Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    • 1
    • 2
    • 341
    • 342
    • 343
    • 344
    • 345
    • 463
    • 464
    • 343 / 464
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    9266
    14985
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kikizas-grigoris last edited by

      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

      Εδω το ψοροκο εχει 412...

      Το Scirocco !!! Kαι λιγες ειναι...

      Ε τράβα πάρτο το τριμπούρδελο να ησυχάσεις και συ να ησυχάσουμε και μεις!!

      Eσυ τι συγχιζεσαι, αφου το λεει λαθος και το ειρωνευεται.
      Eξαλλου δεν πρεπει να προετοιμαζεσαι σιγα σιγα?
      Εχεις να υπηρετησεις την πατριδα σε λιγο...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stefan147 last edited by

        Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

        Εδω το ψοροκο εχει 412...

        Το Scirocco !!! Kαι λιγες ειναι...

        Ε τράβα πάρτο το τριμπούρδελο να ησυχάσεις και συ να ησυχάσουμε και μεις!!

        Eσυ τι συγχιζεσαι, αφου το λεει λαθος και το ειρωνευεται.
        Eξαλλου δεν πρεπει να προετοιμαζεσαι σιγα σιγα?
        Εχεις να υπηρετησεις την πατριδα σε λιγο...

        8/2 Λαμία! Σήμερα ήρθε και το χαρτί!
        Αυτό δεν σημαίνει ότι θα σε αφήσω να αλωνίζεις στα θέματα της πιο Ιστορικής Μάρκας Αυτοκινήτων!

        Επίσης να ξέρεις ότι ετοιμάζω πρόγραμμα με internet για το κινητό! I' ll hunt you down wherever you are!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos last edited by

          Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

          Εδω το ψοροκο εχει 412...

          Το Scirocco !!! Kαι λιγες ειναι...

          Ε τράβα πάρτο το τριμπούρδελο να ησυχάσεις και συ να ησυχάσουμε και μεις!!

          Eσυ τι συγχιζεσαι, αφου το λεει λαθος και το ειρωνευεται.
          Eξαλλου δεν πρεπει να προετοιμαζεσαι σιγα σιγα?
          Εχεις να υπηρετησεις την πατριδα σε λιγο...

          8/2 Λαμία! Σήμερα ήρθε και το χαρτί!
          Αυτό δεν σημαίνει ότι θα σε αφήσω να αλωνίζεις στα θέματα της πιο Ιστορικής Μάρκας Αυτοκινήτων!

          Επίσης να ξέρεις ότι ετοιμάζω πρόγραμμα με internet για το κινητό! I' ll hunt you down wherever you are!

          Στρατό μπαίνουμε? Μούρλια θα περάσεις ένα χρόνο (ή όσο είναι τώρα).

          Εσύ μπορεί να ετοιμάζεις πρόγραμμα...αυτοί να δεις τι ετοιμάζουν για σένα

          Στην εκπαίδευση ξέχνα το κινητό.

          Nikos @ YouTube

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster last edited by

            Ο χρήστης italakias έγραψε:
            για να λεμε και του στραβου το δικιο ,οι ιταλοι ειναι λαμογια,κομπιναδοροι,μαφιοζοι και δεν εχουν καμια σχεση με γερμανους .ιαπωνες κτλ.

            μια ζωη στην φινετσα στηριζονται,να σε γελασουν ,να σε κοροιδεψουν και να σου παρουν τα λεφτα.
            αυτο δεν μπορω να το συγχωρεσω και ειναι και ενας λογος πολυ σοβαρος για να μην παρω ποτε καινουριο ιταλικο αυτοκινητο.

            χεστήκανε οι ιταλοί νομίζεις που δεν θα τους προτιμήσεις...

            έτσι και αλλιώς δεν είσαι στο τάργκετ γρουπ τους...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              red_monster last edited by

              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

              απιστευτο το οτι εχουν γραφτει 510 σελιδες γι αυτο το αυτοκινητο

              Ελα ντε...

              ρε γρηγόρη τις περισσότερες σελίδες τις έχεις γράψει εσύ και μερικοί ακόμα αντιαλφίστα...

              που να σου άρεσε κιόλας...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                red_monster last edited by

                Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
                όχι μικροαλλαγές, αλλάξανε όλο το eos εσωτeρικο με του golf 6 και δώσανε +11 άλογα στον δίλιτρο, απαράδεκτο

                τι μικρόαλλαγές... χαμός έχει γίνει ...
                δεν θα λες έχω σιρόκο του 09, αλλά της 25week...

                και αυτό το μέτριο ποιοτικά αυτοκίνητο , με τον δήθεν σπορ χαρακτήρα κατάφεραν να το πουλάνε 22+...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kotetsi last edited by

                  Ενώ το value for money της MiTo είναι τρομερό...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kikizas-grigoris last edited by

                    Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                    όχι μικροαλλαγές, αλλάξανε όλο το eos εσωτeρικο με του golf 6 και δώσανε +11 άλογα στον δίλιτρο, απαράδεκτο

                    τι μικρόαλλαγές... χαμός έχει γίνει ...
                    δεν θα λες έχω σιρόκο του 09, αλλά της 25week...

                    και αυτό το μέτριο ποιοτικά αυτοκίνητο , με τον δήθεν σπορ χαρακτήρα κατάφεραν να το πουλάνε 22+...

                    Σχετικα με το προηγουμενο σου Post.
                    Μα μου αρεσει σε ενα βαθμο η QV και δεν το εκρυψα, παροτι 'χοντρουλα'
                    για τα σχεδιαστικα μου γουστα.
                    Το rocco ειναι οντως ακριβο, ως ενα εναλλακτικο sport με ιδιαιτερο design
                    Golf 122ιππων, οπου ξεκινα και η βασικη του εκδοση.
                    Μετριο ποιοτικα δεν ειναι σε καμμια περιπτωση.
                    Τα εχουμε πει και σε πμ, και εσυ ο ιδιος μου ειπες οτι ειναι 'πιο αυτοκινητο'
                    ειναι καλυτερο για ταξιδια, καλυτερη ηχομονωση κτλ.
                    Αρκει μονο να κλεισεις τις πορτες αντιστοιχα στα δυο αυτοκινητα και καταλαβαινεις.
                    Οχι οτι στην Mito ειναι χαλια, αλλα δεν ειναι οπως στο rocco.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mirage last edited by

                      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                      Αρκει μονο να κλεισεις τις πορτες αντιστοιχα στα δυο αυτοκινητα και καταλαβαινεις.

                      Πες μου τώρα οτι επειδή είναι πιο βαρύ είναι καλύτερο στο δρόμο και με έχεις αποτελειώσει

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stefan147 last edited by

                        Ο χρήστης mirage έγραψε:

                        Αρκει μονο να κλεισεις τις πορτες αντιστοιχα στα δυο αυτοκινητα και καταλαβαινεις.

                        Πες μου τώρα οτι επειδή είναι πιο βαρύ είναι καλύτερο στο δρόμο και με έχεις αποτελειώσει

                        Έχει γερμανική λαμαρίνα λέμε!!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          αυτο παντως με το κλεισιμο της πορτας το θεωρω μεγαλη απατη και ξερω οτι οι γερμανοι ειδικα δινουν βαση σε αυτο για να προσφερουν αισθηση ποιοτητας

                          αμα θελετε παντως βαρυ κλεισιμο πορτας εχω και το c2 μου που εχει μικρους μεντεσεδες για το μεγεθος των πορτων της και αμα εισαι σε καμια κατηφορα και σου φυγει μπορει να στραβωσει και το φτερο σου (ναι το εχω παθει )
                          θελει μπρατσα για να κλεισει

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kikizas-grigoris last edited by

                            Ο χρήστης mirage έγραψε:

                            Αρκει μονο να κλεισεις τις πορτες αντιστοιχα στα δυο αυτοκινητα και καταλαβαινεις.

                            Πες μου τώρα οτι επειδή είναι πιο βαρύ είναι καλύτερο στο δρόμο και με έχεις αποτελειώσει

                            Δεν ειπα κατι τετοιο, αλλα φανταζομαι επισης οτι γνωριζεις τα ΠΟΛΥ μεγαλυτερα μετατροχια που διαθετει οπως επισης και την καλορυθμισμενη ανεξαρτητη πισω αναρτηση
                            που φερει απο το τελευταιο Passat, για να απαντησω εμμεσως πλην σαφως τουλαχιστον
                            ως προς την αποτελεσματικοτητα (μεγιστη ταχυτητα εισοδου-εξοδου σε στροφη, αλλα και συνολικα μια 'σφιχτη' σχετικα διαδρομη) του στον δρομο.
                            Το αν η Mito ειναι πιο ευχαριστη , πιο παιχνιδιαρικη στο δρομο απο το scirocco αυτο συζητιεται, και πιθανοτατα λογω ρυθμισεων ESP , ψηλοτερου κεντρου βαρους και ελαφρως μικροτερου μεταξονιου να 'παιζει' πιο ευκολα, το ερωτημα ομως ειναι αν 'παιζει' πιο ευχαριστα συνολικα το γενικοτερο 'πατημα' της σε σχεση με το rocco...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Q
                              qsisvts last edited by

                              Γρηγορη τα αυτοκινητα που συζηταμε τι διαφορα βαρους εχουν ?
                              (ζυγισμενα αν εχεις παρακαλω)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mirage last edited by

                                Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                Αρκει μονο να κλεισεις τις πορτες αντιστοιχα στα δυο αυτοκινητα και καταλαβαινεις.

                                Πες μου τώρα οτι επειδή είναι πιο βαρύ είναι καλύτερο στο δρόμο και με έχεις αποτελειώσει

                                Δεν ειπα κατι τετοιο, αλλα φανταζομαι επισης οτι γνωριζεις τα ΠΟΛΥ μεγαλυτερα μετατροχια που διαθετει οπως επισης και την καλορυθμισμενη ανεξαρτητη πισω αναρτηση
                                που φερει απο το τελευταιο Passat, για να απαντησω εμμεσως πλην σαφως τουλαχιστον
                                ως προς την αποτελεσματικοτητα (μεγιστη ταχυτητα εισοδου-εξοδου σε στροφη, αλλα και συνολικα μια 'σφιχτη' σχετικα διαδρομη) του στον δρομο.
                                Το αν η Mito ειναι πιο ευχαριστη , πιο παιχνιδιαρικη στο δρομο απο το scirocco αυτο συζητιεται, και πιθανοτατα λογω ρυθμισεων ESP , ψηλοτερου κεντρου βαρους και ελαφρως μικροτερου μεταξονιου να 'παιζει' πιο ευκολα, το ερωτημα ομως ειναι αν 'παιζει' πιο ευχαριστα συνολικα το γενικοτερο 'πατημα' της σε σχεση με το rocco...

                                Εγώ άλλο λέω...Τεσπά...Πήρα την απάντηση που ήθελα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kikizas-grigoris last edited by

                                  Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                  Γρηγορη τα αυτοκινητα που συζηταμε τι διαφορα βαρους εχουν ?
                                  (ζυγισμενα αν εχεις παρακαλω)

                                  Aκριβως αυτο εψαχνα τωρα για να προσθεσω ως απαντηση στα λεγομενα μου στον mirage.
                                  Στα 25εκατοστα περιπου μεγαλυτερου συνολικου μηκους (μια κατηγορια πανω δλδ)
                                  το Rocco 160 (full extra με ηλιοροφη, ηλεκτρικα δερματινα καθισματα κλπ)
                                  ζυγιστηκε στους 4τροχους στα 1317κιλα, οταν αντιστοιχα η Mito 155 με 18αρες (χωρις ηλιοροφη - δερματινα) ζυγιστηκε στα 1227κιλα, 90κιλα διαφορα δηλαδη, οσο ενας
                                  γεματος ή αρκετα ψηλος ανδρας, κατι που για την συγκεκριμενη και μεγαλυτερη κατηγορια που ανηκει δεν βρισκω και υπερβολικο, χωρις βεβαια να το θεωρω και ελαφρυ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kikizas-grigoris last edited by

                                    Ο χρήστης mirage έγραψε:

                                    Αρκει μονο να κλεισεις τις πορτες αντιστοιχα στα δυο αυτοκινητα και καταλαβαινεις.

                                    Πες μου τώρα οτι επειδή είναι πιο βαρύ είναι καλύτερο στο δρόμο και με έχεις αποτελειώσει

                                    Δεν ειπα κατι τετοιο, αλλα φανταζομαι επισης οτι γνωριζεις τα ΠΟΛΥ μεγαλυτερα μετατροχια που διαθετει οπως επισης και την καλορυθμισμενη ανεξαρτητη πισω αναρτηση
                                    που φερει απο το τελευταιο Passat, για να απαντησω εμμεσως πλην σαφως τουλαχιστον
                                    ως προς την αποτελεσματικοτητα (μεγιστη ταχυτητα εισοδου-εξοδου σε στροφη, αλλα και συνολικα μια 'σφιχτη' σχετικα διαδρομη) του στον δρομο.
                                    Το αν η Mito ειναι πιο ευχαριστη , πιο παιχνιδιαρικη στο δρομο απο το scirocco αυτο συζητιεται, και πιθανοτατα λογω ρυθμισεων ESP , ψηλοτερου κεντρου βαρους και ελαφρως μικροτερου μεταξονιου να 'παιζει' πιο ευκολα, το ερωτημα ομως ειναι αν 'παιζει' πιο ευχαριστα συνολικα το γενικοτερο 'πατημα' της σε σχεση με το rocco...

                                    Εγώ άλλο λέω...Τεσπά...Πήρα την απάντηση που ήθελα.

                                    Tι αλλο λες? Τι εννοεις, τι ηθελες να πεις και δεν το ειπες ακριβως?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mirage last edited by

                                      Πούτ δε κότ ντάουν και μην συγχίζεσαι.
                                      Επειδή πιάσαμε την πορτοσυζήτηση εεε έβαλα κι έγω ένα ακόμα κλασσικό κριτήριο επιλογής που λέγεται βάρος...Βαρύ αυτοκίνητο πατάει κάτω κλπ κλπ.
                                      Μην είστε τόσο σοβαρός άλλωστε υπάρχει και το αντίστοιχο στο τέλος

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kikizas-grigoris last edited by

                                        Ο χρήστης mirage έγραψε:
                                        Πούτ δε κότ ντάουν και μην συγχίζεσαι.
                                        Επειδή πιάσαμε την πορτοσυζήτηση εεε έβαλα κι έγω ένα ακόμα κλασσικό κριτήριο επιλογής που λέγεται βάρος...Βαρύ αυτοκίνητο πατάει κάτω κλπ κλπ.
                                        Μην είστε τόσο σοβαρός άλλωστε υπάρχει και το αντίστοιχο στο τέλος

                                        Δεν συγχυζομαι, και κυριως δεν ειμαι κλεφτοκοτάς...
                                        Eιναι και για εμενα πολυ σημαντικος παραγοντας, (το να ειναι ελαφρυ οχι βαρυ για να παταει καλα ) αλλα δεν το βλεπω ετσι σε στυλ
                                        'βαρυ αυτοκινητο παταει κατω' εκτος αν μιλουσαμε για το υπερεξελιγμενο και μελετημενο
                                        GT-R...
                                        Eφοσον ομως ηδη η σαφως πλουσιοτερη εξοπλιστικα εκδοση του rocco ειναι πολυ κοντα στα 1300κιλα και η Mito στα 1227κιλα ακριβως στην κατηγορια supermini, δεν ειναι και αρκουδα το rocco...
                                        H πορτα του ομως - για να επανελθω - (επισης χωρις πλαισιο οπως και στην Mito) κλεινει με απιστευτα στιβαρο ηχο , θυμιζοντας πολυ ακριβοτερη κατασκευη.
                                        Αnyway κλεινω το offtopic, απλα εκει που βλεπω οτι παει να γινει κατι καλο με την QV , ερχεται η ακυρη-παραπλανητικη διαφημιση με το ωραιο χρωμα που δεν προσφερεται,
                                        και επαναφερει το συγχρονο πλεον πραγματικο στοχο της AR...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mirage last edited by

                                          Το ξέρω οτι δεν ειναι αρκούδα το Τσιρότο και την Μιτο την θεωρώ βαριά.
                                          Α να θυμηθώ να σκανάρω τέστ του Γαλλικού Έβο της 135 μούλτιαιρ...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Q
                                            qsisvts last edited by

                                            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                            Γρηγορη τα αυτοκινητα που συζηταμε τι διαφορα βαρους εχουν ?
                                            (ζυγισμενα αν εχεις παρακαλω)

                                            Aκριβως αυτο εψαχνα τωρα για να προσθεσω ως απαντηση στα λεγομενα μου στον mirage.
                                            Στα 25εκατοστα περιπου μεγαλυτερου συνολικου μηκους (μια κατηγορια πανω δλδ)
                                            το Rocco 160 (full extra με ηλιοροφη, ηλεκτρικα δερματινα καθισματα κλπ)
                                            ζυγιστηκε στους 4τροχους στα 1317κιλα, οταν αντιστοιχα η Mito 155 με 18αρες (χωρις ηλιοροφη - δερματινα) ζυγιστηκε στα 1227κιλα, 90κιλα διαφορα δηλαδη, οσο ενας
                                            γεματος ή αρκετα ψηλος ανδρας, κατι που για την συγκεκριμενη και μεγαλυτερη κατηγορια που ανηκει δεν βρισκω και υπερβολικο, χωρις βεβαια να το θεωρω και ελαφρυ.

                                            ναι το θυμομουν οτι ειναι χοντρουλα η mito

                                            εχουν προβλημα αυτοι στην αλφα με το βαρος?

                                            ΥΓ δεν ειμαι αρκετα ψηλος, θες να πεις οτι ειμαι γεματος?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 341
                                            • 342
                                            • 343
                                            • 344
                                            • 345
                                            • 463
                                            • 464
                                            • 343 / 464
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr