές φορές, αναλυτικότατα για το 207... σε διάφορα θέματα για όλα αυτά που αναφέρεις.
              Δεν μπορώ διαρκώς να 'λέω' τα αρνητικά ή και τα θετικά του 207.

              Πλέον έχω γίνει γραφικός και θα με ξεφωνίσουν οι υπόλοιποι, ειδικά οι Made In France...

              υ.γ. π.χ.
              viewtopic.php?f=15&t=3699&p=1741625#p1741625
              viewtopic.php?f=15&t=40350&start=15

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                grgio1 last edited by

                Ο χρήστης Storm έγραψε:

                Τα έχω 'γράψει' πολλές φορές, αναλυτικότατα για το 207... σε διάφορα θέματα για όλα αυτά που αναφέρεις.
                Δεν μπορώ διαρκώς να 'λέω' τα αρνητικά ή και τα θετικά του 207.
                Πλέον έχω γίνει γραφικός και θα με ξεφωνίσουν οι υπόλοιποι, ειδικά οι Made In France...
                υ.γ. π.χ.
                viewtopic.php?f=15&t=3699&p=1741625#p1741625
                viewtopic.php?f=15&t=40350&start=15:)

                Ok, άλλωστε είπα: (δεν είδα κάπου να χεις ποστάρει, ίσως να το χεις κάνει σε άλλο σημείο, δεκτό).
                Το βρίσκω λογικό να μην υπάρχει πλρη συμφωνία μεταξύ μελών, γιατί τότε δεν θα υπήρχε λόγος ύπρξης για το forum (ένας κόσμος αγγελικά πλασμένος)!!
                Τεσπα δεν παίζει παρεξήγηση, αυτό θα λειπε άλλωστε!! Ο καθένας παραθέτει τις απόψεις του θετικές ή αρνητικές. Όσο για τον σχολιασμό τους, ο καθένας το κάνει όπως νομίζει πιο σωστά!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  noe last edited by

                  δεν ξερω αν θελεις το 207 οπωσδιποτε αλλα απλα σου λεω , σε περιπτωση που δεν το εχεις ξαψει ,οτι ο συγκεκριμενος κινητηρας μπαινει και στο C4 η και στο νεωτερο 308. Εγω το έψαξα πολύ για τον hdi 110 hp, αλλα για το C4 αλλα η μ……ς της Σιτροεν με κουρασαν και το αφησα.

                  Τελικα πηγα στο Bravo m-jet με τα 120 αλογα και 30,5 ροπης !!! Ειμαι αρκετα ικανοποιημένος. αλλα μην σε παρασύρει η θηριώδης ροπη των diesel. Στο δικο μου να φανταστείς πιστευω ότι η 1η υπαρχει μονο « για να φυγει από το σταδιο της ακινησίας το αυτοκίνητο» .την δυναμη του την δειχνει σταδιακα και σταθερα χωρις να σε κολαει όμως και στο καθισμα. Το τραβηγμα του είναι άλλο πραγμα όμως!!! Και για προσπερασεις τις εχει για πλακα!
                  Αυτά από το δικο diesel .

                  Πάντως αν θελεις να μηνεις στην κατηγορία του 207 θα σου προτηνα να δεις οπωσδηποτε το νέο punto evo με τον κινητήρα που εχω εγω στο bravo. Στα 1600 και αυτος αλλα με 10 αλογα παραπανω και 30 κιλα ροπης αντι 24. Η τιμη του είναι στα ιδια (19500 περιπου) στην εκδοση sport.
                  http://www.fiat.gr/main/home.cfm?pageid ... rsion=1039

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    kavy last edited by

                    Αρκετά ενδιαφέρουσες οι εναλλακτικές που κατατέθηκαν και θα τις έψαχνα αν η γυναίκα μου (δικό της θα είναι) δεν είχε 'κολλήσει' με το 207. Αυτό που μου έμεινε είναι να επιλέξω κινητήρα.

                    Θα το είχα παραγγείλει στα τυφλά αν δεν ήταν τόσο ακριβό, τώρα όμως οφείλω να το οδηγήσω πρώτα. Ελπίζω να τα καταφέρω και να σας μεταφέρω τις εντυπώσεις μου.

                    Πάντως το Fiesta με το ίδιο μοτέρ (στην έκδοση με τα 90 αλόγατα) που οδήγησα ήταν απογοητευτικό: θορυβώδες (τόσο απ' έξω όσο και από μέσα - άρα κακή ηχομόνωση) και με φτηνιάρικη αίσθηση στο εσωτερικό. Και δεν ήταν test drive, ήταν έτοιμο να παραδοθεί. Δοκιμάστηκε με τη σύμφωνη γνώμη του ιδιοκτήτη, για να προλάβω τυχόν απορίες.

                    Αντίθετα το Πόλο με ενθουσίασε με την ποιότητα που ανέδιδε στο δρόμο καθώς και με την αίσθηση τιμονιού-κιβωτίου, αλλά το Γερμανικής αισθητικής εσωτερικό το έστειλε στα ..Τάρταρα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Πάντως για να αποσβεστεί το παραπάνω κόστος αγοράς ενός μικρού ντίζελ μέσα σε ένα λογικό διάστημα ετών, θα πρέπει να γίνονται πάνω από 20.000 χιλιόμετρα τον χρόνο. Μήπως να κοιτούσες βενζίνη;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        koliatsos44 last edited by

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1
                        • 2
                        • 2 / 2
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr