-
Aν δεν εχει κανα γερο τρακο, κανα καμενο μοτερ κλπ...μια χαρα ειναι πιστευω.
-
πρεπει να ήταν μια χαρα, ενω εδιναν κ εγγυηση ενος χρονου!
καλα, πηγαμε το σαββατο να το δουμε το ειχαν πουλησει μια ωρα πριν παμε:lol:
σκύλε, τελικά κλεισαμε ενα εκδοση τρεντ τριπορτο του 03, 85χλδ χλμ με 4300. αν θυμασαι, τι διαφορες εχει αυτη η εκδοση απο την γκια?
ευχαριστω -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
πρεπει να ήταν μια χαρα, ενω εδιναν κ εγγυηση ενος χρονου!
καλα, πηγαμε το σαββατο να το δουμε το ειχαν πουλησει μια ωρα πριν παμε:lol:
σκύλε, τελικά κλεισαμε ενα εκδοση τρεντ τριπορτο του 03, 85χλδ χλμ με 4300. αν θυμασαι, τι διαφορες εχει αυτη η εκδοση απο την γκια?
ευχαριστωΦίλτατε, να τσεκάρεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ εάν έχει αλλάξει ιμάντα χρονισμού και παρελκομένων, γιατι είναι στο όριο. Γενικά η Ghia είναι η πιο πλούσια έκδοση κι η Trend από τις πιο φτωχές εκδόσεις σε όλα τα Φορντ.
-
Η Trend τότε ήταν η δεύτερη πλουσιότερη έκδοση μετά την Ghia στα Ford. Τώρα έχουν μπει και άλλες εκδόσεις και έχει μπερδευτεί το πράγμα...
-
ωχ, ο ιμάντας δεν αλλάζει στα 160.000 χλμ?
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
ωχ, ο ιμάντας δεν αλλάζει στα 160.000 χλμ?10 χρονια ή 160.000 χιλιομετρα.
παρολα αυτα θα πρεπει να ελενχει ο τεντωτηρας...
-
Εγω ξερω οτι περιπου στα 80.000 χλμ. τον αλλαζεις.Τωρα μερικες εταιριες αναγραφουν αλλαγη σε κατι εξωφρενικα νουμερα , που οι περισσοτεροι δεν το ρισκσρουν ουτε γω βεβαια γιατι αν σπασει η ζημια ειναι πολυ μεγαλη...
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
πρεπει να ήταν μια χαρα, ενω εδιναν κ εγγυηση ενος χρονου!
καλα, πηγαμε το σαββατο να το δουμε το ειχαν πουλησει μια ωρα πριν παμε:lol:
σκύλε, τελικά κλεισαμε ενα εκδοση τρεντ τριπορτο του 03, 85χλδ χλμ με 4300. αν θυμασαι, τι διαφορες εχει αυτη η εκδοση απο την γκια?
ευχαριστωΔεν εχω προλαβει το ΜΚ Ι για πωληση καινουριου
-
μα λεω για το φιεστα που εβγαινε απο το 2002 (2003 ως τριπορτο) μεχρι το 2008
απο οτι εχω καταλαβει το trend εχει 15αρες ζαντες αντι για 14αρες της γκια, αλλα δεν πρεπει να εχει: χρωμιομενή μασκα, ραδιοσιντι που παιζει κ mp3, τηλεχειρισμό στις κλειδαριες, κ δερματινο τιμονι-λεβιε. (τα δυο τελευταια, τα θεωρω απαραιτητα )
τελος παντων, οταν το παραλαβουμε την τεταρτη θα ενημερωσω -
απιστευα διασκεδαστικο αμαξι, συκλονιστικο σε αισθηση τιμονι, απο τα καλυτερα fan to drive μικρα
-
Ο χρήστης Biskoto10 έγραψε:
είσαι σίγουρος για αυτό; Στο site δεν έχουν πουθενά SPORT έκδοση...
Απο τον επισημο τιμοκαταλογο της Ford:
Από ότι φαίνεται υπάρχει SPORT Edition. Επίσης σήμερα πρόσεξα ότι υπάρχει και μία έκδοση Collection 3θυρη 1600κυβικά με σπορ χαμηλωμένη ανάρτηση και φουλ body kit...
*Collection 3θυρο 18495euro!...
Standard εξοπλισμός (επιπλέον του Trend)* 6 αερόσακοι (εμπρός, πλαϊνοί και οροφής) * Xαμηλωμένη sport ανάρτηση * Eξωτερικό κιτ ολικής διαμόρφωσης (σπόιλερ εμπρός, πίσω και πλαϊνά, προβολείς σε μαύρο κέλυφος) * Hλεκτρική ηλιοροφή * Μεγάλη αεροτομή οροφής στο χρώμα του αμαξώματος * Ζάντες ελαφρού κράματος 17' 8 ακτίνων * Προβολείς ομίχλης (εμπρός) * Σπορ καθίσματα * Ράδιο-CD με 6 ηχεία, χειριστήρια στο τιμόνι, θύρα Aux, σύστημα Bluetooth με Voice Control * Τιμόνι 3-ακτίνων*
Μάλλον είναι αυτό:
Πανέμορφο!...!...!...!
-
η μεγαλυτερη βλακεια που μπορει να κανει καποιος ειναι να παρει το φοκους με 17αρα ζαντα και ειδικα σε αυτη τη διασταση που το δινουν...
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
απιστευα διασκεδαστικο αμαξι, συκλονιστικο σε αισθηση τιμονι, απο τα καλυτερα fan to drive μικραΜιλας για το φιεστα του 2007 ας πουμε?
Chemic, το τρενντ ειχε 15ρες και προβολακια ομιχλης (το γκια απο οτι θυμαμαι ειχε 14ρες) αλαλ δεν ειχε ηλ. καθρεφτες (το γκια φυσικα και ειχε), σαν εξοπλισμος απο πλευρας χρηστικοτητας το γκια ειναι σαφως καλητερο, εχει ομως βελουδινο καθισμα....απο εμενα αυτο αρκει για να φαει Χ οποτε τρεντ θα επελεγα και εγω
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
απιστευα διασκεδαστικο αμαξι, συκλονιστικο σε αισθηση τιμονι, απο τα καλυτερα fan to drive μικρα
Μιλας για το φιεστα του 2007 ας πουμε?
Chemic, το τρενντ ειχε 15ρες και προβολακια ομιχλης (το γκια απο οτι θυμαμαι ειχε 14ρες) αλαλ δεν ειχε ηλ. καθρεφτες (το γκια φυσικα και ειχε), σαν εξοπλισμος απο πλευρας χρηστικοτητας το γκια ειναι σαφως καλητερο, εχει ομως βελουδινο καθισμα....απο εμενα αυτο αρκει για να φαει Χ οποτε τρεντ θα επελεγα και εγω
για το μκ6 αναφερομαι...
-
Δεν το εχω οδηγησει, δεν ξερω
-
Εμεις μαλλον στα 7 χρονια θα τον αλλαξουμε...Κανει θορυβο και η αντλια του νερου.Ακουγεται σαν να τραβαει με το ζορι... Στο τελευταιο σερβις μας ειπαν πως δε χρειαζεται αλλαγη....Τωρα τι να πω.
-
Δεδομένου ότι τα τέλη 202€ είναι τα ίδια για 1400 & 1600cc σκέφτομαι ως επιλογή το φιέστα 1,6 με τα 120αλογα. Όμως έμεινα έκπληκτος όταν είδα στο site της ford ότι δεν έχει στάνταρ το ESP. Επίσης θα με βοηθούσε πολύ η γνώμη σας για τον συγκεκριμένο κινητήρα από άποψη επιδόσεων κ οικονομίας καυσίμου.
-
χρεώνεται 600ευρω....
εγω θα εβαζα και
εξωτερικους καθρεφτες / ηλεκτρικα αναδιπλωμενους με 70 ευρω
καθισμα με οσφυικη συσφιξη με 55 ευρω
μεσαιο πισω προσκεφαλο με 45 ευρω -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
χρεώνεται 600ευρω....εγω θα εβαζα και
εξωτερικους καθρεφτες / ηλεκτρικα αναδιπλωμενους με 70 ευρω
καθισμα με οσφυικη συσφιξη με 55 ευρω
μεσαιο πισω προσκεφαλο με 45 ευρωΑσφαλως και αν τελικα κλεισω στο συγκεκριμενο αμαξι θα βαλω το ESP, στο προηγουμενο αμαξι το ειχα και ξερω πολυ καλα οτι χρειαζεται. Απλα μου κανει πολυ μεγαλη εντυπωση που σε αυτ/το με κινητηρα 1,600cc δεν το εχουν ως στανταρ.
Οσον αφορα για τους εξωτ. καθρεφτες + ηλεκτρ. αναδιπλ. σιγουρα ειναι ως επιλογη μου.
Γνωριζεις εαν στην εκδοση ghia ή titanium υπαρχει ηδη στον εξοπλισμο υποβραχιωνιο (τεμπελης) ή εστω σαν εξτρα; -
δεν εχει να κανει το ESP με τον κινητηρα , αλλα με τη ρυθμιση της αναρτησης....
FORD FORUM